Mulla on aika sama Ravensin suhteen. Periaatteessa on Steelersin pahin vihollinen, joten sikäli ei heille mitään huippumenestystä koskaan toivo. Mutta kuitenkin ovathan nuo organisaatiot aika samantyylisiä. Front office on kasattu järkevästi eikä siellä kukkoile kukaan yksittäinen liian ison egon omaa GM tai pääomistaja. Valmentajat ovat tuollaisia no nonsense-tyyppejä. Vaikka Harbaugh kyllä mua ihan semisti ärsyttääkin vähän ylimielisellä asenteellaan. Mutta jos olisi Steelersin koutsi niin varmaan sitten hänestä tykkäisin. Pelityylit ovat molemmilla samantapaisia vaikka Steelers tällä kaudella alkoikin hyökkäyksessä mennä ihan väärään suuntaa, kiitos OC Ariansin. Huippupelaajiahan Ravensilla myös on, esim. Ray Ray ja Ed Reed ovat yksiä lempipelaajiani koko liigassa. Toki aina toivon, että Steelers voittaa keskinäiset matsit Ravensia vastaan ja sijoittuu sarjataulukoissa korkeammalle, mutta muutoin ei mua kyllä haittaa yhtään jos Ravenskin pääsee vuodesta toiseen playoffseihin ja vaikka ihan pärjääkin siellä. Paras vaihtoehto onkin melkein tuo viime vuoden malli eli, että Steelers ja Ravens kohtaavat AFC-konferenssifinaalissa ja Steelers voittaa.Tosin jos sitten osaa katsoa vähän edemmäs, niin sellaisen perinteisen futiksen kannattajat joutuvat varmaan tykkäämään kuitenin Ravenssin tyylistä. Kovaa ja fyysistä pelaamista. Vähän sama kuin itsellä on Steelerssien kanssa. Pakko olla vastaan, kun pelaavat suosikkijoukkueeni kanssa samassa divisioonassa, mutta toisaalta pelaavat juuri semmoista futista, mistä itse nauttii plus että organisaatio on fiksusti rakennettu ja periaatteiltaan juuri oikean tyylinen. Steelers keräisi varmaankin sympatiat, jos eivät pelaisi tosiaan AFC northissa ja sieltä lopettaisi pari pelaajaa (jätetään nimet sanomatta, ainakin toisesta kaverista on keskusteltu riittämiin) ;)
Tänään siis NE-BAL ja ARI-GB. Varmaan tuota ensimmäistä matsia vähän aikaa ehdin katsella ennen kuin pitää painua nukkumaan. Itse liputan Baltimoren ja Green Bayn puolesta. Patriots lienee ehkä se oma ykkösinhokki-joukkueeni Broncosin ohella ja Arizonasta taas opin aika tehokkaasti ärsyyntymään viime vuoden Super Bowlin yhteydessä.