Ei millään pahalla ketään kohtaan, mutta pitää sanoa että TO ei ole kyllä yhtään hyväksi millekään joukkueelle, sikäli jos asiat alkavat mennä reisille. Jos kaikki menee hyvin (tai sanotaan että joukkue pärjää ja TO saa tarpeeksi koppeja per peli) niin TO on todella tärkeä lisä joukkueelle kuin joukkueelle. Jos homma ei luista joukkueella, eikä miehellä itsellä, hänestä kuoriutuu lapsellinen kiukkupussi, joka lyö hanskat tiskiin, jos hälle ei palloa tule. Kertaakaan en ole nähnyt että TO olisi ottanut sellaisen johtajan roolin, eli kun menee huonosti olisi omalla esimerkillään näyttänyt tietä. Tai jos joskus on voitetussa pelissä ollut kentän tärkein pelaaja, niin on sitten viimeistään kommentoinnillaan torpedoinut antamansa esimerkin.
Nythän mies kuuluttaa suureen ääneen että Dallasin pitää lähteä puhtaalta pöydältä ja palata uudestaan suunnittelu pöydälle etc. Tämä on ok, mutta sitten seuraavassa lauseessa mies puhuukin jo että mulle sitä palloa ja heti. Ehkä pitäisi lukea sitä omaa satukirjaansa jonka mies on tehnyt, jossa on ilkeä pikku poika, joka ei halua että muut leikkii hänen pallollaan... Anyway, TO:n kommentoinnissa on mielestäni iso ero siihen kun verrataan esim. miten Jamal Lewis vastikää ripittää omaa joukkuettaan. TO tavallaan tekee tuon kritisoinnin (ainakin ulospäin näyttää siltä) siten että se ainakin mun mielestä syö sitä joukkueen yhtenäisyyttä paljon. Millään tapaa rakentavaa tuo TO:n kommentointi ei ole, lähinnä lapsellista lässytystä, joka repii joukkuetta eri suuntiin. Ja tämä on juuri päinvastoin kuin mitä Dallas minun silmissä (ja ainakin Fawkesin tekstissä tuossa yläpuolella) tarvitsee, eli joukkueen pitäisi hitsaantua enemmän yhteen, jotta menestystä tulisi, etenkin nyt kun loukkaantumisia on ollut. Voimavarat pärjäämiseen tulee hankkia muualta kuin taitavista yksilöistä. Tosin Romo voi kääntää kelkan ympäri, mutta jos se tapahtuu yksilöiden kautta ilman että koko joukkue hitsaantuu yhteen, en näe että Dallas menee pitkälle. Toki yhteen hitsaantuminen voi lähteä ja monesti lähteekin yksilösuoritusten kautta, joten mahdollistahan tuo on, mutta jos on vain niitä yksilöitä eikä joukkuetta, niin silloin en siis usko minkään joukkueen, tai tässä tapauksessa voisi sanoa "joukkueen", menevän pitkälle. Tai sitten pitää olla poikkeuksellisen lahjakkaita yksilöitä ja useampi samassa joukkueessa.
En sano että kaikki ongelmat Dallasissa kulminoituu TO:n, mutta ei ko. henkilö omalla kommentoinnillaan tilannetta minun mielestä yhtään auta. Vähän kaksiteräinen miekka koko henkilö. En välttämättä ottaisi Ravens sakkiin kaveria, vaikka siellä WR -osastolle Masonin pariksi kelpaisikin joku Claytonia terävämpi kaveri. Saati sitten Eaglesiin :) On vaan semmoinen kaveri joka voi pistää koko organisaation sekaisin omalla käytöksellään, joskin päinvastoin voisi olla juurikin se henkilö kuka täydentää joukkueen ja tuo sen SB -sormuksen kotiin. Eaglesissa teki melkein molemmat.
Onko mulla patoutumia TO:ta kohtaan? Varmastikin :) taas on purettu tunteita, kiitos ja näkemiin.