JOS nimi vaihtuu, niin olishan toi Kiekko-Espoo aivan loistava vaihtoehto. Jos siis mahdollista!? Sen varaan voisikin alkaa rakentamaan sitä uutta nousua ja nimen omaan uutta nousua, eikä kokonaan uutta seuraa. Mielestäni on aivan eri asia, jos nyt luodaan jokin uusi seura, vaikka junnutuotanto taustalla pysyisikin samana. Ja sen voin sanoa, että kausari lähtee heti tilaukseen, jos nimeksi tulee Kiekko-Espoo! Ja jos joku asia on varma, niin se on aivan varma...niin kuin Nykänen sen sanoi! Jos nimeksi taas tulee United tms, niin kynnys on varmasti huomattavasti suurempi sitä kausaria hankkia. Toki kävisin pelin tai pari ihan mielenkiinnosta kattomassa, mutta jos minkäänlaista tunnesidettä ei ole olemassa, niin menee siinä aivan varmasti vuosia ennen kuin sellainen pääsee jälleen kehittymään. Itse on jo sen ikäinen, että uutta tunnesidettä johonkin toiseen seuraan ei kovin helpolla tule, jos sitten enää lainkaan? Tai näin ainakin tällä hetkellä tuntuu. No nämähän on toki vain mielipideasioita, eikä oikeaa/väärää vastausta ole olemassa tässäkään asiassa. Eikä tolla mun mielipiteellä kai todellisuudessa paljon painoarvoa ole sen joukkueen nimen suhteen...ikävä kyllä.
Mutta olishan se hienoa nähdä ensi kaudella omia junnuja isoissa rooleissa pelaamassa Mestistä Kiekko-Espoon tai Bluesin paidassa! Ja onhan esim. noi herrat Engstrand ja Manbod sen verran HC-jätkiä, että saattaisivat jäädäkin tänne pelailemaan suht alhaisilla liksoilla. Käsittääkseni ovat täällä ihan hyvin viihtyneet. Mahbod sitten ensi kaudella Mestiksen pistepörssin voittoon Camilo Miettisen ja Roope Rannan avustuksella. Pakkeina vois hääriä vaikka Ari Vallin ja Mikael Kurki. Tai mites Brückler byyriin ja Tikkinen-Kuukka pakkeina? Eiköhän noita pelaajia ole saatavilla vielä ensi kuunkin aikana (ja pitkin kesää). Joillakin varmasti myös soppari purettavissa, jos sellainen jonnekin "alempiin" sarjoihin jo löytyy, esim. Miettisen kohdalla. Mikäs sen hienompaa, jos sais esim. just Kähkösen ja Camin takas...ja tietenkin myös Jimmmyn! Eri asia onkin sitten, että kuka lähtee leikkiin mukaan. Pelaajillakin saattaa tuo joukkueen nimi vaikuttaa asiaan. Tai näin ainakin itse luulen...
Toivottavasti se Hire ei muuten nyt sentään vanhoille pelikavereilleen oo soittanut...tai sit meillä on ens kaudella Sillanpää-Nuutinen pakkiparina ja Priakhin-Ekman tutkaparina ylhäällä? =D