Joo on kyllä hyvää settiä!Pakko heittää tänne dokumenttisarja; Rakkautta autismin kirjolla.
Schumi leffa tänään ilmestynyt netflixiin, en kerennyt vieä vilkaista mutta pakkohan tuo on katsoa formulaiden fanina :)
Itse tykkäsin. Toki vähän pikakelattiin 2000 vuodesta eteenpäin tapahtumat, mutta kyllähän tuolla sykähdytti 90-luvun formulat marlboro logoineen.
The Good Doctor oli hyvää ja leppoisaa viihdettä, jopa koukuttavaa. Suosittelen.
squid game vaikuttaa hyvältä sarjalta 4 jakson perusteella, pitää otteesaan hyvin, ainakin useampaan muuhun vastaavaan pakohuone/mysteeri/selviytymispeli sarjoihin ja leffoihin verrattuna. IMDb tarjoaa nyt 8,3 arvosanaksi.
Itse olen pari jaksoa katsonut ja vaikka muuten ihan ok, niin onhan tuo puhetyyli, ihmeellinen öhöttäminen, älämölö ja huutaminen kyllä luotaantyöntävää.Jep tämä tuli katseltua. Ihan hyvä sarja vaikka väkivaltaa riittääkin. Jotenkin mun makuun vaan ei ole nuo korealaiset näyttelijät - tuntuvat ylinäyttelevän koko ajan ja hirveä huuto päällä. Ehkä mä en vaan ymmärrä sikäläistä kulttuuria.
Mutta anyway, sarjana ihan katsomisen arvoinen.
Jep tämä tuli katseltua. Ihan hyvä sarja vaikka väkivaltaa riittääkin. Jotenkin mun makuun vaan ei ole nuo korealaiset näyttelijät - tuntuvat ylinäyttelevän koko ajan ja hirveä huuto päällä. Ehkä mä en vaan ymmärrä sikäläistä kulttuuria.
Ehkä ei ole reilua tehdä koko kulttuurista yleistystä yhden sarjan perusteella. Onhan tutummassa amerikkalaisessa kulttuurissakin roimaa ylinäyttelyä, kuten jossain Jim Carreyn komedioissa ja vastaavissa.
Vaan eniten silmään pisti näin suomalaisena Semir Ben-Amor joka veti ihan muiden mukana, jäähyminuuttien ja pelimäärien perusteella. Oiskin mielenkiintoista (@Jatkoaika toimittajat hoi!) jos joku kaivaisi Semirin kertomaan ajastaan Danburyssa, kuinka paljon dokkarissa oli värikynää ja miltä se meininki näytti silloin vielä varsin pienen suomipojan silmissä.
Tsekkaappa viesti #3015 hieman taaksepäin, löytyy linkki Semirin haastatteluun aiheesta.
squid game vaikuttaa hyvältä sarjalta 4 jakson perusteella, pitää otteesaan hyvin, ainakin useampaan muuhun vastaavaan pakohuone/mysteeri/selviytymispeli sarjoihin ja leffoihin verrattuna. IMDb tarjoaa nyt 8,3 arvosanaksi.
Tuli kahlattua läpi. Kiitos suosittelusta, on kyllä aikamoinen ja erikoinen sarja. Kannattaa katsoa, eikä jäädä liikaa alun korealaiseen ylinäyttelemiseen ja huutamiseen kiinni.
Rahapajan vitoskauden ensimmäiset jaksot ovat niin väkisin suollettua paskaa, että tokkopa tämä tästä enää tokenee. Kannattaako edes katsoa loppuun?
Last resort: näytetäänkö edes Úrsulan takapuskuria vilaukselta?
Tähän heräsi heti kiinnostus, kun luin että tarina on samalta tekijältä lähtöisin kuin The Killing, joka on aivan huikea sarja.Eilen rupesin katsomaan Tanskalaista Tv-sarjaa Kastanjamies! Pari jaksoa takana ja vahva suositus. Kyllä Tanskalaiset osaa.
Kirjan luin tuossa keväällä, ja oli ihan hyvä tekele genressään. Kai tämä täytyy tv-sarjanakin katsoa. Onneksi on tanskalaisten tekemä myös.Eilen rupesin katsomaan Tanskalaista Tv-sarjaa Kastanjamies! Pari jaksoa takana ja vahva suositus. Kyllä Tanskalaiset osaa.
Rahapajan vitoskauden ensimmäiset jaksot ovat niin väkisin suollettua paskaa, että tokkopa tämä tästä enää tokenee. Kannattaako edes katsoa loppuun?