Netflix Suomi

  • 1 093 727
  • 3 646

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Schumi leffa tänään ilmestynyt netflixiin, en kerennyt vieä vilkaista mutta pakkohan tuo on katsoa formulaiden fanina :)
 

Zohan

Jäsen
Schumi leffa tänään ilmestynyt netflixiin, en kerennyt vieä vilkaista mutta pakkohan tuo on katsoa formulaiden fanina :)

Itse tykkäsin. Toki vähän pikakelattiin 2000 vuodesta eteenpäin tapahtumat, mutta kyllähän tuolla sykähdytti 90-luvun formulat marlboro logoineen.

Ja dokkarissa totta kai yksi kaikkien aikojen hienoimpia formuloita. 7Up Jordan. Ai että.

"Michael suojeli aina meidän yksityisyyttä, joten me suojelemme nyt hänen" kolahti aika kovasti meikäläiseen.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Tulevana perjantaina katsottavissa Mike Flanaganin uusi minisarja Midnight Mass. Kyllähän esimerkiksi The Haunting of Hill House ja The Haunting of Bly Manor sen verran laadukkaita sarjoja olivat, että katseluun menee uutukainenkin ehdottomasti.

Pääosassa jälleen vähemmän yllättäen Flanaganin erittäin viehättävä vaimo Kate Siegel. Hän on myöskin niitä naisia, jotka vievät jalat altani.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itse tykkäsin. Toki vähän pikakelattiin 2000 vuodesta eteenpäin tapahtumat, mutta kyllähän tuolla sykähdytti 90-luvun formulat marlboro logoineen.

Tykkäsin myös ja olihan noissa autoissa joskus hienot äänet.

Vähän oli draamaa lisätty kauden 2000-ratkaisuun. Joutui oiken käydä tarkastamassa että ei kai se ihan noin tiukasti mennyt. Myöskin Silvestonen 1999-tapahtumat jäi vähän vajaaksi. Kyllähän se Schumin ulosajo näytettiin, mutta ei taidettu edes kertoa mitä siinä lopulta tapahtui (jalka murtui ja 6 kisaa sivussa).

Ite olin Hml baarissa katsomassa tuon kisan. Jengi rupesi taputtamaan ja tuulettamaan hulluna kun hiekka pölähti. Sitten tuli hiljaista kun Imola 1994 oli niin tuoreessa muistissa.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
squid game vaikuttaa hyvältä sarjalta 4 jakson perusteella, pitää otteesaan hyvin, ainakin useampaan muuhun vastaavaan pakohuone/mysteeri/selviytymispeli sarjoihin ja leffoihin verrattuna. IMDb tarjoaa nyt 8,3 arvosanaksi.

Jep tämä tuli katseltua. Ihan hyvä sarja vaikka väkivaltaa riittääkin. Jotenkin mun makuun vaan ei ole nuo korealaiset näyttelijät - tuntuvat ylinäyttelevän koko ajan ja hirveä huuto päällä. Ehkä mä en vaan ymmärrä sikäläistä kulttuuria.

Mutta anyway, sarjana ihan katsomisen arvoinen.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Jep tämä tuli katseltua. Ihan hyvä sarja vaikka väkivaltaa riittääkin. Jotenkin mun makuun vaan ei ole nuo korealaiset näyttelijät - tuntuvat ylinäyttelevän koko ajan ja hirveä huuto päällä. Ehkä mä en vaan ymmärrä sikäläistä kulttuuria.

Mutta anyway, sarjana ihan katsomisen arvoinen.
Itse olen pari jaksoa katsonut ja vaikka muuten ihan ok, niin onhan tuo puhetyyli, ihmeellinen öhöttäminen, älämölö ja huutaminen kyllä luotaantyöntävää.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jep tämä tuli katseltua. Ihan hyvä sarja vaikka väkivaltaa riittääkin. Jotenkin mun makuun vaan ei ole nuo korealaiset näyttelijät - tuntuvat ylinäyttelevän koko ajan ja hirveä huuto päällä. Ehkä mä en vaan ymmärrä sikäläistä kulttuuria.

Ehkä ei ole reilua tehdä koko kulttuurista yleistystä yhden sarjan perusteella. Onhan tutummassa amerikkalaisessa kulttuurissakin roimaa ylinäyttelyä, kuten jossain Jim Carreyn komedioissa ja vastaavissa.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehkä ei ole reilua tehdä koko kulttuurista yleistystä yhden sarjan perusteella. Onhan tutummassa amerikkalaisessa kulttuurissakin roimaa ylinäyttelyä, kuten jossain Jim Carreyn komedioissa ja vastaavissa.

Juu en koko kulttuuria tällä tarkoittanutkaan vaan tuota näyttelemisen kulttuuria joka mun silmiin ja korviin on vähän erikoinen. Ehkä se tuollapäin on juuri tuollaista tuo näyttely- En ole juuri korealaisia sarjoja tai leffoja katsellut, joten en tiedä.
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Tuli katsastettua palstalle hyvin sopiva untold pätkä jossa käytiin Danbury Trashersin lyhyt historia läpi UHL-liigassa.

Hyvin olin onnistunut tän tarinan missaamaan, vaikka lätkätappelu-dorka tavallaan oonkin. Suosittelen ehdottomasti tsekkaamaan, ihan hauska pätkä. Joskin aika paljon varmaan on tarinaa romantisoitu ja liioiteltukin joissain kohtaa.

Eniveis, hiukan off-topicin puolelle, tulipa sitten tarkisteltua millainen rosteri siellä kokonaisuudessaan oli. Paljon tuttuja nimiä myös niiden lisäksi jotka oli uskaltautuneet kameran eteen jauhamaan. Mm Jon Mirastya ja kumppaneita, eli kyllä siellä ihan hurjan näkönen nippu on ollut. Vaan eniten silmään pisti näin suomalaisena Semir Ben-Amor joka veti ihan muiden mukana, jäähyminuuttien ja pelimäärien perusteella. Oiskin mielenkiintoista (@Jatkoaika toimittajat hoi!) jos joku kaivaisi Semirin kertomaan ajastaan Danburyssa, kuinka paljon dokkarissa oli värikynää ja miltä se meininki näytti silloin vielä varsin pienen suomipojan silmissä.
 

rpeez

Jäsen
Vaan eniten silmään pisti näin suomalaisena Semir Ben-Amor joka veti ihan muiden mukana, jäähyminuuttien ja pelimäärien perusteella. Oiskin mielenkiintoista (@Jatkoaika toimittajat hoi!) jos joku kaivaisi Semirin kertomaan ajastaan Danburyssa, kuinka paljon dokkarissa oli värikynää ja miltä se meininki näytti silloin vielä varsin pienen suomipojan silmissä.

Tsekkaappa viesti #3015 hieman taaksepäin, löytyy linkki Semirin haastatteluun aiheesta.
 

rpeez

Jäsen
squid game vaikuttaa hyvältä sarjalta 4 jakson perusteella, pitää otteesaan hyvin, ainakin useampaan muuhun vastaavaan pakohuone/mysteeri/selviytymispeli sarjoihin ja leffoihin verrattuna. IMDb tarjoaa nyt 8,3 arvosanaksi.

Tuli kahlattua läpi. Kiitos suosittelusta, on kyllä aikamoinen ja erikoinen sarja. Kannattaa katsoa, eikä jäädä liikaa alun korealaiseen ylinäyttelemiseen ja huutamiseen kiinni.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuli kahlattua läpi. Kiitos suosittelusta, on kyllä aikamoinen ja erikoinen sarja. Kannattaa katsoa, eikä jäädä liikaa alun korealaiseen ylinäyttelemiseen ja huutamiseen kiinni.

Joo ja itse kunnon meno taisi alkaa vasta jossain kolmosjakson tienoilla joten tuolle squid gamelle kannattaa antaa sitä aikaa. Alice in Borderland myös kannattaa pistää seurantaan jos tuosta tykkäsi, hieman samantyylinen, semmoinen ehkä 3 tähden katsottava jos Squid Game olisi 4 tähteä.
 

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Rahapajan vitoskauden ensimmäiset jaksot ovat niin väkisin suollettua paskaa, että tokkopa tämä tästä enää tokenee. Kannattaako edes katsoa loppuun?
 

kharon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Post Mortem pääsi kyllä yllättämään laadukkuudella. Taitaa olla norjalaista tuotantoa ja kylläyksityiskohtiin on panostettu kiitettävästi. Vampyyriteema, jossa melankolinen tunnelma, mutta huumori tuotu taitavasti mukaan
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilen rupesin katsomaan Tanskalaista Tv-sarjaa Kastanjamies! Pari jaksoa takana ja vahva suositus. Kyllä Tanskalaiset osaa.
Tähän heräsi heti kiinnostus, kun luin että tarina on samalta tekijältä lähtöisin kuin The Killing, joka on aivan huikea sarja.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Rahapajan vitoskauden ensimmäiset jaksot ovat niin väkisin suollettua paskaa, että tokkopa tämä tästä enää tokenee. Kannattaako edes katsoa loppuun?

Rahapajan eka kauden jälkeen tuli tunne että tuossa on ehkä yksi parhaimpia ohjelmia mitä katsonut ja ehkä vielä pari jaksoa kakkoskautta mutta sitten se oli jo semmoista sontaa että jaksoja on vaan työnnetty ulos kun rahaa saatava, ihan sama mitä sisältöä on. En tiedä sitten mistä johtuu mutta todella moni varsinkin netflixin sarjoista tuntuu olevan että seuraavat kaudet ekan kauden jälkeen tuntuu olevan että pakko ollut päivässä kuvata ja käsikirjoittaa seuraava kausi että saadaa nopeasti tuotantoa ulos.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös