Tämä on kyllä ihan älytön pätkä. En tiennyt tarinasta ennakkoon mitään ja suu auki sai meininkiä ihmetellä. Pelkkä lähtötilanne jossa mafiapomo ostaa teinipojalleen alasarjajoukkueen ja nimittää tämän siihen GM:ksi on täysin järjetön, mutta siitä meno vain yltyy mitä pidemmälle dokkari etenee.Tänään tuli näköjään katsottavaksi Untold: Rikos ja rangaistus. Tämä tiedoksi näin lätkäpalstalla.
Tuohan oli ihan järjetöntä touhua. En minäkään tuosta aiemmin mitään tiennyt, ihan sattumalta tuli eteen. Mutta kannattaa katsoa.Tämä on kyllä ihan älytön pätkä. En tiennyt tarinasta ennakkoon mitään ja suu auki sai meininkiä ihmetellä. Pelkkä lähtötilanne jossa mafiapomo ostaa teinipojalleen alasarjajoukkueen ja nimittää tämän siihen GM:ksi on täysin järjetön, mutta siitä meno vain yltyy mitä pidemmälle dokkari etenee.
Suosittelen ihan kaikille jääkiekon ja dokumenttien ystäville. Kunnon mafiamenoa old time hockey-twistillä. Vähän Sopranosia ja aika paljon Lämäriä.
^Katsoin tuon ja tosiaan aika sekoilua ollut. Pakko oli tsekata joukkueen rosteri ja sieltä löytyi myös eräs Ben-Amor.
En tiedä menikö multa jotain ohi tuossa, kun tein samalla aamupalaa, mutta tuntui jännältä hypyltä.
Vahva suositus uudelle minisarjalle Clickbait. Koukuttava ja yllätyksellinen, kun vaan malttaa odottaa sinne puolivälin tienoille jolloin sarja alkaa ottaa enemmän kierroksia. Kerronta mielenkiintoinen, kun jokainen jakso perustuu tapahtumiin eri roolihahmojen näkökulmasta. Plussaa sekin ettei sarjaa ole lähdetty venyttämään liian pitkäksi.
Clickbait, siis wtf! Tuhlasin vajaan viikon tähän sontaan. Ainoa mikä saa tuota katsomaan on hiukan poikkeava kerrontatapa.
Näyttelijäsuoritukset olivat mulle silmäänpistävän huonoja, harrastelijateatteritasoa. Juonikin ilman tuota kerrontatapaa aika mitään sanomaton, tässä nähdään kun hahmoilla ei ole syvyyttä ja kirjoituksen taso heikkoa niin ainoa tapa luoda mielenkiintoa on tehdä joku uusi twisti joka jaksossa.
Tekisi mieli sanoa että tämä on sellaista kevyttä naisille tehtyä ihmissuhdetrilleriä missä ei ole haettukaan laadukkaampaa otetta, toimii siinä missä klikkiuutiset keltaisessa lehdistössä.
Kyllä ja hyvä oli myös Bruce Jennerin olympiakullasta kertova dokkari. Ihan suoraviivaisen viihdyttävää. Nuo muut ei oikein aiheiltaan ihan täysillä iske.Untold dokumentit tuli katsottua läpi ja hyvää tavaraa kyllä, ainoastaan toki tuosta jääkiekkoaiheesta olisi voinut varmaan olla pitemmätkin jaksot, ehkä joku toinen taho sitten tarttuisi ja kertoisi varsinkin urheilullista puolta vähän enemmänkin.
Ellen ihan väärin eilen sivukorvalla autossa kuullut, niin Radio Rockilla puhuivat, että haastattelevat tuohon Untold-sarjaan liittyen suomalaista pelaajaa. Nimi ja tarkemmat speksit menivät siis ohi enkä itse keskustelua kuullut, mutta olettaisin, että ainakin Rockilla ollaan oltu hereillä.Tähän liittyen ei ole tainnut mikään suomalaismedia haastatella Semir Ben Amoria. Näkyi dokkarissakin työn touhussa jossain 47-49 minuutin välillä, jos ei silmiään sattunut räpäyttämään.
Edit. Ja nopea googlaus vahvisti asian: Radio Rockin Iltapäivä - Semir Ben-Amor: ”Pelasin Danbury Trashersissa!”
Knives Out.. katsokaa ihmeessä, jos murhamysteerit kiinnostavat. Ihan älyttömän kova leffa ja Daniel Graig.
Oliko Knives Out komedia? Ei minua ainakaan naurattanut kertaakaan, taistelin pitkästymistä vastaan etenkin alussa.
3/5 on ihan hyvät pisteet tälle. Ana de Armaksesta plussaa, vaikka hänen roolinsakin oli hyvin yksioikoinen. Graig oli kanssa aika mitään sanomaton näyteltyine murteineen.
Olen aika ankara nyt, mutta kyseessä on hyvin vanha genre, jota olen nähnyt lapsena tarpeeksi/liikaa vuosikymmeniä sitten.
Ei nyt mikää kreisikomedia, mutta ei erityisen tosissaan otettava salapoliisileffakaan - karikatyyrisiä hahmoja, teatraalista näyttelyä, tarkoituksellisen visuaalinen alkaen Netflix-leiskan värimaailmasta. En osaa sijoittaa mihinkään genreen suoraan, eikä sinänsä kiinnostakaan, vaan ihan viihdyttävä leffa riittää omaksi karsinoinnikseni.Oliko Knives Out komedia? Ei minua ainakaan naurattanut kertaakaan, taistelin pitkästymistä vastaan etenkin alussa.
3/5 on ihan hyvät pisteet tälle. Ana de Armaksesta plussaa, vaikka hänen roolinsakin oli hyvin yksioikoinen. Graig oli kanssa aika mitään sanomaton näyteltyine murteineen.
Olen aika ankara nyt, mutta kyseessä on hyvin vanha genre, jota olen nähnyt lapsena tarpeeksi/liikaa vuosikymmeniä sitten.