Vänrikki Naapero
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Suora vastaus provokysymykseen, kyllä sykähdyttää. Kysäise saman tien tuo kysymyksesi myös Bluesin, IFK:n ja Tepsin kannattajilta, suht samalaisilla resursseilla tässä kaikki kyseiset joukkueet pelaavat palkkojen suhteen. Vai mistä minä voinkin arvata ettei sinua juuri se kiinnosta vaan se, että Jokerit on "niin perseestä"...Viestin lähetti zeitgeist
Vanhana aladivarifanina haluaisin kohteliammin tiedustella jo valmiiksi herkässä tilanteessa olevalta Vänrikki Naaperolta ja muilta Jokeri-faneilta, onko tässä kannattamanne seuran toiminnassa enää mitään ideaa ja saavutuksen makua? Sykähdyttävätkö lähes automaattisesti kilahtavat kaksi pistettä?
Eikö jossain Euro-liigassa olisi jänskempää?
Jokerit on kuin hiekkalaatikolle eksynyt yli-ikäinen ja muita päätään pidempi kakara, joka merkityksettömässä leikissä (=liigan panokseton runkosarja) nuijii tappelussa heikkoja ja köyhiä maalaisserkkuja maan rakoon.
Mitä mielenkiintoa tuollaisessa on? Halvan sadismin psykologinen nautinto? Tai mistä minä tiedän onko se halpaa vai ovatko liput kalliitakin, kun olen boikotoinut käsittämättömän typerää suljettua liigaa siitä lähtien kun se perustettiin.
Näin se ketjun taso nousee =)