Näkyykö nuo ottelut enää jälkeenpäin Ruutu+ palvelussa? Löytyykö esim. kokonaiset eiliset ottelut siellä jossain?
Löytyy ne mulla ainakin, tässäpä nämä.
12.9. LIVE SaiPa - KalPa | Ruutu
12.9. LIVE Blues - TPS | Ruutu
Näkyykö nuo ottelut enää jälkeenpäin Ruutu+ palvelussa? Löytyykö esim. kokonaiset eiliset ottelut siellä jossain?
Te joilla on Ruudun kanssa ongelmia, toimiko Urho Ok?
Ei ole tullut paljoa seurattua kanavapaketti -asioita, joten kertokaahan, pystyykö jotain kautta ostamaan yksittäisiä otteluita? Viime kaudella tämä onnistui Urhon kautta, entä nyt?
Ei ole tullut paljoa seurattua kanavapaketti -asioita, joten kertokaahan, pystyykö jotain kautta ostamaan yksittäisiä otteluita? Viime kaudella tämä onnistui Urhon kautta, entä nyt?
Koitin tilata ton ruutu+pro mikä maksaa vajaan 30e, niin Visa Electronilla ja tulee teksti "Maksua ei suoritettu" Osaako kukaan sanoa mistä johtuu?
Sama homma mastercardilla. Ei sit tilata.
Kunnon kelaus-toiminnon tämä Ruutu kyllä kaipaisi, nyt on todella hankala kelata esimerkiksi 15 sekuntia taakse päin.
Asiakaspalvelusta tuli viestiä, että Visa Electronilla ei voi tilata. Harmi homma, itseltä löytyy vain tuo ja ei innosta tilata tuota vuoden sopimusta.
Sinullako siis toimii tämä ruutu- palvelu, siis internetin välityksellä?
Asiakaspalvelusta tuli viestiä, että Visa Electronilla ei voi tilata. Harmi homma, itseltä löytyy vain tuo ja ei innosta tilata tuota vuoden sopimusta.
Kyllä, eilisestä lähtien olen käyttänyt.
Kyllä, eilisestä lähtien olen käyttänyt.
Erikoista, kyllä Nordean Electron toimii ainakin. Nettimaksu pitää olla päällä.
Ruutu plussan Tappara-Ilves ei kyllä ole Full HD:ta nähnytkään, mutta meneehän tämä näinkin.