Omat kokemukset perjantaina JYP - Kärpät pelistä ruutu+ kautta:
Soneran 24/2 ADSL Jyväskylässä. HDMI kaapelilla 40" töllöön "rinnakkaistyöpöytään" siirrettynä. PC on muutaman vuoden vanha, mutta täysin pelikäyttöön suunniteltu, joten raudan ei pitäisi olla ongelma.
Torstain munauksen jäljiltä oli ruudulta tullut emaili, että sopparia jatkettu ilmaiseksi 7päivää.
Kattelin lähetystä jo hyvissä ajoin ennenkuin ohjelma alkoi. Valittuna oli JYPin peli. Alkulöpinöiden jälkeen ihmettelin, että mitäs ihmettä kun ruudussa vaihtelee "seuraavaksi x vs. y" peli, eikä JYPin peli käynyt missään noista.
Naureskelin kaverille whatsappissa, että alko näkymään IFK-pelin alkuhaastiksia vaikka valittuna JYPin peli. Kaveri oli huomannut saman ja alko pläräilee eri pelejä läpi, että mistä sitten JYPin pelin sais näkyviin. Yritti päästä katsomaan takaisin peliä niin alko tulemaan näitä #1009 erroreita eikä saanut toimimaan kun vähän pelin aloituksen jälkeen.
Itse en onneksi alkanut vaihtelee "kanavia" vaan annoin olla. Kesken IFK-haastattelun hyppäsi ykskaks JYPin Virtasen haastatteluun. Ilmeisesti siis joku ohjaajan moka.
Itse peli näkyi minulla hyvällä laadulla kokoajan. Ei bufferointeja, eikä muitakaan ongelmia. Nopeissa kameran sivuttaisliikkeissä havaitsin kyllä pientä nykimistä, mutten osaa sanoa johtuko omista vehkeistä vai onko ihan ominaisuus.
Torstain tumpeloinnista ja perjantain alun sähläyksesta huolimatta olin kyllä hyvin tyytyväinen tuon ruudun toimintaan. Eihän tuo täydellistä ollut, mutta tosiaan vasta toinen pelipäivä menossa ja aikaa on parantaa. Huomattavasti luottavaisempi fiilis itsellä nyt kun urhon aikaan.
PS. Olin myös huomaavinani noita maalikoosteita katsellessa, että oli otettu palaute huomioon tuosta selostajan äänen katkasusta kesken klipin. Jossain koosteessa oli nätisti feidattu ääni kun tarina ois jatkunut, mutta klippiä piti vaihtaa.