Toisaalta jos tuote jää neloselle, niin silloinhan ollaan varmaan tilanteessa, jossa sopimuksen arvo saattaa jopa laskea ja kun ruotsalaisetkin ottivat tuossa äsken mittavan loikan eteenpäin tv-rahoissa, niin toivottavasti Suomessakin päästäisiin tässä suhteessa ainakin jonkin verran eteenpäin. Voisiko tosiaan esim. discoveryllä olla mitään intressejä suomalaista kiekkoyleisöä kohden, kun kuitenkin ottivat jo talviolympialaiset? Entä Viasat, siinähän sitten napsahtaisi NHL ja Liiga samaan pakettiin (oliko muuten Viasatin diili KHL:n suuntaan kolme vuotinen? Meinaa sehän saattaisi tarkoittaa, että sekin diili menisi uudelleen neuvotteluun). Ja miksi ei toisaalta tyyliin joku Netflix tai HBO? Voisivat olla sen mittaluokan toimijoita, että vaikka kaikki pelit näytettäisiin, niin asiakkaiden suuntaan hintaa voisi jopa alentaa. Jos diili otettaisiin heidän puoleltaan ikäänkuin markkinointina muille heidän tuotteille. Ja mitenköhän tuon vedonlyöntiskenen suhteen on? Meinaa kun netin osalta kansallisten rajoitusten (veikkauksen monopoli) ylläpito on hankalaa, niin voisiko joku, tyyliin unibet ostaa oikeudet niinikään markkinointimielessä? Voisiko EU lainsäädännöstä löytyä porsaanreikää sen verran, että esim. unibet voisi myydä kiekkotuotettaan asiakkkaille vaikka 30€ kuukausihintaan, josta asiakas saa sitten joka kuukausi viisi euroa "takaisin" unibetin pelitilille?