Elisalla muuten Espoon pelin bitrate näyttää nousevan jopa 5Mbit/s ja Lappeenrannasta nippanappa 2,5Mbit/s. Lappeenranna resolutiokin on hurjat 544x576, kun Espoosta tulee tutunpi 720x576 (SD puolella siis)
väännetään nyt rautalangasta vielä markkinointipuolen pojille: 720p-resoluutio on 1280 × 720 pikseliä. Tuo nykyinen irvikuva ei ole lähelläkään sitä, vaikka kuinka sitä studiosta asti hehkutetaan.
iPadilla testasin myös ja siinä laatu oli yllättävänkin hyvää vaikka testasin iPad 2 jossa ei ole tuota retinanäyttöä, kyllä sitä kautta tulee varmasti katottua useampikin matsi.
Soneran kaapelissa resoluutio oli 1080i molemmissa otteluissa.
Kuvanlaatu oli hyvä (ei huippu, mutta hyvä)
Aivan loistava tuote minun mielestäni, saan siitä just sen mitä haluan, eli matsin ilman pätkimistä.
Tosiaan viime kauden katsoin Urho totalin ja Koti-TV:n kautta niin mielestäni huikea parannus siihen verrattuna palvelun tasossa.
Ehkä olen vähän jopa yltiöpositiivinen tämän suhteen, mutta musta vaan on hiton siistiä, että se toimi, laatu oli hyvää ja voin katsoa tota iPadilla, kännykällä tai tietokoneella.
Kysymys nyt kuuluukin, että kuinka tosta tuotteesta nyt pääsee eroon?
Hetkinen. Itselleni tuli ilmoitus, että laite ei tue flash playeria ja ei siksi toimi. Viimeisin viesti asiakaspalvelusta oli, että iPad-sovellus on tulossa. Olenko missannut jotain?
Ei tarvitse erillistä sovellusta. Eli omenalaitteen safariin Ruutu-palvelun sivut auki ja kirjautuminen sisään samalla tavalla kuin selaimellakin. Airplayn kauttaa saa kuvan myös töllöön, jos kotona sattuu olemaan Apple-tv tai tarvittavat kaapelit.Hetkinen. Itselleni tuli ilmoitus, että laite ei tue flash playeria ja ei siksi toimi. Viimeisin viesti asiakaspalvelusta oli, että iPad-sovellus on tulossa. Olenko missannut jotain?
Mites meinasitteko laittaa reklaamatiota ja hyvityspyyntöä ruutu.fi -palvelusta tämän illan jälkeen? "Näytämme kaikki pelit suorana ja HD:na" ei kyllä toteutunut Espoon matsissa, eikä kyllä varsinkaan Lappeenrannan pelissä.
Otin itse kk setin ja aika iso pettymys oli reso. Toisaalta ei kyllä jättänyt pahasti frameja välistä.
Miten voi tehdä tollaisen perus mokan kuin että mainostaa heti Ruudun etusivulla lopputuloksen vaikka ovat mainostaneet että matsit voi katsoa jälkilähetyksenä koska vaan :D
Mites meinasitteko laittaa reklaamatiota ja hyvityspyyntöä ruutu.fi -palvelusta tämän illan jälkeen? "Näytämme kaikki pelit suorana ja HD:na" ei kyllä toteutunut Espoon matsissa, eikä kyllä varsinkaan Lappeenrannan pelissä.
Otin itse kk setin ja aika iso pettymys oli reso. Toisaalta ei kyllä jättänyt pahasti frameja välistä.
Minulla kesken pelin rupesi bufferoimaan noin 6-8 kertaa. Lisäksi kuvanlaatu vaihteli ok:sta täyteen paskaan ja 5 kertaa ilmoitti jotain erroria. Odotin enemmän ja jouduin pettymään! Tietokoneeni ja nettini täysin tikissä eli ei johtunut siitä.