Viestin lähetti 1Timer
eagle, juupa juu, mutta onko sita haikkaa jalassa juuri nyt vai miksi hanen loppupelinsa, siis juuri silloin kun he matsin havisivat, oli kaikkea muuta kun esim Kobemaista yrittamista ja "tehdaan vaikka vakisin kun on pakko"?
Meet sinne hubeilles ja katsot sen matsin, niin tiedat mita tarkoitan ja jos on mahis katsoa esim Kennyn ja Sir Charlesin kommentit asiasta, niin sekin voi valaista asiaa. Katsoa tilastoa kun mykka vi...emaria ja lukea kolumnia on eri asia kun katsoa ja nahda, etta halutonta se sen peli vaan on. 22 pinnaa tuli kasaan, mutta ei muistaakseni yhtaan pelin lopussa kun Heat karkasi ja meni voittoon.
Ihan livenä katselin sen ottelun. Ja sitä häikkää on ollut lähes koko kausi. Etkö oikeasit lue tekstejäni ollenkaan? Siis häikkä on sellainen että se pitäisi hoitaa kunnon levolla/leikkauksella, mutta siihen ei ole mahdollisuuksia, koska KG tahtoo pelata ja hilata joukkuetta mahdollisuuksien(huonot) mukaan ylemmäs. Mutta turhapa tästä puhua, kun selvästi olet päättänyt että vain sinun mielipiteesi on oikea ja vain sinä tiedät lajista jotain. Itse olen nähnyt vain sellaiset ~25 matsia Minnyltä tällä kaudella, joten mitäpä minä heidän pelin ongelmista tietäisin. Sinä toki tiedät paljon paremmin.
edit:Unohtui sanoa että tämä ylenkatsomisesi tulee jo aiemmin ketjussa esiin. Johtuuko sitten siitä kun asut Amerikassa, niin oletat ettei muualla mitään voitaisiin tietää tai lajia seurata. Mutta jatkossa turha odottaa minulta ainakaan mitään, kun keskusteluun ei oikeasti ole tarkoitustakaan päästä, vaan ainoastaan tuoda omaa ylemmyydentunnettasi esille.
Viimeksi muokattu: