Alfred E Neuman
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät ja Ärrät
Näin JypFabu vastasi nimimerkki Mustatkortit viestiin, jossa hän pohdiskeli Nato-jäsenyyden selvittämistä yhdessä Ruotsin kanssa. Toisaalta..Minä ihan totta haluaisin kuulla perusteet tälle väittämälle.
Joku tuolla kyseli minulta jotain datan laittoa, niin kertaan vielä, minkä jo aiemmin kirjasin: keskustelen täällä omin mielipitein ja ajatuksin tietämiini faktoihin perustuen. Linkin linkkiä en tule mihinkään suuntaan laittamaan, muka todistellakseni oikeassa olemistani, jos kirjoittamassani joku asia tai kommentti herättää tiedonjanoa, niin hienoa! Kaikkea tietoa löytyy ympäristöstä valtavat määrät ja on parempi, että jokainen tutkii ja sisäistää itse, luoden oman käsityksensä maailmasta ja asioista, ei ole minun asiani toisten maailmankuvasta päättää.
Eli näin. Me saadaan kyllä kysellä dataa ja perusteluja kaikille, mutta turha kysellä sitä meiltä. Noitarumpu on myöskin kunnostautunut tässä oikeinkin loistavasti. Vittujako te perusteluja kyselette, maalaisjärjellähän asia on juuri niinkuin minä kirjoitan.
Luuletteko, että tämä lisää uskottavuuttanne? Ainoa Natojäsenyyden vastustaja, joka tänne vaivautuu linkkejä omaa agendaansa tukemaan on erku, mutta hän nyt laittaa tänne joka ikisen Kansan Uutisten jutun, ja kaikki muutkin Usaa mollaavan ja Venäjää ylistävän keskustelupalstan viestin internetin syövereistä minkä sattuu löytämään. Ei varsinaisesti uskottavuutta lisää.
Mitä olette mieltä JypFabu ja Noitarumpu, olisiko Viron pronssisoturikiistan lopputulos ollut erilainen jos Viro ei olisi ollut Naton jäsen? Minun mielipide on, että tuossa nimenomaan testattiin se kuuluisa artikla 5. Toimi loistavasti. Erkultakin tätä asiaa kyselisin, mutta taidan olla hänen ignore listalla.