Vahva sama. Tuttavapiirissä paikan pita kulkee nimellä pitakaali. Mitäänsanomatonta mössöä ja suosio perustunee keskeiseen sijaintiin, halpaan hintaan ja aukioloaikoihin. Useamman kerran olen siellä istunut muiden mukana syömättä mitään. Kerran toki tuli oltua sen verran sievässä, että erehtyin tilaamaan tiskiltä kaali-annoksen. Hetken päästä tajusin, missä ollaan ja mitä olin tehnyt ja mössö lensi siitä suoraan roskiin. Lisäksi työkaveri on saanut sieltä oletettavasti ruokamyrkytyksen.
Galataa tulee keskustassa suosittua usein. Samoin Drina on hyvä.
Pitakebabia mutustaville suosittaisin Treellä Nekalan kebab-pizzeriaa. Siellä ei saa mikrovehnäsämpylää, vaan leipä tehdään taikinasta ja paistetaan pizzauunissa. Sisukset ovat melko perustavaraa, mutta muuten riittoisa satsi. Tuo tuore juuri uunista tullut leipä nostaa omaa ranking-sijoitusta reippaasti. Toiseen vastaavaan itse paistettuun pitaleipään törmäsin viime viikolla Järvenpään Sheriffin foodissa. Oli maistuvaa kanssa. Meinasin vaan pientä iltapalaa hakea, mutta eteen tulikin järeä satsi hyvää kebua itse paistetulla leivällä.