Mainos

Nakit & Muusi Agency – tässä ketjussa seurataan Jokereiden uuden mediatiimin työskentelyä

  • 64 832
  • 501

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
En itse tuota ole kuunnellut, mutta nyt on kyllä menty metsään ja vauhdilla jos tosiaan kommentit ja asenne on tuota luokkaa.
 

Ice raven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Liverpool
Kuuntelin heti tuoreeltaan läpi ja kovin oli kädenlämpöistä. Se on toki hyvin linjassa esimerkiksi visuaalisen ilmeen tai sen puutteen kanssa. Ei muuta kuin jatkossakin "Gameday" tekstin eteen pelaajan ylätorso ja valkoista reunoille. On varmaan puhelinlinjat vähintäänkin yhtä kuumina kuin Yrjänheikillä kun firmat yrittävät kilvan saada asiakkuuksia. Se alkuperäinen haastattelijakin on varmasti kovaa kamaa siirtomarkkinoilla.
 

Artisokka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | The Neule
hommaa tehdään pelkkänä työnä, ei rakkaudesta Jokereihin.

Tässähän se on kiteytettynä.

Hieman vaikeaa on tätä uutta mallia ostaa ja totuttautua, kun niin monta vuotta tottunut Iiron sydänverellä tehtyyn työnjälkeen.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Kuuntelin myös jakson, mutta koin monet asiat tosi eri tavalla, kuin lainaamani kirjoittaja. Lähden tulkitsemaan samoja asioita vähän eri kulmalta ja "opponoimaan" sanottua.
Keurulaisen luoma, kutsun nyt sanalla "seuraidentiteettiviestinä" ammuttiin aika lujaa alas. "Täällä fanit tottuneet siihen että viestintä on pelkkiä haastatteluja, itsekin kuuntelisin mielelläni Haminan Palloilijoiden pelaajien haastatteluja vaikka joka päivä, mutta pitää ymmärtää että se kiinnostaa alle 10% ihmisistä." SIIS MITÄ? Jokereiden viestintästrategiako on ollut pelkkiä päivittäisiä haastatteluja? Tai on hyödytöntä palvella sitä 10% katsojista, jotka tämän leikin suurimmalta osalta maksaa? On aika paksua väitettä herra Häkämieheltä.
Itse koin podcastissa sanotun niin, että Jokerien konseptissa on tuotettu isoilla resursseilla sisältöä, joka palvelee vain verrattain pientä joukkoa kuluttajista, eli niitä kaikkein kovimpia kannattajia. Kun nyt uuden organisaation tavoitteena olisi käyttää entistä rajallisemmat resurssit (resurssien rajallisuus toistui jaksossa useaan kertaan) palvelemaan paremmin myös sitä "ei niin aktiivista kannattaja/seuraajakuntaa" ja aktivoimaan heitä.
Vai pitääkö herra Häkämies tätä Elias Salosen, tätä Hannu Aravirran, tätä Jokerit-kannattajien, tätä tai tätä Leevi Lembergin haastattelua sellaisena geneerisenä höttönä, jota ei pitäisi tehdä? Tai kun ensimmäinen kotiottelu odotti nordiksella ja sitä promottiin mm. tällä, niin väärinkö tehty? Tai sitten tämä Adelinan ja Sylvan juttu. Onnistuuko tämä sitouttava arvo- ja tunneviestintä nousukkailta vai eikö tällä saada tarpeeksi suurta ROI-lukua? Tällaisen kuvan jätti nuori mestari.
Itse en vetänyt Koppipelaajan tyyliin johtopäätöstä, että linkeissä mainitut sisällöt olisivat jotenkin huonoja tai "höttöisiä". Koen ennemminkin niin, että aikaisemmin (viitattiin k*l-aikaan ja Liiga-aikaan) on tuotettu "ylenmäärin" sisältöä verrattain pienelle kohderyhmälle, aktiivisimmalle kannattajakunnalle, ja "uusasiakashankintaa" tuottavat sisällöt ovat jääneet vähemmälle. Ehkä?

Nyt kun Jokereilla ei ole pohjattomia taskuja, niin jokaisen osa-alueen pitäisi pystyä tuottamaan voittoa seuran toiminnan pyörittämiseen. Näin ollen viestinnällisiäkin resursseja on ollut pakko kohdentaa uudella tavalla ja yrittää toimia entistä enemmän niin, että yhä useampi uusi kuluttaja löytää Jokerien luokse. Kun jostain on karsittava, niin "kärsijänä" ovat ne "10%" potentiaalisesta kohdeyleisöstä, jotka ovat kuluttaneet kaiken heille tarjotun sisällön.
Mieleen jäi myös oman hännän nostaminen, miten nyt yhteistyökumppaneja nostetaan esille jotenkin paremmin. Outo väite, koska itsellä ei ole jäänyt mitään mielikuvaa Jokereiden yhteistyökumppaneista somessa tällä kaudella. Viime kaudella niitä tuli eetteriin mielestäni huomattavan paljon.
On todettava, että Korner oli jo viime kaudella mukana viestinnän suunnittelussa. Itselleni jäi hyvin mieleen Ventoniemen mainos Aaltosen haastattelun lopuksia. On myös todettava, että Häkämies ja Tiira kommentoivatkin, etteivät mainitut kumppaninostot välttämättä edes näy peruskuluttajalle tai somessa, mutta että niidenkin eteen tehdään työtä taustalla.
Seuraajamäärien kasvun he ottivat tyylikkäästi omaksi saavutuksekseen. Eihän Filppulan ja kumppaneiden mukaan tulo ole lainkaan ollut kasvattamassa kiinnostusta Jokereita kohtaan, eihän N&M? Vain teidän nerokkuuttanne tämä on. Haluavat nykyään tehdä myös sisältöä, jolle joukkuekin syttyy? Siis syttyykö ne tosiaan vaikkapa näille nykyisille haastatteluille?
Seuraajamäärän kasvuun voi vaikuttaa myös uusi markkina. Uusia vieraspelipaikkakuntia ja vieras- ja etäkannattajia. Seuraajien sitoutumisen seuranta olisi varmasti parempi mittari, kuin absoluuttinen seuraajamäärän kasvu. Olettaisin että myös tällaisia mittareita seurataan.
Särähti myös isosti korvaan, kun nousukas kertoi totuutena, että eihän nuo tiistain ja torstain MESTISPELIT ketään isossa kuvassa kiinnosta. Kertoo kaiken siitä aidosta siteestä Jokereihin ja Jokeri-logoon, jos tuollaista suustaan päästää. Ei varmaan heitä kiinnostakaan, töissä kun vaan ovat. Vai oliko tuo jonkinlainen puolustusmekanismi omasta epäonnistumesta, kun juuri tällä kaudella iso osa peleistä ei todentotta ole liikuttanut ihmisiä hallille viime kauden tapaan?
Tulkitsin myös tämän kommentin täysin eri tavalla, kuin itse kirjoitat. Häkämies sanoo jotain tällaista: ".. itsessään Mestis ei ole se kiinnostava asia. Tai ainakaan Mestis ottelu tiistaina tai torstaina. Ehkä lauantaiottelut voivat olla jo kiinnostavampiakin 'neutraalimman' katsojan mielestä".
Eli toteaa siis, ettei Mestis tuotteena itsessään myy ja jotta "neutraaleja" kannattajia saadaan halliin tulee jotain asioita tehdä eri tavalla, etenkin arkipelejä varten. Ja tässä kohtaa kuvaan astuu Jokerit, Jokerien viestintäkonspeti ja se, miten ihmiset saadaan halliin. En ole tästä ainakaan eri mieltä.
Mietin myös, että mikä näitä nykytekijöitä Haminasta, Lahdesta, Joensuusta, Mikkelistä ja Siilinjärveltä sitoo pitämään Jokereissa, jos vaikkapa naapuriseura haistaa veren ja tarjoaa työpaikkaa, leikitään ajatuksella vaikkapa +50% tuntipalkalla? Veikkaan, että ei yhtään mikään.
Silloin ovat varmaan onnistuneet työssään aika hyvin ja naapurissa sattuu olemaan vakanssi tarjolla. Näin käy välillä bisneksessä. En tiedä onko N&M:ssä tai Kornerissa käytössä työntekijäomisteista mallia, mutta sellainen saattaisi olla hyvä sitouttava tekijä.
En tiedä, mahdoton näillä lahjoilla alkaa pukemaan äkkiä paremmin sanoiksi tuota haastattelua, mutta kovin jäi ikävä kuva näiden 5k UHD -nousukkaiden touhuista ja sekä kävi erittäin selväksi, miten nyt vihdoin talossa tehdään asioita juuri kuin kuuluu tehdä ja miten ennen niitä tehtiin väärin ja geneerisesti. Luokaton asenne.
En tällaista asennetta saa kyllä vääntämälläkään väännettyä podcastin sanomisista.

Tuntuu että me ollaan kuunneltu ihan eri jakso. Ainkin me ollaan tulkittu samat asiat ihan eri tavoilla. En sano, että sinun tulkintasi olisivat enemmän vääriä ja minun tulkintani olisivat enemmän oikeita.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kuuntelin tuon ja odotin täällä olevien tekstien perusteella ylimielistä tykitystä, mutta tuossahan oli todella hyviä juttuja. Ei nuo "10%"- luvut ole mistään tuulesta temmattuja, eikä jaksossa missään vaiheessa vähätelty mennyttä työtä. Jakson nimi on Nakit ja Muusi nykyisin ja tulevaisuudessa, eikä Jokerit ja Iiro ennen. Hyvää puhetta ja jos haluaa muuttaa jotain ja tavoittaa suurempia kohderyhmiä, on toiminnankin muututtava.

Kuten jaksossa todettiin, ryhmä toimii tiettyjen resurssien rajoissa ja siihen nähden sisältö on loistavaa. Resurssien kasvaessa sisältöäkin tulee enemmän.

Mulla on luottavainen olo ja hyvä tästä tulee alkukompastelujen jälkeen.

@powerplaymaker in kanssa samoilla linjoilla
 

Ilmala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Saarnin kesäiset mainospuheet eivät ole konkretisoituneet. Mitään uutta ja ihmeellistä en ole nähnyt. Voisiko Saarni mennä hattu kourassa koputtamaan Iiron ovelle ja kertoa että haluamme tarinankertojan joka itse elää tarinaa ja jolla on tunne mukana. Sellainen kaveri meiltä puuttuu ja Muussi-osasto ei tähän pääse vaikka millaisen maanantain starttipalaverin pitäisi.

Saa suorittaa. Kop kop.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko kukaan miettinyt, että tämä "10%" tuo todennäköisesti jonkun 90% Jokerien tuloista?
Ja tuo 10% tuo sen tuoton siitäkin huolimatta onko pelaajahaastatteluja joka päivä

Voisin kuvitella että dataa on tarjolla ja sen perusteella tehdään päätöksiä.
Tämä. Nykyisin dataa saa vaikka naapurin kassien koosta, niin kyllä näistäkin ja suuntaviivat vedetään sen mukaan
 

jokerijunnu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta -95
Onko kukaan miettinyt, että tämä "10%" tuo todennäköisesti jonkun 90% Jokerien tuloista?
Ja niin tuo tulevaisuudessakin, vaikka haastattelut eivät olisikaan enää prioriteettilistan kärjessä.

Ottamatta kantaa siihen, miten Nakit ovat onnistuneet tässä, niin nyt on todella tärkeää kohdistaa fokusta aiempaa enemmän potentiaalisten uusien (nuorien) fanien suuntaan.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ottamatta kantaa siihen, miten Nakit ovat onnistuneet tässä, niin nyt on todella tärkeää kohdistaa fokusta aiempaa enemmän potentiaalisten uusien (nuorien) fanien suuntaan.
Meillä kun kasvaa perseet horsmaa, niin ei Jokereille jää mitään jos ei muututa nykymaailman mukana.

Ja jos en ole väärin käsittänyt, niin Iirolla oli mahdollisuus lähteä nykyisen konklaavin mukaan.

Ensi kaudella on toivottavasti Liigan resurssit, jolloin voidaan odottaa enemmän sisältöä.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mun mielestä erinomainen osoitus miten kumppaniyritystä huomioidaan ja mainostetaan todella laadukkaasti. Entisenä yrittäjänä olisin välittömästi kiinnostunut yhteistyöstä esimerkiksi tämän nähtyäni. Todella tärkeitä juttuja kumppanimyyntiä ajatellen.

Potentiaalinen kumppaniyritys x kysyy, miten saatte meidän firman näkymään julkaisussa? Onpa helppo näyttää "CV:tä", esimerkiksi tämän videon muodossa.


 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miten ei yllätä lainkaan, että kyseinen podcast herättänyt täällä pelkkää negatiivisuutta.

Itse kyllä ymmärsin, mihin nykyinen mediatiimi pyrkii; laajempien massojen mielenkiinnon herättämiseen ja uusien kumppaneiden hankkimiseen sekä vanhojen kumppaneiden huomioimiseen.

Jokerien tiedotus toiminut viime vuodet ihan hyvin, mutta uuttakin on yritettävä.
Videoitten katsomiskerrat on youtubessa moninkertaiset verrattuna viime kauteen.
Instassa ja tiktokissa seuraajien määrä kasvanut.
Et ihan pieleen ei ole tainnut mennä?

Toki haluaisinhan minäkin just sitä mistä minä tykkään. Olen täällä joskus toivomuksiani esittänytkin,
mutta ymmärrän, ettei materiaalia suunnata yksin minulle. Vaikka isosti olen rahaa seuralle siirtänytkin.
Nyt on tärkeintä saada sitä uutta, eri-ikäistä porukkaa kiinnostumaan Jokereista.

Joitain huteja on Nakit&Muusilla tullut alku kauteen, mutta hyvin ovat ottaneet palautteesta kopin ja reagoineet.

Kun ne seuran resurssit on tunnetusti rajalliset, niin tämä N&M toiminta riittää mulle,
pistetään kaikki liikenevä massi uusien fanien houkuttelemiseen ja pelaajiin.
 

Koppipelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Ymmärrän hyvin uusien juttujen tarpeen. Katupojista tosi iso posi täältä.

Mutta tuo muu sisältö versus vanha. Ja tämä koppava asenne perinteistä sisältöä kohtaan ei minulle aukea. Peruuttivat alkuperäisistä tavoitteistaan palautteiden jälkeen hieman ainakin hetkeksi aikaa ja jälki on kyllä juuri sen mukaista ja kuuloista näiden osalta: tehdään näitä nyt kun pienelle ja äänekkäälle osalle sidosryhmistä pakko on. Eihän tällä lippuja myydä -asenteella.

Mielestäni haastattelussa poimittiin rusinat pullasta mm. seuraajamäärien suhteen ja dissattiin pitkän aikakauden toimintamallit aika tylyllä tavalla ilman mitään kunnioitusta historiaa kohtaan.

Kesän sometaukoa muuten perusteltiin sillä, että "niin moni someammattilainen" on Saarnille vakuuttanut, että vain pitämällä taukoa seuraaja huomaa eron uuteen. No todellisuudessa ei ollut tekijöitä "eikä kesän porrastreenivideot kausikorttimyyntiin vaikuta." Tuolla nyt ei sinänsä väliä mutta omituista että pitää tällaista puhua.

Puheista huokuu arvovalinta ja sillä mennään. Toivottavasti menee hyvin. Itselleni Jokereiden sielu tuntuu kiiltävästä pinnasta huolimatta tällä hetkellä todella etäisenä. Ennen niin tyylikäs, aito ja kypsä muuttui kesän aikana täysin ja ainoa virhe mitä myönnetään, on alun kankeus kun Filppulan siirtoa ei voitukaan julkistaa.

Miettikää mitä tämä ryhmä saisi aikaiseksi, ellei seura olisi juuri tämän hetken Jokerit. Kaikki syötetään suoraan lapaan. Filppula, Dufva, Ahonen, Pihlström, Aaltonen, Hartwall Areena. Toivottavasti n&m saa tämän hyödynnettyä myös lipunmyynnissä vielä.

Toisaalta on tosi hienoa, että kaikki ei näin tunne vaan pitää nykymenosta. Mutta sieluttoman pintaliitoviestinnän seinä voi tulla pian vastaan, jos asiat ei kaukalossa tai kabineteissa menekään toivotulla tavalla.
 

Kiekoton Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Alasarjat sekä suomalaiset maailmalla
Onko kukaan miettinyt, että tämä "10%" tuo todennäköisesti jonkun 90% Jokerien tuloista?
20/80 sääntö osoittaa asian olevan juuri näin. Pitää ymmärtää se massoja kosiskellessa, että se 20% hc-osuus tuo 80% tuloista. Tämä 80% osuus taas koostuu seurasta kiinnostuneita hyvän päivän kävijöistä ja tuo vain 20% tuloista. Silloin pitää palvella hyvin tämä pieni uskollinen joukko, mutta isoa massaa unohtamatta. Hyvin toimiessa tuo iso massa kasvaa ja sieltä tulee myös hc-porukkaan lisää väkeä.

Pointti ei muutu vaikka luvut olivat 10% ja 90%. 20/80 sääntö on vain yleinen juttu, niin käytin sitä.

Ite en jaksoa kuunnellut, joten paha ottaa kantaa. Totuus lienee jossain tuon negan ja posin välillä, mitä täältä sai lukea.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
20/80 sääntö osoittaa asian olevan juuri näin. Pitää ymmärtää se massoja kosiskellessa, että se 20% hc-osuus tuo 80% tuloista. Tämä 80% osuus taas koostuu seurasta kiinnostuneita hyvän päivän kävijöistä ja tuo vain 20% tuloista. Silloin pitää palvella hyvin tämä pieni uskollinen joukko, mutta isoa massaa unohtamatta. Hyvin toimiessa tuo iso massa kasvaa ja sieltä tulee myös hc-porukkaan lisää väkeä.
Olisi sinänsä mielenkiintoista tietää Nakkien näkemys, että palveltiinko viime kaudella näitä 80% "hyvän päivän kävijöitä" Iiron ja Co. toimesta sitten riittämättömästi ja myös jonkin media-alan asiantuntijan mielipide, onko N&M:n uusi ja uranuurtava sometekeminen tuonut kaivattuja katsojia Nordiksen lehtereille ja muilla tavoin maksaviksi asiakkaiksi. Itse arvostan median kuluttajana tiettyä jatkuvuutta ja turvallisuuden tunnetta, mutta voi olla, että sillä ei kriittisiä massoja saada tuotteen taakse.
 

Kiekkonarri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, New Jersey Devils
Väittääkö makkaraperunat siis, että tällä 10-20% (miten tuon haluaa nähdä/tulkita) ei ole merkitystä? Ilman ydinporukkaa joka tulee peleihin jokatapauksessa ei ole sitä isoa massaakaan. Iiron pelien jälkeiset fiilis haastattelut olivat todella hyvää viestimistä. Tällä hetkellä palvellaan enemmän tuulareita jotka tulevat paikalle vain kun on nimiä ja peli voittavaa.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Väittääkö makkaraperunat siis, että tällä 10-20% (miten tuon haluaa nähdä/tulkita) ei ole merkitystä? Ilman ydinporukkaa joka tulee peleihin jokatapauksessa ei ole sitä isoa massaakaan. Iiron pelien jälkeiset fiilis haastattelut olivat todella hyvää viestimistä. Tällä hetkellä palvellaan enemmän tuulareita jotka tulevat paikalle vain kun on nimiä ja peli voittavaa.
Itse en ole lisäksi vielä ihan vakuuttunut, että todellako myöskään se Tuukka ja Tuulia Tuulari mieltää N&M:n tyylin oleellisesti aiempaa houkuttelevampana, erityisesti kun etenkin alkukaudesta ihan perustekemisen suhteen oli haparointia.

On syytä pitää mielessä myös, ettei Katupojat ole N&M:n tuotantoa.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings

Kebis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Aika neutraali olo podcastin jälkeen.
Toisaalta oli ihan ok kuulla parista taustalla olevasta henkilöstä ja ylipäätään N&M strategiasta.
Ehkäpä asiat eivät ole niin kärjistettyjä, mitä muutamassa kommentissa annetaan ymmärtää, mutta jokainen kuunnelkoon itse ja tehkööt johtopäätöksensä.

Hyvältä kuulosti, että selvästi ”ydinkannattajien” palaute otetaan vastaan ja sillä on merkitystä. Tästä nyt esimerkkinä vaikka pelaajahaastatteluiden haastattelijan vaihtuminen ja haastatteluiden pituuden lisääntyminen.

Suurin muutos on toki juuri tämä mitä myös on puhuttu, että kun ollaan duunissa tuntipalkalla, niin ollaan ”vain töissä”. Kaikella työllä on hinta ja resurssi on nyt rajallinen.
En tiedä, miten ennen mentiin, tehtiinkö työtä välillä sitten ilmaiseksikin? Nyt annettiin ymmärtää, että aiemmin rahaa oli millä mällätä. Ymmärtäisin toki ajan ennen viime kautta, mutta onkohan budjettiin sitten tehty niin isoa muutosta?

Toisaalta koin hyvänä sen, että asioita tarkastellaan nimeomaan tilastojen, ei mutun kautta. On ihan totta, että uusia seuraajia pitää haalia, sillä pitkässä juoksussa ne tietävät tuloja tulevaisuudessa.

Luvattiin myös, että sisällön määrä tulee kasvamaan kevättä kohden.
On ihan fakta, että katsojamäärät ovat pienempiä alkukaudesta ja satunnainen lätkäfani osuu hallille keskimäärin todennäköisemmin vasta silloin maaliskuussa, jolloin N&M mukaan siihen sisällön määrääkin kannattaa vasta panostaa.

Katsotaan.
 

Koppipelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Hyvältä kuulosti, että selvästi ”ydinkannattajien” palaute otetaan vastaan ja sillä on merkitystä. Tästä nyt esimerkkinä vaikka pelaajahaastatteluiden haastattelijan vaihtuminen ja haastatteluiden pituuden lisääntyminen.
Sain käsityksen, että tämä ratkaisu koettiin pakkoraoksi ja uudistus tuli prosenttijengille liian nopeasti. Eli niitä otettiin mukaan portfolioon mutta koska ostamme kausikortin mukamas kuitenkin, niin ei välttämättä kauaa nähdä tätä konseptia.
Toisaalta koin hyvänä sen, että asioita tarkastellaan nimeomaan tilastojen, ei mutun kautta. On ihan totta, että uusia seuraajia pitää haalia, sillä pitkässä juoksussa ne tietävät tuloja tulevaisuudessa.
Eiköhän Keurulainenkin hengittänyt dataa ja tavoitteli uusia seuraajia, joita sitouttaa lipun ostajiksi ja kausikorttilaisiksi. Ei tuo uusi tuleminen viime kaudella juuri paremmin olisi voinut yleisömäärien suhteen mennä. Ihme narratiivi, että ikään kuin n&m olisi innovoinut jonkun data-analyysin.

Pidän myös epäreiluna verrata viime kauden resursseilla, eli käytännössä Keurulainen+Taipale, tähän uuteen muukalaislegioonaan, jossa on Ilmala + 5 nakkimuusia. Totta helvetissä tuolla kokoonpanolla saa viimeistellympää ja kliinisempää visuaalista jälkeä.

Jokerilta Jokerille sydämellä tehtyä sillä ei juuri tunnu saavan.

Hyvien asioiden kombo kun olisi mahdollinen. Toivottavasti vielä joskus.
 

Kebis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Jokerilta Jokerille sydämellä tehtyä sillä ei juuri tunnu saavan.

Hyvien asioiden kombo kun olisi mahdollinen. Toivottavasti vielä joskus.

Tästä olen samaa mieltä. Se on ihan sama kuin tuolla kentällä. Jos tunne puuttuu, tekeminen on liian kliinistä ja homma ei toimi.
Ei voi kuin toivoa, että vielä kauden mittaan se N&M tunneside löytyisi Jokereihin.
Toki voi olla toiveajattelua, kun moni meistä on hengittänyt lapsuuden katulätkäajoista (pelataanko sitäkään enää lähiöissä!?) lähtien omaa jengiä (joo, vuosia 14-22 poislukien), niin vastaavaa sidettä lienee haastava saada. Sen suhteen toki Keurulainen oli ylivertainen.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös