Siis onko ihan oikeasti se tilanne, että nakkimuussit eivät hyödyntäneet Lindellin paikallaoloa ja tehneet minkäänlaista haastattelua? Meidän osaomistajasta, joka tuli vielä hostaamaan änäritähtiä meidän peliin?
Mitä ihmettä?
Miksi sitä itse tekemään yhtään mitään, kun voi vain re-tweetata Starsin matskua? X:ssä Jokerit siis repostannut nämä Dallasin julkaisut, mutta mitään omaa kamaa ei ole Lindellistä tai kenestäkään muusta Stars-pelaajasta tullut:
Siellä on kato jääkiekko-ottelu ollut illalla, niin eihän tämä meidän klo 8-16 työskentelevä haastattelija voi Lindelliä ja muita Stars-pelaajia käydä työaikojen ulkopuolella haastattelemassa, menisi muuten ylitöiksi!
Instagramissakin kuvat Lindellin aloituskiekon pudottamisesta on lainattu Starsin instasta, kun kai itse ei ole jaksettu paria kuvaa ottaa kun oma junnu, osaomistaja ja NHL-tähti tulee pudottamaan aloituskiekkoa.
Mutta, vakavissaan täytyy sanoa, että on kyllä helvetin kummallista, jos ketään ei oikeasti ole kiinnostanut käydä kysymässä kutsuvieraina olleilta NHL-pelaajilta edes muutamaa kysymystä kameran ja mikrofonin kanssa. Jos puikoissa olisi oikeasti jääkiekkomedian ammattilainen, joka olisi intohimoinen ja innoissaan työstään, niin tuohan olisi aivan järjettömän magee juttu, että saa etuoikeuden käydä jutskaamassa maailman parhaiden pelaajien kanssa ja tehdä ehkäpä sen oman lyhyen mediauransa mielenkiintoisimman haastiksen.
Mä en oikeasti enää tiedä edes mitä tähän touhuun voi sanoa…