Mikä rikos on pelireissulla käydä naisissa ja vetää mahdollisesti lärvit? Tuo on järjetön aasinsilta. Vertaat sitä, että ammattilaiset suojelevat ammattilaisimagoa, oman seurajoukkueen ja maajoukkueen mainetta julkisuuteen johonkin mafia toimintaan? Voi hyvää päivää, nämä ovat junioreiden esikuvia ja maansa edustajia.
Oli kyllä huonosti muotoiltu ajatus minulta, eli ymmärrän ettei pointti aukea tuolla. Kirves ja kivi niin kivihän siinä ei kärsi.
Tarkoitus tuolla venäjä vertauksella ei ollut todellakaan rinnastaa pelaajien, naisten tai miesten pelireissujen touhuja, vaan sitä moraalia, mikä moisessa ajatustavassa on. Mun suussa maistuu erityisen happamalta, jos valehtelulla ja valehtelua ryhmänä suojaamalla pitää pitää kulissia yllä ammattilaisimagosta, seurajoukkueen ja maajoukkueen maineesta, ja teeskennellä nuhteetonta esikuvaa junioreille jne. eli onko sillä sitten oikeasti arvoa tai mainetta mitä suojella?
Ymmärrän toki, ettei retostelu ole kivaa, varsinkaan jos itse on retosteltavana, mutta meneekö siinä oikeasti muka ammattilaisimago, seurajoukkueen ja maajoukkueen maine, jos harrastaa suhteilua pelireissuillaan ihan laillisesti lakeja rikkomatta olivatpa miehiä tai naisia.
onko myöskään kovin tervettä junioreille ja maan edustajana teeskennellä sukupuoletonta nuhteetonta gladiaattoria, muuten putoaa taivas niskaan tai jotain? Minusta valheellinen imago on haitallisempi kuin rosoisempi, mutta rehellinen, pitämään luetellut imagoasiat toimivampana.
Mä olen aina pitänyt salailukulttuuria itäisenä perintönä suomessa ja se on aina tuntunut hähmäiseltä kaikessa vastenmielisyydessään.
Voisiko edes ajatella, että lailliset touhut, lärvit ja sen semmoiset ei olisi mitään taivas putoaa kamaa ja reilusti tunnustaa, että reissuilla sattuu ja tapahtuu ja saa sattua ja tapahtua, kunhan tulos ei kärsi ja häiriinny sen vuoksi.
Siksi minusta koko Rädyn läppä pelireissun kulisseista oli ymmärrettävä ja normaali juttu, eikä mikään teeskennellyn jeesustelun paikka, minkä incelit muut naiskiekon dumaajat siitä persutyyliin framille nosti. Turhaa porua ilman villoja.