Glory?Mind your own reikä!!
Glory?Mind your own reikä!!
En tiennytkään expertiivistäsi reikien asiantuntijana!!!Mind your own reikä!!
Karikon lenkki way over 10 kertaa, lenkkeilyssä mukana Ihanat Riikka ja Tuulikki samasta luokasta eli naisia (silloin tyttöjä), Karikon lenkki tekee reiän urheilupuistoon, että sitä expertiiviä löytyy way over enemmin kuin sinulla!!En tiennytkään expertiivistäsi reikien asiantuntijana!!!
Opettelet vaan pelaamaan jalkapalloa paremmin kuin nykyinen miehensä. Ei ole homma eikä mikään.Jos joku mimmi pitäs pokaa niin se on Alisha Lehmann
Yritän heti kun näen sen lähikuppilassani.Jos joku mimmi pitäs pokaa niin se on Alisha Lehmann
Mä tiedän, ja tiedän myös mitä tarkoittaa kun naiselta kysytään, että "oletko laulanut mikkiin?"Ei saa jaloja alta, mutta en tykkää tukallisista naisista kun kerran tukista juttua.
Jonnet ei tiedä mitä "tukka" merkitsee!!
Eikös 33v ole vielä vähän liian nuori milffiksi :DMielipiteissäni on usein suuriakin eroja vihreiden Sofia Virran kanssa, mutta sitä ei käy kieltäminen, että hän on yksi viehättävimmistä kansanedustajista ja ylipäänsä poliitikoista tällä hetkellä. Luonnehtisin häntä neljällä kirjaimella: milf.
On ihan viehkeän näköinen nainen, ja katsoin, että ikää on 33 vuotta. Järkytyin kuitenkin syvästi MILF-luonnehdinnasta, sillä tuohan on meikäläistäkin useamman vuoden nuorempi, ja itse olen luonnehtinut ikäisiänikin naisia vielä neitokaisiksi, enkä miksikään mammoiksi..Mielipiteissäni on usein suuriakin eroja vihreiden Sofia Virran kanssa, mutta sitä ei käy kieltäminen, että hän on yksi viehättävimmistä kansanedustajista ja ylipäänsä poliitikoista tällä hetkellä. Luonnehtisin häntä neljällä kirjaimella: milf.
No joo, mutta idea on sama.Eikös 33v ole vielä vähän liian nuori milffiksi :D
On ihan viehkeän näköinen nainen, ja katsoin, että ikää on 33 vuotta. Järkytyin kuitenkin syvästi MILF-luonnehdinnasta, sillä tuohan on meikäläistäkin useamman vuoden nuorempi, ja itse olen luonnehtinut ikäisiänikin naisia vielä neitokaisiksi, enkä miksikään mammoiksi..
Mulla tulee aina mieleen Maustetytöt hänestä. Duon kauan kadoksissa ollut yksi sisarus?Mielipiteissäni on usein suuriakin eroja vihreiden Sofia Virran kanssa, mutta sitä ei käy kieltäminen, että hän on yksi viehättävimmistä kansanedustajista ja ylipäänsä poliitikoista tällä hetkellä. Luonnehtisin häntä neljällä kirjaimella: milf.
Wikipedian mukaan näin on päässyt käymään vuonna 2019.Onko Virta poikinut?
Siinä tapauksessa kattaa MILF-kategorian.Wikipedian mukaan näin on päässyt käymään vuonna 2019.