Ilman kuvia ei uskota!Suvi Puukangas.
Nainen, joka tietää jotain jääkiekosta. Tänään punaiset housut, jotka korostavat mukavasti takamusta.
Ilman kuvia ei uskota!Suvi Puukangas.
Nainen, joka tietää jotain jääkiekosta. Tänään punaiset housut, jotka korostavat mukavasti takamusta.
Luulisi että ketjussa jo mainittu tämä maailman kaunein ja seksikkäin nainen. En ymmärrä miten kukaan voi olla noin täydellinen. Tulee kokovartalo seisokki aina kun katselee. Tuosta linkistä infoa. Löytyy toki Instasta yms.ihan Googlettamalla.
Insinööri-Johannan, 26, vähäpukeiset kuvat keräävät huomiota – saa somessa kasoittain palautetta kurveistaan: ”Olen täysin luomu”
Pirkkalassa asuva Johanna Korhonen kertoo saavansa paljon viestejä sosiaalisessa mediassa kurvikkaiden kuviensa vuoksi.www.is.fi
Kun avaa tuon linkin ja selailee juttua alaspäin, tulee vastaan osuuspankin mainos "Mistä unelmoit?", no mistäköhän...Luulisi että ketjussa jo mainittu tämä maailman kaunein ja seksikkäin nainen. En ymmärrä miten kukaan voi olla noin täydellinen. Tulee kokovartalo seisokki aina kun katselee. Tuosta linkistä infoa. Löytyy toki Instasta yms.ihan Googlettamalla.
Insinööri-Johannan, 26, vähäpukeiset kuvat keräävät huomiota – saa somessa kasoittain palautetta kurveistaan: ”Olen täysin luomu”
Pirkkalassa asuva Johanna Korhonen kertoo saavansa paljon viestejä sosiaalisessa mediassa kurvikkaiden kuviensa vuoksi.www.is.fi
Ei mitään vikaa Vivassa, ei todellakaan, mutta omassa päässäni sarjan The bööna -palkinnon pokkasi Katrina Law.Viva Bianca sai kyllä jalat alta Spartacus-televisiosarjassa:
Ei mitään vikaa Vivassa, ei todellakaan, mutta omassa päässäni sarjan The bööna -palkinnon pokkasi Katrina Law.
katrina law – Google-haku
Tähän yhdyn täysin. Yhtyisin myös Didoon. Saisi istua mun naamalle ja hakkaisin tattia tätätätätätätätä tahtia.Florian Cloud de Bounevialle O'Malley Armstrong vie jalat alta ekan kerran jo 20 vuotta sitten. On sillä vaan uskomaton hymy ja ääni.
Menee nenän mitalla ohi minun maunOlihan Katrina Lawkin ihan nätti, mutta Viva Bianca vei minun papereissani pidemmän korren.
Varmaankin mun naismaku kyseenalaistetan taas, mutta Anna Lehmusvesi. Grrrr
Ellen Jokikunnas. Edelleen.
Kaippa tuo otsatukka on hänelle jo sellainen "brändi". Hieman se itseänikin häiritsee mutta..ei liikaa.Tykkäsin Ellenistä silloin aikoinaan kun julkisuudessa pyöri, vaikka juttujen mukaan oli aikamoinen nirppanokka. Moneen vuoteen häntä ei näkynyt, mutta onhan hän näiden kuvien perusteella kaunis edelleen.
Paitsi että, tuo otsatukka. Kuka nainen kuvittelee että se on hyvän näköinen ja leikkauttaa sellaisen vapaaehtoisesti?
Ellenillä on vanhojen missi- ja mallikuvien perusteella hiusraja aika korkealla ja sen takia otsa näyttää suurelta. Epäilen, että hän ei ole pitänyt tällaisesta lookista ja ryhtyi kätkemään sitä otsatukalla.Kaippa tuo otsatukka on hänelle jo sellainen "brändi". Hieman se itseänikin häiritsee mutta..ei liikaa.