Mainos

Naisia, jotka saavat sinulta jalat alta

• 3 409 135
  • 5 482

Larry David

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Suomesta Karvisen Sirpa
Milf-osastolta Sofia Vergara

Sirpalla nyt tää lesbojuttu meneillään Sannin kanssa. Ajoittain se kirpaisee, toisinaan tulee kaikenlaisia ajatuksia mieleen. Ohimenevää, sanon minä! Sirpa totta kai instassa seurannassa ja sieltä storyjen puolelta tulee välillä hyvää settiä esim. persepäivinä salilta. Sieppo, joka ei mun mielestä pärjää Karviselle, on usein siellä mukana. Myös kuun lopussa alkavaa Selviytyjät Suomea tapitetaan silmä kovana kun Sirpa sykkii Filippiinien rantahiekassa. Ollut mulle se ehdoton ykkönen viimeiset 3-4 vuotta.

Modernia perhettä katsoin pari tuotantokautta ihan vaan Sofia Vergaran takia. Muuten en olisi. Suomen vastine Sofialle olisi varmaankin täällä joskus aiemmin mainittu Janina Frostell, joka oli ysärillä niin pommi että sen ymmärsi jo pikkupoikakin. Ysäri, milfit ja (ohimenevä?) lesbous kun mainittu, niin heitetään tähän bonuksena vielä Kata Kärkkäinen, joka menee Janina Frostellin kanssa samoille aikajanoille.

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kolmiloikkaajista puheen ollen. En yleensä perusta näistä (yleis)urheilijanaisista. Ovat liian luisia mun makuun, mutta tää Kristiina Mäkelä on kyllä sellainen, jonka kanssa voisin sopivan paikan tullen peittoa vähän heiluttaa. Sopivaa paikkaa vaan ei koskaan tule. Aika lihaton hänkin on, mutta jokin hänessä kiehtoo..

(1)
  • Tykkää
Reactions: Hexa

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Semmoinen nainen kenellä on pitkät nahkasaappaat, uih uih. Tuli teininä kaupungilla vastaan ja minä tuhannen tuubassa sanoin, "vau mitkä seksisaappaat tjsp". Potkas sivupotkulla suoraan kupoliin ja otin siitä sit nätisti lukua vaikka iskunkestävyys ollut aina hyvä :P

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Katsoin taas silmämuna kovana tv-uutisia kun Piia Pasanen oli ruudussa. Ihana nainen.

Olen joskus muinaisessa historiassa ollut Tampereen yliopistossa eräällä journalistiikan kurssilla, jolla oli mukana myös Piia Pasanen. Siis Piia Pasanen yli 20 vuotta nuorempana. Voin kertoa, että oli tosi kiva kurssi. Toimittajaa minusta ei lopulta kuitenkaan tullut, mutta se ei ole pääasia tämän asian tiimoilta.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Olen joskus muinaisessa historiassa ollut Tampereen yliopistossa eräällä journalistiikan kurssilla, jolla oli mukana myös Piia Pasanen. Siis Piia Pasanen yli 20 vuotta nuorempana. Voin kertoa, että oli tosi kiva kurssi. Toimittajaa minusta ei lopulta kuitenkaan tullut, mutta se ei ole pääasia tämän asian tiimoilta.
Jaahas. Teittekö niin sanotusti vispilänkauppaa?

Piia itse asiassa on 20 vuotta sitten näyttänyt aikalailla samalta kuin nyt.

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jaahas. Teittekö niin sanotusti vispilänkauppaa?

Piia itse asiassa on 20 vuotta sitten näyttänyt aikalailla samalta kuin nyt.

Ei tehty, koska Pasasen mies oli tietysti samalla kurssilla. Todennäköisesti vain vahtimassa aarrettaan. Ja he ovat yhä yhdessä. Joo, tuo pitää paikkansa että Piia on näyttänyt jo kauan tuolta miltä nyt näyttää.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Ei tehty, koska Pasasen mies oli tietysti samalla kurssilla. Todennäköisesti vain vahtimassa aarrettaan. Ja he ovat yhä yhdessä. Joo, tuo pitää paikkansa että Piia on näyttänyt jo kauan tuolta miltä nyt näyttää.
Joo Pasasen mieshän on se Maikkarin Tomi Einonen. Oli ennen uutisankkuri mutta nykyään taitaa olla siellä tuotannon puolella päällikön jakkaralla. Oon aina miettinyt että miten nuo kotonaan keskustelee kun toinen on töissä kaupallisella kanavalla ja toinen valtion omistamassa laitoksessa.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ihan ok seiskan nainen, seksikkyys puuttuu naiselta täysin.
Jaa, minä koen, että seksikkyys on asia, minkä ei tarvitse näkyä julkisessa työtehtävässä millään tapaa. Seksikäs uutisankkuri/pappi/opettaja/yms on jossain määrin sama kuin epäammattimainen, ja varsinkin hakemalla haettu seksikkyys on merkki itsetunnon puutteesta.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Oles

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Katsoin taas silmämuna kovana tv-uutisia kun Piia Pasanen oli ruudussa. Ihana nainen.
Onkos jollain Vapaa valinnan ysärin mainoslehtisiä? NE voisi sendiä tuolle bondille.

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Ei vieläkään täysin makuuni, mutta tuhannesti parempi kuin se KumiKimuli jota kauhistuin.
Kaikki ei kai tykkää kumista, ja hyvä niin, eipähän kilpailla samoista naisista. Mutta jos ei ole kokemusta latex-asuisten naisten kanssa touhuamisesta niin jostain on jäänyt paitsi. Onneksi minä ja vaimoni pidämme samoista asioista.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy