Naisia, jotka saavat sinulta jalat alta

  • 3 350 212
  • 5 420

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Virpi Butt saattaisi saada minulta jalat alta. Ja hyvällä säkällä saattaisi lähteä koko muukin korppa tuosta pään alapuolelta niin sanotusti alta.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Ei toi Butt nyt oikein laittautuneena edes pahan näköinen ole. Tietyllä tavalla tuossa vaarallisuudessa on jopa jotain kiihottavaa, entä jos se seuraavaksi pokaakin minut baari-iltanaan ja päädyn Buttin hellään käsittelyyn...

Virpi Butt on niitä naisia jotka saattaa saada ihan kirjaimellisesti jalat alta.

Oon tainnut joskus aiemminkin sanoa että Virpi Butt. Saattaa tosin saada ihan koko muun kropan tuosta pään alta.

Virpi Butt saattaisi saada minulta jalat alta. Ja hyvällä säkällä saattaisi lähteä koko muukin korppa tuosta pään alapuolelta niin sanotusti alta.
Suosittelisin hakemaan jotain hoitoa.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Mutta onko Virpillä hyvä perse?
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Käyttäjä on saanut viestistään pelikiellon.
Roger raportoi ihan aiheesta, itse olen ignoorannut kyseisen kusipään jo kauan aikaa sitten. Miten helvetissä tuollaiset pellet saavat jatkaa jauhaa paskaa täällä? Sorry kielenkäyttöni........ silti kyseinen tyyppi olisi pitänyt bannata jo aikoja sitten.

Jotta ei mene liian vakavaksi, Amy Lee. Perus Amy.
 
Viimeksi muokattu:

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Politiikan tutkija Maria Annala, fiksu ja kaunis nainen. Ainoa miinus on hänen nariseva äänensä mutta kukas meistä on täydellinen.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Politiikan tutkija Maria Annala, fiksu ja kaunis nainen. Ainoa miinus on hänen nariseva äänensä mutta kukas meistä on täydellinen.

Joo, ihan kaunis nainen, mutta ei mikään jalat alta-tapaus. On myös häirinny toi kuiva ja nariseva ääni, antaa jotenkin tosikon ja kuivakan kuvan itsestään. Olen Fingerporin innoittamana alkanut joskus bongaamaan hauskoja titteleitä ja Annalahan tais ainakin Ylellä olla "vieraileva tutkija" tjsp.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ylen aamutelkkarin uutistenlukija Kreeta-Maria Kivioja saa kyllä jalat alta, upea pakkaus.

Siinä vaiheessa, kun hetkeksi kyllästyt Kreeta-Mariaasi, niin tehdäänkö viikonloppuvaihtikset?
Saat lainata minun Mette Madetojaa.

Kumpikin maksaa omansa taksikyydit... käykö?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Siinä vaiheessa, kun hetkeksi kyllästyt Kreeta-Mariaasi, niin tehdäänkö viikonloppuvaihtikset?
Saat lainata minun Mette Madetojaa.

Kumpikin maksaa omansa taksikyydit... käykö?
Siä menee ny veljellä toimittajat, säätytöt sekä kanavat sekasin. Pinpin palo lienee kova.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Siä menee ny veljellä toimittajat, säätytöt sekä kanavat sekasin. Pinpin palo lienee kova.
Olet jälleen ymmärtänyt väärin. Pimpan paloa voi säätelemällä ja rajoittamalla kalenterioituja (Lue: pakollisia) penetraatioaikatauluja.
On myös olemassa hoitavia vaginavoiteita, jotka hoitavat nopeasti ylikäytetyn ja höyryävän Pimpan epiteelikerroksen pieninfektioita. Tai sitten poista makuuhuoneen palohälyttimestäsi se hankalakiinnitteinen patteri.
Edellämainitut voiteet maistuvat vietävän pahalta, mutta samalla ne paransivat Levin laskettelurinteiltä saamani palaneen nenäni pintakudosvauriot.
Samainen salva ei ehkä poista saatuja ylinopeussakkoja sekä aamulla eukkikseltani saamaa mustaasilmää.
Jään silti kärsivällisesti odottelemaan.

Jotta, en ole OT: Ikuinen ihastukseni, Julia Roberts
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kyllähän sitä kun luukuttaa kovalla tätä uudempaa Arch Enemyä, videon kera, niin väkisihän siinä meinaa lähtee jalat alta. Alissa sinisessä tukassaan ja kireissä nahkakledjuissaan, aaaiiii prrrrrrrkkkkeeleee!

Kattoin muuten että oon ylivoimasesti eniten tähän ketjuun kirjottanut runkkari. Kyllä vanhakin jaksaa vai pitäskö hualestua...?
 

hiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Liitteenä Epican laulaja Simone Simons.
 

Liitteet

  • simone.jpg
    simone.jpg
    114 KB · kertaa luettu: 993
(1)
  • Tykkää
Reactions: ace

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Tänään löytyi muutama, lisää.....

Karolina Kurkova
Adriana Lima
Alessandra Ambrosio
Doutzen Kroes
Marissa Miller
ja kuten ennenkin Heidi Klum

Ja täällä kaikki em. neidot:

Viihde


Suoritin yksinkertaisen haun tähän lankaan ja olet ainoa joka on ketjun olemassaolon aikana maininnut kaunottaren nimeltään Alessandra Ambrosio. Nyt on aika mainita "heti perään" 12+ vuotta myöhemmin taas uudestaan. Vaikka pääosin pidän lyhyistä naisista, niin Alessandra... No nelikymppisenäkin vaikutus löytyy edelleen...



PS. linkkaamasi juttu on hävinnyt bittiavaruuteen, mutta varmastikin laatujournalismista on ollut kyse.
 

Haukka68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Suoritin yksinkertaisen haun tähän lankaan ja olet ainoa joka on ketjun olemassaolon aikana maininnut kaunottaren nimeltään Alessandra Ambrosio. Nyt on aika mainita "heti perään" 12+ vuotta myöhemmin taas uudestaan. Vaikka pääosin pidän lyhyistä naisista, niin Alessandra... No nelikymppisenäkin vaikutus löytyy edelleen...



PS. linkkaamasi juttu on hävinnyt bittiavaruuteen, mutta varmastikin laatujournalismista on ollut kyse.

Kiitos muistutuksesta, olipa päässyt 12+ vuoden aikana unohtumaan koko juttu, mutta, kyllä Alessanda kelpaisi vieläkin :).
Näköjään IltaSanomatkin hävittää linkkejä tuona aikana.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Aina kun kattelen MMA-tapahtumia missä Valentina Shevtshenko ottelee, niin rakastun. Mutta sillee pikkasen vaan. Ei kerrota vaimolle... Valentina osaa matsata, mutta myös kiusata kikkeliä todella lahjakkaasti:



ps. Määhän muuten oon sanonu että tanssiminen on aivan naurettavaa paskaa. Mä oon valmis tekeen kompromisseja... @Czescku
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös