Naisia, jotka saavat sinulta jalat alta

  • 3 357 041
  • 5 432
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Hän on myös rodullisesti positiivisesti painotettu eli romaniverinen, eikös olekin jännää.
Älä saatana, ettes puijaa? Kyllä tämä vanhaa natsia järkyttää nyt tosissan! Donnerwetter! Saatana, jos tästä viestistäni kiirii sana Braunes Hausiin, niin lähtee jäsenkirja ja uus duuni löytyy leirikeskukselta.
Minä olen ollut aina viehättynyt ruskeasilmäisiin naisiin, en tajua miksi.
Olisiko siinä kuitenkin jokin atavistinen halutarve miksata sukuun eli jälkeläisiin uutta verenperintöä?
Himmel! Wenn Sie Blut mischen, erzeugen Sie unreines Blut!

Kyä mää pansin silti...
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
... Susanne Päivärinta on aika hot. Onko kukaan saanu stalkkeroitua sen ikää? Olen ymmärtänyt että se on jopa tälle 39v. Setämiehellle matureosastoa.
No tuota on Hymy-lehden mukaan 53-vuotias. En varsinaisesti stalkannut, kirjoitin googleen "susanne päivärinta ikä" ja sain vastauksen ekaan tulokseen.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
No tuota on Hymy-lehden mukaan 53-vuotias. En varsinaisesti stalkannut, kirjoitin googleen "susanne päivärinta ikä" ja sain vastauksen ekaan tulokseen.
Ei tullu osumia iästä mulle sillon kun stalkkasin. Kai internetsi rajottaa meirän pervojen hakutuloksia.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Älä saatana, ettes puijaa? Kyllä tämä vanhaa natsia järkyttää nyt tosissan! Donnerwetter! Saatana, jos tästä viestistäni kiirii sana Braunes Hausiin, niin lähtee jäsenkirja ja uus duuni löytyy leirikeskukselta.

Himmel! Wenn Sie Blut mischen, erzeugen Sie unreines Blut!

Kyä mää pansin silti...

Jees sitten vaan puhelua Oberstdorfiin, mutta älä mankeloi kravatti kaulassa sitten mitään samalla.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Brittiläinen tv-juontaja Rachel Riley. Olin katsellu Youtubesta Jimmy Carrin esityksiä joten se rupesi sitten tarjomaan brittiläisestä tv-visailuohejlmasta "Countdown" jota Carr isännöi ja jossa Riley on mukana. Kaunis, fiksu ja huumorintajuinen nainen. Sitten kun noi Countdown ohjelman klipit on ollu ihan hauskoja niin niitä on tullu aika paljon tuijoteltua.





 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Brittiläinen tv-juontaja Rachel Riley. Olin katsellu Youtubesta Jimmy Carrin esityksiä joten se rupesi sitten tarjomaan brittiläisestä tv-visailuohejlmasta "Countdown" jota Carr isännöi ja jossa Riley on mukana. Kaunis, fiksu ja huumorintajuinen nainen. Sitten kun noi Countdown ohjelman klipit on ollu ihan hauskoja niin niitä on tullu aika paljon tuijoteltua.
Rachel on tosiaan yksi parhaista.

Ja turhana tarkennuksena, Jimmy Carr ei juonna Countdownia, vaan 8 Out of 10 Cats Does Countdownia. Countdown on vuosikymmeniä BBC:llä pyörinyt visailu, 8 Out of 10 Cats Carrin juontama komediavisa ja 8 Out of 10 Cats Does Countdown näiden kahden ristisiitos, joka alkoi yksittäisestä spesiaalijaksosta ja kun katsojat tykkäsivät, paisui jatkuvaksi sarjaksi.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Jimmy Carr tosiaan jossain standup -setissään kertoi, että ihmiset kovasti kyselevät millaista on työskennellä kuuman Rachel Rileyn kanssa? Jimmy siihen totesi, että kyllä työkaveristakin pitäisi voida sanoa, jos se on hyvän näköinen, vaikka tämä onkin yleensä työyhteisöissä tabu.

Ja ilmaisi itseään seuraavasti.

I would ride her like a stolen bike.

Ja seuraava taisi olla.

I would crawl on broken glass to suck the cock of the last man that fucked her.
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Olen varmaankin jo aika monta kertaa tänne kirjoittanut, että ihanin nainen koskaan ikinä on Claudia Cardinale Once Upon a Time in the West -leffan aikoihin eli siis 60-luvun lopulla.

Jotain uudempaa? No 90-luvulla Janina Frostell oli ainakin maailman ihanin, aina kun minulla on naama niin Janinalla on paikka mihin istahtaa.

Nykyisin? Ei oikein osaa sanoa. Omanikäiset daamit on jo aika rupsahtaneita, ja jos jotain nuorempaa kehaisee on likainen vanha setä jonka metoo-poliisit kiikuttaa tyrmään pervoilemasta.

Sanotaan sitten, että kotini lähellä sijaitsevassa uudessa ruokakaupassa työskentelee eräs aika kuuma nainen. Ehkä iältään noin 32, vaalea ja sopusuhtainen. Erityistuntomerkkinä hitusen kieroon katsova toinen silmä. Sisäänpäin, ei ulos kuten Väyrysellä. Tyttö on muutenkin kuumahko, mutta tuo pienehkö ”virhe” tekee hänestä entistä söpömmän. Usein teen tyhjästä asiaa hänen kanssaan, jos on työvuorossa kaupassa käydessäni.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Oon tainnut joskus aiemminkin sanoa että Virpi Butt. Saattaa tosin saada ihan koko muun kropan tuosta pään alta.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
@Evil tykkäys tuli ensinnä Claudiasta, mutta myös pienestä "virheestä".
Minä katson usein vanhalla ns. silmällä myös omanikäisiäni naisia, ehkä jonkun silmissä jostain paikasta rupsahtaneita.
Käytän vahvoja silmälaseja, siinäkö lienee syy että äänensävyt ja puheet muutenkin inspiroivat yhä enemmän.

Claudia on kyllä jo aika iäkäs, mutta juttelisin niitä näitä, englannin kielen hän vielä muistanee.
Pidän bruneteista ja tummista ensisijaisesti eli en lähde lähikauppaasi, mutta tunnen fiilingin. Meidän S-Marketissakin oli yksi nainen, joka oli minusta niin viehättävä, että menin jopa duunikaverille mainitsemaan. Hän tajusi asioineensa usein daamin kassalla, piti ihan mukavana ja söpönä. Minusta hän oli huomattavan vaikuttava kokonaisuus, nuorenpuoleinen tosin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mielenkiintoinen kielikuva, hiukan bi suuntautunut. :D

_

Joo ei tuosta hetero saisi kyllä mitään iloa. Jo yksistään lasinsirpaleiden yli ryömiminen on varmaan helvetin tuskallista, ja kenties tappavaa. Ja viimeksi sitä unelmien naista nussineen mulkun imeminen? Erittäin homoa, eikä sitä paitsi liity enää mitenkään siihen naiseen. Paitsi jos ajatellaan, ettei sitä penistä ole pesty viimeisen käytön jälkeen, jolloin siinä voisi teoriassa olla vielä sen naisen tuoksu, ehkä vähän jo eltaantuneena.. hyi helvetti!

En mä tajuu. Hoopo sanonta.
 

PJPT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, SaPKo & Latvija
Montreal kusee taas hyvän alkukautensa ihan itse monessa matsissa putkeen vähän kaikkia alakastin ryhmiä vastaan, enkä jaksa avata mitään viinapulloa, joten jatkoaika vie nyt huomion tältä ”taistelulta".

Evil puhui ylempänä 60-luvusta ja silloin oli tosiaan Naisia. Claudine Auger oli Bondissa, Cardinale nousikin jo esiin. Ranskassa oli myös Catherine Deneuve, joka nousi hiljattain Me Toota vastaan, koska miesten pitäisi saada iskeä naisia. Elviksen upea tyttöystävä Ann Margret näyttelee muuten vielä vanhemmallakin iällä! Hän oli Michael Douglasin uudessa komediasarjassa rouva, joka yritti vikitellä Douglasin leskeksi jäänyttä kaveria Alan Arkinia.

-----------------------------------------

Mutta ainut kerta kun minulla on ollut jalat oikeasti vetelänä tapahtui armeijan aikaan kun nuori ja viaton PJPT käveli kohti R-kioskia ja mielessä oli lähinnä Montrealin ylivoimakuviot. Kun käänsin katseeni "näyteikkunaan", niin tutun oloinen nainen istui yksin kahvilla. Moikkasin hänelle refleksillä, joskin tajusin nopeasti että hän on tuttu vain tv:stä, eli Kirsi Ranto! Ranto vilkutteli iloisesti ikkunasta ja pääsin tekemään pitkävedot vielä ihan hyvin. Kun astuin pois kioskilta, niin Kirsi räpläsi puhelintaan kahvilan ovella ja ryntäsi yllättäen luokseni juttelemaan. Yritä siinä sitten tunkea lappuja rahapussiisi ja esittää samalla että tilanne on aivan normaali nuorelle miehelle!

Laulajalla oli kai tylsää ennen kuin hänen päivätöissä käyvä bändinsä saapui kaupunkiin ja on myös olemassa promillen mahdollisuus, että hän muisti minut edelliskesän keikalta. Muut hänen luona käyneet miehet olivat tuolloin kovassa humalassa ja huutelivat lähinnä "vitun hyvä keikka" tai "oot aika seksikäs". Se saattoi jäädä mieleen että olin ottanut vain pari ja kykenin kyselemään musiikillisia asioita, kun vielä satuin muistamaan jotain lähivuosilta hänen urastaan..

Mutta nyt yllätys oli aikamoinen kun tuollainen kansainvälisen tason kaunotar hyökkää kimppuusi täysin odottamatta. Aivotoiminta lakkasi lähes täysin ja ihme että jalat kantoivat seuraavina minuutteina, vaikka motoriikka olikin humalaisen tasolla. Ranto huomasi nopeasti että hän hallitsee tilannetta täysin ja alkoi leikkiä nuorella miehellä. Hän kieritti minut sormensa ympärille muutamalla lausella ja naisellisella eleellä, jonka jälkeen Kirsi pystyi viemään minua talutushihnassa kuin koiraa konsanaan. Kun Ranto sanoi kohta tämän jälkeen: ”Tulepas PJPT käymään tuossa kulman takana. Mun auto on tässä lähellä.”, niin olin aika varma että olen nukahtanut sohvalle, ja joudun käymään uudelleen veikkaamassa jahka herään tästä oudosta unesta!

Kyseessä ei kuitenkaan ollut uni ja pääsinkin ihailemaan tämän Kuningattaren takakonttia, kun hän esitteli sieltä löytyviä uutuus-herkkuja. Samoja oli tietysti myynnissä myös illan keikalla, mutta olin siellä juomassa kaverieni kanssa ja kun miehillä ei ole mitään käsilaukkua minne fyysisiä levyjä voi laittaa, niin oli ihan hyvä hoitaa ostelu noin. Oli myös positiivista ettei Ranto myynyt mitään pyramidihuijausta tms, koska olin sen verran vegetatiivisessa tilassa, että olisin ostanut varmaan ihan mitä tahansa sieltä olisi tarjottu.

Esiintymisen ammattilainen osaa siis hoitaa asiakassuhteet hyvin tilanteessa kuin tilanteessa + käyttää aseitaan hyväksi ylimääräisen myynnin saavuttamiseksi! Minun kannaltani positiivista oli se, että seuraavat kerrat olivat paljon helpompia kun tapasin Rannon pari kertaa keikalla ja kerran vahingossa. Hän myös muisti minut mitä ei varmasti olisi tapahtunut ellen olisi ollut niin jäässä normaalin savolaisen läpyskän heiton sijaan. Varsinkin isäni ikäisten ”Erkkien” ja ”Markkujen” ilmeet olivat hyviä hetkiä kun he ihmettelivät miten illan tähti on noin tuttavallinen nuorelle pojalle. Pitää muistaa että kännipäiset vanhat mummot ahdistelevat nuoria miehiä iskelmäkeikoilla, joten kun persettäsi on puristeltu tarpeeksi ”vahingossa”, niin se kompsensoi paljon tuota hevonpaskaa jos laadukas naislaulaja tulee moikkaamaan lämpimästi tauolla ilman että sinun pitää tehdä mitään.

YouTube on mennyt aika paskaksi viime vuosina. He ovat tiukentaneet politiikkaansa paljon. Ennen sieltä löytyi paljon kaikkea, esim Rannolta nopeitakin biisejä ja livehommia Bumtsibumista ja Tartu Mikistä jne. Nyt vain pari hassua pianovetoa.. Monipuolisuus ja naiseksi hyvä matala rekisteri ei pääse esiin ylisöpöissä biiseissä, mutta jotain aseita on kuitenkin esillä. 90-luvulla piti vielä osata laulaa päästäkseen tähdeksi. Tietokoneet oli keksitty, mutta niitä ei vielä osattu käyttää tähdentekoon.








 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Montreal kusee taas hyvän alkukautensa ihan itse monessa matsissa putkeen vähän kaikkia alakastin ryhmiä vastaan, enkä jaksa avata mitään viinapulloa, joten jatkoaika vie nyt huomion tältä ”taistelulta".

Evil puhui ylempänä 60-luvusta ja silloin oli tosiaan Naisia. Claudine Auger oli Bondissa, Cardinale nousikin jo esiin. Ranskassa oli myös Catherine Deneuve, joka nousi hiljattain Me Toota vastaan, koska miesten pitäisi saada iskeä naisia. Elviksen upea tyttöystävä Ann Margret näyttelee muuten vielä vanhemmallakin iällä! Hän oli Michael Douglasin uudessa komediasarjassa rouva, joka yritti vikitellä Douglasin leskeksi jäänyttä kaveria Alan Arkinia.

-----------------------------------------

Mutta ainut kerta kun minulla on ollut jalat oikeasti vetelänä tapahtui armeijan aikaan kun nuori ja viaton PJPT käveli kohti R-kioskia ja mielessä oli lähinnä Montrealin ylivoimakuviot. Kun käänsin katseeni "näyteikkunaan", niin tutun oloinen nainen istui yksin kahvilla. Moikkasin hänelle refleksillä, joskin tajusin nopeasti että hän on tuttu vain tv:stä, eli Kirsi Ranto! Ranto vilkutteli iloisesti ikkunasta ja pääsin tekemään pitkävedot vielä ihan hyvin. Kun astuin pois kioskilta, niin Kirsi räpläsi puhelintaan kahvilan ovella ja ryntäsi yllättäen luokseni juttelemaan. Yritä siinä sitten tunkea lappuja rahapussiisi ja esittää samalla että tilanne on aivan normaali nuorelle miehelle!

Laulajalla oli kai tylsää ennen kuin hänen päivätöissä käyvä bändinsä saapui kaupunkiin ja on myös olemassa promillen mahdollisuus, että hän muisti minut edelliskesän keikalta. Muut hänen luona käyneet miehet olivat tuolloin kovassa humalassa ja huutelivat lähinnä "vitun hyvä keikka" tai "oot aika seksikäs". Se saattoi jäädä mieleen että olin ottanut vain pari ja kykenin kyselemään musiikillisia asioita, kun vielä satuin muistamaan jotain lähivuosilta hänen urastaan..

Mutta nyt yllätys oli aikamoinen kun tuollainen kansainvälisen tason kaunotar hyökkää kimppuusi täysin odottamatta. Aivotoiminta lakkasi lähes täysin ja ihme että jalat kantoivat seuraavina minuutteina, vaikka motoriikka olikin humalaisen tasolla. Ranto huomasi nopeasti että hän hallitsee tilannetta täysin ja alkoi leikkiä nuorella miehellä. Hän kieritti minut sormensa ympärille muutamalla lausella ja naisellisella eleellä, jonka jälkeen Kirsi pystyi viemään minua talutushihnassa kuin koiraa konsanaan. Kun Ranto sanoi kohta tämän jälkeen: ”Tulepas PJPT käymään tuossa kulman takana. Mun auto on tässä lähellä.”, niin olin aika varma että olen nukahtanut sohvalle, ja joudun käymään uudelleen veikkaamassa jahka herään tästä oudosta unesta!

Kyseessä ei kuitenkaan ollut uni ja pääsinkin ihailemaan tämän Kuningattaren takakonttia, kun hän esitteli sieltä löytyviä uutuus-herkkuja. Samoja oli tietysti myynnissä myös illan keikalla, mutta olin siellä juomassa kaverieni kanssa ja kun miehillä ei ole mitään käsilaukkua minne fyysisiä levyjä voi laittaa, niin oli ihan hyvä hoitaa ostelu noin. Oli myös positiivista ettei Ranto myynyt mitään pyramidihuijausta tms, koska olin sen verran vegetatiivisessa tilassa, että olisin ostanut varmaan ihan mitä tahansa sieltä olisi tarjottu.

Esiintymisen ammattilainen osaa siis hoitaa asiakassuhteet hyvin tilanteessa kuin tilanteessa + käyttää aseitaan hyväksi ylimääräisen myynnin saavuttamiseksi! Minun kannaltani positiivista oli se, että seuraavat kerrat olivat paljon helpompia kun tapasin Rannon pari kertaa keikalla ja kerran vahingossa. Hän myös muisti minut mitä ei varmasti olisi tapahtunut ellen olisi ollut niin jäässä normaalin savolaisen läpyskän heiton sijaan. Varsinkin isäni ikäisten ”Erkkien” ja ”Markkujen” ilmeet olivat hyviä hetkiä kun he ihmettelivät miten illan tähti on noin tuttavallinen nuorelle pojalle. Pitää muistaa että kännipäiset vanhat mummot ahdistelevat nuoria miehiä iskelmäkeikoilla, joten kun persettäsi on puristeltu tarpeeksi ”vahingossa”, niin se kompsensoi paljon tuota hevonpaskaa jos laadukas naislaulaja tulee moikkaamaan lämpimästi tauolla ilman että sinun pitää tehdä mitään.

YouTube on mennyt aika paskaksi viime vuosina. He ovat tiukentaneet politiikkaansa paljon. Ennen sieltä löytyi paljon kaikkea, esim Rannolta nopeitakin biisejä ja livehommia Bumtsibumista ja Tartu Mikistä jne. Nyt vain pari hassua pianovetoa.. Monipuolisuus ja naiseksi hyvä matala rekisteri ei pääse esiin ylisöpöissä biiseissä, mutta jotain aseita on kuitenkin esillä. 90-luvulla piti vielä osata laulaa päästäkseen tähdeksi. Tietokoneet oli keksitty, mutta niitä ei vielä osattu käyttää tähdentekoon.










Sanattomaks vetää..
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Olin eilen Ellipsin eli Haloo Helsingistä tutun Ellin keikalla. Aina olen häntä fanittanut mutta nyt kun ekaa kertaa näki livenä, niin huhhuh. Uskomaton lavakarisma ja esiintyjänä ihan huippu. Cool-sanan kohdalla sanakirjassa on Ellin kuva. Vei totaalisesti jalat alta!
 

ace

Jäsen
Ihan sama mikä Kirsi Rannon lauluäänen skaala on, tosi kuuma hän oli aikoinaan. Nyt en ole moneen vuoteen nähnyt edes kuvia hänestä.

Nina Autiosta Klamydia teki hyvän biisin, mutta jotenkin neito ei koskaan minuun iskenyt. Liian laiha luikku ja mitäänsanomaton.

90-luvun supermalleista Cindy Crawford oli toki upea, mutta Claudia Shiffer teki nuoreen aceen isomman vaikutuksen. Upeita nuo molemmat näyttää olevan edelleen reiluina viiskymppisinä.

Näyttelijä/ihanuus Katheryn Winnick on kuitenkin se julkisuudenhenkilö joka saa jalat alta nykyään. Neito on suunnilleen ikäiseni, mutta marinadit on ollu kohdillaan, eikä näytä päivääkään yli kolmekymppiseltä.

Julkkiksista toki me kaikki saadaan pelkästään haaveilla, mutta pari oikean elämän naistakin saa jalat alta.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ihan sama mikä Kirsi Rannon lauluäänen skaala on, tosi kuuma hän oli aikoinaan. Nyt en ole moneen vuoteen nähnyt edes kuvia hänestä.

Kirsi Ranto on kyllä kaunis, mutta eiks hänkin hurahtanut johonkin enkeliparantamiseen tmv. scheisseen? Sekopää.

Nina Autiosta Klamydia teki hyvän biisin, mutta jotenkin neito ei koskaan minuun iskenyt. Liian laiha luikku ja mitäänsanomaton.

Muistaakseni Nina Autio oli missiks aika povekas eikä mikään laiha luikku ja naamastaan kaunis kun mikä. Noh, makuasioitahan nämä.
 

PJPT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, SaPKo & Latvija
Montrealin täyteläinen perseily 4-0 johtoasemasta vitutti sen verran paljon, että saatoin vähän liioitella asioita yöllisessä viestissäni, mutta pääperiaatteet olivat kuitenkin täyttä asiaa. Haastattelujen hillitty Kirsi oli kesyttömämmällä tuulella, mikä tuli puskista, enkä pystynyt vastaamaan siihen mitenkään. 18-19-vuotiaana oli jo ihan tarpeeksi hommaa oman ikäisten tavistyttöjen kanssa, joten yli 10 vuotta minua vanhempi kaunotar meni yli kaikkien asteikoiden. Myöhemmillä kerroilla sentään tiesi että sieltä voi tulla jotain, joten pystyi vähän tökkäämään takaisinkin. Tietysti jos nainen syöttää suoraan lapaan jotain ”takakontin herkkuja”, niin siinä pitäisi pystyä Sean Connerymaisesti ampumaan onetimer yläkulmaan, mutta hyvä että meni edes maalia kohti. Ekalla kerralla en osunut edes plekseihin.

Kirsi Ranto on kyllä kaunis, mutta eiks hänkin hurahtanut johonkin enkeliparantamiseen tmv. scheisseen? Sekopää.

Joo. Se meni jotenkin niin, että Kirsiltä kuoli äiti yllättäen 50+ vuotiaana. Jotain muitakin elämänmuutoksia oli siinä sivussa ja kaiken kukkuraksi äänihuulista löytyi joku paha ongelma, joka uhkasi koko lauluhommaa. Ei sinällään ihme, että nainen lähti etsimään muutosta, mutta se lähti aivan lapasesta. Joskus 5 vuotta sitten ei ollut mitään mieltä seurata päivityksiä jne, kun ne oli puhdasta enkeliä. Viime aikoina lausunnot ovat olleet järkevämpiä, joten paluu tähän maailmaan lienee käsillä. Kaikki tapahtumat ovat kuitenkin jotain naisille suunnattuja voimaantumisjuttuja. Meditaatio, valoa kaamokseen ym ovat varmasti hyviä yh-äideille jne, mutta kun se lopetti samalla oikeat keikat, niin silloin siitä voi ollakin jo vihainen. Jos miehet haluavat vain juoda olutta ja katsella/kuunnella naista, niin sitä kohderyhmää ei tarvitsisi sulkea täysin ulos kuvioista.

Koska en ole nähnyt naista vuosikausiin, niin en ole päässyt kysymään missä kunnossa huulet ovat. Jotain parannusta on löydetty, koska naisille suunnattuja keikkoja on ollut ja jotain musiikkiakin tuli ulos. En tiedä olisiko 100 keikkaa vuodessa enää mahdollista, mutta joku limited-hommeli olisi hyvää bisnestä. Toivottavasti ei ole ottanut ainakaan botoxia, koska se on ymmärtääkseni tapa hoitaa äänihuulien rappeumaa vai mikä vittu hänellä nyt olikaan. Se ei kuitenkaan ole hyvä tapa, koska auheuttaa addiktiota, kun apu on aina vain hetkellinen ja piikkiä pitää ottaa tasaisesti.

Viimeinen havaintoni tv:stä oli Huomenta Suomi, jossa tuli juuri näitä ihan ok kommentteja. Maikkarin johtotehtävissä oleva Mika Saukkonen oli huomannut että Kirsi on vieraana, joten hän oli tunkenut itsensä juontajaksi ja kaikki naistoimittajat oli heitetty helvettiin. Jalisselostaja Tero Karhu sekä naisista tunnetusti pitävä Saukkonen olivatkin aika kiinnostuneita meditaatiosta ym eivätkä vain maanneet tylsistyneinä nojatuoliensa pohjalla. :)

Mitä tulee ulkonäköön, niin Ranto on nyt vajaat 10 vuotta vanhempi kuin silloin n kolmekymppisenä. Kuten muillakin ”missitason” naisilla, niin se taitaa silloin riippua meikin tasosta näyttääkö hän hyvältä vai erittäin hyvältä. Uusin musiikkivideo oli aika Game Of Thrones-henkinen, mutta sekin on suunnattu naisien voimaantumiseen. Sopisi lähinnä mainoksen tai jonkun tv-sarjan taustamusaksi.





Jos Ranto ei halua enää esiintyä baareissa, niin kompromissi olisi pianokeikat saleissa. Se olisi sentään musiikkia ja sinne uskaltaisi mennä myös karvaisemman sukupuolen edustajat (en ole ottanut selvää ovatko tapahtumat kielletty miehiltä), joskin kaikki räväkkä setti omista biiseistä, Tina Turnerilta, Bryan Adamsilta jne jäisi pois.

Pienissä kaupungeissa on vähän se ongelma ettei ole tarjolla rockia, joten livemusa pitää valita iskelmän ja räpin väliltä, ellei halua aina matkustaa pitkiä matkoja. Noiden väliltä on erittäin helppo valita.


 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Nina Autio oli kyllä melkoisen kuumaa valuuttaa missiaikana. Yksi parhaimman näköisistä misseistä mitä on ollut. Huh.
Muistaako joku, että oliko juuri Nina Autio, joka tähditti yhtä vanhaa S- tai K-kaupan pitkähköä joulumainosta (silloisessa MTV3:ssa? Tonttulakki päässä ja niukahko asu yllänsä? Mainoksen lopussa heitti lentopusun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös