Olen tässä Val di Fiemmen kisoja seuraillessani tajunnut että Marit Björgen on jo pitkään ollut salainen heikkouteni.
Jotkut asiat kannattaisi pitääkin salaisuuksina.
Todistusaineisto 1
Todistusaineisto 2
Olen tässä Val di Fiemmen kisoja seuraillessani tajunnut että Marit Björgen on jo pitkään ollut salainen heikkouteni.
Mitä helvettiä juuri näin? Tuohan näyttää ihan anabolisilla steroideilla täytetyltä Maija Vilkkumaalta. Mahdollisesti rumin näky ikinä.
Anna Kendrick. Naapurintyttö masturbaatiolandiasta. Goolettakaa itse runkkarit.
Tuo näyttää ihan siltä Taika-Jimin naiselta. Nardalta.Tulipa tänään luettua juttua entisestä näyttelijästä/keksijästä Hedy Lamarrista. Täytyy sanoa että on kyllä ollut aikanaan uskomattoman kaunis nainen!
Sen lisäksi, että naisen pitää oikein puettuna ja meikattuna olla korea ilmestys, niin kyllähän naisen pitää olla myös sen näköinen, että se menisi myös mökillä saunan jälkeen verkkareissa ja mummon vanhassa villapaidassa.
Tuli katseltua Teemalta Woody Allenin mainio Vicky Cristina Barcelona ja jumantsuikka että Rebecca Hall oli siinä tyrmäävän kaunis. Sen lisäksi, että naisen pitää oikein puettuna ja meikattuna olla korea ilmestys, niin kyllähän naisen pitää olla myös sen näköinen, että se menisi myös mökillä saunan jälkeen verkkareissa ja mummon vanhassa villapaidassa. Rebecca Hall menisi. Googlatkaa ystävät googlatkaa!
Joo, olihan Rebeccakin aika hottis, mutta tässä leffassa vasta pronssilla Scarlettin ja Penélopen jälkeen. Leffana aika paska, mutta pitkälti näiden naisten ansiosta jaksoin kattoa loppuun.
Anna Kendrick. Naapurintyttö masturbaatiolandiasta. Goolettakaa itse runkkarit.
Rosamund Pike
Saattaisiko sanoa Pikestä, että tuota pyörää polkisi mielellään?
Tuleeko kenelläkään muulla mieleen Rosamund Pike -nimestä haukipottu-niminen ruokalaji? Kyllähän siihen lusikkansa voisi upottaa.
Joo, sehän siitä tulee heti mieleen ja seuraavaksi assosioituu puikula. En jotenkin tykkää sanasta. Rosamunda sen sijaan on hyvinkin miellyttävä. Pike on niinkun Pirjo Muranen, tuo Rovaniemen joululahja ladun varteen tai millon mihkin.
Entä Rukajärven Enni, tuo slouppien ja hyppyrien kuningatar?
Edit. toimimaton linkki toimivaksi.