Naisasiat

  • 7 503 414
  • 26 557
Et ymmärrä, että joku tykkää eri asioista kuin sinä? Toinen tykkää jauhelihasta ja toinen karjalanpiirakoista. Ei tää oo niin vaikeeta.

Kyllä kyllä, ja jotkut molemmista. ;D En vain tajunnut, että mitä se henkinen yhteys miehen ja naisen välisessä yhdynnässä muka on..?
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Kyllä kyllä, ja jotkut molemmista. ;D En vain tajunnut, että mitä se henkinen yhteys miehen ja naisen välisessä yhdynnässä muka on..?

Juurikin sitä. Vaikea sitä on selvemmin sanoa. Paneminen on kivaa, paneminen henkisellä yhteydellä on potenssiin kolme. Vaikea sanoa, joko sitä ei ole kokenut tai ei halua ymmärtää sen tärkeyttä.
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Mun mielestä siinä ei ole mitään vikaa, että haluaa vain paneskella menemään. Mikäs sen mukavampaa. Sitä en vain ymmärrä, että monet naiset tutustuessa kuitenkaan eivät tätä myönnä, vaan vastoin totuutta kertovat etsivänsä suhdetta. Ääni kellossa kuitenkin muuttuu tai asenne lievenee, kun itse sanoo ettei halua mitään vakavaa. Onko tämä joku säälittävä imagojuttu? Haluaa vain kyytiä takaapäin tms, mutta ei pysty asiaa kertomaan heti kärkeen.

Mutta itse tosiaan kun kasvoi siihen, että jos joku vakavammin kiinnostaa, niin sit edetään ajan kanssa jos edetään. Nykyään jos et tee päätöstä saman tien, niin joku Guido tinderistä otetaan tilalle.

Omien tutkimusten mukaan tähän vaikuttaa paljolti se, mistä sen naisen bongaa. Omista baaripanoista, joita ei toki paljoa ole, ei kukaan ole soitellut perään. Näistä ei myöskään kukaan ole oikein minun makuani ollutkaan. Pidemmät jutut on tullut kohdattua jossakin muualla, harrastuksissa, koulussa ym. Moni mieshän menee baariin vain pillun tähden, mutta munaa sieltä hakee myös moni nainen. Itse kun en tykkää baarissa roikkua niin ei tuollaista oikein tulisi mieleenkään yrittää kesyyttää. Taas nämä yksilöt jotka on tullut tutuksi vaikka harrastuksista, niin helpommin on päässyt heti juttuun kun sitä yhteistä mielenkiintoa löytyy. Kannattaa siis operoida ns. kotikentällä, sillä mikäli sieltä joku tarttuu, niin varmasti on paremmat mahdollisuudet hyvälle saaliille.

Mitä tulee siihen aikaisempaan oman markkina-arvon nostamiseen, en muista kuka kirjoitti enkä nyt tähän hätään lainausta etsi, niin siinäkin asiassa on toki kaksi puolta. Se pitää paikkaansa, ettei ole sattumaa että kun naisia on, niin niitä on äkkiä kaksi kolme lisää. Kaveri aikanaan eron jälkeen nappasi yöksi yhden pitkään silmäillyn tytön tällaisesta 4 hengen porukasta. Ilmeisesti hoiteli typykän sitten melko hyvin, koska ensimmäisen jälkeen ei joutunut enää paljon töitä tekemään muiden eteen, oli siis selvää että juttu ja kehut oli levinnyt. Tämä tyttöporukkahan oli tällainen reilu 30 ikisinkkuja pursuava lauma, joka viettää viikonloput lähinnä baarissa saalistaen. Kaveri sitten hieman tuon jälkeen vähän vakavammin yritti tutusta yhteen rauhallisempaan yksilöön, joka teki äkkiä selväksi, ettei tällainen panomiehen maineessa oleva kaveri pääse hänen lakanoihin sujahtamaan. Molemmat puolensa tuossakin siis.
 
Taas nämä yksilöt jotka on tullut tutuksi vaikka harrastuksista, niin helpommin on päässyt heti juttuun kun sitä yhteistä mielenkiintoa löytyy. Kannattaa siis operoida ns. kotikentällä, sillä mikäli sieltä joku tarttuu, niin varmasti on paremmat mahdollisuudet hyvälle saaliille.

Itselle ei taas tulisi mieleenkään alkaa iskemään ketään duunista, koulusta tai edes harrasteista. Sitten kun homma kusee, niin sitä akkaa pitäisi silti sietää siellä läsnä jatkossakin. Sitten jos erehtyy vielä kokeilemaan humalassa useampia samasta piiristä, niin johan alkaa sana kiertää ja sosiaalinen ahdistus kasvaa. Turvallisempaa siis hommata jostain anonyymeja panoja, joista ei tavallisesti koidu mitään ylimääräistä haittaa.
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Itselle ei taas tulisi mieleenkään alkaa iskemään ketään duunista, koulusta tai edes harrasteista. Sitten kun homma kusee, niin sitä akkaa pitäisi silti sietää siellä läsnä jatkossakin. Sitten jos erehtyy vielä kokeilemaan humalassa useampia samasta piiristä, niin johan alkaa sana kiertää ja sosiaalinen ahdistus kasvaa. Turvallisempaa siis hommata jostain anonyymeja panoja, joista ei tavallisesti koidu mitään ylimääräistä haittaa.
Nimenomaan, juuri naulan kantaan. Mikäli siis haluaa vaan panna niin juuri, baaripanot ei soittele perään niin suurella todennäköisyydellä. Mikäli kuitenkin haluaa vaikka jotain pysyvämpää, niin se parhaimmillaan kolmen portsarin toimesta yhtaikaisesti penetroitu bilequeen ei välttämättä kannata olla listalla sijalla yksi. Ajoin siis takaa sitä, että molemmille tarpeille löytyy kyllä. Mikäli siis joku haluaa jotain vakavempaa niin se tanssilattian tyrkyin kannattaa varmasti unohtaa, mikäli puolestaan haluaa helppoa lykittävää ketä ei soittele perään niin tuo kannattaa varmasti tarkistaa.
 

Nurmos_888

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Ducks
Ensimmäinen sääntö on se, että sovi se tapaaminen mahdollisimman nopeasti, jos sellaisesta on ollut puhetta. Ei mitään seuraavaa viikonloppua vaan päivä kaksi.

Kyseinen sääntö on tuttu jo entuudestaan ja olisin varmasti sopinutkin tapaamisen aikaisemmaksi, jos kalenteri olisi vain antanut myöten. Tuo oli oikeastaan kaikkein aikaisin ajankohta, mikä meille olisi sopinut.

Täältä myös sama neuvo, jonka @Dynamo jo sinulle antoi, jatka matkaa. Ilmoita tosiaan sille "nähdään futistreeneissä, ja no hard fiilings". Se on ainoa tapa jolla sä mahdollistat jotain tulevaisuudessa.
Pohdinnan jälkeen päädyin tähän ratkaisuun. Laitoin hänelle juuri viestiä, että olen sulatellut asiaa ja enkä näe järkeä lähteä lounaalle tms. mutta puolestani voidaan pysyä kavereina. Tämä juttu kyllä vieläkin pistää pännimään, kun sitä vaan miettii, mutta karavaani kulkee ja koirat haukkuu.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Kyseinen sääntö on tuttu jo entuudestaan ja olisin varmasti sopinutkin tapaamisen aikaisemmaksi, jos kalenteri olisi vain antanut myöten. Tuo oli oikeastaan kaikkein aikaisin ajankohta, mikä meille olisi sopinut.

Pohdinnan jälkeen päädyin tähän ratkaisuun. Laitoin hänelle juuri viestiä, että olen sulatellut asiaa ja enkä näe järkeä lähteä lounaalle tms. mutta puolestani voidaan pysyä kavereina. Tämä juttu kyllä vieläkin pistää pännimään, kun sitä vaan miettii, mutta karavaani kulkee ja koirat haukkuu.

Aina näissä tilanteissa miettii, mitkä ovat ne todennäköisyydet sille, että kaverikortin jälkeen voi tapahtuakin jotain? Tiedän kaverikortti-experttinä (BTDT), että nuo mahdollisuudet ovat kyllä aika 50-60. eli suhteellisen olemattomat. Toki ihmeitä tapahtuu (vaikka niitä ei tapahdu, niitä tehdään), koska naisista ei juuri kukaan ota selvää vaikka haluaisikin. Tsemppiä!
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Keskittyisit tulevaton sinäkin vanhempiin naisiin. Markkinoilla on paljon eronneita / avioliittoonsa tyytymättömiä (jotka ovat valmiita pettämään miestään) naisia. Tosin jos moraalitaso on yhtä korkealla tasolla kuin allekirjoittaneella, niin sitten on hieman hiljaisempaa.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Tätähän se Suomi-markkina on, tytönhempukkaa rääsyissä.
Kokonainen legioona niitä epätoivoisesti tyrkyttäviä kyllä löytyy.
Kukin löytäköön onnensa, ei sillä. Mutta noin isommassa kontekstissa.

Mitä nyt olen jotain itämaiden naisista maininnut, niin onhan heissäkin eronsa. Eilen lähdin kävelylle uteliaana tsekkaamaan, mitä kaupungilla on tällä kertaa tarjottavana. Siinä sitten tuli vastaan joukko kuvailuintoaan ääneen hehkuneita vienosilmiä, joita seurasi hymynkareella perässä. Selvästi ylemmän luokan joukkio parikymppisiä pysähtyi löydettyään erikoisemman hedelmäkojun. Uteliaana tiedustelin mistä neidit mahtavat olla (veikkasin Koreaa) vaan selfiesession ollessa vauhdissa joutui kysymään toistamiseen. "Japan, where you from?"
"Finland", ei reaktiota ja päädyin ottamaan selfien itsestäni jatkaen matkaa.

Siinä sitten tuli joitain paikallisia hetken kuluttua vastaan ja heti oli taas katseet liimautuneina tiiviisti silmissäni. Pari päivää aiemmin puistossa samaten khm melko nuorta seuraa useammallakin groufiella.
Täällä se on koettu sekin ihme jotta Nätti nuori nainen toivottaa kadulla vastaantullen iltapäivää. En nyt muista 100% varmaksi mutta ei tainnut tapahtua tähän mennessä Suomessa. Suosi aina paikallista.
 

Carlos

Jäsen
Oliko tää mones nyt esim. kuukauden sisällä? @tulevaton?

Juu, paljon harvinaisia naisia tuntuu nimim tulevaton löytävän, ja jopa heti kättelyssä loppuelämän kestäviin enemmän tai vähemmän vakaviin suhteisiin. En tiedä mitä nappeja kaveri vetää, mutta mulle mielellään samoja, hauskaa tuntuu olevan.

Itse olen löytänyt tähän mennessä vain 1 / n. 7'300'000'000 ihmisiä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei kait tuossa Carloksen viestissä mitään suurta vittuilua ole. Tossa alussakin tiivistää mitä itse oot täällä kertonut ja sitten on hauska heitto napeista.
 
Ystäväksi, rakastajattareksi, tyttöystäväksi. En tiedä vielä, mutta tää ihminen on semmonen 1/100000-tapaus ja aivan helvetin varmasti tulee olemaan tavalla tai toisella mun elämässä loppuun asti.
Joo joo, tää on niin kuultu jo. Muutaman kuukauden päästä on taas uudet muijat kierroksessa, ja tämä 1/100000 tapaus on jatkoajan kertomuksissa enää yksi uusi – joko hullu – tai vaihtoehtoisesti saavuttamatonta tulevatonta koko loppuelämänsä kivuliaasti ikävöivä exä.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
@pettter, toi viesti oliki "ihan jees", jos ei oo lukenu aiempaa viestiä mun "metrisestä melasta".

Kyse on siitä, et miehiä vituttaa toiset miehet, joille naisiin tutustuminen ei ole ongelma. Reaalielämässä mua vaatimattomampaa jätkää saa hakea. Koskaan pidä meteliä iteatäni, vaikka tasan tarkkaan tiedän arvoni tiettyjen asioiden suhteen.

Ja nyt oon todellakin ettimällä ettiny naista itelleni. Ja sen vuoks varmaan tuntuu, et "kehuskelen kaadoillani" täällä. Nyt löyty hyvin harvinaislaatunen ihminen MULLE. Miksi se hiertää TEITÄ? Tai siis eihän se ketään hierrä, vaan "hiertää" ja se täytyy naamioida johonkin jännään vitsiin tai muuten.

Koska laitoin sen kuvan? Koska kerroin suoraan, että oon kieltäynyt seksistä monien naisten kanssa? Vai onks mun tavassa kirjottaa jotain vittumaista jotain kohtaan?

Missään en muuten ole kirjottanut, että koko ajan tulee vastaan uskomattoman uniikkeja naisia. Avovaimo tuntu "elämäni naiselta". Yhen kaverin kanssa on harvinaisen hyvä yhteys ja hän halus mut. 18v tyttö, vitun upee ulkosesti halus treffeille, mut kuten kirjotin, kieltäydyin.

Epäilen ettei ketään ole vituttanut sinun kirjoituksesi, ehkä enemmänkin päinvastoin. Kirjoituksiasi on mukava lukea mutta hieman korkealentoista menoa sinulla välillä tuntuu olevan ja tästä syystä edelliset, hienoista kainoa hymistelyä sisältäneet viestit lienee kirjoitettu.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nyt löyty hyvin harvinaislaatunen ihminen MULLE. Miksi se hiertää TEITÄ? Tai siis eihän se ketään hierrä, vaan "hiertää" ja se täytyy naamioida johonkin jännään vitsiin tai muuten.

Koska laitoin sen kuvan? Koska kerroin suoraan, että oon kieltäynyt seksistä monien naisten kanssa? Vai onks mun tavassa kirjottaa jotain vittumaista jotain kohtaan?

Missään en muuten ole kirjottanut, että koko ajan tulee vastaan uskomattoman uniikkeja naisia. Avovaimo tuntu "elämäni naiselta". Yhen kaverin kanssa on harvinaisen hyvä yhteys ja hän halus mut. 18v tyttö, vitun upee ulkosesti halus treffeille, mut kuten kirjotin, kieltäydyin.

Se on toi sun Jippuilus mikä hiertää. Tommosta vähän ylenkatsovaa ja jollain tapaa besserwisseröintiäkin noi sun tarinasi vähän on, ja sitten kun ne on tommosta yliampuvaa höttöä ja heti on marttyyrivaihde silmässä jos joku vähän muistuttaa että etkös oo tätä tämmöstä sielunkumppanuutta ja ties mitä liirumlaarumia täällä ennenkin hehkuttanut tyyliin tunnin puhelimessa juttelun jälkeen, ja sit seuraavana päivänä onkin koko elämäsi jokaisen henkäyksen ikuisesti omistava superihana herkkä suloinen kultaprinsessa jotenkin unohdettu, niin kyllä noista varmaan jatkossakin tökkimistä tulee.

Mut hei, parempi vaan aatella että ton kateuden ja elämänkokemuksen puutteen kautta ne nöösipojat täällä rustailee, kun eivät raukat tajua millaista on katsoa aamun ensisäteen valossa tyynyllä kimmeltävää taikapilveä, jota myös rakkaani ainutlaatuisen seksikkääksi hiuskruunuksi voidaan kutsua. Oi Nefertiti, anna minun olla sinun Romeosi, kuolema ja elämä, ikuisuus, katse, henkäys, sielu. Rakkaus. Vaahto. Merinovillainen selkämys takista, jonka vuori on kuin niittylemmikkikenttä keskellä rakkautemme kevättä, kastehelmien tanssi, uinuva sateenkaari, herkkä mutta vahva, koska olen elänyt, ja uskaltanut, ja uskaltanut elää, ja rakastaa, aina ja nyt, ennen ja tänään, yhdessä ja erikseen, musta ja valkea, tuli ja vesi, ihosi kuin silkki, silkkisi kuin iho, enkelten kaupunki, täällä loistaa, jäätelökioskin, takana olin piilossa sua.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Alastomana, ilman peitteitä, sauva ojossa. Sauva kainalossa, kainalo sauvassa, tatti otsassa, otsa tatissa ja joskus myös keiton siitä meille tein. Ja teen, jos oot mun. Ootko mun, jos lupaan sen, en oo Ken enkä Big Ben. Olen mies, hauras, ihminen. Tatti otsassa, otsa tatissa, toinen pannulla, kolmassa Hannulla. Jos oisit mun.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kirjottele just niinku huvittaa, en mä sitä, kunhan vaan sanoin miksi luulen että sun juttusi ihmisiä vähän närästää. Mutta helvettiäkö siitä välität, anna tulla vaan kaikki Nefertitit ja sateenkaaret ja jos ens viikolla on eri Nefertiti ni sit on.
 
Taas mielenkiintoinen tilanne: Tuttavapariskunnalla oli jo jonkin aikaa kiistaa siitä, että mies käyttää liikaa alkoholia. No, nämä on makuasioita. Ei tää jamppa kuitenkaan ikinä ole ollut hyökkäävä, väkivaltainen tai muutakaan ikävää viinapäissään, lähinnä päinvastoin. Huvittavaa synkällä tavoin taas on se, että kun tyyppi ekaa kertaa naisensa pakottamana tunnusti sopan maistuvan liian hyvin ja jopa päätti hakea apua, niin ero heitettiin silmille siinä samalla (uusi mies oli myös katsottu jo valmiiksi). Oikein mukava tuplanöyryytys ja Johnnie Walker uppoaa kovempaa, kuin ikinä. Joopa joo, tukena ollaan ylä- ja alamäissä. Eukon kanssa käymäni markettikeskustelun mukaan saamattomat tyypit huonon viinapäänsä kanssa saisivat kuolla hankeen.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Olisko mies hieman liian myöhään havahtunut siihen, että jotain tartteis tehdä sen alkoholin käytön suhteen?
 
Olisko mies hieman liian myöhään havahtunut siihen, että jotain tartteis tehdä sen alkoholin käytön suhteen?

No jos asteikko on muutaman kuukauden sisään vihjailu --> vittuilu ja salamaero, niin vähän kyllä luulen, että eukko olis joka tapauksessa lähtenyt. Toki menevä asenne ja persous viinalle ovat aina naisnäkökulmasta ns kiistämättömiä motiiveja "jatkaa matkaa" ja etenkin, jos paremman tulotason jannu laittaa bemarin oven auki. Silti jopa omaan korvaan suht tylyä toivoa toisen kuolevan sammuneena hankeen.

PS. Saman naisen suusta kuultuna minäkin olen mm "juoppopaska" :D Melkein olin tämänkin unohtanut vuosien varrella. Jotenkin hankala ymmärtää, että miksi alkoholi on niin monelle naiselle punainen vaate? Ei tämäkään jo mainittu varsinaisesti ilman siideriä viikonloppuun lähde.
 
Viimeksi muokattu:

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Oikein mukava tuplanöyryytys ja Johnnie Walker uppoaa kovempaa, kuin ikinä.

Ämmä vain halusi eron ja myi itselleen tämän syyn että "mies käyttää liikaa alkoholia" mutta eropäätös todennäköisesti oli tehty jo aikoja sitten mutta syyllisyys painoi liikaa ja piti itselle myydä syy eroon. Luulen ma
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ämmä vain halusi eron ja myi itselleen tämän syyn että "mies käyttää liikaa alkoholia" mutta eropäätös todennäköisesti oli tehty jo aikoja sitten mutta syyllisyys painoi liikaa ja piti itselle myydä syy eroon. Luulen ma

Vähän luulen kanssa niin, että pe & la-iltojen tissuttelusta vain sai lyömättömän keppihevosen omalle päätökselle lähteä. Se kun tuntuu muutenkin olevan niin kauheaa, jos mies vetää kännit silloin tällöin. Kertoo yleensäkin naisten olemattomasta itsetunnosta, ettei pää kestä kundien viikonloppua kerran kuussa, mutta vastaavasti kukaan ei saa edes kommentoida "siskojen" voimaannuttavia viinituokioita ja afterworkkeja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös