Naisasiat

  • 7 503 227
  • 26 557

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Eikö toi nyt ole aika kaukaa haettu ajatus. Miten tuollainen edes tulee mieleen, ellei sitten ole jotain itsetunto-ongelmia. Täällä puhutaan seksistä.

Miten niin kaukaa haettu ajatus?
Ainakin minulla tulisi mieleen se. Koska niinhän se on. Ja minulla on erittäin hyvä itsetunto.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten niin kaukaa haettu ajatus?
Ainakin minulla tulisi mieleen se. Koska niinhän se on. Ja minulla on erittäin hyvä itsetunto.
Miksi sitä itsetuntoa pitää sitten korostaa jollain naisten iskemisjutuilla? Se on ihan eri asia kuin nussIminen. Pystytkö sä kaupastakaan ostamaan vaikka maitoa tai leipää ilman että mietit haluaisiko se kassatyttö olla mielummin aurinkotuolissa palmun alla? Jos miettii mitä nainen haluaa, on koko seksi pelkkä kompromissi. Mä puhun siitä mitä mies haluaa. Tai mitä mä haluan. Ja mä teen sen. En tyydy yhteisesti sovittuihin juttuihin, mitkä on molemmille vähän kivoja. Sitähän se parisuhdeseksi monesti on. Joillakin yhdenyönjututkin on silleen että toista koittaa miellyttää ja miettii että mitä se ajattelee susta. Mä teen sen mitä mä oikeasti haluan ja siitä mä tässä puhun. Seksistä. En mistään hömppäjutuista.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
En tyydy yhteisesti sovittuihin juttuihin, mitkä on molemmille vähän kivoja. Sitähän se parisuhdeseksi monesti on. Mä teen sen mitä mä oikeasti haluan.

Onpas outo ajattelutapa. Sulla ei kenties ole ollut oikeaa parisuhdetta vaan kulissipelleily missä opetellaan olemaan vastakkaisen sukupuolen kanssa?
Kyllä minä ainakin pystyn toteuttamaan juuri ne asiat seksistä mitä itse haluan. Voin sanoa että myös minä teen ne jutu mitä itse haluan. Parisuhteessa olen ollut 2002 asti saman naisen kanssa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tottakai he ovat ammattilaisia, mutta yleensä osaavat hoidella hommat siihen malliin, ettei se edes tunnu siltä, että olisit huoran kanssa tekemisissä. Voisin lyödä aika isosta summasta vetoa, että monet ovat nauttineetkin, sillä kaikkea ei voi feikata. Tällaiset tapaukset ehdottomasti jatkoon ja uusinta jonain toisena iltana. Ennenkuin joku ehtii kertoa, että tuo lienee illuusiota suurimmalta osin, niin sanon että näinhän se on. Tässä ne todelliset ammattilaiset punnitaan.

Eiväthän nuo kaikki edes ole mitään kovan luokan ammattilaishuoria. Tavallisia naapurintyttöjä mitkä ovat keksineet helpon tavan saada lisätienistiä ja samalla voi olla itselläkin kivaa. Ei se kaikki ole feikkaamista ja eihän noita keikkoja tarvitse koko ajan tehdä. Eräs tyttö kertoi minulle hymyssä suin kuinka Tinderistä on niin helppo saada asiakkaita, että elämä on oikeastaan ihan mallillaan. Sen sijaan aikaisempi baarissa notkuminen kävi välillä aika raskaaksi.
 

cornix

Jäsen
Eiväthän nuo kaikki edes ole mitään kovan luokan ammattilaishuoria. Tavallisia naapurintyttöjä mitkä ovat keksineet helpon tavan saada lisätienistiä ja samalla voi olla itselläkin kivaa.

Mä väittäisin jopa niin että Suomessa tapahtuvasta prostituutiosta suurin osa pyörii opiskelijatyttöjen ympräillä, vetävät kovaa liksaa ja naamakertoimen mukaan valitsevat asiakkaansa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mä väittäisin jopa niin että Suomessa tapahtuvasta prostituutiosta suurin osa pyörii opiskelijatyttöjen ympräillä, vetävät kovaa liksaa ja naamakertoimen mukaan valitsevat asiakkaansa.

Asiasta on tässäkin ketjussa puhuttu. "Ongelma" ei varmaankaan mahdottoman laaja ole, mutta aika moni miettii menenkö Siwan kassalle joka ilta vai hankinko saman rahan muutamalla toisenlaisella keikalla juurikin valitsemieni asiakkaiden kanssa silloin kun itseä sattuu huvittamaan. Siwassa on muutenkin pakko palvella kaikkia. Eihän kukaan jaksa koko ajan olla aivan innoissaan töissä, mutta Siwan kassallakin on välillä ihan hauskaa, niin uskomatonta väittää, että paneminen ei voisi jonkun mielestä olla joskus hauskaa.

Epäilijöitä kehotan muutenkin tutustumaan vaikkapa Saksan malliin. On työsopimukset, työterveyshuollot ja mitä nyt työntekijä tarvitseekaan. Samanlaista on muutamassa muussakin maassa.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Täällähän on käyty melkoista keskustelua aiheesta sen jälkeen, kun omat kommenttini heitin.

Tuntuu hassulta, miten joku kutsuu mammanpojaksi jotain ja niin edelleen. Tai että miten voi muka kommentoida, jos ei tiedä asiasta mitään, kun ei ole ikinä huorissa käynyt?

En minä tarvitse omakohtaista kokemusta seksistä, jossa nainen levittää tavaransa siksi, kun olen ensin luvannut x-määrän euroja toimenpiteestä. Se on kauppatilanne. Ja naisen tarve on saada rahaa.

Itse kun en siinä tilanteessa voi saada yhtään mitään, mikä itseäni tyydyttäisi, miksi edes lähtisin kokeilemaan?

Minä kun nimittäin en saa mitään kiksejä seksistä, jos en tiedä, että se nainen tahtoo myöskin nussia minusta aivot pihalle. Ja siis sanalla "tahtominen" tässä tilanteessa tarkoitetaan sitä, että nainen on minusta kiinnostunut. Tokihan joku tahtoo imeä vaikka golfpallon puutarhaletkun läpi, jos vain tarpeeksi rahaa lyödään tiskiin. Mutta jokainen kyllä tietää, mitä tarkoitan.

Mutta tosiaan, en minä ketään väheksy, joka tahtoo tehdä toisin. Se ei ole missään tapauksessa ollut tarkoitukseni. Olen vain todennut, että itse en näe huorissa käymisessä mitään järkeä. Itselleni paneminen tätä nykyä on sen verta mentaalista puuhaa.

Ja siis tämähän ei tarkoita sitä, että sinkkuna ollessani en voisi vokotella jotain mielestäni mielenkiintoista vosua baarissa. Vaikka siis yhdeksi yöksi. Kunhan tilanne sitten on sellainen, että se vosu tahtoo panna juuri minun kanssani. Kuitenkin se oleellisin pointti aina siis on se, että jotta seksistä nauttisi, pitää sen toisen osapuolen olla minusta henkilökohtaisesti kiinnostunut.

Toisilla on toisin. En luo mitään mielipiteitä toisin ajattelevista. Itseäni ei voisi vain vähempää kiinnostaa. Voin tavallaan käsittää, jos elämä on helpompaa, kun vain rynkyttää tuntematonta pikaisesti ja latoo taalat tiskiin. Mutta itse en siihen ainakaan vielä vuosikausiin pystyisi. Sanotaanko, että niin kauan kun koen itseni sen verta vetovoimaiseksi tapaukseksi, että löydän seuraa ilman rahaakin.

Tuli kyllä nuorempana huseerattua ihan tarpeeksi. En ole pitänyt kirjaa. 19-33-ikävuosien välillä kertyi varmaan kaikenkaikkiaan seksipartnereita jotain 40-50. Joillekin se ei ole vielä mitään. Itselle tarpeeksi. Nyt löysin yhden, josta toivon lopullista tapausta. Toivotaan näin.

Maksan kyllä tällekin naiselle mieluusti. Mutta en vain rahassa.
 
Sanotaanko, että niin kauan kun koen itseni sen verta vetovoimaiseksi tapaukseksi, että löydän seuraa ilman rahaakin.

Oletko oikeasti koittanut joskus etsiä seuraa ilman rahaa? Epäilen vahvasti. Jos sulla ei olisi rahaa, et pystyisi hankkimaan esim. kämppää, vaatteita ja ruokaa, mikä voisi hankaloittaa seuran etsimistä aika tavalla.
 
Viimeksi muokattu:

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Oletko oikeasti koittanut joskus etsiä seuraa ilman rahaa? Epäilen vahvasti. Jos sulla ei olisi rahaa, et pystyisi hankkimaan esim. kämppää, vaatteita ja ruokaa, mikä voisi hankaloittaa seuran etsimistä aika tavalla.

No nyt tuli kyllä viikon paras!

Totta. Olen aina tarvinnut rahaa elääkseni. Asuntoon, ruokaan, viinaan, useimmiten vähän noihin kaikkiin.

Kerta tahdotaan saivarrella, todetaan nyt tarkennukseksi, että löydän seuraa ilman, että itseni tarvitsee tarjota rahaa kellekään.

Riittikö?

En nimittäin meinannut jaksaa edes rustata tätä ihan vain siksi, koska tuo sarkastinen heitto alunperin oli niin typerä.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Onpas outo ajattelutapa. Sulla ei kenties ole ollut oikeaa parisuhdetta vaan kulissipelleily missä opetellaan olemaan vastakkaisen sukupuolen kanssa?
Kyllä minä ainakin pystyn toteuttamaan juuri ne asiat seksistä mitä itse haluan. Voin sanoa että myös minä teen ne jutu mitä itse haluan. Parisuhteessa olen ollut 2002 asti saman naisen kanssa.

Kuten täällä on esitetty, ihmiset (ja sitä myöten ne suhteetkin) ovat erilaisia.

Itsekin näen, että juuri pitempi parisuhde kyllä tarjoaa parhaat mahdollisuudet siihen itsensäkin toteuttamiseen. Tottakai tässä avain on se kumppani, yhteinen kemia jne. Pitkä tiehän tuo on joten asiassa vaaditaan kärsivällisyyttä, kun se vaatii aikaa oppia tuntemaan toista ja ennenkaikkea sitä parisuhdetta. Ajan myötä turhemmat asenteet väistyvät ja ilo syvenee.

Tässäkin kohtaa imo aasialainen tyttöystävä on valttiässä. Omasta puolestani voin todeta, ettei minun kohtaamani nainen ole huhuista huolimatta välttämättä mikään baarikissa. Sitä suuremmalla syyllä hän herättää minussa jatkuvaa ihailua luontaisella suhtautumisella... niin, kaikkeen. Auringon alla kasvanut naaras onkin herkemmin luonnollisessa yhteydessä elämään.

On lähinnä niin, että miehestä kiinni mitä mies haluaa ja nainen on kyllä valmiina, "olenhan vaimosi". Aivan selviö että tällaista asennemaailmaa on käytännössä liki mahdoton kohdata suomalaisesta pariutumistodellisuudesta (itse en päässyt lähellekään).

Olen senkin todennut tuhat kertaa aiemmin, miten HULLUA on että täällä on miljoonia halukkaita naisia (nuoria, kauniita ja asenne kohdallaan) odottamassa ottajaansa, erityisesti valkoisesta miehestä ja samanaikaisesti vaikkapa Suomessa miehet kärvistelevät viileässä pariutumisilmastossa. Vieläpä näinä suhteellisen rikkauden ja liikkumisvapauden aikoina aivan totaalisen järjetöntä!

Ei ole sitten mikään ihme, että tulee näitä Suomi-turisteja julkisesti ihmettelemään tosielämää.

Myös joidenkin vanhempien miesten tapa vikitellä nuoria thaityttöjä saa Kaulaselta tyrmäyksen.

– Se oli vähän ällöttävää. Phuketissa seksiturismiin törmäsi, mutta täällä Khao Lakissa en ole sitä nähnyt.

Ladyboy-esityksiä kuitenkin voi hyvillä mielin suositella. Saamelaisetkin totaalisen aivopestyjä.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Kyllähän naiselle rahaa kannattaa tarjota. Rahalla on myös se etu, että se on eri muodoissa. Voi valita kirjekuoren tai vaikka uuden kivan mekon.
Näin nainen kokee, että hän on tärkeä koska mies satsaa häneen.

Ero on ainakin siinä, että seksisuhteessa jää pois tuo syvempi tunne, niin naiselta kuin mieheltä ja myös siinä, että parisuhde on myös seksisuhde!
Miksi siis ottaisin vain seksisuhteen kun tarjolla on esim. matkaseuraakin? Harvempi prostituoiduksi nimetty taitaa miettiä että "kiva mies, veisiköhän mut lomalle" mutta parisuhteessa tämä otetaan yleensä ideaalina. Toki aasialaisen tytön voi saada pitemmäksikin seuraksi rahastakin, omaavat niin joustavan mielenlaadun ettei päätä pakota pahimmat pohjoisen ilmaston mukanaan tuomat kulttuurineuroosit.

Itsekin mietin aikoinaan rahaseksiä. Kuitenkin tästä riitti esimerkiksi aika hyvin vaikka parturissa käynti. Parilla kympillä sai naisen ihanan hennon kosketuksen pitkin päälakea ja hymyn vielä lopuksi.

Epäilemättä se toimii todella monille - itselle jo ajatuksena vähän pientä, kuten edellä kuvasin. Miksi hankkia maitoa kun voi saada koko lehmän? Oikeastaan ainut ratkaisu omalla kohdalla olisi (en tosin perusta islamista tai mormonismista) perustaa haaremi. Eli ihastua/rakastua vaikka kymmeneen erilaiseen tyttöön ja pitää ne kaikki. Tämä vaatisi vain lisää rahaa, aikaa, energiaa ja muuta sellaista. Sitäpaitsi jossain vaiheessa jotkut niistä alkaisivat kitisemään kuviosta.
 
Viimeksi muokattu:

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Tottakai se on selvää - tämä on kuitenkin olennaista - että mies tahtoisi optimisti saada uuden naisen jatkuvasti. Ideaali olisi siis, että olisi parisuhteessa mutta tämä parisuhde koostuisi erilaisten, seksikkäisten naisten jatkumosta. Vähän vaikeampi toteuttaa tämä oxymoron oikeasti.
Tästä ristiriidasta johtuvat järjestään kaikki sosiaaliset suhdesotkut.

Siispä jäljelle jää muutama vaihtoehto.

1. Parisuhde.
2. Suhdesarja (irtosuhteet, maksullinen seksi).
3. Parisuhde jonka välissä irtosuhteita, tai toisinpäin.
4. Yksinolo tms. (itsemurha).

Oma "valintani" on vaihtoehto yksi, mutta ensin kolmesta muusta.

2. Sarjassa suhteita ei pysty sitoutumaan, eikä siinä ole parisuhdetta per se. Todellinen sitoutuminen on lähtökohtaisesti yksi parisuhde.
3. Tähän sama kuin edelliseen. Kertoisi suhteen vajavaisuuksista.
4. Toimii jonkun aikaa, muttei pitkään paitsi itsemurha, mutta kun sitä saattaa kuolla "ilmaiseksikin". Kaksin on kivempaa kuin yksin.

Siis: 1. Parisuhde. Vaatimuksena oikea kumppani ja oikea asenne ja tätä myöten parin kyky oppia, sopeutua ja kehittyä. Koska muutokset, ei tarvitse "tyytyä aina samaan". Tämä vaatii toki töitä ja antautumista.
Muut naiset kuitenkaan eivät katoa vaan heitä voi ihailla siinä sivussa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On tosi jännää että jotkut ei osaa erotella seksiä parisuhdehömpästä tai naisten iskemisestä. Niistä kait täällä puhutaan. Seksissä pääsee ihan uusiin ulottuvuuksiin kun pystyy luopumaan kaikesta epäolennaisen murehtimisesta. Tai no mulle se on aina ollut selvää.

Jo ihan pikkupoikana mä muistan kun faija jutteli yhden perhetutun kanssa huorien panemisesta ja mä kuuntelin vieressä. Kyllähän sitä jo lapsena tajusi että ne jätkät ei mitään nynnyjä ole. Jotkut vissiin elävät jossain kuplassa kun aikuisenakaan ei osaa ajatella seksiä seksinä vaan tarvitsevat näyttää itselleen miten saa iskettyä naisen. Ei mun tarvitse todistella itselleni mitään. Itsetyydytyskään ei tuota mitään tuskia. Senkun nappasee tatista kiinni ja tumputtaa. Ei siinä tarvitse alkaa miettimään mitä naapurit ajattelee musta. Ei sellainen tule mieleenkään. En mä hampurilaistakaan syödessä itke mitään Afrikan lasten nälänhätää. Kyllähän sitä tietenkin paneskellessakin tajuaa että on vähän paremmassa asemassa kuin moni muu, mutta ei sitä silleen mieti.

Joo en mä menisi esimerkiksi historiaketjuihin höpisemään että nyt historiankirjat uusiksi kun ei mua niistä jutuista kiinnosta tietää. Miten vielä vuonna 2016 joku voi ajatella että käy huorissa jos ei muuten saa? Miksi siihen mitään heikon itsetunnon pönkittämistä tarvitsee. Siitä kait täällä jotkut puhuu ja toiset taas seksistä. Senkun panet vaan ja nautit.
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
En tiedä onko joillakin sitten isompi libido kuin esim. itselläni. En tajua, jos hyvässä parisuhteessa oleva tarvitsee seksiä sen ulkopuolelta. Asia on tietenkin eri jos se ei olekaan hyvä parisuhde. Toisaalta taas kun miettii miten elämänsä haluaa elää, niin itse kyllä elän omaa unelmaani, kun saan jakaa elämäni rakastamani naisen kanssa, joka on samalla paras ystäväni ja vieläpä loistavien muksujen kera. En vaihtaisi mistään hinnasta, en miljardista enkä kymmenestäkään.
En kuitenkaan käy väittämään, että tämä nyt olisi ainoa tapa elää. Ilmeisesti toiset ovat sen verran erakkoja, että viihtyvät omissa oloissaan ja hoitavat sitten viettinsä tyydyttämisen kuka mitenkin. Sikäli en tuomitse mitään järjestelyä vaihtoi siinä sitten rahaa tai vain eritteitä. Omalla kohdallani olen kohtuullisen varma, ettei maksullinen nainen kiihottaisi juuri ollenkaan, mahtaisiko ottaa edes eteen, eikä homma parhaimmillaankaan tuntuisi kummoiselta jo kortsun käytönkin takia, mutta muutenkin ajatuskin jakorasiaan koskemisesta tällä hetkellä lähinnä etoo. Mutta toisaalta jos olisi poikamiehenä ja olisi ylimääräistä rahaa, niin tietenkin asia voisi olla kokonaan toinen.
Ei siinä, iso rikkaushan se on, että ihmiset ovat erilaisia. Kukin tavallaan, mullan alla lopulta tavataan.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Toiset määrittää itsensä itsensä kautta, toiset toisten kautta.
Se nyt vaan on niin, että jo pikkuvauvana sitä määrittyi äitin kautta, eikä sen äitin kautta pahemmin seksi tullut mieleen tai äiti ollut vain omien tarpeiden turvaaja vaan kyseessä oli symbioottinen, syvä kaverisuhde.
Ehkäpä jo tämän takia suurin osa ihmisistä kaipaa sitä parisuhdetta.
Esitän jatkuvan seksinhakemisenkin olevan takaisin kohtuun haluamista.
 
Kuule poju, seksi on osa sitä parisuhdehömppää. Sä et sitä hoksaa etkä osaa, mutta se ei poista sitä faktaa.

Seksi voi edelleen olla seksiä ilman sitä suhdepaskaakin. Tietysti jos suhteeseen erehtyy sekaantumaan, niin sitten niitä on hankalaa erotella toisistaan.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Muutama pitkä suhde takana ja olen valmis sanomaan, että ei ole se nysväys mun juttu. Huonot jutut mitä suhteissa on ovat moninkertaisia hyviin verrattuna.

Panosuhteet ei yleensä toimi, koska naiset alkaa kehittää tunteita ja sen jälkeen peli on ohi. Baareista saa naisia kyllä, mutta ei ne kovin kaksisia ole monesti.

Epärehellinen en osaa olla. Ei kehtaa kusettaa naisia, että suhdetta vois olla luvassa. Näin ollen baarista naaratut yhdenyön hurmat ovat ainoa vaihtoehto ellei maksa ns. Ammattilaiselle. Ei olis sekään hassumpaa varmasti.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Tämähän on melko mielenkiintoista keskustelua... Ehkä tässä on myös hiukan ikäkysymystä mukana?

Omaa tarinaa (nyt 47 v.) => erosin piiiiitkästä parisuhteesta (jonka aikana ei tullut harrastettua pettämistä tai irtosuhteita). Jahka sai itsensä läjään niin yöelämään jalkautuminen toi eteen enemmän tai vähemmän viehättäviä ja lähempää kanssakäymistä melko suoraa ehdottelevia mimmejä (ikähaarukassa 30-50v.). Nuorimmat noista mimmeistä oli selkeästi hakemassa vakaata ja varakasta isää tuleville lapsilleen, vanhemmat taasen pääosin pitämässä hauskaa. Ja tulihan sitä käytettyä mahdollisuuksia hyväksi ihan riittämiin. Henk. koht. en noista kyllä mitenkään suuremmasti mindblow-tyyppisiä kiksejä saanut, mutta olihan se ihan kivaa pitkästä aikaa! Itse luokittelin tuon kategoriaan "paneminen"...

Sitten tapasin nykyisen ladyn (yhteinen kaveri teki matchin) ja jos olisin vain ekan seksisession perusteella päättänyt jatkuuko touhu niin tuskin, vaikka ei siinä todellakaan mitään vikaa ollut. Mutta tuossa mimmissä on niin paljon muuta, että jatkettiin tapailemista ja kuinka ollakaan, seksi on kerta kerran jälkeen vaan parantunut likimain tuonne mindblow-tasolle kun on opittu toisistamme lisää, ollaan todella kaukana "panemisesta"!

Tää on varmaankin jokaiselle täysin subjektiivista, ja kukin tekee mitä tykkää, mutta seksissä pitää mun mielestäni löytyä yhteys sekä ala-, että yläpään välillä. Jos homma on tavallaan itsetyydytystä naista / miestä apuna käyttäen niin pitkän päälle ei maistu...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toiset määrittää itsensä itsensä kautta, toiset toisten kautta.
Se nyt vaan on niin, että jo pikkuvauvana sitä määrittyi äitin kautta, eikä sen äitin kautta pahemmin seksi tullut mieleen tai äiti ollut vain omien tarpeiden turvaaja vaan kyseessä oli symbioottinen, syvä kaverisuhde.
Ehkäpä jo tämän takia suurin osa ihmisistä kaipaa sitä parisuhdetta.
Esitän jatkuvan seksinhakemisenkin olevan takaisin kohtuun haluamista.
Joo. Fiksua. Mulla on aina ollut melko huono suhde äitiin. Varhaisimmat muistotkin liittyy siihen kun isän kanssa ihmeteltiin äidin epäloogisia juttuja ja tunnetilojen vaihtelua, mitä ei itsessä silleen tunnistanut. Isään taas pystyi samaistumaan. Me oltiin samalla aaltopituudella. Molemmat mietittiin rauhassa mikä on järkevintä.

Joo ensimmäistä kertaa viiteentoista vuoteen oon sinkkuna. Tosin naisen kanssa en ole asunut kuin joku puoli vuotta. Se oli kyllä tuskaa. Samassa sängyssä nukuttiin jne.

Ikinä en ole tunnistanut itsessäni minkäänlaista tarvetta seurustella. Mä en tiedä tunnistaako muut. Seksiin taas on kiistaton tarve. Sukupuolivietti määrää sen. Ihan normi runkkari mä kotioloissa oon, ettei siis sen puoleen.

Nyt kun oon naisten kanssa netissä jutellut niin muutamankin kanssa oon huomannut että ne pitää miehiä jotenkin tosi heikkona. Kyllähän mäkin tykkään halia ja helliä, itse asiassa rehellisesti sanottuna tosi paljon, mä lässyttelenkin naisille kuin pikkuvauvat, mutta eihän meillä miehillä ole mitään tarvetta saada hellyyttä. Tai mitään tukea ja turvaa. Jonkun bb-nikon taas voi kuvitella tarvitsevan. Sen takia niitä ei oikein ymmärrä.

Joo en usko että ikinä haluaisin jumittaa vaan yhdessä naisessa. Maanantaina makaronilaatikkoa, tiistaina makaronilaatikkoa, keskiviikkona makaronilaatikkoa jne. Ihan sama asia on seksissäkin.
 

Jeffrey

Jäsen
Mä väittäisin jopa niin että Suomessa tapahtuvasta prostituutiosta suurin osa pyörii opiskelijatyttöjen ympräillä, vetävät kovaa liksaa ja naamakertoimen mukaan valitsevat asiakkaansa.

En mä tiedä suoraan pyöriikö, mutta paljon on näitä. Pienessä opiskelijakaupungissa varsinkin voi aktiivisina tarjoajina olla enemmän näitä suomalaisia opiskelijatyttöjä, kuin ns. ulkomaalaisia ammattinaisia. Tiedä sitten mistä johtuu, mutta tuntuu nämä ulkomaiset "opiskelijatytöt" vähentyneen, ja yhä useammin törmää ihan videoista tuttuihin tyttöihin.

Tuolla aikaisemmassa keskustelussa sivuutinkin aihetta siitä, mikä on huora? Varsinkin Helsingissä törmää taas baarissa melko usein naiseen joka sanoo, että mennään hänen luokseen kunhan minä maksan taksin. Kai tuo sitten huoraksi tulisi kategorisoida? Helsingissä toki vielä välimatkat ovat sellaisia, että 50€ naisen luokse menee helposti, ja vielä pitäisi aamulla päästä kotiinkin. Joskus silloin nuorempana noihin tuli välillä tartuttua, jos kyseessä oli muuten pätevä leidi.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Varsinkin Helsingissä törmää taas baarissa melko usein naiseen joka sanoo, että mennään hänen luokseen kunhan minä maksan taksin. Kai tuo sitten huoraksi tulisi kategorisoida? Helsingissä toki vielä välimatkat ovat sellaisia, että 50€ naisen luokse menee helposti, ja vielä pitäisi aamulla päästä kotiinkin. Joskus silloin nuorempana noihin tuli välillä tartuttua, jos kyseessä oli muuten pätevä leidi.
Nyt tulee jo ikävä vanhaa kunnon schollia. Hän mielellään opastaisi teitä nuoria miehiä kuinka se on naisen oikeus maksaa se taksi miehelle.
 

Jeffrey

Jäsen
Nyt tulee jo ikävä vanhaa kunnon schollia. Hän mielellään opastaisi teitä nuoria miehiä kuinka se on naisen oikeus maksaa se taksi miehelle.


Täytyy todeta, että nainen se on maksanut sen taksin viimeaikoina, tosin aina omaan kotiinsa. Joten en liene niin selvä huoraaja?

Edellisen kerran Helsingin yössä juhliessani tuli vieläpä eräs nainen ihan suoraan kysymään josko olisin ollut kiinnostunut hänen kaverinsa kanssa yötä viettämään. Oli valmis maksamaan mäkkärit, taksit ja vielä tutustumisoluet ennen kotiutumista. Syystä tai toisesta jäi tarttumatta syötiin. Mahtokohan olla Schollin koulima nainen?
 

Bbird80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Näin vanhempana tieteenharjoittajana ja edelleen markkinoilta sivussa olevana täytyy kyllä ihmetellä sitä, miten paljon helpompaa kontaktin ottaminen tätä nykyä olisi. Ei haittaa, mitä on päällä tai onko pientä kessiä vai ei. Muutamia kertoja tullut käytyä ulkona viimeisen vuoden aikana ja joka kerta on tullut yksi tai useampi nätti nuorempi nainen tekemään tuttavuutta. Pääasiassa tanssilattialla nämä. Yleensä on oltu matkassa useamman kaverin porukalla ja kaikilla hauskaa. Aito ilo näkyy ja 35 vuoden ikä ei ainakaan tunnu vastapuolta haittaavan, päinvastoin. Nyt jos koskaan olisi markkinat.

Iltojen parasta antia ovat tässä elämäntilanteessa vahva käsitys siitä, että kuka tai ketkä olisi mukaan lähtenyt, jos tilanne olisi toinen. Ja se, kumma kyllä, riittää.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Käytiin nyt toista kertaa treffeillä. Syötiin ensin ja sen jälkeen käytiin ajelemassa pari tuntia ja höpöteltiin niitä näitä. Molemmat rentoutu aika hyvin ja mukavaa oli jutustella. Lupasi tulla ensiviikonloppuna meikäläisen luokse kylään, joten ehkä tutustutaan vielä paremmin.

Kaikenkaikkiaan vaikka tästä ei suurempaa synny niin olen tyytyväinen, että lähdin treffeille. Ollut aika suuri kynnys lähteä ja kyllä jännittikin ihan perkeleesti. Mukava jutustella myös naisen kanssa välillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös