Naisasiat

  • 7 498 642
  • 26 545

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rakastuneena pussailu on varsin kivaa, ei sitä kieltä tarvitse toisen syömäaukkoon tunkea eikä aina tarvitse nussia.
No joo, niin on. Pusut on kivoja. Ja totta puhuen rehellisesti sanottuna tekis mullakin mieli tunkea kieli jonkun 18v pystytissisen neitsyen suuhun, varsinkin kun tietää että toista etoo tällainen hampaaton ja vanhalle viinalle haiseva Turhapuro. Mutta onneksi Tallinna on keksitty. Ja kiitos Neuvostoliitto kaikesta.

No kait täällä saa sanoa mistä tykkää, vai onko niin ettei saa kertoa ellei harrasta seksiä kerran viikossa Napakympin jälkeen pimeässä peiton alla toinen käsi raamatulla. Naisen vartalo on parhaimmillaan nuorena. Miks pitäis väittää että ryppynen ja kurppanen läski riippurinta olis parempi, vaikka se oma muija sellainen oliskin ja siitä tietenkin kovasti tykkäisi. Mä en ymmärrä. Mä haluan joka iässä nautiskella naisten vartaloista silloin kun ne ovat parhaimmillaan.

Ja kyllä mä kaikenlaisista vartaloista tykkään. Pokeakin kun katselen niin monesti oikein etsin niitä lihavia muijia ja vaikka mitä friikkiä. Ne kiihottaa kovastikin, mutta ei se tarkoita etten mä himoitsisi myös ns. täydellistä vartaloa ja kisakireitä ritsapilluja. En mä mikään Seppo Räty kuitenkaan ole. Että ei tarvii taas soittaa poliisia.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja kyllä mä kaikenlaisista vartaloista tykkään. Pokeakin kun katselen niin monesti oikein etsin niitä lihavia muijia...
Akat pistäkää viestiä. Mä rakastan teidän yläpyllyä. Saaks mä ravistaa samalla kun tumputatte mua pliis. En oo mikään friikki. Tässä on 69 kiloa dynamiittia, sytytyslanka vaan pieni. Mitä sitten häh. Luku on enne. Lets go. Mä voin nuolla sun peppua. Oikeasti.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kukin tyylillään. Ostin joku päivä sitten yhdelle naiselle kolmen ruusun kimpun. Se kimppu maksoi marketissa 1,50 e, aika vähän, vaikka olihan ne kukat jo vähän kuihtumaan päin. Vuonna 2001 ostin siskolleni kukkia, kun hän pääsi ripiltä. Heti perään vuonna 2006 ostin äidilleni kukkia, kun oli äitienpäivä. Ja sitten tällä viikolla ostin kukkia. Ensimmäiselle ei-sukulaiselleni. Se nainen oli minun luona kylässä, eihän mulla mitään maljakkoa ollut. Annoin sille mun urheilujuomapullon. Siinä pullossa ne kukat vieläkin töröttää. Otin kuvankin kukka-asetelmasta, kun on niin kaunista. Pimpulaa saisi siltä niin paljon kuin haluaa. No ihmekös tuo, käytiin syömässä, niin annoin sille tarjouskupongin. Buffet 9,60 e ilman kuponkia ja 8,90 e kupongin kanssa.

No ok, sille on tärkeää, että hän maksaa itse nuo ruokajutut. Että nyt kaikki siaksi syyttävät: minä vaan kunnioitan naisen tahtoa.

Toissa iltana baarissa menin juttelemaan yhdelle nätille naiselle. Vasta jälkeenpäin tajusin, että sehän on yhden kärppälähtöisen pelaajan nainen. Mulla oli jääkiekkotoimittaja kaverina siellä baarissa, se vahvisti asian. Tai oikeastaan hän sen asian minulle kertoikin. No se nainen kyllä sanoikin, että on varattu. Silleen ystävällisesti ja tyylikkäästi. Ei tullut paha mieli kenellekään.
 

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Yllättävän moni pari nukkuu samassa sängyssä, tai ainakin lähes kaikilla näkee parisängyn. Mä en ole koskaan ymmärtänyt sitä.

Hehe, miten joku voi saada samassa sängyssä nukkumisen kuulostamaan näin vaikealta? :D

Meillä käytännössä minä aina nukahdan ennen miestä, kun hän tekee yötyötä niin rytmi on erillainen kuin itsellä. Ilmeisesti sitten vaan nukun niin sikeästi etten huomaa jos toinen pyöriskelee sängyssä. Monesti on kuitenkin sanonut olevansa tunninkin vielä hereillä. Teemme toki niinkin monta kertaa että mies tulee sitten myöhemmin nukkumaan, eikä minulla ole mitään sitä vastaan. Mies pelailee aikansa ja kömpii sänkyyn, joskus herään siihen , joskus en. Kerran mies tunki sänkyyn ja herätti tahallaan jolloin sanoin unipöllyssä että mene nyt helvettiin siitä. Tästäkin selvittiin ilman mitään vuosisadan riitaa ;) Aika usein mekin nukutaan kaukana toisistamme, joskus toki ollaan nukahdettu lipevästi käsikädessä mutta ei sitä nyt koko yötä tarvi olla kiinni toisessa. Eikä haluakkaan olla,tulee vaan turhan kuuma. Mut välillä on kiva nukahtaa toisen kainaloon :)

@tulevaton , hieno teksti! Toivottavasti kaikki menee jatkossa hyvin :) Ja kyllä, sen vaan tietää kun siinä toisessa on sitä jotain.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo noista kukista. Ainahan se on tosi kiva ilahduttaa toista ja kukat on tosi kivoja. Mäkin oon ostanut niitä joskus. Väkisinkin sitä niitä ostaessa kuitenkin miettii mitä kaikkea oikeasti hyödyllistä sillä rahalla saisi. Prismassa Reissumieskin maksaa 37 senttiä ja esimerkiksi vitosella saisi niitä 13 pussillista. Ja luulisi että naisiakin edes vähän harmittaa jos miehellä menee rahaa silleen turhaan, ellei se nainen sitten ole sellainen pinnallinen, mitä monet niistä on. Mutta niinhän ne sanoo että naiset ajattelevat tunteilla ja miehet järjellä. Onkohan muuten olemassakaan sellaista heteromiestä, joka ennemmin ottaisi nipun kukkia kuin vaikkapa kaks pakettia paskapaperia, mikä on oikeasti tarpeellista? Ja väkisinkin sitä miehelle tulee edes hitusen nynnyfiilis jos hirveästi koittaa miellytellä naista saadakseen pillua. Vähän sitä tietenkin kannattaa tehdä, mutta johonkin se raja pitää vetää. Mutta siis noin muuten kukat on kivoja, paitsi en itse niitä haluaisi saada tai ostaa. Mutta on se kukkabisnes kuitenkin hirveän iso bisnes. Ehkä se vähän kertoo myös nykymaailman teennäisyydestä. Ei meillä kotona silloin penskana arvostettu noita tuollaisia juttuja. Parhaimmat joulukortitkin oli ne itsetehdyt jne.

Haluaisiko sitä itse sellaisen naisen, joka arvostaa tuollaisia viimeistään viikon päästä kuihtuvia kukkia ja muita pinnallisia juttuja? No ei. Ja muutenkin miksi vaan ei voisi sanoa että mä tykkään/rakastan sua tms. Hitto mun vissiin pitää etsiä joku ituhippi. Mistä niitä puunhalaajia oikein löytää? Viime viikolla Greenpeacen laivalla oli mahis, mutta en käyttänyt.
 
On tää kans.... Exä pommittaa jabpommittaa facebookissa, et jättää meidät rauhaan, jos panen häntä vielä viimeisen kerran, että hänen kehonsa ja mielensä täytyy jättää hyvästit mulle. Ja eihän erosta ole kuin vuosi. Vitun naiset. Siis en tietenkään tee mitään, eivtulis mieleenkään. Vaikka voin olla mitä paskaa tahansa, niin parisuhteissa olen reilu ja rehellinen. Ei jaksais vaan tämmöstä.
Blokkaa se kaikissa viestintävälineissäsi.
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
koko teksti.

Varsin mukavaa, kun pyyhkii hyvin mutta kyllä nauratti niin perkuleesti tätä lukiessa. Vaahtokarkit nuotiolla jne :D .

Kävi jo mielessä onko kyseessä sittenkin röllitrolli mutta mikäs minä olen arvostelemaan!

Lähinnä tämä pätkä hieman ihmetytti, että millaisella kokoonpanolla siellä puuhataan
Ja maattiin vielä sängyssä, kun ovikello soi. Tytär avas oven ja exähän se pamahti kännissä sisään. "Mä olen sun vaimo! Mitä vittua toi täällä tekee!". Ja broidin kanssa kannettiin ulos. Hetken päästä hänen vanhin poikansa vannoi tappavansa mut. Kuitattiin uuden tyttöni kanssa sillä, että pitäähän elämän olla tapahtumarikas ja jännittävä. Eli kaikki hyvin.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Ja varmaan haluatte tietää mitä me sit tehtiin tämän uuden kullan kanssa? Juteltiin, naurettiin, siivottiin, juteltiin, naurettiin, leikittiin lasten kanssa, juteltiin ja naurettiin vielä hieman. Käytiin kaupassa. Juotiin viiniä. Tilattiin pitsaa. Luettiin jatkoajan Naisasiat-ketjua. Katottiin hetki lätkää. Naurettiin hetki. Vietiin lapset harrastuksiin. Juteltiin aamuun asti. Hän täytti pesukoneen, minä tyhjensin. Kuunneltiiin toistemme kauneimmat biisit. Aloitettiin jotain valtavan kaunista ja suurta.

Olikos Johnson pelikunnossa tällä kertaa?
 

Teresa

Jäsen
Joo noista kukista. Ainahan se on tosi kiva ilahduttaa toista ja kukat on tosi kivoja. Mäkin oon ostanut niitä joskus. Väkisinkin sitä niitä ostaessa kuitenkin miettii mitä kaikkea oikeasti hyödyllistä sillä rahalla saisi. Prismassa Reissumieskin maksaa 37 senttiä ja esimerkiksi vitosella saisi niitä 13 pussillista. Ja luulisi että naisiakin edes vähän harmittaa jos miehellä menee rahaa silleen turhaan, ellei se nainen sitten ole sellainen pinnallinen, mitä monet niistä on. Mutta niinhän ne sanoo että naiset ajattelevat tunteilla ja miehet järjellä. Onkohan muuten olemassakaan sellaista heteromiestä, joka ennemmin ottaisi nipun kukkia kuin vaikkapa kaks pakettia paskapaperia, mikä on oikeasti tarpeellista?

No johan nyt. Onkohan olemassa yhtäkään heteronaista, joka ottaisi mieluummin lipun jääkiekko-otteluun kuin kymmenen pakettia paskapaperia tai muuta hyödyllistä? Ei niitä varmaan kovin montaa ole, mistä ilmeisesti voimme päättellä, että naiset ajattelevat järjellä ja miehet tunteella.

Enpä kyllä itsekään koskaan osta kukkia enkä myöskään ymmärrä, mitä hyötyä niistä on. En kuitenkaan sanoisi, että olen sen perusteella jotenkin erityisen järkevä ihminen ja kukkien ostelijat tyhmiä hempeilijöitä. Kyllähän minäkin tuhlaan rahojani asioihin, joita joku toinen voisi pitää ihan turhina, vaikka ne minun mielestäni eivät sitä olekaan.
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Oltii yks yö mutsilla ja faijalla ja broidi asuu siellä, niin siksi tämä.

Uuden naisen kanssa menitte heti vanhempien luokse yökylään? Aina vain paranee! Mitenkä exä tiesi tulla sun vanhemmille riehumaan? Miksi sun veli asuu vanhempien luona? Olettaisin, että olette vähän vanhempaa vuosikertaa jo?
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC

Selvä! Ei ollut mitenkään tarkoitus loukata tai vähätellä onneasi. Hemmetin hienoahan tuo on, kun löytää upean ihmisen rinnalleen! Tuo koko paletti vain kuulosti senverran mielenkiintoiselta, että mietiskelin asiaa "ääneen" kenties vähän väärällä sävyllä.

Toivottavasti exäsi ymmärtää luovuttaa ja jättää teidät rauhaan! Hyvää jatkoa toivotan vilpittömästi sinulle! :)
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Joo-o. Tammikuussa tuli tavattua semmoinen nainen että oksat pois. Oikea helmi. Jarruttelin alkuun kun toisaalta tämän aikaisemman tyttöystäväni (keskustelua syyslokakuussa täällä) kanssa oli hiukan välit lämmenneet (tai voi olla että se oli vain meikäläisen kuvitelmia). Mutta helmikuun alusta alkaen olen silloin tällöin tapaillut sellaista viiden lapsen äitiä joka kyllä saa meikäläisen sukat pyörimään joka kerta. Nainen tykkää samanlaisesta musiikista ja ollaan jopa katsottu jalkapalloa telkkarista yhdessä. Hiihtolomalla tuli pari yötäkin nukuttua yhdessä. Mutta sen jälkeen tuolta tuli vähän sellaista viestiä että hän haluaa hiukan ottaa takapakkia lasten vuoksi, etteivät mene ihan sekaisin (viidestä neljä on alle kouluikäisiä). Sanoi että ei halua olla pelkästään kaveri vaan oikein ystävä kanssani. Lisäksi tuossa on entinen miesystävä mukana kuvioissa, vaikka heillä ei kuulemma mitään romantiikkaa olekaan mutta lasten takia hän haluaa pitää tuon mukana (lasten isä on häipynyt kuvioista ennen nuorimpien syntymää).

Noh, sitten olen vähän itsekin laittanut jarrua tilanteeseen eikä ole nähty kuin muutaman kerran viimeisen kuukauden aikana. Viime perjantaina oltiin yhdessä katsomassa Battle Beastia, ensin oltiin meillä ottamassa pohjia (tuo ex-miesystävä jopa heitti hänet meille) ja siellä kyllä aivan vapaasti sain pitää kättä vyötäisillä ja pussaillakin. Vaikka meillä hän kyllä kertoi ettei halua tällä hetkellä mitään parisuhdetta vaan viihtyy yksinään, kun on kuulemma viimeiset 20 vuotta mennyt suhteesta suhteeseen niin että seuraava on ollut jo tiedossa kun on eronnut edellisestä. Ei halua tällä hetkellä asua kenenkään miehen kanssa jne (ei ole mulle ongelma).

Kannattaisiko mun jatkaa samanlaista pikkuhiljaa etenemistä kuin tähänkin asti vai pitäisikö vaan unohtaa tuo leidi ja etsiä sellainen joka haluaa parisuhteen. En mä kuitenkaan ihan pelkkää käsikädessä olemista halua vaan kyllä mä vielä haluaisin viereen nukkumaankin. Varsinkin kun tuon vieressä nukuin aivan sairaan hyvin (yleensä nukun oudossa paikassa huonosti). Ja joo, ei me ihan pelkästään nukuttu. Oon kyllä huomannut että saisin uuttakin seuraa, mutta onhan tuollainen helmi sellainen ettei siitä halua päästää irti helpolla.
 

Roark

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins
Kannattaisiko mun jatkaa samanlaista pikkuhiljaa etenemistä kuin tähänkin asti vai pitäisikö vaan unohtaa tuo leidi ja etsiä sellainen joka haluaa parisuhteen. En mä kuitenkaan ihan pelkkää käsikädessä olemista halua vaan kyllä mä vielä haluaisin viereen nukkumaankin. Varsinkin kun tuon vieressä nukuin aivan sairaan hyvin (yleensä nukun oudossa paikassa huonosti). Ja joo, ei me ihan pelkästään nukuttu. Oon kyllä huomannut että saisin uuttakin seuraa, mutta onhan tuollainen helmi sellainen ettei siitä halua päästää irti helpolla.

Omasta mielestä asiat ovat melko yksinkertaisia. Jos molemmat todella haluaa suhteeseen, sitten seurustellaan eikä mitään säädetä. Muistuu flashbackki muutaman vuoden takaa, kun olin tavannut aivan huippunaisen ja siinä oltiin reilu kuukausi tapailtu, kemiat pelasi hyvin ja oli kaikin puolin mukavaa. Pikkuhiljaa naiselta tuli semmoista viestiä, että ''en halua seurustella tällä hetkellä, koska erosta on niin vähän aikaa (puoli vuotta) blaa blaa''. Noh, ite totesin, että etsin tyttöystävää ja meidän juttu loppui käytännössä siihen. Parin kuukauden kuluttua sain kuulla, että nainen oli suhteessa uuden miehen kanssa. Meni uskottavuus aika lailla naiseen. Totta kai tämä sinun naisesi tilanne voi olla erilainen, kun lapset kuvioissa mukana yms. mutta omasta mielestä ihmissuhteet ovat siinä mielessä yksinkertaisin, että jos molemmat haluaa olla yhdessä niin sitten ollaan. Kaikenlainen puolittainen sitoutuminen on paskaa, enkä voi suositella sitä kenellekään.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Onpas tässä nyt taas ihmettelemistä kun tyttöystävä on tehnyt jonkin sortin poistumisen sosiaalisesta mediasta. Tai no profiilit on käytössä mutta ei niitä ole availlut pariin päivään ja tämä alkaa häiritsemään koska on kokoajan tabletissa kännykässä kiinni. Etäsuhde kun on kyseessä niin oikein ei ovenkaan taakse pääse koputtelemaan. Lisättäköön vielä että kun neidin mielenterveys ei aina ole ihan kohdillaan niin alkaa huolestumaan ja pahasti.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Onpas tässä nyt taas ihmettelemistä kun tyttöystävä on tehnyt jonkin sortin poistumisen sosiaalisesta mediasta. Tai no profiilit on käytössä mutta ei niitä ole availlut pariin päivään ja tämä alkaa häiritsemään koska on kokoajan tabletissa kännykässä kiinni. Etäsuhde kun on kyseessä niin oikein ei ovenkaan taakse pääse koputtelemaan. Lisättäköön vielä että kun neidin mielenterveys ei aina ole ihan kohdillaan niin alkaa huolestumaan ja pahasti.

Etäsuhde ja mielenterveys ei kohdallaan... Voi vain kysyä että miksi?
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onpas tässä nyt taas ihmettelemistä kun tyttöystävä on tehnyt jonkin sortin poistumisen sosiaalisesta mediasta. Tai no profiilit on käytössä mutta ei niitä ole availlut pariin päivään ja tämä alkaa häiritsemään koska on kokoajan tabletissa kännykässä kiinni. Etäsuhde kun on kyseessä niin oikein ei ovenkaan taakse pääse koputtelemaan. Lisättäköön vielä että kun neidin mielenterveys ei aina ole ihan kohdillaan niin alkaa huolestumaan ja pahasti.

No mitä sanoo kun soitat hänelle? Vai vakoiletko vaan netissä?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
No mitä sanoo kun soitat hänelle? Vai vakoiletko vaan netissä?
Jaa jäikö tuosta nyt se puuttumaan että puhelinkin oli kiinni. Hänen pikkusiskonsa kautta sain selville että oli laittanut kaikki laitteet kiinni ja päättänyt olla ilman yhteyksiä muihin ihmisiin jonkun aikaa.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jaa jäikö tuosta nyt se puuttumaan että puhelinkin oli kiinni. Hänen pikkusiskonsa kautta sain selville että oli laittanut kaikki laitteet kiinni ja päättänyt olla ilman yhteyksiä muihin ihmisiin jonkun aikaa.

Aaa no sitten ymmärrän huolesi. Kun saat tytön kiinni niin ehdotan tiukkaa puhuttelua miten tälläisessä asiassa jatkossa toimitaan. Jos haluaa hiljaisuutta ja omaa aikaa niin yks tekstari aiheesta ei ole paha homma. Inhottavaa olla tietämätön ja huolissaan. Muutenkaan mielestäni tuollaiset katoamistemput ei kuulu parisuhteeseen.
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Hänen pikkusiskonsa kautta sain selville että oli laittanut kaikki laitteet kiinni ja päättänyt olla ilman yhteyksiä muihin ihmisiin jonkun aikaa.

Kuulostaa todella oudolta, jos muija katkaisee yllättäen kaikki yhteydet ulkomaailmaan. Johan tuossa huolestuu kaikki läheiset, jos yllättäen ilmoittamatta aletaan jotain radiohiljaisuutta pitämään eikä edes sinulle, hänen poikaystävälleen ilmoiteta tästä mitään..
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Tuosta @korkki :n kertomasta yh-äidistä, jolla siis viisi lasta, joista peräti neljä alle kouluikäisiä:

ehkä olen tältä osin huono ihminen, mutta minulle tuollainen asia, että peräperään hankittu käytännössä neljä lasta ja nyt ollaan yh:na, on niin kutsuttu "red flag". En oikein tismalleen osaa sanoa, että minkä vuoksi minua tuollainen kammottaa, asiaa on vaikea pukea sanoiksi. Jotain tekemistä siis sen kanssa, että tuollainen massalisääntyminen lyhyessä ajassa kuulostaa aika vastuuntunnottomalta, nyt tarinasta puuttuu enää se, että näillä lapsilla ei ole samaa isää, vaan heitä on useampia.
 

rosba70150

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kuulostaa todella oudolta, jos muija katkaisee yllättäen kaikki yhteydet ulkomaailmaan. Johan tuossa huolestuu kaikki läheiset, jos yllättäen ilmoittamatta aletaan jotain radiohiljaisuutta pitämään eikä edes sinulle, hänen poikaystävälleen ilmoiteta tästä mitään..

Exä tekin samanlaisen tempun viime syksynä. Taisin siitä tännekkin kirjoitella. Eli ei vastannut mihinkään WhatsAppissa tai Facebookissa. Taisi jopa blokata mun numeronkin. Mykkäkoulua kesti viikon ajan enkä vieläkään tiedä siihen syytä. Mut sanonpa sen VMP tollanen touhu. Ei ottanut ollenkaan huomioon sitä että saatan ehkä hätääntyä mitä hänelle on käynyt, ottaa jopa poliisin yhteyttä kun toinen vaan katoaa sanomatta mitään. No joka tapauksessa sitten sain yhteyden, mutta ko suhde loppui kyllä n. kk sisään tästä tapauksesta. Nyt meikäläinen on sitten blokattu kaikista kanavista jo monen kk ajan eikä tämä sekopää siis suostu keskustelemaan mistään niinkuin aikuiset ihmiset.

Jälkeenpäin oon saanu kuulla kaikesta sen ihmeellisestä sekoilusta mitä meidän suhteen aikana tapahtui. Hyvänä esimerkkinä se kun vein hänet ystävieni juhliin niin tupakkapaikalla tämä exä oli alkanut kyselemään eräältä naispuoliselta ystävältäni voiko tulla hänen luokseen yöpymään. All in all, erittäin hyvä homma siis että suhde loppui. Todennäköisesti säästyin aika monelta harmaalta hiukselta.
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
nyt tarinasta puuttuu enää se, että näillä lapsilla ei ole samaa isää, vaan heitä on useampia.

No eikös tämä ole melkein enemmän sääntö, kuin poikkeus näissä tapauksissa. Tiedän tapauksen, jossa äidillä on kolme lasta ja kolme eri iskää kuvioissa. Melkoista puuhaa.

edit: niin ja siis muksut alle kouluikäisiä

Exä tekin samanlaisen tempun viime syksynä.

Joo eiköhän tuollaiset temput kerro ihmisestä oleellisen. Parempi vain juosta.
 
Viimeksi muokattu:

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tämä on vain ilmoitusasia: rakastan vielä-aika-tuoretta tyttöystävääni. Tapasimme mahdollisimman vaikeaan aikaan, kun kumpikin oli eroamassa avoliitosta, ja se on tuonut omat mutkansa matkaan, kuten myös muutamat tässäkin ketjussa kelaillut asiat, kuten taustat. Mutta päällimmäinen tunne on onni ja ilo. Tulevaisuus näyttää niin valoisalta, pitkästä aikaa. Ja hittoako mistään muusta vaikertamaan? Kaikesta selvitään, koska maailma on meidän!
 

Jeffrey

Jäsen
Tapasimme mahdollisimman vaikeaan aikaan, kun kumpikin oli eroamassa avoliitosta

Vittuako tulet tänne ilakoimaan! Onnea kuitenkin sinne! Hienoa, että onnea löytyy. Turhan usein jatkoaikalaisten naisasiat on niitä negatiivisia asioita.

Muistakaa kuitenkin, että ahdistusta ei voi lääkitä. Se mitä edellisissä suhteissa tapahtui ja ei tapahtunut painaa mieliänne kuitenkin vielä pidemmän aikaa, halusitte/tiedostitte sitä tai ette. Antakaa toisillenne tilaa silloin kun sitä tarvitte, ja pistäkää nyt jäitä hattuunne. Valitettavan usein näissä suhteesta-suhteeseen tapauksissa käy niin, että ihan kirjaimellisesti sitä vain joku aamu herää siihen ajatukseen, että mitä helvettiä minä täällä teen.

En minä nyt halua liikaa negailla. Hienoa vain, että toiset löytävät onnensa! Omaan elämänkatsomukseen ja arvoihin vain ei kuulu suhteesta toiseen ajautuminen, joten aina näen hieman (ehkä turhankin) punaista näissä tapauksissa. Ehkä sitä pitäisi itsekkin olla rohkeampi, ja antaa vain mennä. Viime kesänä tuli päästettyä juuri tällaisessa tilanteessa sellainen kala verkoista, että se todennäköisesti jossain määrin harmittaa vielä todella pitkälle tulevaan. Insinöörinä vain näen näissä asioissa paljon enemmän riskejä kuin mahdollisuuksia.

Kai se on myös jossain määrin itsesuojelua. Olen kuitenkin myös elämässäni siinä tilanteessa, että haluan enää vain sen yhden suhteen. Näin ollen siihen lähteminen vaatii kyllä sen, että kuut ja auringot, sekä silakat ja lahnat ovat kaikki sopivassa suhteessa toisiinsa. Nyt kun on paremman aikaa ollut sinkkuna, niin juuri eronneisiin/eroamassa oleviin naisiin suhtautuu kyllä erittäin varauksellisesti. Jos niitä ahdistuksia ei siinä ja nyt käsittele, niin palaavat ne kummittelemaan myöhemminkin. Ja jos nainen on lennosta vaihtanut ennenkin, niin tulee mahdollisesti toimimaan näin jatkossakin.

Tämä nyt meni vähän tällaiseksi omien ajatusten käsittelyksi. Toivottavasti kuitenkin siellä menee kaikki hyvin nyt, ja tulevaisuudessa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös