Yleensäkin se menee niin, että jos kovin suuri ihmisjoukko - kute vaikka kokonainen sukupuoli - tuntuu olevan mahdollista tiivistää yhteen stereotypiaan, löytyy vika peilistä.
Samaa mieltä kaikesta mitä kirjoitit, mutta tämä on kirjoituksesi tyylikkäin osa. It sucks 'cause it's true.
Muutenkin huorannussinnalle voisi avata melkein oman ketjunsa, tässä ketjussa kun olen tottunut lukemaan ihmisten naisasioista. Siis nimenomaan sellaisista joissa arkiset tilanteet, vastoinkäymiset ja ilonhetket toimivat katalyytteinä tänne kirjoittamiselle. Sitten on välissä muutama pettterin Vironreissun kommenttiraita siellä täällä, mutta huorissa käymisestä ei sentään selitetä suu vaahdossa sivutolkulla. Tietysti jos muut ovat sitä mieltä että aivan sama niin tämä ääneen ajatteluni on ylimääräistä, jatkakaa.
Omat naisasiani ovat mahtavasti. Olen onnellisesti parisuhteessa jo viidettä vuotta ja emäntäkin lienee onnellinen. Makkarissa kipinöi, viihdymme toistemme seurassa ja arjen vastoinkäymiset ovat todella paljon helpompia kohdata yhdessä. Tätä venettä on tässä vuoden sisään koettanut heilautella kaksi varattua naista mun duunista (luonnollisesti) jotka jostain syystä vuoronperään kärsivät jonkinlaisesta fiksaatiosta meikäläiseen mutta rehellisyydellä nämäkin asiat hoidettiin pois päiväjärjestyksestä. Kai mä sitten annoin vääriä signaaleja firmajuhlissa tms. mutta hämmentäviä hetkiä nämä kun itsekin varatut neitokaiset osoittavat liiankin suorasti kiinnostustaan tietämällä samalla kaiken oleellisen minun parisuhdetilastani. Nojoo, nykyään heitän jo näistä heille huumoria mutta seliteltävää jossain vaiheessa oli vaikka en mitään rikollista ollutkaan tehnyt.