Naisasiat

  • 7 575 077
  • 26 605
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Onko kellään antaa mitään vinkkejä?
Toistan nimimerkin Pettter neuvon. Eli laitat sihteeriopiston t-paidan yllesi, kun lähdet seuraavan kerran ulos. Naiset huomaa heti, että olet tosimies etkä mikään mammanpoika.

Mutta ei kyllä tosiaan kannata alkaa haikaileen mitään vakavaa suhdetta vielä tuossa iässä. Naisia kyllä saa baareista hetken hurmaan ihan riittävästi.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
hyvää tekstiä

Juuri näin. Nainen on perimmäiseltä luonteeltaan opportunistinen paskiainen, joka vaatii sitoutumista ja avoimuutta mieheltä, mutta ei itse edes yritä samaa. Se Mustan Nuolen lanseeraama "Excel-taulukko" raksuttaa koko ajan kumppanin plussia ja miinuksia, joka yleensä johtaa jo vuosia tai kuukausia ennen eroa siihen, että narttu alkaa pohtimaan sosiaalisesti mahdollisimman vähän häpeää tuottavaa keinoa päästä siipastaan eroon. Jos rahaa, lapsia ja menestyvän miehen vaimon imagoa ei ole tulossa, niin ratkaisu syntyy saman tien. Jos muu ei sitten auta, niin mennään avoimesti vieraisiin muun akkalauman kannustaessa "itsenäistä ja vahvaa" sisartaan. Sitten vielä ihmetellään, että miten se naisille on niin helppoa erota ja kuinka luonteeltaan lujia ne on.

Ei koskaan enää. Jos joku akka kehtaa minua romanttisessa mielessä enää lähestyä, niin syljen naamaan. Ainakin verbaalisesti.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Luulen naisia helpottavan erossa sen, että he pitävät sosiaalisenkenttänsä avoimempana ja suurempana kuin mies.

Sen valmiiksi työstämisen lisäksi naisille ero on helpompi, koska ne ovat pääasiallinen jättävä osapuoli. Lähteminen on aina helpompaa kuin jääminen, vaikka sekin kuulema voi päivän pari kirpaista.
 

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Juuri näin. Nainen on perimmäiseltä luonteeltaan opportunistinen paskiainen, joka vaatii sitoutumista ja avoimuutta mieheltä, mutta ei itse edes yritä samaa. Se Mustan Nuolen lanseeraama "Excel-taulukko" raksuttaa koko ajan kumppanin plussia ja miinuksia, joka yleensä johtaa jo vuosia tai kuukausia ennen eroa siihen, että narttu alkaa pohtimaan sosiaalisesti mahdollisimman vähän häpeää tuottavaa keinoa päästä siipastaan eroon. Jos rahaa, lapsia ja menestyvän miehen vaimon imagoa ei ole tulossa, niin ratkaisu syntyy saman tien. Jos muu ei sitten auta, niin mennään avoimesti vieraisiin muun akkalauman kannustaessa "itsenäistä ja vahvaa" sisartaan. Sitten vielä ihmetellään, että miten se naisille on niin helppoa erota ja kuinka luonteeltaan lujia ne on.

Ei koskaan enää. Jos joku akka kehtaa minua romanttisessa mielessä enää lähestyä, niin syljen naamaan. Ainakin verbaalisesti.

Ehkä monella "luuserilla" tämäkin on todellisuutta. Tosiassiahan aikuisten ihmisten elämässä tilanne saattaa olla myös toisinpäinkin tai sitten jopa monet elävät onnellisesti avioliitossa. Anteeksi avautuminen, mutta olet ohittanut schollin näissä karkeloissa jo pitkän aikaa sitten. Onhan se sinällään surullista jos koet todeksi nuo asiat, mutta avaa nyt hyvä ihminen ne silmät tai edes lääkepurkki.
 
Jeffreyn ja Mustan Nuolen teoria saa ainakin tukea tästä maskulinisti Laasasen tutkimasta naisten seksuaalisesta vallasta. Naisten seksuaalinen valta – Wikipedia

Nainen nai aina ylöspäin, mies tyytyy siihen mitä saa. Tämä johtaa siihen, että mies on helpommin tyytyväinen suhteeseen, kun taas nainen miettii helpommin itsekseen riittäisivätkö rahkeet vielä komeampaan, varakkaampaan, älykkäämpään ja vaikutusvaltaisempaan mieheen.

Minullakin on aiheesta samansuuntainen henkilökohtainen kokemus. 7 vuoden yhdessäelo päättyi naisen yksipuoliseen eroilmoitukseen, jota edelsi muutamia kuukausia kestänyt vähäinen tai olematon seksi ja ehdotukset tauoista. Minulla meni 1 - 1,5 v toipua erosta. Pahin vaihe oli puolisen vuotta eron jälkeen, meinasi ottaa jo vähän mielenterveyden päälle. Ex-akkani taas tapaili jo ensimmäisen vuoden aikana kahden käden sormin laskettavaa määrää itseään 10-20 v vanhempia miljonäärejä, yritysjohtajia, upseereita yms. Nyt kun taakse päin katsoo niin hyvähän se vaan oli että erottiin ajoissa. Arvomme alkoivat kehittyä niin eri suuntiin, että todellisuudessa en häntä enää tässä hetkessä itselleni kelpuuttaisi, vaikka voisinkin palata ajassa taaksepäin. Suhteessa eläessä tätä ei vaan oikein osannut nähdä. "Joskus täytyy mennä kauas, jotta voi nähdä lähelle".

Vaikka tässä nyt onkin tullut esiin vähän miehenä elämisen huonoja puolia, niin parastahan on se, että meikäläisen markkina-arvo se vaan väkisin nousee seuraavien parin vuosikymmenen aikana. Nyt enkä lähivuosina en todellakaan aio tikkuakaan ristiin parinmuodostuksen eteen, paitsi silloin kuin törmään sattumalta naiseen joka todella kolahtaa. Tähän mennessä nekin on kyllä nopeasti osoittautuneet melko tyhjiksi arvoiksi joita on tullut heitettyä roskiin raaputtamatta loppuun. Hyvää seksiä tosin on aika ikävä, siitä kun ei ainakaan allekirjoittanut meinaa saada oikein mitään irti _ilman rakkautta_. Uusien säätöjen kanssa ensimmäiset kerrat on jotenkin vähän nihkeitä kun pitää tutustua yksilöllisiin eroihin ja mieltymyksiin. Ja sitten kun on löydetty sama sivu niin siitä onkin äkkiä tullut jo tylsää jynssäämistä, suorittamista.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Onhan se sinällään surullista jos koet todeksi nuo asiat, mutta avaa nyt hyvä ihminen ne silmät tai edes lääkepurkki.

Nuo kuvaamani asiat ovat täyttä todellisuutta, jota eletään joka päivä. Onhan se surullista, mutta paljon parempi on silti katsoa tosiasioita silmiin, kuin uskotella itselleen jotain muuta naisihmisen "jalosta" luonteesta. Ei se siitä kuvittelemalla miksikään muutu.

Mikä sitten on "luuseria" ja mikä ei? Ainakin se on, että elättää verenimijää ja uskottelee itselleen tämän muka "rakastavan" itseään ja parkuu sitten, kun totuus kohtalokkaasti unohtuu.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tässä olen lueskellut viimeisimpiä viestejä ja etenkin Jeffreylta, Magentalta, Midnight Ramblerilta ja hartolta hyviä ja osuvia kommentteja, joista tulee esiin näissä asioissa se tiedoista tärkein, eli kokemus. Etenkin Magentan kokemukset kuulostaa melko samantapaisilta kuin omani tässä viimeisten vuosien aikana. Samaistun.

Kokemukseni on myös tuoneet esille sen seikan, että naiset tykkää käyttää miehiä olkapäänä jota vasten itkeä ja hakea turvaa, jos on ollut juuri tosi paska suhde hiljattain tai se on katkolla. Kunhan se kriisivaihe on ohi, niin tämä olkapää saakin sitten lentää jorpakkoon. Väliäkö sen miehen tunteilla siinä kohtaa on naisella. Onpahan itse päässy ahdingostaan ja tervehdyttänyt kolhittua itsetuntoaan.

En ihan helpolla luota keneenkään naiseen tätä nykyä. Jotain seksiin perustuvia suhteita on ollut ja se saa luvan riittää. Säilyypähän oma vapaus ja itsekunnioitus.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
En ihan helpolla luota keneenkään naiseen tätä nykyä. Jotain seksiin perustuvia suhteita on ollut ja se saa luvan riittää. Säilyypähän oma vapaus ja itsekunnioitus.

Näin. Kyllä kokemus yleensä kouluttaa, jopa hyväntahtoisimmatkin romantikot. Nimenomaan miehen vapauden ja itsekunnioituksen naiset haluavat murtaa ja laittaa kahleisiin. Se on sitä "sitoutumista", eli muuttumista kuningattaren kuhnuriksi.
 

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Mikä sitten on "luuseria" ja mikä ei? Ainakin se on, että elättää verenimijää ja uskottelee itselleen tämän muka "rakastavan" itseään ja parkuu sitten, kun totuus kohtalokkaasti unohtuu.

Meinaat ettei tuolla ole suht paljon naisia kenet on jätetty lasten kanssa, kun mies on vaihtanut parempi tuloiseen ja ei niin kurpahtaneeseen naiseen?
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
"Ei pidä stressata asioista mihin et kuitenkaan pysty vaikuttamaan."

Pystyyhän siihen vaikuttamaan onko ns. esillä naisille vai ei. Edelleen, jos tyytyy olemaan nurkassa hiljaa niin silloin se jää haaveilun tasolle. Miehen pitää olla mies ja itsevarma, niiden ominaisuuksien perässä naiset juoksevat. Edes ulkonäkö ei ole niin tärkeä, jos mies pystyy olevan puhevalmis.
 
Suosikkijoukkue
Sydämellä pelaavat
Itselläni oli asiaa tänne ketjuun vajaa kuukausi takaperin. Noh, onneksi asiat saatiin puhuttua ja nyt hommat luistavat paremmin kuin kertaakaan aiemmin. Tai ainakin itse näin kuvittelen.

Taidettiin silloin ketjussa pohtia, miksi naisille on ok tehdä jotain asioita mitä miehet eivät saa tehdä. Kysyin tästä mielenkiinnosta omalta naisystävältäni. Vastaukseksi sain, että naiset tietävät rajat ja osaavat pysyä niissä. Miehet eivät osaa pitää rajoista kiinni. Toisinsanoen ajattelevat mulkullaan. Ajatteleekohan suurin osa naisista näin? Eräs toinenkin palstaveli oli törmännyt samaan selitykseen.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Vastaukseksi sain, että naiset tietävät rajat ja osaavat pysyä niissä. Miehet eivät osaa pitää rajoista kiinni. Toisinsanoen ajattelevat mulkullaan. Ajatteleekohan suurin osa naisista näin? Eräs toinenkin palstaveli oli törmännyt samaan selitykseen.

Eikös tää tälläkin palstalla ilmene jatkuvasti, että kykyä ymmärtää vastapuolta ei ole toisinpäinkään lainkaan, vaan mennään lujasti luulojen ja kuvitelmien varassa. Suuressa osassa kirjoituksia vielä tulee ilmi aivan käsittämätön vastakkaisen sukupuolen pelko, joten rakentele siinä ihmissuhdetta pelkojen ja kuvitelmien varaan, saattaa olla vaikeampaa kuin vaikea.

En tiedä suurinko osa, mutta aika monella naisihmisellä on tuollainen kuvitelmna, ihan niinkuin aika monella miesihmiselläkin vastapuolesta, tämä on kuitenkin varsin hupaisaa, kun koko homma on kiinni ihan muusta kuin toisen osapuolen kuvitellusta moraalitasosta. Parisuhteet, niinkuin elämäkin on kiinni uskaltamisesta luottaa ja se kantaa jos kantaa, kummassakin tapauksessa edessä on kiintoisaa ja opettavaista aikaa.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Taidettiin silloin ketjussa pohtia, miksi naisille on ok tehdä jotain asioita mitä miehet eivät saa tehdä. Kysyin tästä mielenkiinnosta omalta naisystävältäni. Vastaukseksi sain, että naiset tietävät rajat ja osaavat pysyä niissä. Miehet eivät osaa pitää rajoista kiinni. Toisinsanoen ajattelevat mulkullaan. Ajatteleekohan suurin osa naisista näin? Eräs toinenkin palstaveli oli törmännyt samaan selitykseen.

Hep, minäkin olen törmännyt tuohon selitykseen ja kyllä siinä on faktaakin mukana. Poikkeuksia toki löytyy, mutta ehkä naiset suurimmaksi osaksi ovat enemmän ajatellaan ennen kuin tehdään ja miehet tehdään ensin ja mietitään sitten mitä tuli tehtyä.
Omiin naisasioihin ei kuulu mitään uutta. Tein 10 kuukautta sitten päätöksen, että nyt saa seurustelu riittää vähäksi aikaa ja olen ollut vain itsekseni. Tehnyt paljon asioita, joita ei edellisessä parisuhteessa vallitsevan mahtavan luottamuksen takia pystynyt kuvittelemaan tekevänsä.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
On hieman nicehuolia. Tapasin talvella erään viehättävän naisen. Tutustuttiin hieman ja kevät sekä alkukesä meni hymyillen. Aluksi ei ollut muuta päämäärää kuin viihtyä ja tuottaa iloa molemmin puolin, kai. Tietäähän sen, että minä menin tykästymään häneen. Eihän siinä mitään pahaa ole.

Kysyin, että saanko kutsua häntä ystäväksi ja hän toki lupasi, mutta riittääkö se todella, jos toisella on tunteet todella enemmän pelissä. Tiesin jo silloin kuitenkin, että päin vittua se (ystävyytemme) jossain vaiheessa menee, mutta kuitenkin sitä pyrki uskomaan ja toivomaan kestävämpään ystävyyteen, koska siltikin oli mukavaa nähdä häntä.

Eikä aikaakaan niin menin kertomaan tunteista ja toiveista hänelle ja edelleen ystävyystunteeni oli lähin tavoitteeni. Siinä meni hieman aikaa ennenkuin hän vastasi ja vastaus oli myönteinen. Hän halusi edelleen nähdä minua ja silleen, vaikka hän seurustelee. Viimeistään siinä vaiheessa olisi pitänyt laittaa poikki, mutta hölmö mikä hölmö. Lupasin olla hänen luottamuksen arvoinen ystävä.

Ja vitut sanon mä. Kyllä minä sen ymmärrän, ettei tämmöinen ystävyys pitemmän päälle toimi, jos toinen, tässä tapauksessa minä, odotan ystävyydeltä muutakin kuin pelkkää kortinpeluuta ja tapaamista kuukauden välein. Emme siis ajattele samoin. Ihastuin omiin toiveisiin ja hän on kuin peilikuva minun omista haaveista.

Olen pyrkinyt luopumaan hänestä jo tovin, mutta ei se ole niin yksinkertaista ja helppoa. Pitäisi poistaa hänet facebookista ainakin, ei hän sillä unohdu, eikä tarvitsekaan, koska on ihania muistoja, mutta saattaisi olla minulle helpompaa kuitenkin.
 

Jeffrey

Jäsen
Taidettiin silloin ketjussa pohtia, miksi naisille on ok tehdä jotain asioita mitä miehet eivät saa tehdä. Kysyin tästä mielenkiinnosta omalta naisystävältäni. Vastaukseksi sain, että naiset tietävät rajat ja osaavat pysyä niissä. Miehet eivät osaa pitää rajoista kiinni. Toisinsanoen ajattelevat mulkullaan. Ajatteleekohan suurin osa naisista näin? Eräs toinenkin palstaveli oli törmännyt samaan selitykseen.

Eikös tämä ole suoraa seurausta naisen seksuaalisesta vallasta, ja sen väärin käytössä? Vaikka olisi parisuhteessa nainen saattaa hieroa pyllyänsä kikulia vasten tanssilattialla, antaa vieraan miehen tarjota illan juomat ja tarjota taksi kotiin. Sitten kotiovella sanoo tälle vieraalle, että harmi kun et voi tulla sisään kun mun poikaystävä on kotona. (Been there)

Okei, vastaavassa tilanteessa versiona mies ja vierasnainen, se nussiminen tapahtuisi vaikka pihakeinussa. Tämäkö on nyt ihan oikeasti se nyanssiero, jonka varjolla naiset sallituttavat itsellensä enemmän kuin miehelle? (Seen that)

Mielestäni on todella kapeakatseista, mikäli pettäminen rajataan panemiseen, tai edes ruumiin eritteiden vaihtamiseen. Mielestäni on huomattavasti enemmän pettämistä mennä vaikka nyt vieraan miehen kanssa ravintolaan syömään illalla, pitää kädestä ja muutenkin homostella. Kuin se, että Pertti eksyy viiden promillen humalassa taksitolpalta jonkun kummituksen matkaan ja puolilöysää kullia yrittää pillussa uittaa, ja lopulta ei onnistu kuin suuseksi ja rojut kurkkuun.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Viisaita sanoja eräältä ja neuvoja eräältä toiselta, kiitos. Se pitää todellakin tutustua hitaasti ja silleen. Ystävyyssuhteet naisten kanssa eivät ole onnistuneet pitemmän päälle, mutta kyllä tämä tästä.
 

Zeic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, JHT
Kiertoliittymään

Voin sanoa suoraan, että tällä pojalla ei mene hyvin naisten kanssa. Ikää meikältä löytyy kohta 18 vuotta ja en ole ikinä seurustellu tai muutenkaan ollut kaveri naispuoliselle henkilölle ja haluaisin näihin muutoksen.

Olen tälläkin hetkellä kiinnostunut yhdestä meidän luokan tytöstä, mutta en tiedä mitä pitäisi tehdä. Hän on erittäin sosiaalinen, todella kaunis ja mahtava persoona.

Onko kellään antaa mitään vinkkejä?
Tosi helposti sitä tekee niin että valikoi vain niistä ihmisistä kiinnostavimman, joiden kanssa on tekemisissä. Jos haluat naisten kanssa olemisesta kokemusta se käy paljon helpommin jos hakeudut esim. toiseen kaupunkiin, jossa on ihmisiä joita et tunne. Silloin sun sosiaalinen status ei vaikuta asiaan. Elämää on sun lukioluokan ulkopuolellakin. Ja jos käyt esim. baareissa niin pidä huoli että puhut riittävästi tuntemattomille naisille, vaikka väkisin yhdelle joka ilta, sillä se kokemus pikkuhiljaa karttuu ja homma alkaa luonnistua jossain vaiheessa. Mun lyhyt mielipide:)
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikös tämä ole suoraa seurausta naisen seksuaalisesta vallasta, ja sen väärin käytössä? Vaikka olisi parisuhteessa nainen saattaa hieroa pyllyänsä kikulia vasten tanssilattialla, antaa vieraan miehen tarjota illan juomat ja tarjota taksi kotiin. Sitten kotiovella sanoo tälle vieraalle, että harmi kun et voi tulla sisään kun mun poikaystävä on kotona. (Been there)
Hah. Toivottavasti opit kerrasta.

Jotenkin tuli mieleen yksi tapaus tältä kesältä kun yks todellinen panomies (paljon kovempi kuin minä) kertoi että kerran oli yhdelle naiselle herrasmies. Hymyilytti jo silloin ja nyt vielä enemmän.

EDIT. Kuulostaapa toi nyt hölmöltä, mutta olisittepa olleet paikalla kuulemassa tuo.
 
Viimeksi muokattu:

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Eikös tämä ole suoraa seurausta naisen seksuaalisesta vallasta, ja sen väärin käytössä? Vaikka olisi parisuhteessa nainen saattaa hieroa pyllyänsä kikulia vasten tanssilattialla, antaa vieraan miehen tarjota illan juomat ja tarjota taksi kotiin. Sitten kotiovella sanoo tälle vieraalle, että harmi kun et voi tulla sisään kun mun poikaystävä on kotona. (Been there)

Tuota ensimmäiseksi alkoi häiritsemään tuo juomien tarjoilu. Taas jälleen kerran. Jos joskus olen hairahtunut suomalaisiin eukkoihin, mitä ei tapahdu kovin usein, niin ovat yleensä ihan vaatineet maksaa omat drinkkinsä ja joskus ovat halunneet tarjota myös minulle, josta olen kauniisti kieltäytynyt.

Nykyään mulle riittää sellainen 6-8 viikkoa ammattilaisten hoitoa Pattayalla vuodessa. Ei voi yleensä valittaa mitä sillä 1000(25€) bahtilla saa/päivä. Koko ilta ja aamu tulee, pidä pää ja muna pystyssä. Ei mitään lässytystä, vaan kunnon settiä ratakoneilta. "Ostamalla seksiä aiheutat kärsimystä" Joopa joo. Harvemmin on tullut lahnoja vastaan...

Käykääpä koittamassa parin viikon setti Pattijoella. Varsinkin näin sadekaudella löytyy helposti kaikkea kaikille. "This joint is the biggest brothel in the world"

Pettter unohda ne Tallinnan huorat. Thaimaan tytöt hoitaa pikkurahalla long time lovet...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pettter unohda ne Tallinnan huorat. Thaimaan tytöt hoitaa pikkurahalla long time lovet...
Noh. Eikö sinne maksa aika paljon, ja se reissu vaatii muutenkin paljon valmisteluja. Tallinnaan pääsee paljon halvemmalla ja paljon kätevämmin. Mutta joo kieltämättä olisihan se kiva painella jotain sellaista. Mutta seksin jälkeen mä en halua viettää aikaa naisten kanssa. Mielummin sitä olisi silloin yksin tai äijäporukassa.

Joo yks mun kaveri on kertonut noista muijista.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles
Noh. Eikö sinne maksa aika paljon, ja se reissu vaatii muutenkin paljon valmisteluja. Tallinnaan pääsee paljon halvemmalla ja paljon kätevämmin. Mutta joo kieltämättä olisihan se kiva painella jotain sellaista. Mutta seksin jälkeen mä en halua viettää aikaa naisten kanssa. Mielummin sitä olisi silloin yksin tai äijäporukassa.

Joo yks mun kaveri on kertonut noista muijista.

Huora Thaikkuissa maksaa n.40 e per/yö, mutta muijan saat ilmaiseksi vaikka baarista jos sinulla on yhtään karismaa. Naurettavan helppoa. Kaikki on kallista, kuten matkustaminen pillun perästä.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Huora Thaikkuissa maksaa n.40 e per/yö, mutta muijan saat ilmaiseksi vaikka baarista jos sinulla on yhtään karismaa. Naurettavan helppoa. Kaikki on kallista, kuten matkustaminen pillun perästä.

Juu se maksaa 1300bht, eli kolmisenkymppiä. Mikä on kallista ja mikä ei. Ilmainen pillu ei nappaa. Liikaa ongelmia. Samaa jäkätystä kuin Suomessakin. Ilmaiseksi kun panet, niin äkkiä on mutka ohimolla ja aivot katuojassa.

Halvimmillaan pikku murhan hinta on 10kbht, joten kannattaa maksa toi 1300bht/yö, vaikka olisit kuinka karismaattinen. Pillun perässä matkustaminen on aivan naurettavan halpaa verrattuna suomalaisen naisen ylläpitoon.

Toki kun puhelimessa on tarpeeksi numeroita, voi säästää tuon 300bht baarimaksuja ja roudata eukon suoraan hotellille. Aamulla tonni käteen ja kaikki ovat tyytyväisiä.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Pillun perässä matkustaminen on aivan naurettavan halpaa verrattuna suomalaisen naisen ylläpitoon.

Puhumattakaan sitten siitä, että kuinka paljon sen voi olettaa säästävän ihmistä turhalta stressiltä ja vitutukselta. Nostan virtuaalista hattuani kaikille huorissa käyville tällä palstalla, vaikka en itse siihen klubiin kuulukaan jo mainistuista syistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös