Ah, nämä ovat niin parhaita tarinoita. Kiitos Gunners. Pystyin täysin samaistumaan tilanteeseen, upea kertomus! Mikä olisi sen parempaa kuin hehkuttaa oikein upeaa naista, ja vielä korostaa sitä, kuinka itse jäätyi totaalisesti. Suomalainen mies on upea olento. Käyppä Arsumies pirauttamassa ovikelloa joku päivä, hommaat hyvän leffan ja käyt ehdottamassa, että olit juuri alkamassa katsomaan sitä, mutta ajattelit, jos neito puskureineen ja bikineineen (saa olla ilmankin) haluaisi liittyä seuraan. Tai jos et, kerro mulle missä se asuu. (Onko yli 16?)
Lisäänpä oman korteni kekoon. Kesäduunipaikassa oli kuukauden ajan nuori siivooja, joka räpsytteli silmiään ja keinutteli persettään aika mukavasti aina tätä meikäläisen loossia siivotessaan. Myös kiitti aina siivoamisen jälkeen, ei tosin valjennut mulle miksi. Ehkä se oli kiitollinen, että sai siivota mun jälkiä? No, tämä neito jätti duunin ja juuri kun olin toipumassa siitä, tilalle tulee n.20-vuotias brunette, tiukat miss sixtyt jalassa joka hemmetin päivä, ja se perse...sanoinkuvaamaton. Koko työpäiväni kohokohta on ollut se, kun tämä neito hieman kumartelee siivotessaan pöytien alta, minun istuessa odottelemassa hieman taaempana. Ja kohteliaisuudella pääsee pitkälle, tämäkin neito on varsin pirteä minut nähdessään, olenhan ottanut neitokaisen avosylein vastaan uuteen työpaikkaan;)
Nyt pettymys on ollut aikamoinen, kun en tällä viikolla ole nähnyt tätä pakaroiden jumalatarta. Tilalla on ollut n. 50-vuotias nainen. Oikein mukava nainen kyllä, mutta...