cosmic_rodeo
Jäsen
Kuvernööri kirjoitti:cosmic: Todella v-mäinen tilanne. Suosittelen että puhut asiat halki kaverisi kanssa, ettei jää mitään hampaankoloon. Koska pahinta tässä maailmassa, tai ehkä tyhmintä, olisi pilata hyvä kaverisuhde jonkun muijan takia.
Siis ei ei, ei tässä ole mitään jäämässä hampaankoloon! Minulle tuli oikeasti helpottunut olo, kun asiasta kuulin. En ole tippaakaan mustasukkainen.
Se minun suhtautumiseni siihen tyttöön oli jo mennyt sen verran sairaanloisen ristiriitaiseksi, että tämä tuli oikein hyvään paikkaan.
Parempi todellakin näin. Tiedän, että en sitä tyttöä olisi koskaan saanut enkä halunnutkaan, mutta silti tilanne oli koko ajan vähintään jossain alitajunnassa piinaamassa. En vaan jotenkin osannut päästää asiasta irti, vaikka ihan hyvin asian todellisen laidan tajusin. Lievää masennustakin tilanne aiheutti. Nyt asia on selvä ja oloni huojentunut.
Tyytyväinen olen kaverinikin puolesta. Minusta tuntuu, että tämä pariskunta voi toimia keskenään oikeinkin hyvin. On heillä ainakin paljon yhteistä.
Sitä paitsi tämä on jännittävää, tällä kaverillani ei ole koko sinä aikana kun olemme tunteneet (ala-asteelta lähtien), ole ollut tyttöystävää, ainoastaan jotain hoitoja silloin tällöin. Saapa nähdä miten miehen käy. Kunhan se helvetin spede uudesta suhteestaan huolimatta vielä ehtii kanssani kaljalle/kahville käymään, eikä miksikään tossun alla olevaksi hyypiöksi muutu.
Ja onhan tämä jollain symbolisella tasolla melko hellyyttävää, kun paras kaverini uhrautuu iskemään kauniin naisen minua piinaamasta.
Onnea tahtoisin tälle parille näin internetin välityksellä toivottaa.