@Uimalakki minulla ei ole tilanne ihan tuo mutta kymmenes avioliittovuosi takana ja 16 vuosi porukassa. Takerrun vaan tuohon alkuun koska tässä on about viimeisen puolenvuoden aikaan seksin määrä romahtanut. Olen ollut aina ns. himonussija ja kaveriporukoissa saanut kutsumanimeeni lisäsanan törky.
Meillä kävi jotenkin niin, että alkoi tuntua, etten oikein saa kaikua omiin visioihin ja haluihin ja sitten jossain vaiheessa sanonkin siitä että voi rouva uskoa että tämän edestään löytää. No hän tulkitsi että uhkasin vierailla. En suinkaan vaan selvensin, että ei minullakaan loputtomiin riitä mielenkiinto heittää volttia.
No niin siinä kävi että edestä löydettiin, joskaan itse en ole millään muotoa katkera, ja olen ihan tyytyväinen elämääni. Voin olla enemmän kalassa tai pallopeleissä. Joskus laskeskelin päissä että kun on saman naisen kanssa semmoisen 3500 kertaa hässinyt ja kaikkea on kokeiltu hellästä kinkyyn, niin kait se jossain vaiheessa uutuudenviehätyskin karisee.
Osa syy on kyllä sekin että pojat on 5 ja 6 vuotiaat ja niitä ajatetaan sählyyn ja lätkään yms. eikä ihan vaan yksinkertaisesti aina ole virtaa.
Ts. sattui tuohon juttuun tuo avioliiton pituus ja vähän kehnohko tilanne seksin kanssa. Mutta ero on tosiaan että minulla on hyvä vaimo, uskoisin senkin pitävän minua hyvänä ukkona, perheessä on kaikki hyvin jne. seksiä ei vaan ole erityisen paljoa. Se mitä on, on hyvää.
Mutta en epäile etteikö tämä asia tästä ajan kanssa korjaannu.
Piti vaan takertua tuohon kun ei varmaan ole mikään ainutkertainen asia että näillä yhteisillä vuosilla tulee pikku suvantoja.