Naisasiat

• 7 591 874
  • 26 618

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
@Uimalakki Aika kusipäinen vastaus vaimolta. Et varmaan odottanut tuollaista vastausta kaikkien noiden vuosien jälkeen?

Se mitä itse sanoisin että puhu asiasta lisää. Puhu niin paljon että asia avautuu myös sinulle.
Vaikea uskoa että tuo vaimon vastaus olisi se aito ajatus hänelläkään koska ei ihminen joka on tasa arvoisessa suhteessa voi olla noin jyrkkä ja yksipuolinen.

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
@Uimalakki lyön vetoa, että vaimosi on myös niitä naisia joiden mukaan kodin työt jaetaan tasan, koska ei ole enää naisten eikä miesten töitä. Paitsi sitten renkaiden vaihto, kodin remontointi/kunnostustyöt, lampun vaihdot yms. kuuluu tietysti miehelle, vaikka kummatkaan ei kyseisiä töitä osaisi, ja jos eivät osaa niin miehen kuuluu ainakin hommata paikalle sellainen ihminen joka osaa.

Spire

Jäsen
@Uimalakki kyllähän tuo alkaa kuulostamaan siltä, että kannattaa harkita salasuhdetta enemmän kuin vakavissaan. Tämä nyt on tietysti vitsi, mutta en tiedä mitä muutakaan tuossa mahtaa jos et ole seksielämään tyytyväinen. Puhu kuitenkin lisää vaimollesi, siitä huolimatta että siitä syntyisi riita. Joko hän ymmärtää tai sitten ei.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Pelottavan tutulta kuulostaa kyllä. Onhan noi siivoukset, tiskaukset yms yms pääasiassa minun heiniä. Kyllä mä ne "miesten" hommatkin yleensä teen, mutta aika monta kertaa siitä on vuosien varrella saanut kaikenlaista kuulla jos ei jotain "miehen hommaa" osaa noin vain tehdä. Muut tekee paremmin, tienaa paremmin jne jne. No, se siitä, en mä jaksa alkaa kaikkia arpia auki repimään eikä se ollut tarkoitukseni. Lähinnä kai mietin itsekin välillä että olenko vaan itse ihan hullu ja vaimo oikeessa. Ehkä pienen koukun heitin tänne että miten resonoi.

Kyllä tuon boldatun kaltainen vähättely näyttää omaan silmään aika pahalta. En itsekään esimerkiksi tienaa kovinkaan paljoa, mutta eipä ole moista (onneksi) kuulunut oman vaimon suusta.

Sanoisin, että kaiken kaikkiaan on vakavan keskustelun paikka.

ace

Jäsen
@Uimalakki Minä en ole pätevä antamaan kenellekkään parisuhdeneuvoja, mutta ensimmäisenä tuli mieleeni että voiko olla että naisesi saa tyydytyksen joltain toiselta mieheltä?

Toivon todellakin että olen väärässä, ei olisi näissä asioissa ensimmäinen kerta. Toivottavasti saat asiat kuntoon.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
En usko mutta eihän tuota koskaan varmaksi tiedä. Uhkailurepertuaarissa tuo kyllä on, jos tarpeeksi suuttunut jostain on. Mutta suoraan sanottuna (ja olen tämän sanonut hänellekin), en jaksa stressata sellaisesta. Aikuinen ihminen vastaa itse viime kädessä tekemisistään ja jos siihen ratkaisuun päätyy niin sitten päätyy. En viitsi uhkailuna tuollaista vakavasti ottaa.
Muistutuksena tähän vielä sellainen itsestäänselvyys että kaikki tämä on tietysti puhtaasti minun näkökulmaani ja subjektiivinen kokemukseni asiasta.

Ei tuollainen uhkailukaan mielestäni kuulu normaaliin parisuhteeseen, ei edes leikillään sanottuna. Saati sitten vihaisena.

Pyyteleekö hän esimerkiksi koskaan anteeksi tällaisia sanomisiaan?

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En usko mutta eihän tuota koskaan varmaksi tiedä. Uhkailurepertuaarissa tuo kyllä on, jos tarpeeksi suuttunut jostain on.

Ootko tosissasi, että teidän riidoissa uhkailurepertuaariin kuuluu esim pettäminen? Entä eroaminen?

Ei millään pahalla, mutta kuulostaa aika pahalta. Me ollaan vaimon kanssa oltu 14 vuotta yhdessä, 8 vuotta naimisissa ja nyt 2,5 vuotta lapsen vanhempia ja meillä tuollainen uhkailu olisi todella törkeää.

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Joo,kyllä se vaimon puolelta kuuluu, molemmat noista. Siksi kai niihin on jotenkin turtunut eikä niin tosissaan jaksa ottaa. Ei siinä, osaan kyllä itsekin olla paha suustani, mutta eroamisilla ja pettämisillä uhkailua en riidoissa harrasta.

Meillä oli vuosia sitten rouvan kanssa se tilanne, että riidoissa puolin ja toisin uhkailtiin erolla. Kunnes sitten istuttiin alas, ja juteltiin asiat läpi. Taustalle oli jäänyt asioita puolin ja toisin, joskaan ei mitään vakavaa, mutta kun niitä riittävästi kertyy, niin paineet purkautuu tavalla tai toisella. Molemmat oli sitä mieltä, että tuo uhkailu ei kuulu parisuhteeseen. Eikä asiaan ole sen jälkeen palattu. Pettämisellä uhkailu kuulostaa vielä vittumaisemmalta.

Mitä tuohon vaimosi kommenttiin tulee, niin pidän tuota todella vastenmielisenä ajatuksena. Kyllä parisuhteessa pitäisi olla tasavertaisia, eikä tuollaiset kommentit ole kuin vittuilua.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mullapa ex-vaimo perusteli pettämistään sillä, että hänen edellinen sivusuhteensa oli ollut vähän outo, joten oli hyvä löytää sellanen parempi mies siihen sivuun. No, oltiin kyllä eroamassa mutta silti vitutti melko lailla ja etenkin se, että outomies oli ollut kenties kuvioissa jo vaikka miten pitkään. Minä toki olin suhteemme sika, eikä tuo kontrolloiva akka. En nyt aivan kuivin jaloin (!) selvinnyt (!) suhteesta minäkään, mutta jokin raja sentään oli. Ei vittu että yhä vituttaa, kun tuli mieleen tuo törkimys luettuani @Uimalakki n viestejä.

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Hmm. Mulla on aivan toisenlainen ongelma. Olen tässä tapaillut hetken ei kantasuomalaista naista. Tykkää antaa mulle kaiken, mutta ei ole oikein tottunut ottamaan samaa itse vastaan.

On ollut kyllä suomalaisten miesten kanssa aiemminkin, mutta ei ole saanut oraalista tyydytystä juurikaan, kun ei ketään ole kiinnostanut sitä antaa. Itsekin olen sen verran ruosteessa, että kielilihaksia pitäisi vähän treentata.

Tykkää kyllä hommasta, mutta ei osaa rentoutua(vielä). Ihmettelen vaan miten nainen on päässyt yli 40v ikään, eikä ole näihin asioihin päässyt tutustumaan tuon paremmin, kun on Suomessa asunut 20v.

Itse olen aina saanut ja antanut myös . Reilu peli. No katsotaan tuleeko tästä mitään. Paljon on yhteistä ja keskusteluyhteys on mahtava ja seksikin pelittää, eli ihan hyvä alku.

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
@Uimalakki minulla ei ole tilanne ihan tuo mutta kymmenes avioliittovuosi takana ja 16 vuosi porukassa. Takerrun vaan tuohon alkuun koska tässä on about viimeisen puolenvuoden aikaan seksin määrä romahtanut. Olen ollut aina ns. himonussija ja kaveriporukoissa saanut kutsumanimeeni lisäsanan törky.
Meillä kävi jotenkin niin, että alkoi tuntua, etten oikein saa kaikua omiin visioihin ja haluihin ja sitten jossain vaiheessa sanonkin siitä että voi rouva uskoa että tämän edestään löytää. No hän tulkitsi että uhkasin vierailla. En suinkaan vaan selvensin, että ei minullakaan loputtomiin riitä mielenkiinto heittää volttia.
No niin siinä kävi että edestä löydettiin, joskaan itse en ole millään muotoa katkera, ja olen ihan tyytyväinen elämääni. Voin olla enemmän kalassa tai pallopeleissä. Joskus laskeskelin päissä että kun on saman naisen kanssa semmoisen 3500 kertaa hässinyt ja kaikkea on kokeiltu hellästä kinkyyn, niin kait se jossain vaiheessa uutuudenviehätyskin karisee.

Osa syy on kyllä sekin että pojat on 5 ja 6 vuotiaat ja niitä ajatetaan sählyyn ja lätkään yms. eikä ihan vaan yksinkertaisesti aina ole virtaa.

Ts. sattui tuohon juttuun tuo avioliiton pituus ja vähän kehnohko tilanne seksin kanssa. Mutta ero on tosiaan että minulla on hyvä vaimo, uskoisin senkin pitävän minua hyvänä ukkona, perheessä on kaikki hyvin jne. seksiä ei vaan ole erityisen paljoa. Se mitä on, on hyvää.
Mutta en epäile etteikö tämä asia tästä ajan kanssa korjaannu.
Piti vaan takertua tuohon kun ei varmaan ole mikään ainutkertainen asia että näillä yhteisillä vuosilla tulee pikku suvantoja.

Viimeksi muokattu:

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Parisuhdetta takana pitkästi yli kymmenen vuotta, naimisissa yhdeksättä vuotta.

Parisuhdetta takana vajaa kymmenen vuotta (on kyllä tavattu jo vuonna 2009) ja avioliittoa takana reilu kaksi vuotta. Yhteisiä lapsia ei ole... mutta sitten asiaan, jos sitä nyt oikeasti on.

Itse olen ollut melko aktiivinen sängyssä ja joitakin miehiä se kiihottaa ja taas toisia latistaa. Se pitää aistia ja sopeutua siihen. Mieheni pitää siitä että minulla on ohjat mutta kunnioitan myös hänen halujaan, koska tunnen hänet. Meillä on niitä kertoja jolloin tehdään enemmän toisen pillin mukaan ja ehkä seuraavalla kerralla sitten toisen mielijuttuja toteutetaan. Löytyy myös se keskitie...

Viimeisin vastaus vaimoltani asiaan oli, että koska hän on nainen, hänen kuuluukin olla vastaanottava osapuoli ja jos ei kerran näin sovi niin sitten ollaan ilman kokonaan.
Tämähän sellainen stereotypinen vanhanaikainem naisen malli "makaa selälläsi ja ajattele Englantia" tai "on kuin lahnaa naisi". Nainen antaa ja mies ottaa. On vähän jännä että naisesi ottaa tuon argumentiksi vuosien jälkeen. Se on vähän laiskaa. Tietenkin tekstistäsi on aistittavissa ettei hän ennenkään ole kovin aktiivisesta roolia ole halunnut ottaa. Eli syvällisiä saatte jutella jos tuon kuopan haluatte oikaista. Toivon todella että puheyhteys löytyisi ja auttaisi ja löytäisitte seksuaalisen sävelen joka antaisi sinulle jotain muuta kuin vain yhtymisen häneen ja siitä saatavan nautinnon. Hyvää jatkoa, toivottavasti.

Suosikkijoukkue
KK
Kannattaa myös ehkä alkaa pitämään enemmän vaimoasi seksikkäänä. Jos ei suutu niin suudella enemmän, halia, kehua, auttaa, jutella, kysellä... Jutella niistä normaaleista asioista. Toki jos et pitää vaimoasi seksikkäänä niin vaikeahan se on. Itse kyllä pidän naistani seksikkäimpänä olento mitä maa päällään kantaa. Hän on myös älykäs ja huumorintajuinen. No toki tämäkin joskus muuttuu (vai muuttuuko?), mutta kannattaa muistella suhteen alkuaikoja, ehdottaa treffejä yms.. Jos nämä kaikki kunnossa niin sitä ei vain enää kiinnosta. Lähtisin parantamaan parisuhdetta niin kyllä se seksikin alkaa sujumaan.

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kannattaa myös ehkä alkaa pitämään enemmän vaimoasi seksikkäänä. Jos ei suutu niin suudella enemmän, halia, kehua, auttaa, jutella, kysellä... Jutella niistä normaaleista asioista. Toki jos et pitää vaimoasi seksikkäänä niin vaikeahan se on. Itse kyllä pidän naistani seksikkäimpänä olento mitä maa päällään kantaa. Hän on myös älykäs ja huumorintajuinen. No toki tämäkin joskus muuttuu (vai muuttuuko?), mutta kannattaa muistella suhteen alkuaikoja, ehdottaa treffejä yms.. Jos nämä kaikki kunnossa niin sitä ei vain enää kiinnosta. Lähtisin parantamaan parisuhdetta niin kyllä se seksikin alkaa sujumaan.
Eihän siellä ole missään sanottu, ettei @Uimalakki pitäisi vaimoaan seksikkäänä, vai missasinko jotain? Oli muutenkin viesti täynnä pelkkiä oletuksia, olisiko ehkä kannattanut ottaa asioista selvää ennen kun viestiä painaa tulemaan eetteriin?

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täytyy olla taas kerran kiitollinen omasta vaimosta ja parisuhteesta. Ei se toki auvoista aina täälläkään ole ollut, mutta kun kumpikin on aina uskaltanut avata tarpeen tullen suunsa ja toinen vuorollaan kuunnellut, niin aika hienoa aikaa kuitenkin.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
En tiedä onko se siitä, että ei ole valmis uuteen suhteeseen vai vain siitä, ettei ole löytänyt sitä oikeaa. Itse kun erosin 12 vuotta kestäneestä suhteesta löysin aika pian todella mielenkiintoisen ihmisen, mutta tämä laittoi poikki muutaman kuukauden seurustelun jälkeen.

Siitä joku puoli vuotta tapasin mukavan ihmisen. Ei meidän seurustelussa mitään vikaa ollut, mutta ei vain kolahtanut osaltani vaikka nainen oli hyvin ihanstunut minuun ja loukkaantuikin pahasti, kun sanoin etten halua edetä suhteessa. Emme ehtineet tapailla kuin kuukauden.

Tästä pari kuukautta eteen päin tapasin yllätys yllätys mielenkiintoisen persoonan. Tätä onneakaan ei kestänyt paria kuukautta pidempään.

Mikä näitä kaikkia suhteita on yhdistänyt on se, että kaipasin paljon omaa aikaa ollessani näiden kanssa. Työni puolesta se onnistui hyvin ja se ei sinäänsä ollut ongelma.

Nykyisen kumppanini kanssa emme ole olleet erossa (kahta yötä lukuunottamatta) pariin viime kuukauteen ja lähes tapaamisesta (jouluaatto) lähtien kuin paita ja perse. Eilen käytiin naapurissa kylässä eikä meidän tarvinut juurikaan komminikoida keskenään. Tajuttiin ilmeistä ja muutamasta sanasta mitä toinen hakee. Hyvin erikoista. Olen nyt asunut hänen kotonaan ja käynyt minun kämpässä lähinnä katsomassa postit ja hakemassa asioita joita tarvitsemme täällä. Myös huonekasvini ovat muuttaneet hyvän tovin sitten tänne. Hyvin on mennyt, mutta menkööt. Tsemppiä kaikille joilla on vaikeaa. Kannattaa yrittää keskustella sen puolison kanssa jopa vaikeista asioista, ei ne muuten selviä.
Näillä mennään.

Suosikkijoukkue
KK
Eihän siellä ole missään sanottu, ettei @Uimalakki pitäisi vaimoaan seksikkäänä, vai missasinko jotain? Oli muutenkin viesti täynnä pelkkiä oletuksia, olisiko ehkä kannattanut ottaa asioista selvää ennen kun viestiä painaa tulemaan eetteriin?
Kirjoitin yleisesti ja lopuksi vielä, että "Jos kaikki on kunnossa..."

En tietääkseni lainannut tai tagannut ketään?

BaronFIN

Jäsen
Ei se odottamalla paremmaksi muutu. Meidän parisuhde on alkanut vuodesta 1996 ja naimisissa vuodesta 2003 eikä kyse ole nyt Pelicansista.

Tuossa kolmannen lapsen jälkeen seitsemän vuotta sitten kuului kirjaimellisesti naksahdus eräänä iltana ja vaimolta tippui kirjaimellisesti työrukkaset kädestä seksin suhteen. Samaan aikaan varmaan syntyi päätös lapsiluvun täyttymisestä ja siitä, että ”parasta ennen päiväys” tuli täyteen.

Meillä oli kaikin puolin monipuolinen ja toisiamme kunnioittava seksielämä, mutta se loppui yksipuolisesti ja siihen tuli kyllä kolmaskin pyörä väliaikaisesti mukaan (ei minun toimesta) kiitos somen kehittymisen. Mitä lie itsetunnon buustausta olikaan...

Tuosta on päästy yli ja henkisesti menty eteen päin, mutta ei se fyysinen puoli ole palautunut vuosien aikana eikä varmaan tule enää palautumaan. Krooninen väsymys, stressi, haluttomuus, se on siinä. Eikä asiaa helpota talon muut asukkaat jotka ovat jo kaikkea mahdollista ala-asteelta lukioon, joten ei täällä ole mahdollisuutta rauhaan missä voisi vain keskittyä toiseen.

Se on sellaista. Kakskymppisen silmin silkkaa paskaa, nelikymppisen silmin it comes with the package.

Kannattaa tehdä rauha itsensä kanssa. Jos seksi on yhtä tärkeää kuin kakskymppisenä pojankoltiaisena, niin sitten pitää tuulettaa jollain muulla tavalla, mutta ottakaa huomioon kokonaisuus. Onko se oikeasti sen arvoista?

Sain 40v lahjaksi 40 suihinottoa vapaasti valittavalla aikataululla, mutta käytännössä? Joo, oli hyvä läppä, mutta nykytahdilla vietän eläkejuhlia ennen saldon loppumista.

Draco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kannattaa tehdä rauha itsensä kanssa. Jos seksi on yhtä tärkeää kuin kakskymppisenä pojankoltiaisena, niin sitten pitää tuulettaa jollain muulla tavalla, mutta ottakaa huomioon kokonaisuus. Onko se oikeasti sen arvoista?

Tässä oli pitkälti sitä ajattelua, mitä itselläkin mieleen tuli, että kun @Uimalakki sanoit, että hait perspektiiviä ja sait perpektiiviä, niin et tätä perspektiiviä tuolla vielä saanut. Että on kyse osittain myös siitäkin, mikä sinulle itsellesi riittää ja suhteuta se realismiin sen kanssa, että olette olleet siinä jo 10 vuotta. Kaikki ei voi enää ihan samalla tavalla kiinnostaa, kuin silloin alussa. Enkä sano sitä, että ihan tyhjään tarvitsisi tyytyä, mutta ei se ihan siltäkään kuulostanut. Kun sitten on se toinen puoli, että ne, joille ei koskaan mikään riittä, eivät saa satukirjansa loppuun siitä kuuluisaa "ja niin he elivät onnellisena elämänsä loppuun asti." loppulausettakaan ikinä.

Grafix

Jäsen
Mitä onnellisuutta on se, että tyytyy siihen mitä on, vaikka ei ole tyytyväinen? Ei yhtään mitään.

Kannattaa myös käydä itsensä kanssa hyvähenkinen keskustelu siitä, että miksi ei ole tyytyväinen tai onnellinen. Hieman tuntuu siltä, että nykyihminen ei ole ikinä tyytyväinen, olipa tilanne mikä tahansa. Aina voisi olla paremmin ja enemmän ja isommin ja mitä lienee. Vertailua käydään jatkuvasti somen kiiltokuvamaailmassa ja livenä. Sitten juostaan hakemassa sitä tyytyväisyyttä ja unohdetaan ne asiat, jotka oikeasti on hienosti. Tai niitä ei osata arvostaa.

En tietenkään sano, etteikö 40+ vuotiaana saisi haikalla 20-vuotiaan elämäntilannetta seksineen päivineen. Toki saa. On kuitenkin hyvä muistaa, ettei realiteetit aina välttämättä tue tämän tavoitteen toteutumista.

Jos ongelma on kaikessa yksinkertaisuudessaan esimerkiksi se, että parisuhteessa ei saa pillua, niin ratkaisuvaihtoehtojen hakeminen on kuitenkin suhteellisen helppoa. Kannattaa vaan olla siinä vaiheessa hereillä siitä kokonaisuudesta, jota Paronikin tuossa aiemmin menestyksekkäästi toi ilmi. Muuten voi jälkikäteen harmitella.

Jeffrey

Jäsen
Realismi ja parisuhdenormit - ah mikä aihe. Uskallan sanoa, että omaan elämään mahtunut melko värikäs seksuaalielämä. Mukaan on mahtunut kaikenlaista tallaajaa laidasta laitaan, joista toki suurin osa osunut siihen harmaaseen keskikastiin. On kuitenkin ollut niitä ihmissuhteita jotka ovat perustuneet pitkälti seksuaalisen energian ympärille, ja puolestaan niitä joissa seksi ei ole oikein luistanut vaikka molemmat olisivat sitä halunneet ja molemmat osapuolet olleet puoleensavetäviä yms. tapauksia.

Sanoisn, että äärimmäisen harva - ehkä noin 1-2 % kumppaneista on ollut niitä tajunnan räjäyttäviä seksuaalienergioiden riemumarsseja. Kumppaneita joiden kanssa seksuaalielämä on kohdannut äärimmäisen hyvin ja perhoset lennelleet ensimmäisestä kohtaamisesta asti. Kumppaneita joiden kanssa pelkkä katseiden kohtaaminen johtaa spontaaniin kestoerektioon. Harmikseni kaikki heistä ovat olleet ihmisenä liian erilaisia muodostaaksemme toimivan tiimin pedin ulkopuolella. Uskoisin kuitenkin, että mikäli tällainen harvinaisuus tästä joukosta löytyisi - voisi elämä olla aikamoista riemumarssia tappiin asti.

Heidän lisäkseen omissa kumppaneissa löytyy ehkä se n. 10%, joiden kanssa kaikki toimii todella hyvin, mutta ei siinä ole sinällään mitään erityistä. Tästä joukosta todennäköisesti löytyy myöskin se pidemmän aikavälin ratkaisu, joskin tiedostan että saman ryhmän jäsenen kohdalla seksielämän surkastuminen vuosien karttuessa lienee suuri riski.

Oman kokemuksen myötä on toki kyennyt jo yhdistämään tiettyjä piirteitä henkilössä, ja suurin osa nykyisistä petikumppaneista kuuluu tähän "top-12%)". Omat oppirahat on pitänyt maksaa. Lopulta alan kuitenkin olla sitä mieltä, että sen neulan löytyminen heinäsuovasta lienee äärimmäisen epätodennäköistä ja itselläni on valintana tyytyminen mikäli pidemmän parisuhteen haluan. Osin tästä syystä olen antanut jo etukäteen itselleni anteeksi tiettyjä asioita mitä tulee parisuhdenormeissa pysymiseen. Toki, nämä on mielestäni kyettävä sopimaan toisen osapuolen kanssa etukäteen, ja ehkä pehmeästi vielä näitäkin raameja venyttää.

Sen tiedän omasta kokemuksestani, että seksuaalisesti alistettuna en tule onnellinen olemaan - en vaikka rakkautta toiseen osapuoleen löytyisi liiankin kanssa.

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Mitä onnellisuutta on se, että tyytyy siihen mitä on, vaikka ei ole tyytyväinen? Ei yhtään mitään.

Tämä. Eihän se nyt niin voi mennä, että toinen osapuoli ilmoitta että seksi oli tässä, ja siihen pitäisi vaan tyytyä. Ei se ole mitään realismia johon pitäisi sopeutua, ihan sama kuinka pitkä parisuhde on takana.

Vitun surullinen ajatus, että pitkässä parisuhteessa asiat nyt vain menee näin, eikä asialle voi mitään. Parisuhteessa joutuu tietysti tekemään kompromisseja, välillä elämäntilanteet heittelee ja joskus ei vaan huvita. Mutta ei sen nyt noinkaan pitäisi mennä.

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sain 40v lahjaksi 40 suihinottoa vapaasti valittavalla aikataululla, mutta käytännössä? Joo, oli hyvä läppä, mutta nykytahdilla vietän eläkejuhlia ennen saldon loppumista.

Hahaa, toihan on loistava lahja! Toivottavasti saat sen vielä joku päivä lunastettua täysimääräisesti. Joskus nuoruudessa silloinen tyttöystäväni lupas ja makso ylppärikirjoitukset kunnialla suoritettuani tunnin vapaata keskiolutta baarissa. Jos olisin sillon älynny tän vaihtoehdon, olisin kernaasti ehdottanu vaihtamaan ne 7-8 isoa tuoppia vaikka samaan määrään suikkareita. Tai tietty molempi parempi.

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Hahaa, toihan on loistava lahja! Toivottavasti saat sen vielä joku päivä lunastettua täysimääräisesti. Joskus nuoruudessa silloinen tyttöystäväni lupas ja makso ylppärikirjoitukset kunnialla suoritettuani tunnin vapaata keskiolutta baarissa. Jos olisin sillon älynny tän vaihtoehdon, olisin kernaasti ehdottanu vaihtamaan ne 7-8 isoa tuoppia vaikka samaan määrään suikkareita. Tai tietty molempi parempi.
Kyllä kunnon parisuhteessa se tyttöystävä olisi ottanut samalla suihin kun kumoat niitä tuoppeja. Siellä baarissa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy