Otan sen verran kantaa tähän meneillään olevaan abianos-keskusteluun että ite ainakin otan abianoksen viestit juuri niin kuin hän ilmeisesti itsekin haluaa ne otettavan, hymyillen ja mielenkiinnolla lukien. Oli niiden ulosannista mitä tahansa mieltä niin mielestäni abianoksen kaltaset kirjottajat tuovat mukavasti väriä tähän muuten niin tylsän yksitoikkoiseen ketjuun ja viestinsä herättävät ainakin mielipiteitä joka osaltaan ruokkii keskustelua, mikä ei voi olla täysin huono juttu kun keskustelupalstalla ollaan, right?
Tulin tässä kuitenkin taas pohdiskelemaan näitä elämän jännyyksiä. Miten hassua se onkin, että kun miehellä ns. menee elämässä hyvin ja hän huokuu itsevarmuutta, niin tuntuu siltä että kiinnostuneita naisia vilisee sun ympärillä lähes koko ajan. Mutta sitten kun kaikki meneekin päin persettä niin tunnet olevas aivan ypöyksin ja naiset lähinnä karttaa sua.
Ne naiset, jotka oikeesti "välittää susta heikoimmillasi" on valitettavan harvassa. Nyky-yhteiskunnassa ego, status ja yleinen rahatilanne ovat valitettavan monelle muijalle niitä seksikkyyden symbooleita vaikka mies olisi sisältä täysin kylmä, itsekeskenen paska. Miks varsinki naiset rakastuu miehissä ns. vääriin asioihin eli niihin ulkoisiin viehätyksiin? Haetaan taloudellista turvaa ja hyvää panomiestä, mitä nyt kyseinen kaveri ei osaa yleensä katsoa omaa napaansa pitemmälle missään päätöksissä.
En nyt tietenkään tarkoita että raha tekisi kaikista automaattisesti kuvaillun kaltaisia kusipäitä, mutta valitettavan moni hyvin tienaava ihminen erehtyy luulemaan, että kaikki ongelmat on rahalla ratkaistavissa. Ylipäätään jos rakkaus perustuu pinnallisiin puoliin, ei se silloin edes ole mitään rakkautta vaan "sex with benefits" tai jotain siihen suuntaan.
Noh, mä itse oon sen verran kuolematon romantikko että uskon vielä löytäväni sen yhden aidon kuolemattoman rakkauden, jonka isänikin aikanaan löysi, sen johon voin aina luottaa silloinkin kun elämä runtelee kovalla kädellä. Vai olenko kenties sen jo löytänyt mutten vielä näe sitä?
Olen kuitenkin viime vuosina muuttanut täysin suhtautumistani naisiin ja rakkauteen. Enää en ole se heikko yksilö, joka pönkittää omaa itsetuntoaan saamalla naisilta kehuja vaan se itsetunto kumpuaa nyt mun sisältä, siitä tiedosta että mä olen hyvä just näin ja se mitä mä teen, määrittää mun elämän suunnan eikä mitkään kauniit runollisen romanttiset sanat jollaisilla yritin tätä täällä moneen kertaan mainitsemaani muikkelia kalastella haaviini nelisen vuotta takaperin, jossa vuodenvaihteeseen asti yhä roikuin kiinni kunnes vihdoin tajusin, että menneistyyteen kajoamalla ihminen ei saavuta yleensä yhtään mitään joten mun oli korkee aika päästää irti.
Tää nainen oli sillä hetkellä mulle uskomattoman upea ihminen mutta nyt hän on mulle muisto menneisyydestä ja hyvä sellainen ja sellaisena pysykööt. Keskittymällä nykyhetkeen ja hetkessä elämällä joku päivä mä vielä koen sen aidon, todellisen rakkauden kun vaan annan sen tapahtua mitään olettamatta tai erikseen yrittämättä. Kuten jo sanoin, niin teot puhuu enemmän ku sanat ja luonteen lujuus on tärkeempää ku raha mitä oikeaan rakkauteen tulee.
Ite oon täl hetkel silleen ideaalissa tilanteessa, et en oo viel oikeen silleen peruuttamattoman syvästi ihastunu keneenkään mutta oon kuitenki paraikaa kiinnostunu useemmasta eri naisesta. Oon huomannu et ovilla on tapana aueta sitä myöten ku annat niiden aueta sulle.