En ole oikein koskaan ymmärtänyt että etsii etsimällä suhdetta. Klisee toki, mutta eikös se tule jos on tullakseen ja homma toimii ja homma sopii. Ja jos ei osaa olla yksikseen niin pitää kyllä vihata omaa seuraansa aika paljon.
Tästä kyllä harvinaisen samaa mieltä.
Pakko tulla tänne päivittelemään vähän tilannetta, eli tämä edellinen ihastus jäi noin viikon pituiseksi. Siinä ajassa tajusin että eihän tämä ole minusta kiinnostunut alkuunkaan, joten oma mielenkiintonikin loppui siihen.
Mutta mutta, viime viikon torstaina tapahtui sitten jotain täysin odottamatonta nimittäin aivan sattumalta eräs rinnakkaisryhmän muija sattui kuulemaan kun kerroin avoimesti kaikkien siinä tilassa olleiden kuullen ahtaan paikan pelkoni voittamisesta tuona aamuna ja muutenkin puhuin tuona aamuna rehellisesti luonteestani luennon aikana ja ilmeisesti tämä piti rohkeudestani puhua heikkouksistani noin avoimesti koska kappas vaan en voinut olla huomaamatta kuinka hän tuijotti mua tasaisin väliajoin koko tuon aamupäivän myyntikoulutusluennon ajan. Tuon muutaman tunnin aikana lopulta itsekin lämpenin ajatukselle että hemmetti, mä oon oikeesti kaikessa outoudessani kiinnostava ihminen jonku naisen mielestä. (vieläpä hyvännäköisen sellaisen)
Varmaan säälittävää sanoa näin mutta tuona päivänä mä tunsin tässä iässä ensimmäistä kertaa todella voimakasta fyysistä vetoa naishenkilöön ja se tunne oli aivan sanoinkuvailemattoman upea vaikka en vieläkään oikein käsitä miten kaikki tapahtui.
Aiemmista ihastuksistani olen nyt oppinut sen että en kiinny tai takerru enää kehenkään pakonomaisesti. Jos kiinnostus välillämme kasvaa ja 'leimahtaa liekkeihin' niin sitten sen on varmasti tarkotettu tapahtuvan. En kuitenkaan aio enää väkisin saada yhtäkään naista elämääni joten heitän avaimet hänen käsiinsä. Kuten
@godspeed yllä sanoikin niin suhteiden etsimällä etsiminen harvoin johtaa kummankaan kannalta haluttuun tulokseen. Jos kipinöitä syttyy niin se tapahtuu täysin luonnollisesti eikä pakottamalla tai väkisin toisen läheisyyttä hakemalla. Tästä lähin annan naisten lähestyä mua enkä väkisin yrittämällä yritä tunkea kenenkään läheisyyteen.
Tänään siis tosiaan tapahtui jälleennäkeminen kyseisen naisen kanssa toisessa molemmille ryhmille suunnatussa tapahtumassa ja helvetti tänään oli kyllä vaikea enää itsekään olla katsomatta hänen suuntaansa. Samanlaista katsekontaktien vaihtoa siis tapahtui kuin viime torstainakin mutta tänään päästiin jo jopa ihan juttuun keskenämme ja olin muutenkin jo rennompi hänen läheisyydessä tuoreahkoista tunteista huolimatta.
Jotenkin tänään vaan tuntui koko päivän että pienet arkiset tilanteet tämän naisen läheisyydessä tuottivat mulle enemmän mielihyvää kuin mikää muu asia pitkään aikaan. Enpä ois uskonut...
No mut joo kuten sanoin, tästä voi yhtä hyvin olla tulematta yhtään mitään joten nautitaan hetkestä ja hengitetään eteenpäin. Elämä hymyilee kuitenkin pitkästä aikaa tähänkin suuntaan ja se on ihanaa.
PS. Viinillä saattoi olla osuutensa tämän viestin sisällön kanssa.