Mainos

Naisasiat

• 7 596 533
  • 26 634

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Itse lähdin 25-vuotiaana koulujen jälkeen maailmalle, ideana oli nimenomaan kokeilla niitä siipiä ja mennä tukka putkella.

Mitä tähän nyt voi sanoa? Oma avioliittoni ja pitkä ja hyvä suhde kariutui lähinnä siihen, että liian nuorena liian pitkä suhde.

Jos olisimme tavanneet 10 tai 15 vuotta myöhemmin, niin uskoisin olevamme päätyyn asti yhdessä. Ruoho sinänsä ei ole vihreämpää siellä toisella puolella, mutta yhtä lailla se pitäisi päästä tarkastamaan ennen kuin asettuu.

Eikä kyse ole siitä, että pitäisi nussia joka viikonloppu eri tyttöä. Vaan ihan vain kurkistella ympäriinsä ja vaikka jopa poistua sieltä kotikylästä jonnekin.

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Tuleekohan myöhässä tää "neuvo", mut mä tekisin niin, että alkaisin aluksi pikkuhiljaa osoittamaan kiinnostumisen merkkejä tyttöä kohtaan. Pieniä juttuja, joista tää ihastumisen kohde vois jo itsekin ehkä huomata, että kiinnostusta löytyy. Sitä kautta ois luontevaampaa sit kertoa tunteista, jos on ensin ikäänkuin lämmitellyt asiaa. Jos yhtäkkiä heität kaverille kortit pöytään, voi se olla aikamoinen shokki, kun hän ei välttämättä ole itse ajatellut koko asiaa.

Ei tule yhtään myöhässä. En ole vielä edes tehnyt oikeastaan mitään tämän asian eteen, koska haluan ensin olla täysin varma, että oikeasti haluan yrittää seurustelua. Se tästä puuttuisikin, että tulisin jonkinlaisiin taka-ajatuksiin heti kun olen liikkeeni tehnyt. Nyt tosin olin viikon verran metsäleirillä intissä ja tuli sitten keskusteltua yhden tupakaverin kanssa tästä asiasta parin tunnin ajan tähystyspaikalla. Viesti oli kaveriltakin suhteellisen selkeä; Go for it!, mutta en nyt siltikään aio vielä kiirehtiä.

Tuo tosiaan onkin ollut mielessäni, mutta toteuttaminen on hieman hankalaa. Ts. en oikein tiedä miten lämmittelisin tuota ystävääni, kun yleensä tuollaiset enemmän tai vähemmän viattomat "heitot" mahdollisesta seurustelusta nyt tai myöhemmin ovat menneet enemmän vitsailun puolelle. Me molemmat heittelemme siis näitä juttuja silloin tällöin, mutta en ole ainakaan vielä tarttunut niihin vakavissani. Katsotaan nyt mitä tapahtuu kun saan lusittua tämän palveluksen loppuun asti, mutta jotain tämän suhteen on pakko tehdä. Joko pitää tehdä itselle selväksi, että tästä ei koskaan tule mitään tai heittäytyä susille. Toivon mukaan löytyy munaa tehdä jälkimmäinen.

Suosikkijoukkue
NY Jets, Knicks, Yankees, Islanders, Chelsea & TPS
Joo-o, elikkä päivitystä tilanteeseen, sieltä löytyy romaani edelliseltä sivulta jos joku haluaa lukea.

Äsken erottiin. Tai 2,5 tuntia sitten, äsken tulin neidin luota kotiin. Aika paska olo suoraan sanottuna. Halusi tosiaan kokeilla omia siipiään ja kaikkein vittumaisinta on, että tähän ongelmaan meikäläisen on paska mitenkään ainakaan positiivisesti vaikuttaa. Onneksi kavereille ja tänne saa purkautua. Kuulemma mitään lupaamatta tykkää edelleen samalla tavalla meikäläisestä, mutta ei tosiaan vaan päästä just nyt etenemään ahdistuksen takia. Ehkä tulevaisuudessa. Hohhoi. Ei ole muuten ikinä mikään hajottanut näin pahasti. Juurikin tuo kun ei osaa tulevaisuutta ennustaa tuntuu kaikkein pahimmalta. Helvetti tuntikin sinkkuna tällä hetkellä tuntuu vuodelta. Vähän semmone fiilis, että miten vitussa nousen huomenna töihin. Toivomiset sinänsä vituttaa normaalistikin, ne kun on vaan toivomisia, mutta toivotaan, toivotaan ja vittu toivotaan, että saa tilanteensa selväksi tässä joskus. Mielellään ennen uuttavuotta.

Ei muuta, jatkakaa.

Edit: Ties montako viestiä aiheesta olen tänne kirjoittanut ja vasta nyt oivallan allekirjoitukseni ironian.

Viimeksi muokattu:

Jeffrey

Jäsen
Joo-o, elikkä päivitystä tilanteeseen, sieltä löytyy romaani edelliseltä sivulta jos joku haluaa lukea.

Senkus kirjoittelet tänne! Se tunnetusti helpottaa.

Kyllähän tuo tuntui melko solmussa olevan tuo teidän suhde. Itse olen elänyt lähes täysin samankaltaisen suhteen läpi kuin sinä, mutta erona oli se, että minulla se kesti nelisen vuotta, ja yhtä monta eroa.

Olet nyt lähes täysi kopio minusta tuon ensimmäisen eron aikaan. Jos haluat niin tästäkin ketjusta löytyy minun tuntojani kesäkuun alusta 2010. Meillä suhteessa oli monta asiaa vinksallaan, mutta se alkoi näillä naisen ahdistuskohtauksilla. Liian vähän aikaa edellisestä yms. niinkuin teilläkin nyt oli. Suurin neuvo jonka sinulle osaan tässä tilanteessa antaa on se, että älkää alkako seurustelemaan heti kohta, kun se kaipaus iskee todenteolla. Antakaa ajan kulua, ja anna sen naisen kasvaa ja kehittää omaa henkistä itseään. Me ryssittiin meidän homma sen takia, että yritettiin aina uudestaan liian lyhyen eropätkän jälkeen. Ero voi todentotta jopa vahvistaa parisuhdetta, mutta silloin sen pitää olla pitkä ero, jotta oikeasti pääsee tuulettumaan, ja kasvattamaan omaa henkistä pääomaa.

Uskoisin, että tulette käymään nyt lähitulevaisuudessa (muutama kuukausi) läpi keskustelun, jossa harkitsette takaisinpaluuta. Omien kokemuksieni mukaan sinun tulisi pysyä tiukkana, ja tehdä suhteellenne palvelus. Ei ne naisesi ahdistukset ja epäilykset häviä muutamassa kuukaudessa yhtään mihinkään, vaan ne palaavat taas kun olette yhdessä.

Muista, että ero-oireet ovat katoavaa tuskaa, joskin tämä tuska katoaa toki tuskastuttavan hitaasti. Ole nyt paljon kavereiden kanssa, kuntoile ja pidä itsestäsi huolta, koska se todella helpoittaa. Jos aamulla tuntuu liian pahalta mennä töihin, niin muista, että työterkkari antaa satavarmasti sinulle saikkua tällaisesta syystä. Itselleni kuitenkin töissäkäynti toimi aikanaan oikein terapauttisena asiana. Sai muuta ajateltavaa, ja sai jauhaa työkavereiden kanssa omia tuskia pihalle. Toki siinä sivussa joutui pakenemaan jonnekkin muutama kyynel tirauttamaan. Mikäli kuitenkin päätät töihin mennä, niin tee lähimmälle esimiehellesi heti selväksi mistä on kysymys. Tällainen vaikuttaa satavarmasti sinun työntekoosi, ja jotta sinua ymmärrettäisiin, niin pomosi pitää tietää mikä sinua vaivaa. Tällä pikkuilmoituksella saat paljon anteeksi, pomo saattaa jopa löytää jonkun hyvän ratkaisun, jossa voit tehdä töitä sen mikä hyvälle tuntuu, ja kadota jos kadotuttaa.

Tämä on sinulle ilmeisesti ensimmäinen todellinen ero? Aika hyvä nyrkkisääntö on, että kyllä siinä se 2 viikkoa menee, ennen kuin ensimmäinen hymy irtoaa. Ero on kuitenkin monivaiheinen prosessi, ja siihen kuluu todellisuudessa useampi kuukausi. Joku on joskus sanonut, että sama aika menee erosta toipumiseen, kuin mitä suhde kesti.

Tärkeintä sinulle olisi nyt kuitenkin päästä liikkeelle, ja saada itsesi siihen kuntoon, että voisit kohta oikeasti nauttia keväästä ja kesästä. Nuo ovat harvinaisen tuskaisia aikoja olla itse masentunut, kun muut paahtaa naama näkkärillä.

Anna nyt itsellesi aikaa, ja anna naiselle vielä enemmän aikaa. Teidän juttunne voi vielä varsin hyvin onnistua, mutta omiin kokemuksiini vedoten totean, että olkaa nyt selkeästi pidempään erossa. Me oltiin parhaimmillaan kolme kuukautta erossa. Omat empiiriset tutkimukset ovat antaneet sen suuntaisia viitteitä, että mikäli eron jälkeen haluaa oikeasti toimivan suhteen, niin eron tulisi kestää sen 9 kk. Tuo aika on sellainen, että molemmat ehtivät selvittää päänsä, ja tuo 9 kk toistuu pelottavan usein monessa nykyisessä menestystarinassa. Kuullostaa tuskallisen pitkältä ajalta aivan varmasti. Sitä kuitenkin itse ajattelen, josko sitä voisi itse olla tällähetkellä onnellisessa parisuhteessa, jos olisin antanut erolle enemmän aikaa. Valitettavasti minä en ollut tarpeeksi vahva siihen, vaan juoksin takaisin aina kun tuuliolosuhteet olivat suopeat.

Azteca

Jäsen
Äsken erottiin.

Koita kestää. Raskaita aikoja, mutta niistä selviää. Usko siihen. En neuvo, sillä mielestäni kannattaa elää kuten itsestä oikealta tuntuu, mutta kuitenkin näin ajattelen:

Elämällesi voit tehdä tasan tarkalleen yhden asian, joka on sinulle hyväksi. Nauti elämästä, tapaa kavereita, ole aktiivinen ja tapaile ihmisiä. Tulos on joko se, että alkuperäinen nainen haluaa sinut takaisin tai sinä löydät pienen pakottamisen kautta sen ilon takaisin elämääsi ja varmaan tulevaisuudessa naisen, joka on juuri sinulle hyvä. Tänä aikana kun nautit ja ELÄT niin ole kuitenkin mukava ja välittävä aina kun exä ottaa yhteyttä, mutta älä roiku hänessä ja ole jatkuvasti yhteydessä, itke tai inise. Varmasti hän lohduttaa sinua, mutta jos hän haluaa sinut takaisin niin se on sen takia että olet mukava, elät kiinnostavaa elämää eikä siitäkään ole haittaa että kaveraat muittenkin naisten kanssa.. hän ei palaa sen takia että sinulla on paha mieli tai sen takia että muistuttelet kuinka hyvä olet hänelle. Sen hän muistaa muutenkin, jos vaan näytät hyvät puolesi ja elät sitä iloista elämää. Hän voi palata sen takia, että hän huomaa kuinka hyvä olet kaikille ja kuinka elät positiivista hyvää elämää. Väitän, että siinä vaiheessa ei ole selvää, että sinä haluat hänet takaisin, vaikka se nyt tuntuukin kaukaiselta ajatukselta.

Saikohan tosta mitään irti? :) Yritä nauttia elämästä ja tehdä mukavia asioita ja muista antaa exälle tilaa. Naiset kun usein tarvitsevat sitä tälläisessä tilanteissa..

Azteca

Jäsen
Kuule, kuomaseni. Ei sinne töihin ole mikään pakko mennä, jos ei ole työkykyinen. Oikeaa syytä poisjääntiin ei tarvitse edes kertoa.

Normaalin elämän jatkaminen on usein hyvää lääkettä, mutta saa sitä hetken hengähtää. Ihan hyvin voit sairaslomaa ottaa. Eikä se ole edes lintsaamista vaikka syyn voitkin keksiä, jos joku kysyy.

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Muutaman vuoden sinkkuna olemisen jälkeen alkaa tuntumaan siltä, että ei minusta ole enää parisuhteeseen. Kauhea ajatus on, että joku sanoo milloin, kenen kanssa ja mihin saan mennä. On tämä vapaus tehdä mitä haluaa vain aika helvetin hienoa. Olen elänyt myös parisuhteissa joten kukaan ei voi sanoa, että et tiedä paremmasta vain. Tämä fiilis on kyllä erittäin vahva juuri nyt. Onko kenellekään muulla samoja tuntemuksia?

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tämä fiilis on kyllä erittäin vahva juuri nyt. Onko kenellekään muulla samoja tuntemuksia?

Kyllä niitä alkaa reilun puolentoista vuoden jälkeen tulla aika voimakkaanakin. Jotenkin mielestäni on ihan viime aikoina tunne alkanut voimistua, koska näin ei todellakaan ole aina ollut niin kuin tähänkin ketjuun olen kirjoittanut. Sitähän ei voi olla noteeraamatta, että yksin taas valot sammutetaan, mutta sitten yhtä lailla vain pää tyynyyn ja ei siinä kenenkään tarvitse olla kiehnäämässä.

Jos ja kun aikaa kuluu sinkkuna vielä lisää (kun ei niitä tyttöjä vain näy missään), niin ei tässä tiedä mitä tapahtuu. Voi hyvinkin käydä niin, että ei vain enää kiinnosta, vaikka jotain pientä mahdollisuutta jostain tulisikin eteen.

Pitäisihän sitä kerran vielä varmaankin kokeilla, mutta ei seniori-iässä enää voi montaa hutiakaan tulla. Siinä ei olisi mitään järkeä.

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
On tämä vapaus tehdä mitä haluaa vain aika helvetin hienoa. Olen elänyt myös parisuhteissa joten kukaan ei voi sanoa, että et tiedä paremmasta vain. Tämä fiilis on kyllä erittäin vahva juuri nyt. Onko kenellekään muulla samoja tuntemuksia?

En voi väittää, ettenkö samoja tuntemuksia olisi kokenut. En kyllä parisuhteesta kieltäytyisikään jos sellainen mahdollistuisi sopivin ehdoin, mutta ihan mihin tahansa en lähtisi, enkä naisen sukupuolielimen perässä jaksa enää muutenkaan juuri juosta saatika kaiken maailman kotkotuksiin alistua. Nyt ei ainakaan kukaan estä vaikkapa kirjoittamasta kolmelta yöllä Jatkiksen foorumille jos siltä tuntuu.

"Because I'm worth it"-kategorian edustajille ainakin sanoisin, että "no, you're not". Samoin jos nainen tuntee itsensä prinsessaksi, niin tähän on syytä suhtautua kielteisesti kaikissa muissa tapauksissa paitsi että sattuisi pokaamaan jonkun oikean kuninkaallisen.

Taitaapi varmaan pettter-optio tuntua kohta jo luontevammalta ajatukselta. Tai sitten en jaksa lopulta sellaiseenkaan rahojani tuhlata, tuhlaan ne ennemmin TuTon kausikorttiin ja omaan lomaan ulkomaille. Huomenna alkavatkin jo pudotuspelit, ja pääsiäisen tienoilla voisi lähteä viikonloppulomalle jonnekin maailmanperintökohteeseen.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nyt ei ainakaan kukaan estä vaikkapa kirjoittamasta kolmelta yöllä Jatkiksen foorumille jos siltä tuntuu.

Nämä ovat niitä pieniä asioita mitä en ymmärrä. Miksi ihmeessä on pakko tulla nukkumaan, jos on kuitenkin muutaman metrin päässä, vaikka onkin hereillä?

Sen vaatimuksen ehkä ymmärtääkin, että kotona pitää olla. Mutta kai sitä nyt pitäisi saada omat nukkumaanmenoaikansa päättää?

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kauhea ajatus on, että joku sanoo milloin, kenen kanssa ja mihin saan mennä
Varsinkin nuoremmat (alle 26, joskus alle 30) naispuoliset ihmiset ovat usein sellaisia, että niillä on tapana yrittää määräillä tuollaisista. On niitä toki vanhemmissakin, varsinkin niissä, jotka ovat niitä prinsessoja. Myös moni kovin nuorena vakituiseen parisuhteeseen ryhtynyt nainen saattaa olla herkemmin jumittunut tuohon tilaan. On olemassa naisia, jotka eivät sano, että milloin, kenen kanssa ja mihin saat mennä. Tosin, vähemmistössä ne senlaiset ovat, mutta ei tuo mikään yleispätevä kaava ole, että aina joku olisi määräämässä.

Nykyään osaa jo nähdä äkkiä, että kuka se on määräilevä vittupääluonne. Näki ehkä nuorempanakin, mutta silti vaan juoksi päin rotkoa. Tarpeeksi monta kertaa kun sinne juoksee, niin kovapäisempikin oppii. Toiset toki päätyvät siihen, että kaikki naiset ovat määräileviä yms. negatiivista ja päätyvät olemaan yksin. Sen jälkeen he kertovat tästä internetissä, että kyllä se näin on, on se, minä tiijän, semmoisia ne kaikki naiset on. He ovat vain jättäneet oppimisprosessin tietyssä kohtaa kesken.

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Tiesin, että käyttäjänimettomään voi luottaa! Ehkä minun pitää alkaa panostamaan noin 35v naisiin. Siinä on vain se negatiivinen puoli, että lapsi pitäisi tehdä heti kohta. Eihän kaiki halua lapsia, mutta miten selleaisen yksilön löytää? Minä haluan oman juniorin, mutta vasta sitten kun olen 45-50 vuotias. Tämä ei ole mikään sovinistin puheenvuoro ps.

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Elämällesi voit tehdä tasan tarkalleen yhden asian, joka on sinulle hyväksi. Nauti elämästä, tapaa kavereita, ole aktiivinen ja tapaile ihmisiä.

Paras neuvo yllä. Kunpa itsekin olisin tämän tajunnut eroni jälkeen vaan ehkäpä noin vuoden ajan vietin paljon aikaa yksin. Lopulta tajusin, että kun on paska fiilis, tekee asioita ja teeskentelee olevan hauskaa, johtaa se siihen, että kohta on oikeasti hauskaa.

Suosikkijoukkue
Kiitoksia tuesta ja vastauksista. Oli kyllä erikoinen fiilis herätä aamulla, jotenkin ensin ei edes muistanut koko asiaa, mutta muutama sekunti myöhemmin sitten rysähti takaisin mieleen. Onneksi tänne tosiaan oli yön aikana tullut oikein kiitettävästi vastauksia, niin sai aamuterapiat siinä samalla :)

Oli ihan asiaakin, eli mitä mieltä olette siitä, että nähdään ihan muuten vaan, vaikka erossa ollaan? Eilen juteltiin alustavasti, että viimeistään lauantaina nähtäisiin ja ihan vaan istuttaisiin iltaa kahdestaan. Juteltaisiin, katottais ehkä joku leffa tms. Mimmosia fiiliksiä herättää? Rikkooko tämä nyt sen oman tilan antamisen kuvitelman kokonaan vai onko ihan vaan terveellistä istua alas ja chillata keskenään välillä?

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oli ihan asiaakin, eli mitä mieltä olette siitä, että nähdään ihan muuten vaan, vaikka erossa ollaan? Eilen juteltiin alustavasti, että viimeistään lauantaina nähtäisiin ja ihan vaan istuttaisiin iltaa kahdestaan. Juteltaisiin, katottais ehkä joku leffa tms. Mimmosia fiiliksiä herättää? Rikkooko tämä nyt sen oman tilan antamisen kuvitelman kokonaan vai onko ihan vaan terveellistä istua alas ja chillata keskenään välillä?

No tuo nyt on juuri sitä ovimatoksi ryhtymistä, johon minä en ainakaa lähtisi. Käytännössä kyse on siitä, että naisen ei tarvitse sitoutua mihinkään, mutta sinä suostut olemaan käytettävissä aina kun hänellä on seurasta puutetta tai muuten tarvetta miehiselle ystävälle.

Jos nyt välttämättä kuitenkin haluat tuonne mennä pompoteltavaksi, niin sano nyt ainakin alkuun, että tuo on mahdollisuuksien rajoissa, ellei nyt mitään ihmeempää tekemistä siihen mennessä ilmaannu.

Mutta noin yleisesti ei näin. Joko sitä ollaan tai sitten ei.

Suosikkijoukkue
No tuo nyt on juuri sitä ovimatoksi ryhtymistä, johon minä en ainakaa lähtisi. Käytännössä kyse on siitä, että naisen ei tarvitse sitoutua mihinkään, mutta sinä suostut olemaan käytettävissä aina kun hänellä on seurasta puutetta tai muuten tarvetta miehiselle ystävälle.

Jos nyt välttämättä kuitenkin haluat tuonne mennä pompoteltavaksi, niin sano nyt ainakin alkuun, että tuo on mahdollisuuksien rajoissa, ellei nyt mitään ihmeempää tekemistä siihen mennessä ilmaannu.

Mutta noin yleisesti ei näin. Joko sitä ollaan tai sitten ei.

Tajuan pointin kyllä, mutta just nyt vaan tuntuu siltä, että ainoo asia, joka pitää pään jotenkin kasassa on ajatus siitä, että näkee vielä tällä viikolla. Huohhoi, saa nähdä. Kiitoksia kuitenki vastauksesta. Mitä muut on mieltä, onko kokemuksia?

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tajuan pointin kyllä, mutta just nyt vaan tuntuu siltä, että ainoo asia, joka pitää pään jotenkin kasassa on ajatus siitä, että näkee vielä tällä viikolla. Huohhoi, saa nähdä. Kiitoksia kuitenki vastauksesta. Mitä muut on mieltä, onko kokemuksia?

Snakster on oikeassa. Satutat vain itseäsi näkemällä häntä. Kun hänellä tulee myöhemmin olemaan uusi mies kainalossa yöllä, haluatko sinä pidellä häntä kainalossasi illalla kun katsotte TV:tä? Et varmasti halua. Nyt kannattaa nähdä kavereita ja viettää heidän kanssaan laatuaikaa, kuntoilla tai muuta sellaista.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!

Mielestäni voit ihan hyvin mennä hänen luokseen viettämään iltaa, jos uskot, että kasetti kestää. Mitä ikinä teetkin, niin älä ainakaan kysele, utele, ehdottele, tee aloitteita, näytä mustasukkaisuutta tai painosta, sillä niillä takuuvarmasti mokaat mahdollisuutesi saada tyttö takaisin, kunhan hän on ensin vähän hengähtänyt ja kokeillut siipiään.

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Samaa kuin muutkin eli jättäisin menemättä... Sanoisin jopa ihan suoraan että homma on nyt niin tunteissa ettei pysty näkemään ainakaan tässä vaiheessa "ihan kaverina...". Jos homma kerran on sillä mallilla ettei tunteista huolimatta hommalla ole tulevaisuutta niin turha on esittää jotain muuta. Se on vain puukon kääntämistä haavassa. Poissa silmistä, poissa mielestä...

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Nämä ovat niitä pieniä asioita mitä en ymmärrä. Miksi ihmeessä on pakko tulla nukkumaan, jos on kuitenkin muutaman metrin päässä, vaikka onkin hereillä?

Sen vaatimuksen ehkä ymmärtääkin, että kotona pitää olla. Mutta kai sitä nyt pitäisi saada omat nukkumaanmenoaikansa päättää?

Heh, täällä on näemmä keskusteltu asiasta, joka koskettelee hyvin likeltä myös omaa parisuhdettani.. ;)

Myös minun naiseni on sellainen, että häntä rupeaa ärsyttämään kun illalla en tulekaan heti nukkumaan, vaan olen - missäs muuallakaan - tällä forumilla viettämässä iltaa.

Tosin oma naiseni on aika ymmärtäväinen, eikä nosta isoa meteliä, välillä vaan kärttää, että "tulisit jo nukkumaan, välitätkö enemmän Jatkoajan keskustelupalstasta, kuin minusta?"

Muutaman vuoden sinkkuna olemisen jälkeen alkaa tuntumaan siltä, että ei minusta ole enää parisuhteeseen. Kauhea ajatus on, että joku sanoo milloin, kenen kanssa ja mihin saan mennä. On tämä vapaus tehdä mitä haluaa vain aika helvetin hienoa. Olen elänyt myös parisuhteissa joten kukaan ei voi sanoa, että et tiedä paremmasta vain. Tämä fiilis on kyllä erittäin vahva juuri nyt. Onko kenellekään muulla samoja tuntemuksia?

Täsmälleen samallainen fiilis, ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta ottaa mitään riippakiveä omaan elämään. Ehkä kärjistetysti sanottu, mutta kyllä ainakin tässä vaiheessa nautin tästä vapaudesta. Asiat voi järjestää oman aikataulun mukaan ja aina on saatavilla rauhaa, jos sitä haluaa. Kaverit on puhelinsoiton päässä ja yksinäinen olo ei ole ollut ikinä.

Tässä on jo viimeisen vuoden aikana tullut monet treffit peruttua, kun olen miettinyt, että ei saatana en mä halua mitää kullannuppua sohvalle kyhnöttämään - paitsi toki yhdeksi yöksi.

Suosikkijoukkue
Mielestäni voit ihan hyvin mennä hänen luokseen viettämään iltaa, jos uskot, että kasetti kestää. Mitä ikinä teetkin, niin älä ainakaan kysele, utele, ehdottele, tee aloitteita, näytä mustasukkaisuutta tai painosta, sillä niillä takuuvarmasti mokaat mahdollisuutesi saada tyttö takaisin, kunhan hän on ensin vähän hengähtänyt ja kokeillut siipiään.

Hänen ehdotuksensa se olikin, että voitaisiin vielä nähdä noin. Ihan rehellisesti sanottuna, en tiedä yhtään miltä lauantaina tulee tuntumaan. Toki tuo on selvää, ettei painostus tms. ole fiksua. Ei voi kelata aikaa eteenpäin.

Charwin

Jäsen
. Mitä muut on mieltä, onko kokemuksia?

Sanoisin että mikäli aiot häntä jatkossakin nähdä, niin muista tehdä se sinun ehdoilla, ei hänen. Eli jos sinulle tulee aina näkemisen jälkeen uskomattoman paska fiilis, niin älä väkisin häntä näe vain sen takia että hän haluaa. Hänellä kun saattaa olla taka-ajatuksena pitää sinut varalla ja näillä näkemisillä hän ikään kuin varmistaa sen ettet pääse elämässäsi eteenpäin ennekuin hän antaa siihen luvan, eli löytää jonkun toisen. Ja kuten muutkin ovat sanoneet, vaikka pahalta tuntuu, niin jatka elämistä ja koita nauttia siitä mahdollisuuksien mukaan.

Carlos

Jäsen
Hänen ehdotuksensa se olikin, että voitaisiin vielä nähdä noin. Ihan rehellisesti sanottuna, en tiedä yhtään miltä lauantaina tulee tuntumaan. Toki tuo on selvää, ettei painostus tms. ole fiksua. Ei voi kelata aikaa eteenpäin.

No fucking way! Siististi sanottuna. Nyt kun täti haluaa kokeilla siipiään, niin todellakin annat hänen kokeilla niitä siipiään ja pysyt ihan helvetin kaukana hänestä. Pahin mahdollinen ratkaisu on tämä että alat roikottamaan itseäsi löysässä hirressä, hänen "kaverinaan" sillä aikaa kun hän kokeilee siipiään kun ei jaksanut pitää sinua semmoisena kaverina jonka kanssa harrastaa seksiä. Mutta silti haluaa edelleen hengailla kanssasi. Siis WTF?

Ei, ei, eieieieieieieieieieiieieie, ei siiis IKINÄ. Ja mitä tämä nainen/tyttö oikein kuvittelee? Vaikuttaa totaalisen skitsofreeniltä tapaukselta. Seuraava vaihe on varmaan se että tyttö haluaa sinun olevan ystäviä hänen uuden poikaystävänsä kanssa. Miltäs kuulostaa?

Tämän kaiken roikottamisen pahin puoli on vielä siinä että tässä "vaan kaverina" jutussa siirryt 100% varmasti lokeroon "kaveri" naisen päässä, ja sitten kun joskus keräät tarpeeksi rohkeutta ja kyselet josko nainen olisi nyt ollut tarpeeksi vapaa, hän kertoo ettei osaa pitää sinua enää poikaystävänä, koska olet niin hyvä ihan-vaan-kaveri. Ja siinä samalla kertoo että on tapaillut yhtä toistakin tossa mutta ei ole uskaltanut kertoa kun on pelännyt että sinä poloinen siitä masennut, kun nyt olet niinkun virallisesti hänen lemmikkinallekarhusätkynukke josta hän niin kovasti välittää sillätavalla ärsyttävän platonisesti. Ja samalla toivoo että sinäkin löytäisit joku päivä jonkun kivan tytön itsellesi, niin voisitte sitten vaikka hengailla nelistään! Eiksjoo?

Nyt siis helvetti soikoon vaikka miten kipeältä tuntuukin ja miten paljon tahansa haluat ko. naisen seurassa olla, niin säästät itsesi ihan oikeasti pahimmalta kun kerrot että sulla on just lauantaiksi muuta menoa. Esim. navan kaivelua samalla kun selaat teksti-tv:tä. Pelasta miehuutesi, pelasta itsetuntosi. Sanot että törmäillään joskus jos törmäillään. Juokse vaikka sen jälkeen kotisohvalle itkemään itsesi uneen, mutta pakota se suustasi. Älä alistu tähän nöyryytykseen.

Omaan korvaan haiskahtaa sille että nainen ei oikeasti vaan pidä sinua sellaisena alfa-uroksena jonka jokainen nainen haluaa jalkojensa väliin, ja tämä on tyypillinen henkisesti alikehittyneiden puolinarsisti-akkojen juoni miten asia "kerrotaan" miehelle "hellävaraisesti", ja samalla kasvatetaan sitä miesten joukkoa joka kiemurtelee jaloissa kaihoisasti katsellen tätä kuningatarmehiläistä.

Pthyi helvetti, äkkiä kantapäät vastakkain ja ihan oikeasti. Jos alistut tämmöiseen "ollaan vaan kavereita, tuu mun luo kattomaan leffaa 5 päivää eron jälkeen", niin päädyt todennäköisesti itsariin tai elämään elämäsi totaalisen onnettomana ja varmaan vielä naisen häihin bestmaniksi, ehkä jopa kaasoksi. Kokemuksen syvällä rintaäänellä, juokse karkuun ja kovaa! Ihan oikeasti. Helvetin kovaa ja kauas. Kiität itseäsi viimeistään parin vuoden päästä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy