Kenellä tämä ikiaikainen faktatieto olisi? Ei tästä asiasta ole faktaa suuntaan eikä toiseen. Voi olla tutkimuksia ja tulkintoja, mutta faktaa tuskin koskaan löydetään.
Arvon thego, ei ole todellakaan tarkoitus hankaloittaa jo hankalaa oloasi. Anteeksi. On vain kummaa kun täälläkin teorisoidaan parisuhteella, pettämisellä ja lapsille. On kuitenkin täysin faktaa, että joka ikinen parisuhde on yksilöllinen ja jos joku kertoo sinulle jotain muuta faktana, niin unohda.
Ainoa fakta tällä hetkellä on sinun subjektiivinen paska fiilis ja sen allekirjoitan ja toivotan voimia.
No niin. Jos ei kerran ole faktaa niin kannatteeko sit riskeerata sitä lapsen kehitystä oman mielihyvän takia? Onhan se joo ikävä olla yksin ja mukava illalla mennä sen rakkaan viereen nukkumaan ja herätä aamulla sen vierestä mut ehkä pitäis ainaki alkuun tyytyä vähän vähempään, ihan sen lapsen takia.
Ei mulla edelleenkään ole mitenkään erityisen paska fiilis enkä ny tarvi kenenkään voimien toivotuksia vaikka hyvää tarkoitatki. Voit tätä ketjua selata reilusti taaksepäin ja lukea minkä helvetin kävin läpi kun tuli ero yli parivuotisesta suhteesta. Tää ei siihen suhteutettuna tunnu oikeasti missään. Kyllähän mua vieläki vähän vituttaa, mut tää on kuitenki ihan kärpäsen paska verrattuna vaikka tuohon edelliseen eroon. Tai sitä edelliseen.
Ja vaikka se nyt tuntuu monella olevan vaikea ymmärtää niin kyl mä ihan oikeasti mietin sitä muksua ja miten tää kaikki on siihen vaikuttanu. Enkä mä oikeasti tiedä vittuakaan näistä asioista joten hyvä et tää on nyt ainaki herättäny keskustelua. Ei täällä tosin kukaan muukaan tunnu tietävän mitään, kunhan kilpaa huudetaan sitä omaa mielipidettä.
E: No yhden faktan tiedän jos en oo sitä vielä maininnut. Kaverilla (nainen) on yhteishuoltajuus 3-vuotiaaseen muksuun tän lapsen isän kanssa. Viime vuonna tää isä alko ensimmäistä kertaa seurustelemaan uuden naisen kanssa ja toi tämän mukaan myös lapsen elämään. Lapsi (tällöin 2-vuotias) kysyi äitiltään surullisena, että onko hän tehnyt jotain pahaa kun isä ja äiti ei enää rakasta toisiaan? Jos 2-vuotias heittää tollaista settiä niin mä vähän luulen et ton naisen melkein 4-vuotias lapsiki kyllä jossain määrin tajuaa ja ihmettelee näitä asioita.