Naisasiat

  • 7 523 554
  • 26 580

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Passitapas ihan ensimmäiseksi naisesi gynekologille juttelemaan ehkäisystä. Tietyissä hormonivalmisteissa pitoisuudet ovat niin kovia, että saavat herkemmän mielen heittämään kuperkeikkaa. Esimerkiksi e-pillereiden vaihtamisesta ehkäisyrenkaaseen voi olla apua.

Toinen kikka, joka meillä on testattu ja toimivaksi havaittu, on sopia erikseen, että esimerkiksi seuraavaan viiteen päivään ei saa riidellä, vaikka mikä olisi ja kuinka vituttaisi. Tuosta on apua silloin, kun kiukutteluvaihde on tavallaan "jäänyt päälle" - eikä tulee riideltyä hyvään aikaan enää senkään jälkeen, kun sovittu aika on kulunut umpeen.

Kolmas vaihtoehto on sitten ihan ammattiapu.

Pillerit ei ole ollut mukana vähään aikaan, joten ei varmaan ole kyse siitä. Suht ailahteleva luonne ollut aina...

Onhan noita riidattomia aikoja ollut ihan mukavasti, mutta sitten kyllä räjähtää ja lujaa. Vähän liiankin lujaa. Nyt taas sitten hiertää ihan kaikki mahdollinen ja pahasti.
 

Fordél

Jäsen
Vaikka tässä varttuu ja kokemusta karttuu niin vaikeahan naisista on ottaa tolkkua. Kaikkien kanssa tuntuu pelaavan aivan omat sääntönsä ja jokainen vaatii ihan oman kohtelunsa. Ja jokaisen kohdalla pitää melkeimpä aloittaa aina ihan alusta. Edellisen suhteen jutuista ei juuri hyötyä ole muuta kuin siinä, että oppii itsestään aina uusia puolia ja koko ajan tähdentyy paremmin päähän se, millainen on se unelmanainen ja mitä ominaisuuksia häneltä haluaa. Ja koko ajan on tullut selvemmäksi, että ulkoisilla ominaisuuksilla ei pitkälle pötkitä. Niihin voi ihastua, mutta rakastuminen tapahtuu persoonaan.

Nyt kun on ero takana, on hyvin vaikea taas nähdä mitään valoa tunnelin päässä. Lisäksi ei ole oikein voimiakaan lähteä mihinkään. Ajan kanssa ne voimat tietysti palautuu ja kyllähän Suomessa naisia riittää. Harmi vaan, että kun on sitä ihmissorttia, joka haluaisi juuri sen tietyn, jossa on koko paketti kunnossa. Tiedän, että sellainen on olemassa, mutta vituiksihan sekin menisi. Parempi nyt vain kärvistellä, toipua ja ehkä sitten joskus taas kenties jos luoja suo.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Piece of Mind

Ajattelinpa pikkupäissään koota tänne ajatuksia nykyisestä parisuhteestani, kun en ole aikoihin tätä päivitellyt.

Olen siis ollut seurustelusuhteessa ihanan naikkosen kanssa puoli vuotta. Kaikenlaista mukavaa tässä on tullut koettua. Viime helmikuun jälkeen en ole ollut yksin kuin lähinnä arkipäivät, tyttö kun opiskelee eri kaupungissa.

Yhdessä vaiheessa meikäläisellä oli enemmän tai vähemmän isoja pelkotiloja toisen luotettavuudesta, kun aiemmissa suhteissa tuli sen verran paskaa niskaan... Aikanaan näistä sitten selvisin ihan itsekseni järkeistäen näitä ajatuksia päässäni.

Hyvältä tää on kokonaisuudessaan maistunut ja mennyt kesäloma vietettiin tiiviisti yhdessä, joka vain vahvisti molempien osapuolien tunteita. En pahemmin ole naisesta huonoja puolia löytänyt, ainoa miinus tuntuu olevan se, että muija tuntuu välillä stressaavan helposti.

Yhteen muutosta ollaan paljon puhuttu, ja se tullee tapahtumaan viimeistään ensi kesänä. Mikäli siis kaikki menee hyvin, eikä mitään mutkia tule matkaan. Kaikinpuolin olen tyytyväinen tilanteeseen. Mitä nyt vaimoketta nyt välillä stressaa opiskelut ja meikäläistä vituttaa anoppi.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Sen jälkeen, kun tuon naisen nimi ilmestyi myös tuohon oveen, niin melkeinpä vähintään kerran päivässä on tapahtunut jonkin sortin "marttyyrikuolema". Meinaa hivenen riipoa tuommoinen käytös. Kyseessä on kumminkin muuten kaikin puolin mukava kypsä nainen, mutta herne sujahtaa sinne nenukkaan välillä aivan uskomattoman herkästi ja parasta siinä usein on, että mulla ei ole harmainta aavistustakaan että miksi. Olen yrittänyt kysyä miksi ja välillä olen saanutkin vastauksia, mutta ei niistä oikein riitä joka päiväiseksi syyksi. Jos itse olisin pitkävihasta sorttia, niin noin ei tietenkään tapahtuisi, koska olisin puhumatta ollut jo tovin. :)
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Nyt tarvittaisiin jäitä ja hattu. Mieluusti päähine, HIFK:n maalivahtia ei viitsisi päähän vetää. Olen sen luontoinen, että innostun helposti ja sitä kautta pettymyksetkin paisuvat ylisuuriksi, nyt yritän saada hillittyä itseni.

Eilen eräs tyttö ilmoitti olevansa nykyään sinkku, ilmoitus tapahtui mesen kautta. Illemmalla tämä sama naikkonen, jonka kanssa meillä on aikoinaan ollut sutinaa, soitti ja ehdotti tapaamista. Sekä hotellihuonetta. Päivällä ilmoituksen jälkeen mietin, liekö hänellä mitään tuntoja minua kohtaan. Enää en sitä kysymystä pohdi. Noh, enköhän minä tämän "uuden yrityksen" onnistu ryssimään, viimeksi sen tein aikailemalla liikaa.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Sen jälkeen, kun tuon naisen nimi ilmestyi myös tuohon oveen, niin melkeinpä vähintään kerran päivässä on tapahtunut jonkin sortin "marttyyrikuolema". Meinaa hivenen riipoa tuommoinen käytös. Kyseessä on kumminkin muuten kaikin puolin mukava kypsä nainen, mutta herne sujahtaa sinne nenukkaan välillä aivan uskomattoman herkästi ja parasta siinä usein on, että mulla ei ole harmainta aavistustakaan että miksi. Olen yrittänyt kysyä miksi ja välillä olen saanutkin vastauksia, mutta ei niistä oikein riitä joka päiväiseksi syyksi. Jos itse olisin pitkävihasta sorttia, niin noin ei tietenkään tapahtuisi, koska olisin puhumatta ollut jo tovin. :)

Siitä se taas lähtee. Itse en viitsisi kysellä syitä moiseen käytökseen. Ignorelistalle vaan. Ei tule tuo käytös ymmärtämällä paranemaan.
 

Fordél

Jäsen
Naisasioissa on kyllä se mielenkiintoinen ja samalla myös ongelmallinen seikka, että parisuhdehan on mitä parhain ympäristö tutustua itseensä. Parisuhteessa mennään tunnetiloissa niin laidasta laitaan, että sitä oppii väkisinkin uusia puolia itsestään. Ymmärtää omia rajojaan, tarpeitaan, halujaan jne.

Samalla kun tutustuu itseensä, monesti se minäkuvakin muuttuu sen verran, että ymmärtää ettei tuo toinen ehkä olekaan minua varten vaan tarvitsen jotain muuta. Siinä se kait on ainakin osyy miksi harvoin ne ensirakkaudet onnistuvat. Jotkut tosin jopa löytävät itsestään sen, etteivät ole edes parisuhdetyyppiä. Itse en kaikista vastoinkäymisistä huolimatta suostu uskomaan tähän. Pakko se on luottaa, että nyt on ihmisenä kasvanut niin paljon, että on parisuhteessakin entistä valmiimpi. Myös sen tässä on tajunnut (ei onneksi konkretian kautta vaan itse funtsimalla), että ruoho ei ole toisella puolella enää yhtä vihreää, koska siellä on sen alkuhuuman jälkeen edessä lähes samat ongelmat. Ruohon vihreys ei siis ole monesti todellista.

Jep, että sellaisia hajatelmia tällä kertaa.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Siitä se taas lähtee. Itse en viitsisi kysellä syitä moiseen käytökseen. Ignorelistalle vaan. Ei tule tuo käytös ymmärtämällä paranemaan.

Ei varmasti tule. Olen itsekin omaa helvetin lyhytpinnaista ammaani koittanut sietaa reilut kaksi vuotta....kun ei taalta oikein viitsisi vittuunkaan lahtea kun on yksi yhteinen muksu ja aika vahiin jaisi sen jalkeen tekemiset sen kanssa jos asuisin atlantin toisella puolen. Mutta kylla se usein mielessa kay, ei tuollaista pelleilya kenenkaan tarvitse sietaa vaikka mika olisi tilanne.

Tanaan on syntymapaivani, sain vaimolta lahjaksi avokammenta ja sylkea naamaan. Ensimmainen kerta toki, mutta saa olla myos viimeinen tai olen hyvin nopeasti sellaisen nappaimiston vieressa jossa toimii suomalaiset aakkoset.

Vittu kun olisin saanut syntymalahjaksi temperamentin ja vahajarkisyyden, olisin nyt sellissa, mutta helvetin levea virne naamalla.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Siitä se taas lähtee. Itse en viitsisi kysellä syitä moiseen käytökseen. Ignorelistalle vaan. Ei tule tuo käytös ymmärtämällä paranemaan.

Taidan laittaa ignorelistalle vain tuon ajoittaisen "kouhkaamisen", muuten kun kyseessä on erittäin hyvä nainen. Sen kun tiedän, että minun kanssa ei kenenkään ole kovin helppo asua, minä kun olen aika diktaattori, vaikka sitä en tietoisesti teekään. Ja minun diktaattorivalmiuksiin kun lisätään minun mittakaavassa pitkä pätkä yksin asumista, niin saattaa olla vielä vaikeampaa antaa toiselle "siimaa" kuin ennen. Eli pitää varmaan ottaa silmä omaan käteen. (ja en ole saanut pesää edellisen viestin jälkeen)
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Taidan laittaa ignorelistalle vain tuon ajoittaisen "kouhkaamisen

Juuri tätä tarkoitin. Kun kohkaaminen ei aiheuta sinussa niitä reaktioita joita nainen hakee, hän lopettaa sen turhana toimintana. Kannattaa tarkkailla mikä tuon kohkaamisen liipaisee käyntiin. Jos tosiaan olet hieman diktaattorityyppinen, voi nainen kapinoida ja kokeilla rajojaan, jos hän ei ole moiseen tottunut.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Vaikka tässä varttuu ja kokemusta karttuu niin vaikeahan naisista on ottaa tolkkua.

Harmi vaan, että kun on sitä ihmissorttia, joka haluaisi juuri sen tietyn, jossa on koko paketti kunnossa.

Olen myös pienen ikäni yrittänyt selvittää tätä Mitä nainen todella haluaa -mysteeriä, ennen ja jälkeen poikamiesvuosien. Välillä on tuntunut että pääsen jäljille, huomatakseni taas miten paljon asiaan liittyy niitä muuttuvia tekijöitä, joita ei taas tahdokaan ymmärtää. Ehkä olisi jo tällä iällä parasta myöntää itselleen, ettei tämä kyky ymmärtää naista pähkäilemällä parane. Ehkäpä sen jälkeen seurauksetkin olisivat paremmat, kun ei liikoja yritä. Oma persoonallisuus tässä vaan laittaa vastaan, koska olen tiedonjanoinen ja analyyttinen luonne, ja mikäpä olisi sen upeampaa kuin tietää ja ymmärtää kaikki mahdollinen naisista. Se nyt vaan kuitenkin näyttää olevan mission impossible.

Jokainen kai sitä toivoisi parisuhteelta sellaista vakaata yhteisymmärrystä, jota kuitenkin harvemmin toisistamme löydämme, edes pitkään jatkuneen yhdessäolon jälkeen. Ja kun kaksi epätäydellistä ihmistä viettää kaikki päivänsä yhdessä niin silloin korostuvat erityisesti ne ärsyttävät erot. Senkin johdota kaikki on aina helpompaa alussa kun seurustelee ja asuu eri osoitteessa, eikä näe toista edes joka päivä. Ehkä tässä ajassa niin miesten kuin naistenkin taito elää sen toisen kanssa siinä arjessa on jotenkin alentunut. Toisaalta juuri arjen sietämisen nimissä se onkin tärkeää, että toinen olisi arvomaailmaltaan mahdollisimman lähellä sitä omaa. Sen jälkeen ei esimerkiksi toisen tapa mennä rannekello päällä nukkumaan ärsytä niin paljon.

En kuitenkaan oikein usko enää siihen, ettäkö voisi saada kaikki toivotut ominaisuudet "samassa paketissa". Ts. ei ole sitä yhtä oikeaa kumppania, vaan monta hyvin soveltuvaa kumppaniehdokasta. Tällöin kaiken järjen mukaan, niitä toivottavia ominaisuuksia löytyy kuitenkin enemmän kuin niitä huonoja. Kyllä niitä maagisen yhteyden omaavia sielunkumppaneitakin on, mutta saattaa mennä elämä ohitse siinä odotellessa.

verikuut kirjoitti:
Nyt tarvittaisiin jäitä ja hattu.

Eilen eräs tyttö ilmoitti olevansa nykyään sinkku, soitti ja ehdotti tapaamista. Sekä hotellihuonetta.

Ja sä tarvitset todella jäitä hattuun, ja paljon, mikäli suunnittelet vakavaa suhdetta naisen kanssa, joka ehdottelee tuollaisia törkeyksiä!-) Taitaa olla tytöllä vaan lihat mielessä.
 

Fordél

Jäsen
Olen myös pienen ikäni yrittänyt selvittää tätä Mitä nainen todella haluaa -mysteeriä, ennen ja jälkeen poikamiesvuosien. Välillä on tuntunut että pääsen jäljille, huomatakseni taas miten paljon asiaan liittyy niitä muuttuvia tekijöitä, joita ei taas tahdokaan ymmärtää. Ehkä olisi jo tällä iällä parasta myöntää itselleen, ettei tämä kyky ymmärtää naista pähkäilemällä parane. Ehkäpä sen jälkeen seurauksetkin olisivat paremmat, kun ei liikoja yritä. Oma persoonallisuus tässä vaan laittaa vastaan, koska olen tiedonjanoinen ja analyyttinen luonne, ja mikäpä olisi sen upeampaa kuin tietää ja ymmärtää kaikki mahdollinen naisista. Se nyt vaan kuitenkin näyttää olevan mission impossible.

Jokainen kai sitä toivoisi parisuhteelta sellaista vakaata yhteisymmärrystä, jota kuitenkin harvemmin toisistamme löydämme, edes pitkään jatkuneen yhdessäolon jälkeen. Ja kun kaksi epätäydellistä ihmistä viettää kaikki päivänsä yhdessä niin silloin korostuvat erityisesti ne ärsyttävät erot. Senkin johdota kaikki on aina helpompaa alussa kun seurustelee ja asuu eri osoitteessa, eikä näe toista edes joka päivä. Ehkä tässä ajassa niin miesten kuin naistenkin taito elää sen toisen kanssa siinä arjessa on jotenkin alentunut. Toisaalta juuri arjen sietämisen nimissä se onkin tärkeää, että toinen olisi arvomaailmaltaan mahdollisimman lähellä sitä omaa. Sen jälkeen ei esimerkiksi toisen tapa mennä rannekello päällä nukkumaan ärsytä niin paljon.

Hyviä ajatuksia ja näin näen itsekin asiat öpaut. Olen vain viime aikoina alkanut miettimään tätä naisen ymmärtämis-yhtälöä vähän toisesta suunnasta. Eli sen sijaan, että koittaa ymmärtää naista, on parempi koittaa ymmärtää itseään. Sen myötä tietää koko ajan paremmin mitä haluaa toisesta, mihin on valmis, mitä heikkouksia itsessään voi kehittää, jollloin yhteiselo naisen kanssakin helpottuu kummasti. Parisuhteessa, jos jossain, tuo itsensä ymmärtäminen kehittyy. Itse olen ainakin viime vuosina löytänyt itsestäni uusia puolia, ymmärtänyt omat heikkouteni ja ne tarpeetkin on terävöitynyt. Kaikki tämä pitkälle sen takia, että parisuhteessa ollessa sitä on niin lähellä toista ja antaa itsestään niin paljon, jolloin oppii todella paljon myös itsestään. Se oma kuva ja käyttäytyminen heijastuu nimittäin toisesta takaisin. Okei, en ehkä ihan osaa vielä selittää mitä tarkoitan..

En kuitenkaan oikein usko enää siihen, ettäkö voisi saada kaikki toivotut ominaisuudet "samassa paketissa". Ts. ei ole sitä yhtä oikeaa kumppania, vaan monta hyvin soveltuvaa kumppaniehdokasta. Tällöin kaiken järjen mukaan, niitä toivottavia ominaisuuksia löytyy kuitenkin enemmän kuin niitä huonoja. Kyllä niitä maagisen yhteyden omaavia sielunkumppaneitakin on, mutta saattaa mennä elämä ohitse siinä odotellessa.

En itsekään usko enää yhteen ainoaan oikeaan. Toisaalta jaksan edelleen uskoa, että on olemassa se, jossa nuo ominaisuudet ovat. Tai no vaihdetaan tuon uskomisen tilalle tietäminen eli tiedän, että hän on olemassa. Tämä pitkälle juuri sen takia, että olen viime aikoina taas ymmärtänyt yhä enemmän itsestäni, ja tiedän aina vaan paremmin mitä tarvitsen ja haluan.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
PaHyviä ajatuksia ja näin näen itsekin asiat öpaut. Olen vain viime aikoina alkanut miettimään tätä naisen ymmärtämis-yhtälöä vähän toisesta suunnasta. Eli sen sijaan, että koittaa ymmärtää naista, on parempi koittaa ymmärtää itseään. Sen myötä tietää koko ajan paremmin mitä haluaa toisesta, mihin on valmis, mitä heikkouksia itsessään voi kehittää, jollloin yhteiselo naisen kanssakin helpottuu kummasti.

Nyt alat olla mielestäni asian ytimessä tuon itsesi ymmärtämisen kanssa.
Kun alat oikeasti ymmärtämään itseäsi, motiivejasi, alkaa muutkin solmut yllättäen aukeamaan. Tuon itsensä ymmärtämisen kanssa on vain yksi huono puoli, se on pirun vaikeaa koska oma mieli suojelee itseään ja kaunistelee asioita. Ns pervo rehellisyys itseään kohtaan on avainsana tässä.
 

Fordél

Jäsen
Nyt alat olla mielestäni asian ytimessä tuon itsesi ymmärtämisen kanssa.
Kun alat oikeasti ymmärtämään itseäsi, motiivejasi, alkaa muutkin solmut yllättäen aukeamaan. Tuon itsensä ymmärtämisen kanssa on vain yksi huono puoli, se on pirun vaikeaa koska oma mieli suojelee itseään ja kaunistelee asioita. Ns pervo rehellisyys itseään kohtaan on avainsana tässä.

Juuri näin. Mutta olisiko se sitten niin, että kun ikää alkaa tulemaan lisää ja kohtaa vastoinkäymisiä, vähenee myös tuo itsensä suojeleminen ja tietynlainen naivius. Ja onhan se varmasti sen toisenkin osapuolen kannalta helpompaa kun toinen tietää mitä haluaa ja on itsevarmempi. Parempi siis koittaa tutustua itseensä kuin lähteä ratkomaan tätä naisten mysteeriä. Kun on sinut itsensä kanssa niin varmasti naisetkin ovat silloin paljon helpompia eikä itseasiassa mitään suurta myyttiä ko. naisesta edes synny.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Käväistiin tänään maistraatissa ja näin avokista tuli rouva Toejoen Veikko.

Paljon onnea. Onko vielä kirkkosiunauksia tulossa? Meillä tehtiin niin, että ensin mentiin maistraatissa ja seuraavana päivänä pidettiin kirkkosiunaus. Itse en kirkkoon kuulu, joten siellä ei voinut vihkiä.
 
Paljon onnea. Onko vielä kirkkosiunauksia tulossa? Meillä tehtiin niin, että ensin mentiin maistraatissa ja seuraavana päivänä pidettiin kirkkosiunaus. Itse en kirkkoon kuulu, joten siellä ei voinut vihkiä.

Kiitos paljon. Ei mennä enää kirkkoon. Maistraattivisiitti oli sopivan mittainen (n. 1 minuutti), mutta kyllä siinäkin ajassa iski hiki joka paikkaan. Huomenna työpäivä, mutta en tiedä pitäisikö kohta siirtyä tohon KK-ketjuun, sen verran hyvin skumppa virtaa. Hymiö

Syyskuun alussa sitten muutamaksi päiväksi Bremeniin, vaikka Saksa onkin paska maa.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
En itsekään usko enää yhteen ainoaan oikeaan. Toisaalta jaksan edelleen uskoa, että on olemassa se, jossa nuo ominaisuudet ovat. Tai no vaihdetaan tuon uskomisen tilalle tietäminen eli tiedän, että hän on olemassa. Tämä pitkälle juuri sen takia, että olen viime aikoina taas ymmärtänyt yhä enemmän itsestäni, ja tiedän aina vaan paremmin mitä tarvitsen ja haluan.

Mikään ei tietenkään takaa, että tällainen unelmakumppani tulisi kaikissa niissä ajoissa ja paikoissa sinkkuna vastaan ja kemiat synkkaisivat välittömästi. Siksipä ominaisuuksia juuri tärkeysjärjestykseen laitellaankin ja kunhan tärkeimmät asiat kohtaavat intressit, niin vähäpätöisemmistä asioista voi aina vähän joustaa. Sitä paitsi pienet, mutta oikeanlaiset särmät kuuluvat parisuhteeseen.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Vanha Len viettää tänään norsunluu hääpäivää eli 14. vuosi tuli täyteen avioliittoa rouva Lenin lanssa.

Vieläkin monesti huomaa, että tuosta naisesta pulpahtaa pintaan sellaisia upeita juttuja, joita ei olisi koskaan uskonut. Meikäläinen taas on tällainen yksinkertain pöljä, jota lukee jo vuoden jälkeen kuin avointa kirjaa.

Kyllä voi nelikymppinen nainen olla sitten mahtava ja tästä se vain paranee...
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kun alat oikeasti ymmärtämään itseäsi, motiivejasi, alkaa muutkin solmut yllättäen aukeamaan. Tuon itsensä ymmärtämisen kanssa on vain yksi huono puoli, se on pirun vaikeaa koska oma mieli suojelee itseään ja kaunistelee asioita. Ns pervo rehellisyys itseään kohtaan on avainsana tässä.

Täytyy sanoa, että tämä on niin totta. Kuten tuossa jo aiemmin kirjoitinkin, että tiedän olevani kovin diktaattoriluonne, mutta ei sitä millään tahdo myöntää itsensä olevan sellainen. Vaan kun tiedän, niin meinaa välillä olla aikamoista sotaa itseni kanssa. Ääh..... Todella vaikeaa selittää näin kirjoituksen muodossa, mutta toivottavasti edes joku ymmärsi tästä pienestä pätkästä mitä haen takaa. Varmaan jotain semmoista, että yritän itse muuttaa omassa käyttäytymisessä ne paskat puolet joita tiedän itselläni olevan, vaikka en haluakaan myöntää niiden olemassa oloa. Ja kun jaakobinpaini itseni kanssa on selvä, niin tuskin enää ajaudun niin helposti tukkanuotttasille puolisoni kanssa.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Täytyy sanoa, että tämä on niin totta. Kuten tuossa jo aiemmin kirjoitinkin, että tiedän olevani kovin diktaattoriluonne, mutta ei sitä millään tahdo myöntää itsensä olevan sellainen.

Jos oikeasti haluat muuttaa jotain ,pitäisi ongelma ensin tosiaan myöntää. Onko tuo luonteenpiirteesi sitten jonkinlainen ongelma? Ilmeisesti olet hieman kahden vaiheilla asian kanssa.

Jokaisessa suhteessa tulee näitä samanlaisia tilanteita ja jokaisessa ihmisessä on ärsyttäviä piirteitä. Pitäisikö asioita muuttaa vai toisen vikoja sietää? Jokaisen kai pitää itse päättää mikä on fiksuinta.

Se tässä vaan ihmetyttää, että mielestäni raportoit vasta äskettäin vaimokkeen muutosta samaan osoitteeseen ja nyt jo olette ongelmissa. Ei kai tuo luonteenpiirteesi voinut tulla mitenkään yllätyksenä?
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Se tässä vaan ihmetyttää, että mielestäni raportoit vasta äskettäin vaimokkeen muutosta samaan osoitteeseen ja nyt jo olette ongelmissa. Ei kai tuo luonteenpiirteesi voinut tulla mitenkään yllätyksenä?

Ei me ongelmissa olla, vaan kyseessä on juurikin tuo minun asenteeni, että asoiden pitää mennä juuri minun haluamalla tavalla. Ja kyllä. Luonteenpiirteeni on tullut mulle yllätyksenä vasta tänä vuonna selville, kun olen miettinyt mikä meni avioliitossa pieleen, kun ex ei ikinä sanonut, että minussa olisi ollut mitään vikaa. Kaikki oli aina hyvin, kun kysyin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös