Mä liputan edelleenkin niiden kukkien puolesta! Kaikki naisethan eivät suinkaan käytä koruja (itse kuulun tähän kategoriaan, vihkisormusta lukuunottamatta), enkä missään nimessä haluaisi suhteellisen tuntemattomalta ihmiseltä koruja saada.
Ehdottomasti samaa mieltä Bollin kanssa. Kukka tai kukat on ainoa lahja, joka ei voi mennä metsään - sen sijaan korut tai suklaa voi mennä pahastikin pieleen. En myöskään kannata Koon ehdotusta personoidusta suklaasta; ei sovi ainakaan sivuunkirjoittaneelle, joka ei liiemmin tykkää suklaasta ja joka vihaa kaikkea ylimääräistä krääsää kotonaan.
Kyseisessä Jomppa_Koo:n tapauksessa esille tuodut kukat tai suklaa tuntuvat varsin hyviltä vaihtoehdoilta - koru on sillä rajalla, ja jos siihen päätyy niin ei missään nimessä mitään puolen hehtaarin kokoista korua vaan sievä ja kooltaan hyvin hillitty.
... ja sitten taas osa naisista suostuu käyttämään vain ja ainoastaan isoja koruja. Mitä tästä opimme? Älä ihan oikeasti osta korua. Tytön käyttämät korutkaan eivät välttämättä anna osviittaa siitä, mitä kannattaa ostaa. Esimerkiksi sivuunkirjoittanut sai kerran lahjaksi korun, joka oli samaa sarjaa, kuin mulla oli jo ennestään, mutta silti "vääränlainen".
Äläkä tosiaan ainakaan anna rahaa, sillä mahdollinen reaktio on myös se, että tyttö katkaisee kaiken yhteydenpidon ja vaihtaa puolta, kun kävelet vastaan kadulla.
Pienet koriste-esineet ovat monen mielestä kiva juttu, mutta silloin liikutaan jo vaarallisilla vesillä. Kannattaa miettiä mitä koriste-esineen voi ymmärtää viestivän lahjan antajasta ja vastaanottajasta.
... ja sitten on meitä, jotka emme voi sietää koriste-esineitä. Eli älä osta, ennen kuin olet varma siitä, että tyttö tykkää koriste-esineistä ja tiedät jopa, millainen kannattaa hankkia.