Naisasiat

  • 7 493 882
  • 26 542

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Se vähän olisi tarkoituskin, että se olis vähän hämillään. Sitten ainakin olisi varmaa, että jossain vaiheessa tulee jotain lähestymistä tännekin päin.
Naisasioistahan en mitään tiedä, mutta väitän, ettei mitään tulo irtoamaan, jos rahaa annat kesyttelylahjaksi. Jos mimmillä yhtään raksuttaa, niin mieleen saattaa tulla ajatuskuvio, että tässähän ollaan ns. maksettuja seuralaisia - etumaksulla tosin.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Rahaa???
Ihan käsittämätön ajatus.

Kukkien lähettäminen toimii. Kukkien lähettämisellä on se hyvä vaikutus, että se vetoaa lähes jokaisen naisen tunteisiin ja vastaamatta he eivät siten olla voi. Todennäköisesti saat hyvinkinkin pian kukkien lähettämisen jälkeen vastauksen jossa sanotaan muutakin kuin kiitos eli siinä ilmaistaan joko kiinnostus tai sen puute.
Helvetin harva nainen on kuitenkaan saanut kukkalähetystä, uskomatonta, mutta totta!
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Rahaa???
Ihan käsittämätön ajatus.
Todellakin, ensikiinnostustumislahjaksi raha ei käy millään perustein, tosin korukin voi olla hiukan liikaa.
Kukat on hyvä, vaikkakin hiukan mielikuvitukseton. Jos kukkiin päätyy kimpun pitää olla komea, herkkä tai eksoottinen. Mikään tavallinen jo kaupassa valmiiksi sidottu ei käy.

Kaikki naiset pitävät suklaasta, tosin jos on allerginen suklaalle niin suklaa on huono juttu. Ehdottaisin kuitenkin käyntiä pienessä suklaapajassa joka tekee sinulle just sellaisen suklaan kuin haluaisit tytölle antaa. Veikkaan, että oikean sydämen kokoinen sydän jossa lukee tytön nimi, silkkinauhoihin käärittynä, herättäisi toivomaasi vastakaikua. Se olisi ainakin ihan häntä varten tehty ja kuka nyt sellaista ei arvostaisi. Tuollaisia suklaajuttuja voi toki tehdä itsekin ja se se vasta olisikin neidolle mieleen.
Räätälöidyt suklaatuotteet löytyy mm. tuolta ja suklaata itse valmistaen tuolta.

Ja voin jo nyt valmiiksi kertoa, että tuo raha toimii parhaiten noin. 20:n yhteisen vuoden jälkeen.

Terveisin koo
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä liputan edelleenkin niiden kukkien puolesta! Kaikki naisethan eivät suinkaan käytä koruja (itse kuulun tähän kategoriaan, vihkisormusta lukuunottamatta), enkä missään nimessä haluaisi suhteellisen tuntemattomalta ihmiseltä koruja saada.

Mä olen myös sitä mieltä, että jos kukkia päätyy lähettämään, kimpun koolla tai lajikkeilla ei ole suurta merkitystä. Kukat ovat enemmänkin symbolinen ele, ainakin itselleni. Enkä ole vielä koskaan tavannut naista, joka ottaisi itseensä, jos kukat nyt ei suosikkeja olekaan. Kukkiinhan saa upotettua vaikka kuinka paljon rahaa, jos vain haluaa, mutta halvallakin saa kaunista. Itsepomitut kukat ne vasta liikuttavia ovatkin, varsinkin jos niitä ei ole otettu tuhannen kännissä naapurin kukkapenkistä ;). Ja monesti esim. yksi kappale jotain kukkalajiketta on tyylikkäämpi kuin kimppu. Auringonkukka toimii aina, vaikka toiset niistä ei välttämättä hirveästi pidäkään. Kuitenkin kaikille kai on selvää, että auringonkukka symbolisoi iloa/iloisuutta ja näillä leveyksillä sään ollessa aivan hanurista, uskon sen jopa tuovan ripauksen valoakin. Mutta eri kukkien merkityksiä kannattaa kysellä kukkakauppiaalta tai lukea vaikka netistä. Sillähän sitä voi välittää myös tiettyä viestiä, jos jotain salaperäisyyttä haluaa lisätä. Tällöin kannattaa ehkä mainita kukan lajike viestissä, jolloin se saattaa auttaa mysteerin ratkaisussa. Naisen luonnetta kuvaava kukkakin on varmasti olemassa, joten ei muuta kuin ottamaan selvää.

Ja rahaa nyt ei missään nimessä! Eikä mitään lahjakortteja. Myöhemmin on sitten niiden aika, jos on ollakseen.

Olen saanut yhden ainoan kerran lähetin tuomia kukkia. Se tapahtui silloin, kun olin juuri synnyttänyt esikoiseni. Ja lähettäjänä oli mieheni yhteistyökumppani toisesta yrityksestä! Arvostan erittäin korkealle tämän eleen, varsinkin, kun en ole koskaan edes tavannut kyseistä tyyppiä. Mieheni ostaa mulle aina silloin tällöin kukkia ja täytyy sanoa, että joka kerta se tuntuu yhtä mukavalta. Itse kun harvemmin niitä ostelen, jollei ole mikään erityinen tilaisuus (synttärit tms.) tiedossa. Ja kyllä kukilla saa kotiinkin tietynlaista fiilistä ja helposti tulee mieleen se henkilö, jolta kukat on saatu.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Kyseisessä Jomppa_Koo:n tapauksessa esille tuodut kukat tai suklaa tuntuvat varsin hyviltä vaihtoehdoilta - koru on sillä rajalla, ja jos siihen päätyy niin ei missään nimessä mitään puolen hehtaarin kokoista korua vaan sievä ja kooltaan hyvin hillitty.

Ja mitä tulee rahaan niin jos haluaa pilata omat mahdollisuutensa jo kättelyssä niin tuolloin toki kannattaa laittaa rahakuori menemään mutta jos haluaa, että ei tule tyrmättyä heti niin ne rahat kannattaa unohtaa välittömästi. Itse en missään nimessä haluaisi tällaisessa tapauksessa ensilahjana rahakuorta tai edes osana lahjaa kuorta johon on laitettu "tukku" euroja.

vlad.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
"no woman, no cry"

Kuulin tuossa viime aikoina vitsin (totuuden):
Mies kysyi naiselta tämän halukkuutta tulla miehen vaimoksi. Nainen vastasi kieltävästi. Mies eli onnellisesti elämänsä loppuun asti.
 
Ei siis rahaa missään nimessä, selvä homma. Kiitokset asiantuntijoille. Koru on luultavasti se lahja, johon päädyn. Ja eihän nyt kukaan nainen voi vaan jättää asiaa sikseen, kun lähestyy näin romanttisella tavalla? Uskon että tämä nainen jos kuka haluaa kiittää lahjasta. Saa sitten nähdä millä tavalla. Pelkään sitä perus lausetta: "ollaan sit vaan ystäviä".. Se olisi aika kova pettymys.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Olen saanut yhden ainoan kerran lähetin tuomia kukkia. Se tapahtui silloin, kun olin juuri synnyttänyt esikoiseni. Ja lähettäjänä oli mieheni yhteistyökumppani toisesta yrityksestä! Arvostan erittäin korkealle tämän eleen, varsinkin, kun en ole koskaan edes tavannut kyseistä tyyppiä.
Häpeäkseni tunnustan, että ostan vaimolleni kukkia todella harvoin, jopa harvemmin kuin kerran vuodessa. Tosin kolmen lapsemme syntymien yhteydessä olen muistanut vaimoa runsaalla kukkapuskalla joka kerran, ja itse asiassa työnantajakin on ainakin kahdesti. Aina tuo on jotain iloa saanut aikaan, purtukaan ei ole. Taidanpa marssia lähipäivinä kukkakauppaan, hyvä että asia tuli täällä esille.

Käteisen lykkääminen naiselle jonka huomion mies aikoo herättää? Tyylitöntä ja tumpeloa. Ei lupaa hyvää ainakaan suomalaisessa kulttuurissa. Rahaa tarjotaan yleensä sellaiselle naiselle joka laskuttaa tietyistä palveluistaan. Vakiovälityksillä varustettu nainen ei varmasti halua tulla rinnastetuksi maksullisiin minkään vivahteen vertaa.

Isoa rahaa naiselle lahjoittava mies on vähän kuin ostoksilla, ja laittaa lahjan saajan selkä seinää vasten. Hommasta jää vähän sellainen maku että rahalle pitäisi antaa vastinettakin. Onhan näitäkin naisia joilla ei ole mitään sitä vastaan että elämää sulostuttaa joku "varakas ja antelias herrasmies". Liekö tämä nyt kuitenkaan hyvä alku millekään aidolle ja kestävälle ihmissuhteelle, jos sellaista haetaan.

Kukat ovat aina varma valinta. Kukissa on vielä sekin hyvä puoli, että kauppiasta voi pyytää tekemään vaikkapa "oikein viehättävän kimpun kauniille naiselle", jolloin kimpusta tosiaan tulee juuri tällainen. Joku tampio voisi mennä ostamaan hyvää tarkoittaessaan jotakin sellaista mikä sopii paremmin vaikka sairaalle vanhukselle tai hautajaisiin, mutta osaava kukkakauppias hoitaa homman kotiin amatöörinkin puolesta.

Suklaata, karkkeja tms. voi harkita, jos tietää että lahjan vastaanottajalla ei ole mitään makeaa vastaan. Pienet koriste-esineet ovat monen mielestä kiva juttu, mutta silloin liikutaan jo vaarallisilla vesillä. Kannattaa miettiä mitä koriste-esineen voi ymmärtää viestivän lahjan antajasta ja vastaanottajasta. Korut ovat jo vaikeita, ja toisen mieltymysten arvaaminen on suoranaista arpapeliä.

Todella persoonalliset jutut voivat myös olla menestys. Silloin kannattaa kuitenkin a) yrittää ymmärtää millä taajudella vastaanottajan ajattelu suunnilleen toimii ja b) keksiä ideat itse eikä yrittää kopioida jotain lehdestä lukemaansa.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Älkääs nyt. Se vähän olisi tarkoituskin, että se olis vähän hämillään. Sitten ainakin olisi varmaa, että jossain vaiheessa tulee jotain lähestymistä tännekin päin. Mutta mitään varmaa suunnitelmaa ei vielä ole.

Näin juhannuksen kunniaksi voin kertoa, että vaikuttavuudessaan mittava hämmennysefekti syntyi aikoinaan, kun päätin mielitiettyäni lahjoa jotenkin samalla asenteella. Päädyin lopulta läheiseltä rannalta valitsemaan noin 15 kg painavan tavallisen kiven, jonka kiikutin neidon porstuaan ja länttäsin hauraille käsivarsilleen runollisin litanioin luonnosta, ykseydestä, olevaisesta pysyvyydestä ja siitä, että vain sinun takiasi suostun raahaamaan jotain kivenmurikkaa paikasta toiseen.

Tepsi ihan sikana, jopa niin, että minä sain sitten aikanaan kenkää, mutta kivi on neidolla edelleen parvekkeellaan ja kulkenut muuttomiesten kiitellessä asunnosta toiseen, paljasti tämän itse, kun sattumalta tuolla kylillä törmättiin.
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
No juu ei todellakaan euroja! Miten edes voi tulla mieleen...

Kukat on hyvä, vaikkakin hiukan mielikuvitukseton. Jos kukkiin päätyy kimpun pitää olla komea, herkkä tai eksoottinen. Mikään tavallinen jo kaupassa valmiiksi sidottu ei käy.

Kaikki naiset pitävät suklaasta, tosin jos on allerginen suklaalle niin suklaa on huono juttu. Ehdottaisin kuitenkin käyntiä pienessä suklaapajassa joka tekee sinulle just sellaisen suklaan kuin haluaisit tytölle antaa. Veikkaan, että oikean sydämen kokoinen sydän jossa lukee tytön nimi, silkkinauhoihin käärittynä, herättäisi toivomaasi vastakaikua. Se olisi ainakin ihan häntä varten tehty ja kuka nyt sellaista ei arvostaisi. Tuollaisia suklaajuttuja voi toki tehdä itsekin ja se se vasta olisikin neidolle mieleen.


Terveisin koo

Miksi ihmeessä pitää kimpun olla eksoottinen tai herkkä? Mitä ikinä se herkkä sitten kimpussa tarkoittaakaan, saatikaan mainitsemasi naiselle tarkoitettu komea asetelma... Olen tyhmänä luullut että ajatus/tarkoitus on tärkein. Varsinkin ihan alussa. Mieletön paljastus toi että suklaa on hyvä, paitsi jos on sille allerginen. Timanttisia vinkkejä indeed...

Ai kaikki pitävät suklaasta, hah. Kukat on siis mauton juttu, mutta suklaa ikinä ei, selvä pyy. Eli siis mittatilauksena hommattu suklaataideteos ja siihen ympärille väsätty silkkinauha on ehdoton valinta?

Oletko jossain itse teettänyt ks. suklaisen sydämen? Jos niin mistä? Oliko hintava? Oikean sydämen kokoinen vai muotoinen? Siis IHAN oikean muotoinen vai?

Kuulostaa mielestäni rehellisesti ihan järjettömältä toi vinkki/koko ajatusmaailma. Siis sillai toteutus/hankkimis mielessä. Enkä usko vaikka sanoisitkin että olet jollekkin noin tehnyt. Tai toisaalta voin kyllä uskoakkin, aika hyvinkin nyt kun sitä miettii! Leffoissa ehkä tehdään noin tai sitten kun suhde on jo pidemmällä. Tartteeko tosiaan tuoda tyyliin koko kuu taivaalta neidolle että voi saada jotain aikaan? Ja jos tosiaan tarvitsisi, niin oma mielenkiinto kaatuisi viimeistään jo siihen häntä kohtaan. Ääneen nauran vieläkin tuolle tipsille, huh huh... Ja juu varmasti toimisi, sitä en kiellä... Ja ainahan varsinkin se itse tehty tekee vaikutuksen!

15kg kivi. Nice one...
 
Viimeksi muokattu:

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
...
Kuulostaa mielestäni rehellisesti ihan järjettömältä toi vinkki/koko ajatusmaailma. Siis sillai toteutus/hankkimis mielessä.

Vaikeaa mennä kukkakauppaan ja selittää kauppiaalle/floristille tilanne ja pyytää häntä tekemään sopiva kimppu?

Koon viestissä oli mukana kaksi linkkiä, joiden avulla suklaasydämen hankkimisen ei luulisin olevan ylivoimainen tehtävä.

Jomppa_Koo, lue ajatuksella BoredOldLadyn ja koon viestit, kyllä he naisina tietävät mikä naisiin vetoaa.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Kukat sopivat mielestäni paremmin kuin suklaa tai koru (jonka antamisessa pitää olla kysymys ennemminkin merkkipäivästä kuin tutustumislahjasta) - kokemusta on. Onhan noita nettikukkakauppoja, jotka lähetin avulla löytävät neitoselle tiensä (ja on varaa mistä valita). Tuo kivi oli kyllä aika romanttinen veto, kaikkea sitä kuulee..
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Mä liputan edelleenkin niiden kukkien puolesta! Kaikki naisethan eivät suinkaan käytä koruja (itse kuulun tähän kategoriaan, vihkisormusta lukuunottamatta), enkä missään nimessä haluaisi suhteellisen tuntemattomalta ihmiseltä koruja saada.

Ehdottomasti samaa mieltä Bollin kanssa. Kukka tai kukat on ainoa lahja, joka ei voi mennä metsään - sen sijaan korut tai suklaa voi mennä pahastikin pieleen. En myöskään kannata Koon ehdotusta personoidusta suklaasta; ei sovi ainakaan sivuunkirjoittaneelle, joka ei liiemmin tykkää suklaasta ja joka vihaa kaikkea ylimääräistä krääsää kotonaan.

Kyseisessä Jomppa_Koo:n tapauksessa esille tuodut kukat tai suklaa tuntuvat varsin hyviltä vaihtoehdoilta - koru on sillä rajalla, ja jos siihen päätyy niin ei missään nimessä mitään puolen hehtaarin kokoista korua vaan sievä ja kooltaan hyvin hillitty.

... ja sitten taas osa naisista suostuu käyttämään vain ja ainoastaan isoja koruja. Mitä tästä opimme? Älä ihan oikeasti osta korua. Tytön käyttämät korutkaan eivät välttämättä anna osviittaa siitä, mitä kannattaa ostaa. Esimerkiksi sivuunkirjoittanut sai kerran lahjaksi korun, joka oli samaa sarjaa, kuin mulla oli jo ennestään, mutta silti "vääränlainen".

Äläkä tosiaan ainakaan anna rahaa, sillä mahdollinen reaktio on myös se, että tyttö katkaisee kaiken yhteydenpidon ja vaihtaa puolta, kun kävelet vastaan kadulla.

Pienet koriste-esineet ovat monen mielestä kiva juttu, mutta silloin liikutaan jo vaarallisilla vesillä. Kannattaa miettiä mitä koriste-esineen voi ymmärtää viestivän lahjan antajasta ja vastaanottajasta.

... ja sitten on meitä, jotka emme voi sietää koriste-esineitä. Eli älä osta, ennen kuin olet varma siitä, että tyttö tykkää koriste-esineistä ja tiedät jopa, millainen kannattaa hankkia.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
huh huh... .
Kauheaa, hän vallan pillastui.
Koska inhoan ajatusta, että joku on minulle vihainen suklaasydämen ja komean kukkakimpun takia niin päätin lepytellä. Miten on Jaakko Kuu annatko anteeksi pahat sanani jos teen sinulle jotain kivaa suklaasta, kinuskista ja marsipaanista? Mietin onttoa sitruunaa koska mulla on tosi paljon keltaista tomuväriä. Sitruunan sisään teen yllätykseksi marsipaanista pienen piikkisen kaktuksen joka on kinuskisessa purkissa.
Käärin lepyttelylahjani uusiopaperiin ja solmin söpöt rusetit paperinarusta.

Ja jos tuo ei anteeksipyynnöksi kelpaa niin Jyp Fabu saa hakea minulle 20 kiloisen kiven, katsotaan sitten kuinka suu pannaan.

Terveisin koo, rakkauden lähetti
 
Noniin, nyt on lähes koko suunnitelma toteuttamista vaille valmis. Vaikka tokihan synttäreihin on vielä noin kolme kuukautta aikaa. Syksyllä siis lahjojen ostoon. Kyllä tuolla koru on kaulassa parissa kuvassa, joita äsken ihailin. Pitäs vaan miettiä minkälaisen sitä ostaa. Suklaa on sitten se toinen lahja. Ajattelin viedä lahjan itse paikalle, mutta pitää toivoa että mua ei nähdä.

EDIT: Tuli mieleen, että olisiko yksinkertainen sittenkin parempaa? Veikkaan, että kahvimuki toimii. Vai onko teillä kokemuksia, että nainen ei kahvimukista pitäisi? Pitää vaan etsiä sellainen, josta se tietää että muutakin on mielessä kuin ystävyys. Sydämen kuva?
 
Viimeksi muokattu:

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
EDIT: Tuli mieleen, että olisiko yksinkertainen sittenkin parempaa? Veikkaan, että kahvimuki toimii. Vai onko teillä kokemuksia, että nainen ei kahvimukista pitäisi? Pitää vaan etsiä sellainen, josta se tietää että muutakin on mielessä kuin ystävyys. Sydämen kuva?

Anna kahvimuki, jossa sydämmen sisällä siun naama. Jukureiden kausikorttikin voisi toimia, vielä siihen Jukureiden pelaaja-aition yläpuolelle.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noniin, nyt on lähes koko suunnitelma toteuttamista vaille valmis. Vaikka tokihan synttäreihin on vielä noin kolme kuukautta aikaa. Syksyllä siis lahjojen ostoon. Kyllä tuolla koru on kaulassa parissa kuvassa, joita äsken ihailin. Pitäs vaan miettiä minkälaisen sitä ostaa. Suklaa on sitten se toinen lahja. Ajattelin viedä lahjan itse paikalle, mutta pitää toivoa että mua ei nähdä.

Älä nyt Jomppa ota itseesi, mutta tässä on nyt kyllä käsillä klassinen tilanne, missä nainen sanoo jotain ja mies ymmärtää sen aivan päin helvettiä. Ja aina puhutaan naisen logiikasta... :). On täällä tosin muutama mieskin täysin oikeilla jäljillä. Ja onpa toki kerrottu erilaisista tulkinnanmahdollisuuksista naisten puolelta, mutta...

Tottahan toki saat hankkia ihastuksesi kohteelle ihan minkälaisen lahjan haluat, mutta tuntuu aika erikoiselta, että ihmisten kokemuksista ja neuvoista huolimatta (myös naisten) valitset sen vaihtoehdon, minkä uskotaan olevan kaikkein huonoin.

Ja nyt kun kerroit, että naisen syntymäpäivät ovat vasta 3kk:n kuluttua, mua alkoi ihan snadisti pelottaa...

Siitäkin huolimatta, toivon sinulle parasta menestystä valitsemallasi tiellä :).

EDIT: on sitä lahjaa näköjään mietitty uudemman kerran ;)
 
Viimeksi muokattu:

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Vai onko teillä kokemuksia, että nainen ei kahvimukista pitäisi? Pitää vaan etsiä sellainen, josta se tietää että muutakin on mielessä kuin ystävyys. Sydämen kuva?

Kahvimuki on jo selkeästi parempi idea, kuin korut tai personoidut suklaat. Mutta koska me naiset olemme nipoja, kranttuja ja muutenkin kamalia, joukostamme löytyy myös niitä, joiden ensimmäinen ajatus sydänmukista on, että "hyi helvetti miten lapsellinen, tyylitön ja kamala kapistus". Jos siis hän ei olekaan kiinnostunut.

Mukin hyvä puoli on se, että tyylittömämpikin muki kelpaa, jos nainen on myös ihastunut. Mutta koska ilmeisesti ette tunne vielä hyvin, suosittelen edelleen niitä kukkia. Tyylikkäämpi ja vähemmän "tunkeileva" lähestyminen.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Arvelinkin, että kukat ja korut on niitä perinteisiä ideoita. Noista vaihtoehdoista valitsen korun. Eiköhän se jollain tavalla kiitä...

Kuulehan nyt Jomppa...jos halua hankkia takuuvarman lahjan niin menet ostamaan Kaj Stenvallin taulusta kopioidun julistekuvan ja kehystät/kehystytät sen. Sopivia teemoja löytyy ihan riittävästi...jos siis haluat osoittaa ihastumistasi. Lisäksi taidelahja nostaa osakkeitasi välittömästi ja karsii sinut tusinakundeista, jotka ostavat lahjoiksi juuri koruja tai kukkia.

Taulun toiselle puolelle liimaat pienen kortin johon rustaat keksimäsi runon. Ei mitään hunajan valumisia vaan hauskan ja lyhyen tuotoksen, joka voisi sivuta itse taulun aihetta. Ja runon ei tarvitse rimmata...ajatuksia herättävä toteamus sopii monesti parhaiten. Aikaa sulla on keksiä.

On tietysti myös naisia, jotka ilostuvat suuresti kun saavat lahjaksi Roccon leffan ja uuden kaalimadon. Sekin kertoo, että haluat jotain muuta...ja enemmän.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Veikkaan, että kahvimuki toimii. Vai onko teillä kokemuksia, että nainen ei kahvimukista pitäisi? Pitää vaan etsiä sellainen, josta se tietää että muutakin on mielessä kuin ystävyys. Sydämen kuva?
Melkein kaikki naiset pitävät kahvista ja siten myös kahvimukeista, loistava ajatus tuokin, mutta sen on oltava ehdottomasti itse maalattu. Sinulla on nyt hyvää aikaa perehtyä posliinimaalauksen saloihin, (jos siis et vielä hallitse tuota taitoa) koska synttärit ovat vasta syksyllä.
Muki on lahjana sellainen, että siihen ei sovi maalata mitään herkkää kuten sydän. Joku sellainen kuva vois olla hyvä josta tyttö pystyy päättelemään sinun aikeesi…
Maalaa vaikka itsesi ongella, tyttö kyllä ymmärtää, että olet vähän niin kuin häntä kalastelemassa.
Tuossa "toinen ylhäältä" on malliksi onkijan kuva mukissa kai tuosta vinkkiä voi ottaa ilman, että rikotaan jotain mallisuojia. Ja tuossahan on sitäpaitsi koira ongella ja sinun tulee tietenkin maalata oma kuvasi.

Täydellisen ja nopean läpimurron tytön sydämeen saisit kyllä mukilla johon painettaisiin nämä kosiopuuhiisi liittyvät viestit. Sellaisia mukeja johon painetaan omia haluamiaan tiedostoja voi hankkia netistä. En vaan uskalla linkittää sivua kun se on sitten mainos ja mainoksia ei kai saa linkitellä.

Terveisin koo, Amorin apulainen
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Juu, takuuvarma ero, ainakin tässä taloudessa...

Kuin myös täällä. Kieltäydyn ehdottomasti asumasta yhdessä ainoankaan Stenvallin kanssa. Hyi helkkari. Kellarikomerossa on pari, ja voin vain vaivoin elää asian kanssa.

Anteeksi vain kaikille ankka-faneille.
 
Voi ei. Minähän pilaisin heti sen mukin jos yrittäisin siihen jotain hienoa kalastajaa suunnitella. Ei tule kysymykseenkään. Mutta tuo runo... sitä voi harkita vielä. Toisaalta ei minusta ole keksijäksi, joten unohdetaan koko juttu?
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Kuulehan nyt Jomppa...jos halua hankkia takuuvarman lahjan niin menet ostamaan Kaj Stenvallin taulusta kopioidun julistekuvan ja kehystät/kehystytät sen. Sopivia teemoja löytyy ihan riittävästi...jos siis haluat osoittaa ihastumistasi. Lisäksi taidelahja nostaa osakkeitasi välittömästi ja karsii sinut tusinakundeista, jotka ostavat lahjoiksi juuri koruja tai kukkia.
Taidelahja voi olla hyvä idea, mutta Stenvallin ankat ovat kärsineet jo vuosia sitten pajatson tyhjentävän inflaation. Stenvallia lahjapaperiin kääräisemällä on ilmeinen vaara leimautua tusinakundiksi ja pseudomäen mieheksi. Yleisenä ohjeena voi sanoa, että kannattaa välttää sellaista taidetta, teemaa tai taiteilijaa, jota on näkynyt vuosikaudet markettien ja halpahallien paperiosastoilla.

Samoin nuo tavaratalojen tusinajulisteet on syytä unohtaa. Ei sellaisia sovi antaa enää aikuiseen ikään ehtineelle naiselle, teiniprinsessat ovat kenties erikseen. Tasokkaaseen ladyyn ei tehdä vaikutusta ostamalla jokin halpakehyksiin ängetty Anttilan juliste.

Ajatus taiteesta lahjana on sinänsä viehättävä, ja fiksu saaja osaa varmasti arvostaa huolella mietittyä taidelahjaa. Omatekoista taidetta voi sitäkin vakavasti harkita, jos edes kohtalaista ilmaisukykyä löytyy.

Mitä mieltä palstan naiset muuten olette miehen antamista omatekoisista lahjoista? Siis esimerkiksi taidetta tai käsitöitä? Olisiko tässä Jomppa_Koolla ja muilla mahdollisuus tehdä kunnon pesäero tusinamiehiin, jos ilmaisu sallitaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös