Naisasiat

  • 7 532 344
  • 26 610

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Suosittelen kokeilemaan, ainakin kerran. Se oli hauskaa!
No tuo riippuu tilanteesta, milloin kieltäytyminen nostaa fiiliksiä. Itse asiassa mulla se ei nosta koskaan, kun tarkemmin mietin.

Itse pääsin nussittuani pakenemaan eilen puoliltaöin erään naisen luota ja kävellessäni autolleni, huomasin saapuneesta tekstarista, että exäni kaipasi seuraa. Pyysi kylään. Menin, vaikka hieman ketutti, että ei sitä pokeria päässytkään otolliseen la-su-yön aikaan pelaamaan.

Sielläpä se exäni kertoi kuinka oli illalla nykyisen poikakaverinsa suututtanut ja kuinka ei jaksa paneskella sen kanssa. Ja kuinka paskoja nussijoita yleensäkin miehet ovat, ettei meinaa happyendejä saada. Olin ihmeissäni, sillä hän juuri on SE yhdeksän minuutin nainen. Halusi sitten nussia siinä, vaan ei minua huvittanut, vaikka hänen kanssa se meno olisi normaaliladojen ja corollain jälkeen tuntunut kuin Ferrarilla olisi ajellut. Ei sitä toisten naisiin meikäläinen koske. Ketuttihan se kieltäytyä, vaan minkäs sitä selkärangalleen mahtaa.

Niin, että ensin saa itsetuntoa nostavasti (no ei se oikeasti nostanut yhtään) kuulla miten on osannut hoidella hänet ja sen jälkeen sain vielä kieltäytyä.

Söin sentään yöllä sen nykyisen poikakaverinsa puolikkaan pizzan jääkaapista, vaikken naistansa nussinutkaan.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Oot sä äijä! Näin aikuisen miehen näkökulmasta kertomuksesi on kuin suoraan limudiskosta. Ei mies noin käyttäydy...tai kuten sanoit niin itsetunnolle tekee hyvää. Jos siis omaa huonon itsetunnon naisten keskuudessa. Mä en näe tuossa mitään hauskaa...mut mulla onkin huumorintaju hieman outo.

Itsetunnossani ei ole pienintäkään vikaa. Mutta ei se koskaan niin hyvä ole, etteikö sitä aika ajoin pitäisi helliä, vaikka sitten tällä tavoin.

Ei mies noin käyttäydy? Jaa miksi ei? Jos aikuiset naiset saavat noin käyttäytyä, niin ei se kiellettyä ole miehiltäkään. Onhan niitä itseriittoisia vosujakin joskus palauteltava maan pinnalle sieltä prinsessaunistaan leijumasta!
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ei mies noin käyttäydy? Jaa miksi ei? Jos aikuiset naiset saavat noin käyttäytyä, niin ei se kiellettyä ole miehiltäkään.

Eikö olisi parempi olla tässä asiassa tuollaisten naisten yläpuolella? Ja eihän se kiellettyä ole...ei vain ole meikäläisen juttu tuo metodisi.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Eikö olisi parempi olla tässä asiassa tuollaisten naisten yläpuolella?

Ylpeyteni ei taivu tuollaisiin suorituksiin. Jos minua ottaa päähän naisen seura joskus, teen sen myös selväksi, aivan kuten naiset vastaavassa tilanteessa tekevät miehille. Mikä tässä on niin vaikea hyväksyä?

En väitä, että minulla liikaa naisseuraa olisi, ei tässä siitä ole kysymys. Mutta kun niitä naisia ei ihan joka baari-ilta jaksa katsella ja varsinkaan kuunnella, niin parempi se on heti tehdä selväksi ja mahdollisimman tylysti, ettei seura juuri nyt kiinnosta. Hyvä baari-ilta menee pilalle, jos vastentahtoisesti yrittää keskustella naisen kanssa, joka ei kiehdo millään lailla. Itse asiassa tuollaiset 20-25 -vuotiaat naiset ovat lähtökohtaisesti usein myös todella rasittavaa kuunneltavaa, kun kuvittelevat olevansa jotakin ainutlaatuista ja korvaamatonta. Vittu sitä jaksa kuunnella, varsinkin jos haluaa vain olla tarkkailemassa meininkiä baarissa ja pohdiskella itsekseen niitä näitä. Sitä paitsi, naisia on niin mahtavaa silloin tällöin näpäytellä verbaalisesti heittämällä mahdollisimman tylyä ja epäkohteliasta settiä päin itseään täynnä olevan paskantärkeän prinsessan naamataulua.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Ylpeyteni ei taivu tuollaisiin suorituksiin. Jos minua ottaa päähän naisen seura joskus, teen sen myös selväksi, aivan kuten naiset vastaavassa tilanteessa tekevät miehille. Mikä tässä on niin vaikea hyväksyä?

En väitä, että minulla liikaa naisseuraa olisi, ei tässä siitä ole kysymys. Mutta kun niitä naisia ei ihan joka baari-ilta jaksa katsella ja varsinkaan kuunnella, niin parempi se on heti tehdä selväksi ja mahdollisimman tylysti, ettei seura juuri nyt kiinnosta. Hyvä baari-ilta menee pilalle, jos vastentahtoisesti yrittää keskustella naisen kanssa, joka ei kiehdo millään lailla. Itse asiassa tuollaiset 20-25 -vuotiaat naiset ovat lähtökohtaisesti usein myös todella rasittavaa kuunneltavaa, kun kuvittelevat olevansa jotakin ainutlaatuista ja korvaamatonta. Vittu sitä jaksa kuunnella, varsinkin jos haluaa vain olla tarkkailemassa meininkiä baarissa ja pohdiskella itsekseen niitä näitä. Sitä paitsi, naisia on niin mahtavaa silloin tällöin näpäytellä verbaalisesti heittämällä mahdollisimman tylyä ja epäkohteliasta settiä päin itseään täynnä olevan paskantärkeän prinsessan naamataulua.

Täältä rispektit tahtoo:lle! Tuollaista toimintaa minä kyllä osaan arvostaa ja myönnän, että olen pari kertaa itsekkin noin toiminut jossain random kuppilassa.
Tässä onkin tullut ne pääpointit jo korjattua eli miksi naiset voivat jaella sitten rukkasia ja miehet sitten eivät? Miehen pitää hyväksyä aina kaikki häntä lähestyvät naiset? Naiset voivat olla vaikeasti tavoiteltavia, mutta miehet eivät? Erikoista on myös se, että miehet yleensä pakit saaneena lähtevät tilanteensa hiljaisina ja mitään sanomattomina, mutta naisten pitää jäädä vittuilemaan vielä nostaakseen omaatuntoaan ja muistuttaakseen miten voit näin kauniin naisen hylätä kuten repliikeillä "sika!", "kusipää, en olisi sua halunnutkaan" jne. Tekee myös hyvää sille pilvissä leijuvalle glamourmalli-blondille, että hänet havahdutetaan siihen tosiasiaan, että kyllä hänellekkin voi antaa fudut milloin vain, missä vain.
Tahtoon kirjoituksesta huomaa myös omalta kohdaltaan silloin tällöin sen, että hyvät illat ovat menneet äijäporukalla pilalle siten, että joku porukasta sitten alistuu jollekkin siidereissä olevalle kaakattavalle harpulle, jonka juttuja ei kukaan jaksa kuunnella varsinkaan sellaisena iltana kun ollaan jätkäporukalla liikenteessä juttelemassa elämänmenoa jne. Eron huomaa vasta onnistuneen illan jälkeen todella, kun ei porukkaan oteta ketään vosua pyörimään ja sekoittamaan pakkaa.
En nyt lietsoa mitään ääripäätä, että "älä edes puhu edes naisille", vaan naistenkaadoille on järjestetty ne omat iltansa sitten. On vain hyvä, että tämä kissa nostettiin kuitenkin nyt pöydälle.
 

Dominator131

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ja pakko on tunnustaa, että tuosta tylystä käyttäytymisestä tuli kyllä helvatan hyvä fiilis! Naisten kyrpiintyneen pettyneissä lärveissä silmät lepäsivät! Harvoin olen baarista lähtenyt niin tyytyväisenä kotiin, kuin tuon illan päätteeksi. Saattaa kuulostaa hieman sairaalta käyttäytymisestä, mutta kuinka moni nainen ei joskus tunnusta käyttäytyneensä samoin? Käsi ylös!

Suosittelen kokeilemaan, ainakin kerran. Se oli hauskaa!

Mä en kyllä ymmärrä tätä baarin lihatiski-kulttuuria. Ikinä en oo itse saanut pakkeja baarissa, toisaalta kerratkin ovat olleet harvassa, kun tuo baari tuntuu niin teennäiseltä paikalta tutustua muihin ihmisiin, ihmiset kun saattavat olla jonkin vaikutuksen alaisena, eivätkä täysin omia itsejään.

Otetaan esimerkiksi se, että joku suhteellisen kaunis tai mukava nainen tulee juttelemaan baarissa minulle. Juttelen hänelle takaisin kohteliaasti, vaikkei minua kiinnosta selvästi, aikaa kuluu jutellessa, ja jossain vaiheessa hän tajuaa ettei minua nappaa yhtään baarin kaltainen paikka tutustumiseen, tai hän henkilönä muutenkaan. Keskustelu loppuu ja poistumme omille teillemme. Olen kuitenkin kohdellut häntä kuin toista ihmistä kuuluisi kohdeltavan, enkä haistavittu-meiningillä niinkuin suuri osa muista ihmisistä. Jos tapaamme naisen kanssa jossain muussa paikassa joskus uudestaan - hän ei välttämättä pidä minua täysin urpona ja saatamme jopa tutustua paremmin ja saatan huomata että hän onkin tutustumisen arvoinen.
Pointtina tässä on se, että ei ketään pidä kohdella tuolla tapaa. Ei naisten miehiä eikä miesten naisia.

Ja vähän oman tilanteen apdeittia aiemmin kertomastani naisesta. Lähetin naiselle paketin ja sen kylkiäisenä aika henkilökohtaisen kirjeen, saa nähdä kuinka uppoaa. Oon ymmärtänyt, että kukaan ei lähetä enää nykyisin kirjeitä. Toivottavasti mun pointtini menee hänelle perille..
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Mä en kyllä ymmärrä tätä baarin lihatiski-kulttuuria. Ikinä en oo itse saanut pakkeja baarissa, toisaalta kerratkin ovat olleet harvassa, kun tuo baari tuntuu niin teennäiseltä paikalta tutustua muihin ihmisiin, ihmiset kun saattavat olla jonkin vaikutuksen alaisena, eivätkä täysin omia itsejään.

Totta, baarissa harvoin vain ollaan hakemassa mitään onnellista avioliiton alkua vaan yhden illan juttuja ehkäpä noin 85%,ketkä siellä sillä mielellä pyörivät. Baariolosuhteet vaikuttavat myös siihen millainen keskustelusta miehen ja naisen välillä tulee. On kuuma, ahdasta, rööki haisee (nykyään onneksi kiellettyä), ihmiset hermostuneita, kiire, tarve päästä nopeasti asiasta A kohtaan B eli hätiköinti, kaverit, jotka ovat painostava tekijänä ja viimeisimpänä, mutta ei todellakaan vähäisimpänä alkoholi. Yritäppä siinä sitten alkaa kovin syvällisiä juttelemaan varsinkin jos vastapuolella pyyhkimissä 1,5 promillea. Riippuu tietenkin paljon paikasta, jos kyseessä joku Sedun yökerho ja kello lähemmäs valomerkkiä niin seuran etsiminen voi olla kovaakin ja siinä kohteliaisuudet unohtuu puolin ja toisin. Kännissä sitä tosin tuntee itsensä tilanteessa kuin tilanteessa parhaaksi jätkäksi ja tosi kohteliaaksi vastakkaiselle sukupuolelle. Naamareissa tosin ei niitä naisia pidäkkään iskeä, yksi itsestäänselvyys tähän väliin.
Senpä takia on paljon mukavampaa olla rauhallisemmassa paikassa, jossa todella viihtyy sanan varsinaisessa merkityksessä.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Pointtina tässä on se, että ei ketään pidä kohdella tuolla tapaa.

Mutta kun se on niin kivaa! Ihan oikeasti, siinä todella sai aikamoiset kicksit, kun naisen "itsetunto" koki hemmetinmoisen kolauksen! Ilkeää käyttäytymistä tuo on, mutta niin hauskaa! En säästele ilkeitä sanoja vastaisuudessakaan, jos joskus vastaavanlainen tilanne tulee vastaan, eli että en ole juttutuulella. Parempi olla ilkeä ja tyly, niin siitä vosusta pääsee pikemmin eroon, eikä kummankaan aika kulu hukkaan.
 

Teddy_H

Jäsen
Suosikkijoukkue
T-73, Pantserfaust
Mutta kun se on niin kivaa! Ihan oikeasti, siinä todella sai aikamoiset kicksit, kun naisen "itsetunto" koki hemmetinmoisen kolauksen! Ilkeää käyttäytymistä tuo on, mutta niin hauskaa! En säästele ilkeitä sanoja vastaisuudessakaan, jos joskus vastaavanlainen tilanne tulee vastaan, eli että en ole juttutuulella. Parempi olla ilkeä ja tyly, niin siitä vosusta pääsee pikemmin eroon, eikä kummankaan aika kulu hukkaan.

Pakko sanoa että helvetin lapsellinen asenne. Suurempaa luuseria ei taida ollakaan kuin sellaiset jotka nauttivat saadessaan toiselle huonot fiilikset. Samaa ns. "alempaa kastia" koulu- ja työpaikkakiusaajien kanssa. Silloin kun munaskuista löytyy niin pakkien antamisenkin voi suorittaa ihan miehekkäästi tekemättä asiasta sen suurempaa numeroa.
 

Dominator131

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mutta kun se on niin kivaa! Ihan oikeasti, siinä todella sai aikamoiset kicksit, kun naisen "itsetunto" koki hemmetinmoisen kolauksen! Ilkeää käyttäytymistä tuo on, mutta niin hauskaa! En säästele ilkeitä sanoja vastaisuudessakaan, jos joskus vastaavanlainen tilanne tulee vastaan, eli että en ole juttutuulella. Parempi olla ilkeä ja tyly, niin siitä vosusta pääsee pikemmin eroon, eikä kummankaan aika kulu hukkaan.

Kyllä ne samat kicksit voi saada esimerkiksi netissä vittuilemalla - sillon kun ei kyllä satuta välttämättä niin pahasti kuin suolaamalla oikeassa elämässä. Ei ilkeä tai tyly tarvitse olla jos haluaa naisesta nopeasti eroon. Poistut paikalta tai sanot suoraan ettei kiinnosta, ilman mitään tylyyttä tai ilkeyttä. Harva jos kukaan jaksaa enää suoraan sanomisen jälkeen yrittää mitään. Ja jos yrittää on aika kännissä tai tyhmä.
Ja kyllä, oikeassa elämässä vittuilut tai vastaavat asenteet muita kohtaan - sattuivat ne sitten minä hetkenä elämää hyvänsä - satuttavat pahasti. Kyllä jokainen miettii jossain vaiheessa mitä on itselle sanottu ja mitä se sanoja on sillä tarkoittanut, sitten ihmetellään miksi kaikilla on paha olla...puuuh.
Olisi helpompaa jos kaikki kunnioittaisivat toisiaan ihmisenä, mä pyrin henkilökohtaisesti aina tähän, vaikka joskus tietty lipsuu.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ja kyllä, oikeassa elämässä vittuilut tai vastaavat asenteet muita kohtaan - sattuivat ne sitten minä hetkenä elämää hyvänsä - satuttavat pahasti. Kyllä jokainen miettii jossain vaiheessa mitä on itselle sanottu ja mitä se sanoja on sillä tarkoittanut, sitten ihmetellään miksi kaikilla on paha olla...puuuh.
Olisi helpompaa jos kaikki kunnioittaisivat toisiaan ihmisenä, mä pyrin henkilökohtaisesti aina tähän, vaikka joskus tietty lipsuu.

Totta kai ne vittuilut satuttavat, sehän on vittuilun tarkoituskin.

Ja naiset saavat syyttää vain ja ainoastaan itseään siitä, että voivat saada tällaisia vittumaisia pakkeja osakseen. Itsepähän nokka pystyssä jakelevat antaumuksella niitä vittumaisia pakkejaan miehille, jotka pahimmassa tapauksessa ovat keränneet koko illan rohkeutta mennäkseen sitten hitaiden vuorossa ollessa kysymään targettiaan lavalle. Ja vastaus kovin kovin usein on luokkaa "En tanssi, painu vittuun". Joten sitä saa mitä tilaa, en häpeile tai kadu vittumaisuuttani mainitsemiani naisia kohtaan pätkääkään, päin vastoin. Ikään kuin pientä palautetta "paremmalle" sukupuolelle siitä iänikuisesta vaikeasti tavoitettavaa esittämisestä.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Miksikö käyttäydyn näin? Perustelen tätä puhtaasti tasa-arvolla. Tunnettuahan on se fakta, että naiset kyllä saavat jaella tylyin sanoin pakkeja heitä ystävällisesti lähestyville miehille, mutta miehen pitäisi olla heti kieli lattialla, kun joku vähän paremman näköinen nainen heitä lähestyy. Rohkenen kyseenalaistaa tämän faktan.

Ja pakko on tunnustaa, että tuosta tylystä käyttäytymisestä tuli kyllä helvatan hyvä fiilis! Naisten kyrpiintyneen pettyneissä lärveissä silmät lepäsivät! Harvoin olen baarista lähtenyt niin tyytyväisenä kotiin, kuin tuon illan päätteeksi. Saattaa kuulostaa hieman sairaalta käyttäytymisestä, mutta kuinka moni nainen ei joskus tunnusta käyttäytyneensä samoin? Käsi ylös!

Suosittelen kokeilemaan, ainakin kerran. Se oli hauskaa!
Vaikka kuinka yritätkin vakuutella, niin itsetunnossasi on kyllä pahoja ongelmia. Loukkaat ihmisiä etukäteen, ikään kuin varmuuden varaksi, etteivät he ehdi ensin ja sitten vielä ylpeilet sillä. Oletusarvosi on se, että kaikki naiset ovat vittumaisia ja antavat tylysti pakit. Jep jep. Kasva nyt aikuiseksi ja ala käyttäytyä sen mukaan. Vaihtoehtoisesti hanki ammattiapua huonoon itsetuntoosi. Säälin sinua.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Mutta kun se on niin kivaa! Ihan oikeasti, siinä todella sai aikamoiset kicksit, kun naisen "itsetunto" koki hemmetinmoisen kolauksen! Ilkeää käyttäytymistä tuo on, mutta niin hauskaa! En säästele ilkeitä sanoja vastaisuudessakaan, jos joskus vastaavanlainen tilanne tulee vastaan, eli että en ole juttutuulella. Parempi olla ilkeä ja tyly, niin siitä vosusta pääsee pikemmin eroon, eikä kummankaan aika kulu hukkaan.

Pakko sanoa että helvetin lapsellinen asenne. Suurempaa luuseria ei taida ollakaan kuin sellaiset jotka nauttivat saadessaan toiselle huonot fiilikset. Samaa ns. "alempaa kastia" koulu- ja työpaikkakiusaajien kanssa. Silloin kun munaskuista löytyy niin pakkien antamisenkin voi suorittaa ihan miehekkäästi tekemättä asiasta sen suurempaa numeroa.

Sama.

Vaikka minut on joistain baareista käännytetty pois, ei kaikki portsarit silti ole kusipäitä. Ilmeisesti on koko naiskunnan syy että joku nainen on ollut sinulle mulkku. Syy tosin varmaan on siihen ollut. Omapa on häpeäsi jos seura ei kelpaa. Jaksoitko edes ottaa selvää edes vähän alusta, olisivatko nämä neitoset saattaneet jopa olla ihan mukavaa seuraa, vai oliko mielessäsi jos 40 cm pitkä virtuaalipippeli kun pääset Jatkoaikaan kertomaan kuinka kova kaveri olet ja kuinka naiset ansaitsevat tämän.

Säälittävää. No onneksi sinulla on aina Kalsarikänni-ketju. Mihin sitä seuraa tarvitsee. Tässä vielä sinäänsä ristiriitainen viesti historiastasi. Oliko näillä neideillä liikaa aloitekykyä?

Itse satun olemaan aloitekyvyttömistä naisista juuri samaa mieltä: kaavoihin kangistuneita, pinnallisia ja saamattomia tapauksia. Aloitekykyiset naiset ovat jo ensitutustumisesta asti (siis hetkestä, jolloin tekevät aloitteen) yllätyksellisiä ja sitä kautta mielenkiintoisia.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Sama.

Vaikka minut on joistain baareista käännytetty pois, ei kaikki portsarit silti ole kusipäitä. Ilmeisesti on koko naiskunnan syy että joku nainen on ollut sinulle mulkku. Syy tosin varmaan on siihen ollut. Omapa on häpeäsi jos seura ei kelpaa. Jaksoitko edes ottaa selvää edes vähän alusta, olisivatko nämä neitoset saattaneet jopa olla ihan mukavaa seuraa, vai oliko mielessäsi jos 40 cm pitkä virtuaalipippeli kun pääset Jatkoaikaan kertomaan kuinka kova kaveri olet ja kuinka naiset ansaitsevat tämän.

Säälittävää. No onneksi sinulla on aina Kalsarikänni-ketju. Mihin sitä seuraa tarvitsee. Tässä vielä sinäänsä ristiriitainen viesti historiastasi. Oliko näillä neideillä liikaa aloitekykyä?

Mutta kun se on niin kivaa! Ihan oikeasti, siinä todella sai aikamoiset kicksit, kun naisen "itsetunto" koki hemmetinmoisen kolauksen! Ilkeää käyttäytymistä tuo on, mutta niin hauskaa! En säästele ilkeitä sanoja vastaisuudessakaan, jos joskus vastaavanlainen tilanne tulee vastaan, eli että en ole juttutuulella. Parempi olla ilkeä ja tyly, niin siitä vosusta pääsee pikemmin eroon, eikä kummankaan aika kulu hukkaan.

Kun kerran noita lihavointeja ryhdyit käyttämään, niin olisit käyttänyt vähän tasapuolisemmin. Enhän minä nyt aina naisia seurastani häädä, vain silloin, kun en seuraa kaipaa. Eikä tällainen tilanne nyt loppujen lopuksi kauhean usein baarissa ole. Tuona iltana nyt vain sattui olemaan. Ja ajattelin, että kun naisetkin saavat olla tylyjä mulkkuja, niin pitäähän minunkin olla. Itsepähän naiset aina touhottavat sen tasa-arvon perään.

Ja olen otettu siitä, että olet perehtynyt viestihistoriaani noin tarkkaan. Itsetuntoani hellitään taas :)
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilen tapasin baarissa erään neidin, jonka tunnen suhteellisen hyvin, mutta jonka kanssa en ole keskustellut kasvotusten kunnolla varmaankaan puoleen vuoteen. Siinä sitten juteltiin ja naureskeltiin kaikelle ja oli hyvä henki ilmassa kokoajan ja molemmilla oli selvästi hauskaa ja mukavaa. Asumme aika lähellä toisiamme, joten kävelimme kotimatkan yhdessä ja sama fiilis oli edelleen päällä, kuin siellä baarissa. Tässä vaiheessa iski taas pienimuotoinen ihastuminen häntä kohtaan. Olin hänestä hiukan kiinnostunut keväällä, mutta en tehnyt mitään liikettä häntä kohtaan, kun sain käsityksen, että häntä ei kiinnostaisi, mutta sitähän ei varmana voinut tietää, koska jätin ne "liikkeeni" tekemättä. Siinä sitten saavuimme ns. T-risteykseen eli tiemme olivat erkanemassa eri suuntiin ja jäimme tähän kohtaan hetkeksi juttelemaan illasta ja oikeastaan kaikesta mitä mieleen tuli. Olimme molemmat jonkin verran humalassa ja jotenkin mielestäni siinä kipinöi sellaista telepatiaa välillämme koko illan. Mietin siinä pienen hetken, että tekisinkö liikkeen ja vaikka suutelisin häntä, mutta emme olleen aivan sellaisella etäisyydellä josta se oli luontevaa, joten tavallaan jänistin. Ajattelin, että jos hän säikähtäisi ja lähtisi pois tämän jälkeen ja välimme jäisi sellainen kiusallinen "rako" tämän jälkeen. Tarkoitan sitä, että hän ei haluaisin puhua kanssani liiemmin, koska tein tälläisen "virheliikkeen".
En tehnyt sitten mitään, kun en uskaltanut vaikka teki niin paljon mieli ja siinä sitten hyvästelimme toisemme ja lähdin kotiin nukkumaan. Sängyssä vielä ajattelin, että pitäiskö lähettää jokin tekstiviesti hänelle, mutta mietin kauan mitä lähettäisin, ettei se olisi liian "läpinäkyvää" tai antaisi heti väärän käsityksen hänelle. Siinä sitten lähetin, että oli kivaa hänen kanssaan pitäisi joskus uusiksi ottaa ja hän vastasi oikeastaan samaa minkä lähetin eli, että hänellä oli myös kivaa jne.
Tästä lähtien olen ajatellut tätä ihmistä jatkuvasti ja en tiedä miten etenisin asian kanssa, kun usein olen liian "hidas" näissä asioissa. Tavallaan kaduttaa, kun en yrittänyt sitä suudelmaa, koska en nyt tiedä miten hän siihen olisi reagoinut, mutta lähinnä olen iloinen, etten kokeillut sitä ja "riskeeranut" tätä juttua. Nyt vain pitäisi miettiä, miten tästä etenisi. Sen käsityksen olen saanut, ettei hän ole kovin sitoutuva ihminen nykyään.

Onko vinkkejä oi palstaveljet ?

Jälleen nuori sydän yrittää saada jotain aikaan.
 

tutzba

Jäsen
Tästä lähtien olen ajatellut tätä ihmistä jatkuvasti ja en tiedä miten etenisin asian kanssa, kun usein olen liian "hidas" näissä asioissa.

Hidas? Sinäkö?

Anna mennä vaan. Kerro tytölle tunteistasi, ethän sinä siinä mitään menetäkään. Turhaan jäät miettimään tekemättömiä asioita, eivät ne siitä miksikään muutu. Kysy rohkeasti mitä mieltä tämä tyttö olisi, jos joku päivä vaikka näkisitte (päivä)kahvien merkeissä.
 

Teddy_H

Jäsen
Suosikkijoukkue
T-73, Pantserfaust
Enhän minä nyt aina naisia seurastani häädä, vain silloin, kun en seuraa kaipaa. Eikä tällainen tilanne nyt loppujen lopuksi kauhean usein baarissa ole. Tuona iltana nyt vain sattui olemaan. Ja ajattelin, että kun naisetkin saavat olla tylyjä mulkkuja, niin pitäähän minunkin olla.
Sä et tosiaan näe mitään epäkohtaa siinä että sä toisaalta diggailet aloitekykyisiä naisia ja toisaalta ihan vaan jos siltä tuntuu niin pyrit siihen että aloitekykyisen naisen itsetunto saa kolauksen. Jos Sirpa vastaa tanssiin kutsuun että "painu v----un", niin miten sä luulet että se Sirpaan vaikuttaa että ilkeilet Mirkulle kun tämä yrittää sinua lähestyä? Voisin kuvitella että aika vähän. Mitä sä edes kuvittelet siitä hyötyväsi? Sen, että Mirkkukin alkaa jatkossa mököttää yksistään ja baariin eksyessään, vastaten lähestymisyrityksiin haistatteluin?

Itsetuntoani hellitään taas :)
Pakkohan se on kun noista sun teksteistä paistaa läpi niin heikko itsetunto. Jos sua on muualla kiusattu niin tiedä että täällä ei kiusata. Saat olla ihan oma itsesi, kunhan et kiusaa muita. Ainakaan tyttöjä. Vähän selkärankaa vain niin sitä pystyy nousemaan tuollaisen yläpuolelle aika helposti. Piis änd laav :)
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Sä et tosiaan näe mitään epäkohtaa siinä että sä toisaalta diggailet aloitekykyisiä naisia ja toisaalta ihan vaan jos siltä tuntuu niin pyrit siihen että aloitekykyisen naisen itsetunto saa kolauksen. Jos Sirpa vastaa tanssiin kutsuun että "painu v----un", niin miten sä luulet että se Sirpaan vaikuttaa että ilkeilet Mirkulle kun tämä yrittää sinua lähestyä? Voisin kuvitella että aika vähän. Mitä sä edes kuvittelet siitä hyötyväsi? Sen, että Mirkkukin alkaa jatkossa mököttää yksistään ja baariin eksyessään, vastaten lähestymisyrityksiin haistatteluin?

Olen aika varma, että tämä "Mirkku" jonakin toisena baari-iltana voisi hyvin jonkun miehen käännyttää vielä paljon rumemmilla sanoilla, kuin millä minä karkoitin Mirkun. Sen näki jo kilometrin päähän. Kauniit naiset kun tuppaavat turhan usein olevan pinnallisia ja itseriittoisia kusipäitä. "Tavallisen näköiset" naiset ovat niitä kaikkein mukavimpia.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Olen aika varma, että tämä "Mirkku" jonakin toisena baari-iltana voisi hyvin jonkun miehen käännyttää vielä paljon rumemmilla sanoilla, kuin millä minä karkoitin Mirkun. Sen näki jo kilometrin päähän. Kauniit naiset kun tuppaavat turhan usein olevan pinnallisia ja itseriittoisia kusipäitä. "Tavallisen näköiset" naiset ovat niitä kaikkein mukavimpia.

Jumalauta, sähän oot miesten oma Kari Grandi, sankari, pelastaja, melkein jopa Jeesus. Ennakoiden tuhoat naisten fiiliksiä periaatteella "säästyypä taas yksi miestoverini".

Nostan hattua ja lähden teettämään sankarille trikoot seuraavaa baarikeikkaa varten. Muista olla kusipää ensi kerralla neljälle naiselle minun puolestani. On sitten minun osalta vuoden kiintiö täynnä.

Melekoosta. Sitten ihmetellään kun naisten mielestä miehet on mulkkuja.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Jumalauta, sähän oot miesten oma Kari Grandi, sankari, pelastaja, melkein jopa Jeesus. Ennakoiden tuhoat naisten fiiliksiä periaatteella "säästyypä taas yksi miestoverini".

En ajatellut asiaa tippaakaan muiden miesten kannalta, en siis koe olevani mikään pelastaja. Tarkoitukseni oli vain pudottaa "Mirkku" maan pinnalle, koska kauniilla naisilla on usein taipumus kuvitella olevansa automaattisesti miesten kuolausten kohteita. Ilmeisesti pudotuksessani onnistuin, "Mirkun" reaktiosta päätellen.

Mikä tässä on niin vaikeaa käsittää, ja ennen kaikkea, miksi et voi myöntää, että myös naiset osaavat olla mulkkuja? Minut leimataan heikkoitsetuntoiseksi luuseriksi, naiset saavat vapaasti polkea miesten itsetuntoa silloin, kun heitä huvittaa? Asia ei voi, eikä saa olla näin!
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Mikä tässä on niin vaikeaa käsittää, ja ennen kaikkea, miksi et voi myöntää, että myös naiset osaavat olla mulkkuja? Minut leimataan heikkoitsetuntoiseksi luuseriksi, naiset saavat vapaasti polkea miesten itsetuntoa silloin, kun heitä huvittaa? Asia ei voi, eikä saa olla näin!

Kyllähän naiset osaa olla mulkkuja. Kyllä sen tiedän, asun sentään sellaisen kanssa. Eikä varmaan heidän käyttäytymisensä ole sen hyväksyttävämpää vastaavissa tilanteissa. Tuo sinun säälittävä itsetunnon kohotuksesi täällä on aiheuttanut suurimman kommenttiryöpyn. Näin ainakin uskon. Ei kukaan lähde esimerkiksi baariin vain olemaan mulkku.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ei kukaan lähde esimerkiksi baariin vain olemaan mulkku.

Tämä on varmasti totta. Tuona iltana lähdin vain radalle rentoutumaan, yksikseni. Ja koska koin vakavan uhan omalle rauhalleni, päätin antaa naikkosen maistaa omaa lääkettään. Sitähän naiset ovat ylimielisellä ja halventavalla käytöksellään miehiä kohtaan jo pitkään kerjänneet. Kun kerran haluavat olla vaikeasti tavoiteltavia, niin ollaan tavoittelematta sitten!
 

Fordél

Jäsen
Tämä on varmasti totta. Tuona iltana lähdin vain radalle rentoutumaan, yksikseni. Ja koska koin vakavan uhan omalle rauhalleni, päätin antaa naikkosen maistaa omaa lääkettään. Sitähän naiset ovat ylimielisellä ja halventavalla käytöksellään miehiä kohtaan jo pitkään kerjänneet. Kun kerran haluavat olla vaikeasti tavoiteltavia, niin ollaan tavoittelematta sitten!

Mutta olivatko juuri nuo naiset aiheuttaneet sinulle jotain kärsimystä? Olivatko juuri he olleet ylimielisiä ja halventavia?

Mielestäni käytöksesi oli totaalisen idioottimaista ja harvinaisen itsekästä. Jos menet baariin niin tiedät varmasti, että joudut kohtaamaan siellä ihmisiä. Jos haluat olla yksin niin sulkeudu vaikka vessaasi, mutta baari ei ole ehkä ihan paras paikka yksinolemiselle. Näin ollen musta sulla ei ollu kyllä mitään oikeutta lähteä vittuilemaan noille naisille vaan olisit ihan hyvin voinut kohteliaasti sanoa, että anteeksi mutta haluan olla yksin. Nyt lähdit hakemaan itsellesi roolia ja halusit nöyryyttä tuntemattomia naisia. Itsekeskeskeistä ja kaikkea muuta kuin miehekästä menoa! Sori, mutta et todellakaan saa multa mitään kunnioitusta vaikka tuskin sitä tarvitkaan. Hyvä itsetunto on kaikkea muuta kuin toisen halventamista. Alennuit nyt näiden vihaamiesi naisten tasolle, joten missä järki?
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Mielestäni käytöksesi oli totaalisen idioottimaista ja harvinaisen itsekästä. Jos menet baariin niin tiedät varmasti, että joudut kohtaamaan siellä ihmisiä. Jos haluat olla yksin niin sulkeudu vaikka vessaasi, mutta baari ei ole ehkä ihan paras paikka yksinolemiselle.

Kyllä lähden useinkin baariin olemaan yksikseni. Onhan siellä baarissa aina se tunnelma, musiikki ja vilske ympärillä, jota on ihan kiva joskus sivustakin seurata ja samalla fundeerata maailman menoa. Jos se on sinusta outoa, en voi sille mitään, mutta itse toisinaan toimin näin.

Näin ollen musta sulla ei ollu kyllä mitään oikeutta lähteä vittuilemaan noille naisille vaan olisit ihan hyvin voinut kohteliaasti sanoa, että anteeksi mutta haluan olla yksin.

Kuten ensimmäisessä tätä aihetta koskevassa viestissä totesin, siihen jälkimmäiseen naiseen eivät nämä kohteliaat pyynnöt poistua seurastani edes tehonneet. Jouduin kirjaimellisesti taluttamaan naisen pois pöydästäni. Kun on tyly ja töykeä, viesti vain menee paremmin perille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös