Eilen tapasin baarissa erään neidin, jonka tunnen suhteellisen hyvin, mutta jonka kanssa en ole keskustellut kasvotusten kunnolla varmaankaan puoleen vuoteen. Siinä sitten juteltiin ja naureskeltiin kaikelle ja oli hyvä henki ilmassa kokoajan ja molemmilla oli selvästi hauskaa ja mukavaa. Asumme aika lähellä toisiamme, joten kävelimme kotimatkan yhdessä ja sama fiilis oli edelleen päällä, kuin siellä baarissa. Tässä vaiheessa iski taas pienimuotoinen ihastuminen häntä kohtaan. Olin hänestä hiukan kiinnostunut keväällä, mutta en tehnyt mitään liikettä häntä kohtaan, kun sain käsityksen, että häntä ei kiinnostaisi, mutta sitähän ei varmana voinut tietää, koska jätin ne "liikkeeni" tekemättä. Siinä sitten saavuimme ns. T-risteykseen eli tiemme olivat erkanemassa eri suuntiin ja jäimme tähän kohtaan hetkeksi juttelemaan illasta ja oikeastaan kaikesta mitä mieleen tuli. Olimme molemmat jonkin verran humalassa ja jotenkin mielestäni siinä kipinöi sellaista telepatiaa välillämme koko illan. Mietin siinä pienen hetken, että tekisinkö liikkeen ja vaikka suutelisin häntä, mutta emme olleen aivan sellaisella etäisyydellä josta se oli luontevaa, joten tavallaan jänistin. Ajattelin, että jos hän säikähtäisi ja lähtisi pois tämän jälkeen ja välimme jäisi sellainen kiusallinen "rako" tämän jälkeen. Tarkoitan sitä, että hän ei haluaisin puhua kanssani liiemmin, koska tein tälläisen "virheliikkeen".
En tehnyt sitten mitään, kun en uskaltanut vaikka teki niin paljon mieli ja siinä sitten hyvästelimme toisemme ja lähdin kotiin nukkumaan. Sängyssä vielä ajattelin, että pitäiskö lähettää jokin tekstiviesti hänelle, mutta mietin kauan mitä lähettäisin, ettei se olisi liian "läpinäkyvää" tai antaisi heti väärän käsityksen hänelle. Siinä sitten lähetin, että oli kivaa hänen kanssaan pitäisi joskus uusiksi ottaa ja hän vastasi oikeastaan samaa minkä lähetin eli, että hänellä oli myös kivaa jne.
Tästä lähtien olen ajatellut tätä ihmistä jatkuvasti ja en tiedä miten etenisin asian kanssa, kun usein olen liian "hidas" näissä asioissa. Tavallaan kaduttaa, kun en yrittänyt sitä suudelmaa, koska en nyt tiedä miten hän siihen olisi reagoinut, mutta lähinnä olen iloinen, etten kokeillut sitä ja "riskeeranut" tätä juttua. Nyt vain pitäisi miettiä, miten tästä etenisi. Sen käsityksen olen saanut, ettei hän ole kovin sitoutuva ihminen nykyään.
Onko vinkkejä oi palstaveljet ?
Jälleen nuori sydän yrittää saada jotain aikaan.