Naisasiat

• 7 587 883
  • 26 609

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Niin, mikäli oikein luin riviesi välistä, niin ilmeisesti vihjailet minun tuijottaneen kaverini naisen tissejä.

En vihjaillut, itseasiassa ei käynyt mielessäkään. Kunhan halusin ottaa esille sen toisenkin puolen, että kyllä te miehetkin (yksilöimättä nyt ketään) osaatte.

Tuollaisiin naisiin en ole törmännyt, mutta olen tavannut useitakin miehiä, jotka huikkaa otettuaan alkavat kainostelematta tuijottaa kaverinsa naisen tissejä. Joihinkin sattuu, kaikkiin ei. Kokemukseni mukaan riippuu siitä, kuinka hyvä kaveri ja minkä kokoinen on kyseessä - niitä läheisimpiä ja hintelimpiä ei yleensä kehdata lyödä.

Hmm itse ainakin luokittelen tissien tuijottelun ja perseelle läimäyttelyn aivan eri kategoriaan. Kovassa humalassa saattaa toisinaan jumittua hetkeksi johonkin tiettyyn kiintopisteeseen, mikä voi olla samassa pöydässä istuvan naikkosen meijerit.

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kokemukseni mukaan riippuu siitä, kuinka hyvä kaveri ja minkä kokoinen on kyseessä - niitä läheisimpiä ja hintelimpiä ei yleensä kehdata lyödä.

Tuijottelu on toki säälittävää, tökeröä ja ties mitä muutakin, mutta mä en kyllä ymmärrä lyömistä, vaikka olisi vähän vieraampikin kaveri tai jopa tuikituntematon.

Eiköhän "oikea" (mielestäni) reagointitapa tuijottelun kohteelta ja hänen mielitietyltään olisi säälivä päänpuistelu ja hymähdys. Tuijottelu on enemmänkin surullista kuin kuohuttavaa.

Ihmetyttää se, että luolamiesaikojen tapaan sitä naista pitää suojella machohengessä muiden miesten huomiolta nyrkit pystyssä. Ja se, että naiset odottavat moista käytöstä ko. tilanteissa siipaltaan.

(Pakollinen disclaimer, edellinen ei viittaa millään lailla lainattuun kirjoittajaan, vaan se on yleinen huomio kuvaillunkaltaisista tilanteista).

Ei sillä, tämän ketjun aiheet ovat muutenkin karanneet niin kauas mun elämäntilanteesta, ettei kannata kommentoida. Kyllä ne suhteet voivat olla muutakin kuin jatkuvaa osapuolien keskinäistä nokittelua, vertailua, kamppailua ja piikittelyä.

Tosin noihin asenteisiin vaikuttaa tietenkin ikäkin. Tuntuu, että monet ongelmista kirjoittaneet ovat ikäluokkaa noin parikymmentä. Ehkä 30+ väki ja vakiintuneemmat ovat tuolla "meille tulee vauva" -ketjuissa ja vastaavissa, joihin munkin pitäisi ehkä suunnata.

Nimimerkki, joka on vihdoin pääsemässä eroon vuosikausia vaivanneesta kyynisyydestä naisasioissa.

Viimeksi muokattu:

julle-jr

Jäsen
Ihmetyttää se, että luolamiesaikojen tapaan sitä naista pitää suojella machohengessä muiden miesten huomiolta nyrkit pystyssä. Ja se, että naiset odottavat moista käytöstä ko. tilanteissa siipaltaan.
Naiset pitävät machoilevista miehistä. Testosteroni ja machoilu antaa naisille tilaa olla nainen tai jotain sinne päin. Tästä en ole varma, mutta näin olen ymmärtänyt. Ja naaraiden suosiosta kilpailevat urosyksilöt pyrkivät sen takia machoilemaan. Itsehän en onneksi ole tuntenut tarvetta kilpailla naaraista, joten minun ei tarvitse myöskään elää luolamiesaikojen tapaan.

scholl

Jäsen
Eli naisen pitää olla sekä neitsyt että loistopano?

Ei neitsyt, mutta ei mikään pano kavereiden keskuudessa.
Se, että joku nainen on aiemmin ollut jonkun kanssa niin pitäköön sen omana tietonaan. En itse ainakaan arvosta tollaisilla asioilla rehentelyä. Itse en ainakaan jaa naisia kavereiden kanssa, joten en ole lainkaan kiinnostunut heidän naisistaan tai entisistä naisistaan. Itse asiassa onneksi eivät ole kovin hyvää materiaalia muutenkaan. Olen tosin joskus joutunut käymään keskustelua henkilön kanssa, joka on sitä mieltä, että naiset ovat yhteisiä ja siitä keskustelusta ei tullut mitään.

Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Pillu siin kiinnostaa.

Tämä nosti kyllä aika hurjasti keskutelun tasoa. Olipa painava kommentti, repesin.

Jaa.. oli mulla asiaakin. Nainen on kyllä joskus (lähes aina) ihmeellinen olento. Raja täydellisen ihanuuden ja lähes täydellisen anti-ihanuuden välillä on naisella häilyvän pieni. Välillä tuntuu, ettei maailma kanna päällään, mitään yhtä ihanaa kuin tyttöystäväni, mutta pienessä hetkessä tilanne muuttuu täysin päin vastaiseksi. No, nämä mielialan vaihtelut johtuvat kuulemma e-pillereistä, jotka kuulemma vaihtuvat nyt uusiin. Toivotaan parempaa huomista....

Ei muuta...

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
No, nämä mielialan vaihtelut johtuvat kuulemma e-pillereistä, jotka kuulemma vaihtuvat nyt uusiin. Toivotaan parempaa huomista....
Ei ne mielialanvaihtelut johdu e-pillereistä. Naiset toki luulevat asian niin olevan. Vittupäänaiset ovat vittupäänaisia, kera pillereiden tai ilman. Siis tarkoitan vittupäisyydellä sitä, kun nainen raivostuu yhtäkkiä ties mistä. Jos ei uusiin pillereihin vaihtaminen auta, kuten ei auttane, niin kannattaa vaihtaa naista. Se auttaa, ainakin joskus.

Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Käyttäjänimetön kirjoitti:
Jos ei uusiin pillereihin vaihtaminen auta, kuten ei auttane, niin kannattaa vaihtaa naista. Se auttaa, ainakin joskus.

No siis ei kai sellaisia naisia ole olemassaan, jotka eivät marmata ja valita ainakin joskus? Tämä omani marmattaa vielä suhteellisen harvoin ja kun suurempia ongelmia ei ole (joita aikaisemmissa suhteissa) niin en näe naisen vaihtamista ollenkaan aiheellisena.

Ja kuitenkin on niin, että nainen on parhaimmillaan niin ihana ja mukava, että pakkohan tälläisestä on pitää kiinni.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
No siis ei kai sellaisia naisia ole olemassaan, jotka eivät marmata ja valita ainakin joskus? Tämä omani marmattaa vielä suhteellisen harvoin ja kun suurempia ongelmia ei ole (joita aikaisemmissa suhteissa) niin en näe naisen vaihtamista ollenkaan aiheellisena.

Ja kuitenkin on niin, että nainen on parhaimmillaan niin ihana ja mukava, että pakkohan tälläisestä on pitää kiinni.
No sen suhteellisuuden harvoin -termin päättelee jokainen itse. Jos mies keskimäärin enemmän viihtyy, kuin ei viihdy, niin suottapa sitä naista sitten kait vaihtamaan. Se vain, että jotkut eivät tiedä, että jotkut naiset marmattavat todella vähän, kun monet miehet ovat tottuneet vain niihin paljon ja todella paljon marmattaviin, jolloinka "vain" paljon marmattava nainen saattaa joistakin tuntua harvoin marmattavalta.

Kaikki on suhteellista, siis.

Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Käyttäjänimetön kirjoitti:
Kaikki on suhteellista, siis.

Toki toki, mutta jos nyt vaikka siitä lähdetään liikkeelle, että minulla on täysi liikkumisen vapaus. Saan ryypätä ja bailata vaikka joka vkl ilman, että siitä tulee mitään sanomista. Sanomista tulee välillä turhista asioista, mutta tuleehan tuota itsekin sanottua hänelle turhista asioista.

Naiseni ei ole mustasukkainen, eikä puutu liiallisesti minulle tärkeisiin asioihin, joten olen tyytyväinen. Asiat ovat kunnossa. Saan myös tarvittaessa olla omissa oloissani ilman, että naiseni haluaa marmattaa siitä, että en halua olla hänen kanssaan.

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
Helvetti sentään, että naisasiat voivat olla taas vaihteeksi demoralisoivalla mallilla. Omalla opiskelupaikkakunnalla ei ole tasan ketään, josta olisi edes vähän alusta kiinnostunut ja samalla se ainoa tapaus, jossa todella näkee "sitä jotakin"(inhoan tuota kielikuvaa, mutten väsyneenä nyt parempaakaan keksi) asuu sitten puolen Suomen päässä. Ja sanomattakin on selvää, että kyseisellä naisella ei ole tasan mitään, edes teoreettista syytä osoittaa mitään ihastusta meikäläisen suuntaan. Ollaan siis raakasti eri liigoissa, jos näin voi sanoa.

Tyypillinen tilanne siis meikäläisen elämässä, pitänee vaan suosiolla murtua ja totutella viettämään elämän yksinäisimmät hetket viinan ja vänkkäilyn parissa.=P

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
minulla on täysi liikkumisen vapaus. Saan ryypätä ja bailata vaikka joka vkl ilman, että siitä tulee mitään sanomista. Naiseni ei ole mustasukkainen, eikä puutu liiallisesti minulle tärkeisiin asioihin Saan myös tarvittaessa olla omissa oloissani ilman, että naiseni haluaa marmattaa siitä, että en halua olla hänen kanssaan.
Kuulostaa siis jokseenkin täydelliseltä naiselta. Olisko sulla heittää sen puhelinnumeroa? (hymiö)

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kumpi saa, kumpi antaa?

Mieleeni juolahti taas yksi epäkohta tasa-arvoon liittyen. Nimittäin, miksi mies on naisten mielestä se, joka saa, ja nainen se, joka antaa? Kuvittelevatko naiset istuvansa jonkun pankin päällä, vai mistä on kysymys?

Kerran oli "suhde" erään naisen kanssa (lue: vakipano). Aina kun tämä nainen kävi meikäläisellä kylässä, kuului rutiineihin se, että illan päätteeksi makuuhuone kutsui. Kerran taas naisen ollessa kylässä vittuilin leikilläni naiselle jostakin, en nyt muista mistä, niin nainen tokaisi: "ole kiltisti, jos haluat saada". Asia nyt oli vain niin, että tällöin nainen oli se, jota panetti, minua ei. Mutta silti, minä olisin muka saanut ja hän antanut, vaikka itse siinä sohvalla vääntyili panetuksissaan niin, ettei tiennyt miten päin olisi ollut.

Tällainenkin harhaluulo naisten alitajuntaan on sitten iskostunut. Mites tällaistakin lähtee korjaamaan niin, että tuo seksuaalinen kanssakäyminen olisi myös naisten mielestä kahden tasaveroisen yksilön välistä toimintaa?

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Mieleeni juolahti taas yksi epäkohta tasa-arvoon liittyen. Nimittäin, miksi mies on naisten mielestä se, joka saa, ja nainen se, joka antaa? Kuvittelevatko naiset istuvansa jonkun pankin päällä, vai mistä on kysymys?

Kerran oli "suhde" erään naisen kanssa (lue: vakipano). Aina kun tämä nainen kävi meikäläisellä kylässä, kuului rutiineihin se, että illan päätteeksi makuuhuone kutsui. Kerran taas naisen ollessa kylässä vittuilin leikilläni naiselle jostakin, en nyt muista mistä, niin nainen tokaisi: "ole kiltisti, jos haluat saada". Asia nyt oli vain niin, että tällöin nainen oli se, jota panetti, minua ei. Mutta silti, minä olisin muka saanut ja hän antanut, vaikka itse siinä sohvalla vääntyili panetuksissaan niin, ettei tiennyt miten päin olisi ollut.

Tällainenkin harhaluulo naisten alitajuntaan on sitten iskostunut. Mites tällaistakin lähtee korjaamaan niin, että tuo seksuaalinen kanssakäyminen olisi myös naisten mielestä kahden tasaveroisen yksilön välistä toimintaa?

Eikös tämä ole hieman sama asia, kuin se, että miehen vehje on aina pieni? Koskaan ei puhuta siitä, että naisen värkki on väljä.

Auttamasti näissä kahdessa kulminoituu naisten valta miesten suhteen. Nainen antaa ja miehellä on pieni. Eihän se koskaan mene niin, että mies antaa ja naisella on väljä. Jokaisessa tapauksessa nainen on valtias ja miehessä on aina se puute (tässä tapauksessa elimellinen koko).

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire

Noh, pitkän kokemuksen rintaäänellä voisin sanoa että "älä mene sinne"..
Nimittäin vaikka asia olisikin toisin niin jos ruvetaan pihtaamaan ajattelemalla että jos nainen ei anna niin en minäkään anna.. tuossa kisassa jää aina mies kakkoseksi.. parempi vain antaa naisten luulla mitä luulevat

scholl

Jäsen

Itse olen sitä mieltä, että nainen saa, jos suostun hänen kanssaan seksiin.
Jos joku on toista mieltä niin hän on yksinkertaisesti väärässä.

Feministien hörinöitä noi mitä mainitset. Samoin tuo marmatus on sellainen asia, että jos joku alkaa marmattaa niin kannattaa ohjata hänet ulos. Ei siinä sen kummallisempaa ole.

edit. lisätään vielä se, että ero antamisessa ja saamisessa menee sen mukaan kumman puolella on siinä ilo. Sehän on naiselle paljon isompi juttu kuin minulle. Niinpä hän saa

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Itse olen sitä mieltä, että nainen saa, jos suostun hänen kanssaan seksiin.
Jos joku on toista mieltä niin hän on yksinkertaisesti väärässä.

Meillä on kaveripiirissä (jätkiä koko remmi) on jo pidemmän aikaa kysytty esim. baari-illan jälkeen, että annoitko. Ei todellakaan, että saitko. Ja mielestäni on ihan ok tuokin. Itsetunto kohdallaan sano.
Seurustelusuhteessa taas mielestäni molemmat antaa ja saa, kuin myös nim.merk. tahtookirjoittaa mainitsemassa vakipano-tilanteessa.

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Erään laulun sanoja mukaillakseni: Mies saa, mutta naiselle annetaan.

Mutta kai tässä on joku naisten homppäajatus takana. Halukkuutta pidetään eläimellisenä ilmilönä, ja naisilla on tarve vierittää omat himonsa miesten syyksi. Näin ollen arkikielessä puhutaan miehen olevan saava osapuoli.

Eikös tämä ole hieman sama asia, kuin se, että miehen vehje on aina pieni? Koskaan ei puhuta siitä, että naisen värkki on väljä.

On kyllä törkeä maailma. Kyllä me miehet olemmekin huonossa asemassa...

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Naisen ja miehen asemoinnista

Kyllä se on niin, että sen roolin saa, mihin tyytyy. Sanotaan tämä nyt näin heteromiehenä jääkiekkotermein, hauskoja ruotsalaishomosutkautuksia odotellessa...

Jos Sundinille ja Forsbergille annetaan tilaa pyörittää, niin kyllähän ne pyörittävät. Ja kun pääsevät vauhtiin ja hurmokseen, niin peli on menetetty. Niillä on alussa momentuminsa, mutta kun alussa näytät, kuka kaukalossa vie ja ketä, niin loppupelissä pääset paljon helpommalla ja peli etenee siten, kuin itse haluat. Sen jälkeen sundinit ja forsbergit saa sitä tilaa jos sinä annat. Antaa niiden kulmissa pörrätä ja luulla, että vievät peliä mutta maalintekosektorin otat itse haltuun. Saa ne pitää sitä kiekkoa vaikka sen 80%, kunhan ne tapahtuvat alueilla, joilla ei ole niin merkitystä. Naisetkin tykkää pörrätä ympäriinsä ja muka viedä peliä.

Ja se pitää aina muistaa, ettei kentällä ole koskaan ylimääräisiä pelaajia. Sitä boksi heiluu ja voi tulla jopa pelikieltoa tai joukkueesta erottaminen. Ja silloin on hyväkin pelikirja turha.

d2uce

Jäsen
Tulevatko naiset kuitenkin loppuhetkillä tasoihin ja ohi, vaikka johtaisit peliä sanotaan vaikka 5-1?

sake

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Tähän sanontatapaan voi liittyä sekin, että miehistä noin 99,99% saa orgasmin seksin aikana, naisista keskimäärin ehkä vain joka toinen..

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Tähän sanontatapaan voi liittyä sekin, että miehistä noin 99,99% saa orgasmin seksin aikana, naisista keskimäärin ehkä vain joka toinen..

...viilataan nyt pilkkua, mutta tuo (ylisuuri) prosentti koskee tod.näk. siemensyöksyä?? Näin kokeneemman syvällä rintaäänellä voin sanoa, että SS:llä ja orgasmilla on ero!

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire

Vitsiä asian tiimoilta.
Mies oli pokannut naisen ravintolasta ja naisen luona kun vaatteet vedettiin pois niin nainen nauroi miehen pienelle vehkeelle ja kysyi "kenet aiot tuolla muka tyydyttää?"
Mies itsevarmana tokaisi "itseni nyt ainakin"

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy