Naisasiat

• 7 587 883
  • 26 609

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tulevatko naiset kuitenkin loppuhetkillä tasoihin ja ohi, vaikka johtaisit peliä sanotaan vaikka 5-1?
Kyllähän ne naiset useinkin tulevat. Ohi ei vain passaa päästää. Kyllä Aran pelikirjastakin tuolloin näki, ettei voi olla naisasiat hallussa. Kun on tossun alla, nainen vie peliä, niin eihän se peli tietenkään pysy hallussa ja voi hävitä jääkiekkokentälläkin samaa pelikirjaa toteuttaessa, vaikka johtaisi 5-1.

Jos Ara toteuttaisi naisasioissa naisasiapelikirjaani, niin se eräskin jääkiekkopeli olisi voitettu 10-1, finaalin jälkeen torilla olisi tavattu ja Aralle olisi tähän päivään mennessä pystytetty patsas joka pitäjään.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mieleeni juolahti taas yksi epäkohta tasa-arvoon liittyen. Nimittäin, miksi mies on naisten mielestä se, joka saa, ja nainen se, joka antaa? Kuvittelevatko naiset istuvansa jonkun pankin päällä, vai mistä on kysymys?
Kai se johtuu siitä, että yhteiskunnat on usein olleet patriarkaalisia. Miehet on kirjaimellisesti kaiken päällä, johtavat ja hallitsevat. Naisilla näin ollen on ollut yksi sellainen avu, jolla pystyvät miestä ehkä kontrolloimaan ja se löytyy haarojen välistä. Näin ollen he antavat, ehkä armostakin.

Lisäksi mukana voi olla myös se, että kun naiset ovat olleet usein alistettuja, niin seksuaalinen toiminta ei ole sellaisena estottomampana naisille niin soveliasta, ellei halua huonon maineen. Naiset ovat siksi ehkä miehiä keskimäärin pidättyväisempiä ja korostavat helposti, ettei seksi ole tärkeää ja heitä ei niin haluta. Se liittyy alitajuiseen pelkoon, että leimataan huoraksi tai nymfomaaniksi.

Toki nuo tabut on hälvenemässä etenkin länsimaissa, mutta kyllä nuo ajatusmallit ja käytöstavat edelleen pätee. Naiselle on ehkä aavistuksen arempi asia antautua miehelle kuin päinvastoin.

sake

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
...viilataan nyt pilkkua, mutta tuo (ylisuuri) prosentti koskee tod.näk. siemensyöksyä?? Näin kokeneemman syvällä rintaäänellä voin sanoa, että SS:llä ja orgasmilla on ero!

Älä vaan sekoita kusemista ja "SS:ä" keskenään ;) Vaikka kyllähän kusemisestakin voi hyvä olo tulla..

Fordél

Jäsen
Naiset pihtaa, jotta ei pesä rupea tylsistyttää vastapuolta ja miehet lähde hakemaan vaihtelua...

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Naisten nk. pihtaamisen kolme yleisintä syytä ovat seuraavat:

1) Naisella on kuukautiset ja / tai muuten huono olo tai stressiä.

2) Mies on huono pano.

3) Mies makaa sohvalla ja tuijottaa jonkun tv-juontajan tissejä. Aikansa tuijotettuaan alkaa muutenkin funtsia tuhmia ja huomaa, että oma nainenhan on tuossa muutaman metrin päässä koneella lukemassa sähköpostejaan / talousuutisia / jotain naisten palstaa. Mies menee naisen luo, nappaa rinnoista kiinni ja alkaa töniä naista makuuhuoneen suhteen. Nainen ahdistuu miehen käytöksestä, koska hänellä on ollut ajatukset täysin muualla eikä hän ehdi samaan mielentilaan mukaan -> ei seksiä.

Toki on teoriassa mahdollista, että nainen olisi vain yksinkertaisesti frigidi vittupää, mutta sitä ennen kannattaa ihan oikeasti miettiä, voiko jokin edellisistä pitää paikkansa ja jos voi, onko asialle tehtävissä jotain. Tsemppiä palstaveljille.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
2) Mies on huono pano.

Siis tarkoittanet, että laukoo heti kiekon saatuaan ja sulla ei ole ongelmia ottaa helppoa koppia.
Toisaalta, joskus maalivahtikin voi olla peliä pyörittämässä ja kaikkea ei voi aina laittaa sentterin piikkiin.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Siis tarkoittanet, että laukoo heti kiekon saatuaan ja sulla ei ole ongelmia ottaa helppoa koppia.
Toisaalta, joskus maalivahtikin voi olla peliä pyörittämässä ja kaikkea ei voi aina laittaa sentterin piikkiin.

Pikemminkin niin, että ei osaa pelata vastustajan mukaan ja laukoo kiekon katsomoon puoli minuuttia alkuvihellyksen jälkeen.

Viimeksi muokattu:

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Pikemminkin niin, että ei osaa pelata vastustajan mukaan ja laukoo kiekon katsomoon puoli minuutti alkuvihellyksen jälkeen.

Vähän niinkuin Lasse Korhonen siis...

Viimeksi muokattu:

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hei, sähän oot deittaillu Lasse Korhosta!

Mä en treffaile kääpiöitä. Katsos kun seurustelukumppani on valittava aina siten, että vähintään toinen osapuoli ylettää sille ylimmälle kaljahyllylle kaupassa - ja se toinen osapuoli en missään olosuhteissa ole minä.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pitää muistaa myös aloittaa karvaaminen ylhäältä eikä heti valua suoraan keskialueelle roikkumaan, sieltä ei ehkä kannata pelinrakentelua aloittaa.

Jotkuthan tykkäävät myös laukoa B-pisteen tietämillä mutta sekin on sitten scouttauskysymys, että mistä kannattaa ketäkin vastaan laukoa...

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Heh, olisi kyllä "sanat jotka olisivat saaneet jäädä sanomatta" -ketjun kamaa, mutta koska tässä tapauksessa en kadu sanojani, niin pistetään tähän ketjuun. Onhan tämä kuitenkin naisasiaakin.

Nimittäin pakkien antaminen naisille! Se on ihanaa ja tekee gutaa itsetunnolle! Sattui tässä taannoin tapaus, että olin yksin baarissa ja siinä yhdessä vaiheessa iltaa eräs kaunis nuori nainen tuli viereeni juttusille. Hän aloitti lauseella "Moi, sinä näytät yksinäiseltä", johon minä vastasin lakonisesti ja tylysti: "Vittuakos se sua häiritsee?" Hetken aikaa misu siinä yritti ottaa selvää, että olenkohan minä nyt ihan vakavissani, mutta kyllähän sen siitä sai lopulta häädettyä, kun heitteli vain tylyä tekstiä päin tyttösen naamaa. Naisen sai poistumaan lauseeni "Nyt lähet lentämään siitä jo pikku hiljaa!" Heh, oli siinä pikkuprinsessan naama näkemisen arvoinen, ja poistuessaan antoi minulle tittelin "sekopää". Joo-o, kyllähän miehen sekopää on oltava, mikäli antaa kauniille naiselle pakit? Not.

Toinen luokseni tullut misu olikin jo vaikeampi tapaus. Sen jouduin jo ihan kädestä pitäen ohjaamaan pois pöydästäni. "Voisitko poistua...Haluaisin olla yksin, kiitos" -tyyliset kohteliaat pyynnöt eivät tehonneet.

Miksikö käyttäydyn näin? Perustelen tätä puhtaasti tasa-arvolla. Tunnettuahan on se fakta, että naiset kyllä saavat jaella tylyin sanoin pakkeja heitä ystävällisesti lähestyville miehille, mutta miehen pitäisi olla heti kieli lattialla, kun joku vähän paremman näköinen nainen heitä lähestyy. Rohkenen kyseenalaistaa tämän faktan.

Ja pakko on tunnustaa, että tuosta tylystä käyttäytymisestä tuli kyllä helvatan hyvä fiilis! Naisten kyrpiintyneen pettyneissä lärveissä silmät lepäsivät! Harvoin olen baarista lähtenyt niin tyytyväisenä kotiin, kuin tuon illan päätteeksi. Saattaa kuulostaa hieman sairaalta käyttäytymisestä, mutta kuinka moni nainen ei joskus tunnusta käyttäytyneensä samoin? Käsi ylös!

Suosittelen kokeilemaan, ainakin kerran. Se oli hauskaa!

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
tahtookirjoittaa

Oot sä äijä! Näin aikuisen miehen näkökulmasta kertomuksesi on kuin suoraan limudiskosta. Ei mies noin käyttäydy...tai kuten sanoit niin itsetunnolle tekee hyvää. Jos siis omaa huonon itsetunnon naisten keskuudessa. Mä en näe tuossa mitään hauskaa...mut mulla onkin huumorintaju hieman outo.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
No tuo riippuu tilanteesta, milloin kieltäytyminen nostaa fiiliksiä. Itse asiassa mulla se ei nosta koskaan, kun tarkemmin mietin.

Itse pääsin nussittuani pakenemaan eilen puoliltaöin erään naisen luota ja kävellessäni autolleni, huomasin saapuneesta tekstarista, että exäni kaipasi seuraa. Pyysi kylään. Menin, vaikka hieman ketutti, että ei sitä pokeria päässytkään otolliseen la-su-yön aikaan pelaamaan.

Sielläpä se exäni kertoi kuinka oli illalla nykyisen poikakaverinsa suututtanut ja kuinka ei jaksa paneskella sen kanssa. Ja kuinka paskoja nussijoita yleensäkin miehet ovat, ettei meinaa happyendejä saada. Olin ihmeissäni, sillä hän juuri on SE yhdeksän minuutin nainen. Halusi sitten nussia siinä, vaan ei minua huvittanut, vaikka hänen kanssa se meno olisi normaaliladojen ja corollain jälkeen tuntunut kuin Ferrarilla olisi ajellut. Ei sitä toisten naisiin meikäläinen koske. Ketuttihan se kieltäytyä, vaan minkäs sitä selkärangalleen mahtaa.

Niin, että ensin saa itsetuntoa nostavasti (no ei se oikeasti nostanut yhtään) kuulla miten on osannut hoidella hänet ja sen jälkeen sain vielä kieltäytyä.

Söin sentään yöllä sen nykyisen poikakaverinsa puolikkaan pizzan jääkaapista, vaikken naistansa nussinutkaan.

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Oot sä äijä! Näin aikuisen miehen näkökulmasta kertomuksesi on kuin suoraan limudiskosta. Ei mies noin käyttäydy...tai kuten sanoit niin itsetunnolle tekee hyvää. Jos siis omaa huonon itsetunnon naisten keskuudessa. Mä en näe tuossa mitään hauskaa...mut mulla onkin huumorintaju hieman outo.

Itsetunnossani ei ole pienintäkään vikaa. Mutta ei se koskaan niin hyvä ole, etteikö sitä aika ajoin pitäisi helliä, vaikka sitten tällä tavoin.

Ei mies noin käyttäydy? Jaa miksi ei? Jos aikuiset naiset saavat noin käyttäytyä, niin ei se kiellettyä ole miehiltäkään. Onhan niitä itseriittoisia vosujakin joskus palauteltava maan pinnalle sieltä prinsessaunistaan leijumasta!

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ei mies noin käyttäydy? Jaa miksi ei? Jos aikuiset naiset saavat noin käyttäytyä, niin ei se kiellettyä ole miehiltäkään.

Eikö olisi parempi olla tässä asiassa tuollaisten naisten yläpuolella? Ja eihän se kiellettyä ole...ei vain ole meikäläisen juttu tuo metodisi.

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Eikö olisi parempi olla tässä asiassa tuollaisten naisten yläpuolella?

Ylpeyteni ei taivu tuollaisiin suorituksiin. Jos minua ottaa päähän naisen seura joskus, teen sen myös selväksi, aivan kuten naiset vastaavassa tilanteessa tekevät miehille. Mikä tässä on niin vaikea hyväksyä?

En väitä, että minulla liikaa naisseuraa olisi, ei tässä siitä ole kysymys. Mutta kun niitä naisia ei ihan joka baari-ilta jaksa katsella ja varsinkaan kuunnella, niin parempi se on heti tehdä selväksi ja mahdollisimman tylysti, ettei seura juuri nyt kiinnosta. Hyvä baari-ilta menee pilalle, jos vastentahtoisesti yrittää keskustella naisen kanssa, joka ei kiehdo millään lailla. Itse asiassa tuollaiset 20-25 -vuotiaat naiset ovat lähtökohtaisesti usein myös todella rasittavaa kuunneltavaa, kun kuvittelevat olevansa jotakin ainutlaatuista ja korvaamatonta. Vittu sitä jaksa kuunnella, varsinkin jos haluaa vain olla tarkkailemassa meininkiä baarissa ja pohdiskella itsekseen niitä näitä. Sitä paitsi, naisia on niin mahtavaa silloin tällöin näpäytellä verbaalisesti heittämällä mahdollisimman tylyä ja epäkohteliasta settiä päin itseään täynnä olevan paskantärkeän prinsessan naamataulua.

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Ylpeyteni ei taivu tuollaisiin suorituksiin. Jos minua ottaa päähän naisen seura joskus, teen sen myös selväksi, aivan kuten naiset vastaavassa tilanteessa tekevät miehille. Mikä tässä on niin vaikea hyväksyä?

En väitä, että minulla liikaa naisseuraa olisi, ei tässä siitä ole kysymys. Mutta kun niitä naisia ei ihan joka baari-ilta jaksa katsella ja varsinkaan kuunnella, niin parempi se on heti tehdä selväksi ja mahdollisimman tylysti, ettei seura juuri nyt kiinnosta. Hyvä baari-ilta menee pilalle, jos vastentahtoisesti yrittää keskustella naisen kanssa, joka ei kiehdo millään lailla. Itse asiassa tuollaiset 20-25 -vuotiaat naiset ovat lähtökohtaisesti usein myös todella rasittavaa kuunneltavaa, kun kuvittelevat olevansa jotakin ainutlaatuista ja korvaamatonta. Vittu sitä jaksa kuunnella, varsinkin jos haluaa vain olla tarkkailemassa meininkiä baarissa ja pohdiskella itsekseen niitä näitä. Sitä paitsi, naisia on niin mahtavaa silloin tällöin näpäytellä verbaalisesti heittämällä mahdollisimman tylyä ja epäkohteliasta settiä päin itseään täynnä olevan paskantärkeän prinsessan naamataulua.

Täältä rispektit tahtoo:lle! Tuollaista toimintaa minä kyllä osaan arvostaa ja myönnän, että olen pari kertaa itsekkin noin toiminut jossain random kuppilassa.
Tässä onkin tullut ne pääpointit jo korjattua eli miksi naiset voivat jaella sitten rukkasia ja miehet sitten eivät? Miehen pitää hyväksyä aina kaikki häntä lähestyvät naiset? Naiset voivat olla vaikeasti tavoiteltavia, mutta miehet eivät? Erikoista on myös se, että miehet yleensä pakit saaneena lähtevät tilanteensa hiljaisina ja mitään sanomattomina, mutta naisten pitää jäädä vittuilemaan vielä nostaakseen omaatuntoaan ja muistuttaakseen miten voit näin kauniin naisen hylätä kuten repliikeillä "sika!", "kusipää, en olisi sua halunnutkaan" jne. Tekee myös hyvää sille pilvissä leijuvalle glamourmalli-blondille, että hänet havahdutetaan siihen tosiasiaan, että kyllä hänellekkin voi antaa fudut milloin vain, missä vain.
Tahtoon kirjoituksesta huomaa myös omalta kohdaltaan silloin tällöin sen, että hyvät illat ovat menneet äijäporukalla pilalle siten, että joku porukasta sitten alistuu jollekkin siidereissä olevalle kaakattavalle harpulle, jonka juttuja ei kukaan jaksa kuunnella varsinkaan sellaisena iltana kun ollaan jätkäporukalla liikenteessä juttelemassa elämänmenoa jne. Eron huomaa vasta onnistuneen illan jälkeen todella, kun ei porukkaan oteta ketään vosua pyörimään ja sekoittamaan pakkaa.
En nyt lietsoa mitään ääripäätä, että "älä edes puhu edes naisille", vaan naistenkaadoille on järjestetty ne omat iltansa sitten. On vain hyvä, että tämä kissa nostettiin kuitenkin nyt pöydälle.

Dominator131

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ja pakko on tunnustaa, että tuosta tylystä käyttäytymisestä tuli kyllä helvatan hyvä fiilis! Naisten kyrpiintyneen pettyneissä lärveissä silmät lepäsivät! Harvoin olen baarista lähtenyt niin tyytyväisenä kotiin, kuin tuon illan päätteeksi. Saattaa kuulostaa hieman sairaalta käyttäytymisestä, mutta kuinka moni nainen ei joskus tunnusta käyttäytyneensä samoin? Käsi ylös!

Mä en kyllä ymmärrä tätä baarin lihatiski-kulttuuria. Ikinä en oo itse saanut pakkeja baarissa, toisaalta kerratkin ovat olleet harvassa, kun tuo baari tuntuu niin teennäiseltä paikalta tutustua muihin ihmisiin, ihmiset kun saattavat olla jonkin vaikutuksen alaisena, eivätkä täysin omia itsejään.

Otetaan esimerkiksi se, että joku suhteellisen kaunis tai mukava nainen tulee juttelemaan baarissa minulle. Juttelen hänelle takaisin kohteliaasti, vaikkei minua kiinnosta selvästi, aikaa kuluu jutellessa, ja jossain vaiheessa hän tajuaa ettei minua nappaa yhtään baarin kaltainen paikka tutustumiseen, tai hän henkilönä muutenkaan. Keskustelu loppuu ja poistumme omille teillemme. Olen kuitenkin kohdellut häntä kuin toista ihmistä kuuluisi kohdeltavan, enkä haistavittu-meiningillä niinkuin suuri osa muista ihmisistä. Jos tapaamme naisen kanssa jossain muussa paikassa joskus uudestaan - hän ei välttämättä pidä minua täysin urpona ja saatamme jopa tutustua paremmin ja saatan huomata että hän onkin tutustumisen arvoinen.
Pointtina tässä on se, että ei ketään pidä kohdella tuolla tapaa. Ei naisten miehiä eikä miesten naisia.

Ja vähän oman tilanteen apdeittia aiemmin kertomastani naisesta. Lähetin naiselle paketin ja sen kylkiäisenä aika henkilökohtaisen kirjeen, saa nähdä kuinka uppoaa. Oon ymmärtänyt, että kukaan ei lähetä enää nykyisin kirjeitä. Toivottavasti mun pointtini menee hänelle perille..

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Mä en kyllä ymmärrä tätä baarin lihatiski-kulttuuria. Ikinä en oo itse saanut pakkeja baarissa, toisaalta kerratkin ovat olleet harvassa, kun tuo baari tuntuu niin teennäiseltä paikalta tutustua muihin ihmisiin, ihmiset kun saattavat olla jonkin vaikutuksen alaisena, eivätkä täysin omia itsejään.

Totta, baarissa harvoin vain ollaan hakemassa mitään onnellista avioliiton alkua vaan yhden illan juttuja ehkäpä noin 85%,ketkä siellä sillä mielellä pyörivät. Baariolosuhteet vaikuttavat myös siihen millainen keskustelusta miehen ja naisen välillä tulee. On kuuma, ahdasta, rööki haisee (nykyään onneksi kiellettyä), ihmiset hermostuneita, kiire, tarve päästä nopeasti asiasta A kohtaan B eli hätiköinti, kaverit, jotka ovat painostava tekijänä ja viimeisimpänä, mutta ei todellakaan vähäisimpänä alkoholi. Yritäppä siinä sitten alkaa kovin syvällisiä juttelemaan varsinkin jos vastapuolella pyyhkimissä 1,5 promillea. Riippuu tietenkin paljon paikasta, jos kyseessä joku Sedun yökerho ja kello lähemmäs valomerkkiä niin seuran etsiminen voi olla kovaakin ja siinä kohteliaisuudet unohtuu puolin ja toisin. Kännissä sitä tosin tuntee itsensä tilanteessa kuin tilanteessa parhaaksi jätkäksi ja tosi kohteliaaksi vastakkaiselle sukupuolelle. Naamareissa tosin ei niitä naisia pidäkkään iskeä, yksi itsestäänselvyys tähän väliin.
Senpä takia on paljon mukavampaa olla rauhallisemmassa paikassa, jossa todella viihtyy sanan varsinaisessa merkityksessä.

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Pointtina tässä on se, että ei ketään pidä kohdella tuolla tapaa.

Mutta kun se on niin kivaa! Ihan oikeasti, siinä todella sai aikamoiset kicksit, kun naisen "itsetunto" koki hemmetinmoisen kolauksen! Ilkeää käyttäytymistä tuo on, mutta niin hauskaa! En säästele ilkeitä sanoja vastaisuudessakaan, jos joskus vastaavanlainen tilanne tulee vastaan, eli että en ole juttutuulella. Parempi olla ilkeä ja tyly, niin siitä vosusta pääsee pikemmin eroon, eikä kummankaan aika kulu hukkaan.

Teddy_H

Jäsen
Suosikkijoukkue
T-73, Pantserfaust
Mutta kun se on niin kivaa! Ihan oikeasti, siinä todella sai aikamoiset kicksit, kun naisen "itsetunto" koki hemmetinmoisen kolauksen! Ilkeää käyttäytymistä tuo on, mutta niin hauskaa! En säästele ilkeitä sanoja vastaisuudessakaan, jos joskus vastaavanlainen tilanne tulee vastaan, eli että en ole juttutuulella. Parempi olla ilkeä ja tyly, niin siitä vosusta pääsee pikemmin eroon, eikä kummankaan aika kulu hukkaan.

Pakko sanoa että helvetin lapsellinen asenne. Suurempaa luuseria ei taida ollakaan kuin sellaiset jotka nauttivat saadessaan toiselle huonot fiilikset. Samaa ns. "alempaa kastia" koulu- ja työpaikkakiusaajien kanssa. Silloin kun munaskuista löytyy niin pakkien antamisenkin voi suorittaa ihan miehekkäästi tekemättä asiasta sen suurempaa numeroa.

Dominator131

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Kyllä ne samat kicksit voi saada esimerkiksi netissä vittuilemalla - sillon kun ei kyllä satuta välttämättä niin pahasti kuin suolaamalla oikeassa elämässä. Ei ilkeä tai tyly tarvitse olla jos haluaa naisesta nopeasti eroon. Poistut paikalta tai sanot suoraan ettei kiinnosta, ilman mitään tylyyttä tai ilkeyttä. Harva jos kukaan jaksaa enää suoraan sanomisen jälkeen yrittää mitään. Ja jos yrittää on aika kännissä tai tyhmä.
Ja kyllä, oikeassa elämässä vittuilut tai vastaavat asenteet muita kohtaan - sattuivat ne sitten minä hetkenä elämää hyvänsä - satuttavat pahasti. Kyllä jokainen miettii jossain vaiheessa mitä on itselle sanottu ja mitä se sanoja on sillä tarkoittanut, sitten ihmetellään miksi kaikilla on paha olla...puuuh.
Olisi helpompaa jos kaikki kunnioittaisivat toisiaan ihmisenä, mä pyrin henkilökohtaisesti aina tähän, vaikka joskus tietty lipsuu.

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ja kyllä, oikeassa elämässä vittuilut tai vastaavat asenteet muita kohtaan - sattuivat ne sitten minä hetkenä elämää hyvänsä - satuttavat pahasti. Kyllä jokainen miettii jossain vaiheessa mitä on itselle sanottu ja mitä se sanoja on sillä tarkoittanut, sitten ihmetellään miksi kaikilla on paha olla...puuuh.
Olisi helpompaa jos kaikki kunnioittaisivat toisiaan ihmisenä, mä pyrin henkilökohtaisesti aina tähän, vaikka joskus tietty lipsuu.

Totta kai ne vittuilut satuttavat, sehän on vittuilun tarkoituskin.

Ja naiset saavat syyttää vain ja ainoastaan itseään siitä, että voivat saada tällaisia vittumaisia pakkeja osakseen. Itsepähän nokka pystyssä jakelevat antaumuksella niitä vittumaisia pakkejaan miehille, jotka pahimmassa tapauksessa ovat keränneet koko illan rohkeutta mennäkseen sitten hitaiden vuorossa ollessa kysymään targettiaan lavalle. Ja vastaus kovin kovin usein on luokkaa "En tanssi, painu vittuun". Joten sitä saa mitä tilaa, en häpeile tai kadu vittumaisuuttani mainitsemiani naisia kohtaan pätkääkään, päin vastoin. Ikään kuin pientä palautetta "paremmalle" sukupuolelle siitä iänikuisesta vaikeasti tavoitettavaa esittämisestä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy