Nainen

  • 19 890
  • 139

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Carlos

Kuulun kategoriaan "sä oot tosi kiva ja älykäs ja humoristinen, ja sä tuut tekemään vielä jonkun naisen tosi onnelliseksi, mutta blaablaablaa..." -miehiä, eli joka ei mitä ilmeisimmin saa ketään naista syttymään edes bensalla ja puhalluslampulla. Kaikki mahdolliset temput ja temputtomuudet on kokeiltu, mutta ei auta.
Omasta kokemuksesta voisin sanoa että pelisi ei ole vielä menetetty, eikä veli vladinkaan kannata vielä luopua toivostaan, ainakaan ilmaiseksi. Nimittäin itsekin olen tota litaniaa saanut kuulla ja ei se kyllä mieltä paljon lämmittänyt... saati uskoa valanut.

Homma vaan tosiaan saattaapi olla niin että yrittäminen ei enää paljoa auta. Ei auttanut oikein minullakaan, toivoton tapaus kun olen. Tarvitsette vaan sitten tarpeeksi hullun naisihmisen joka ns. päättää iskeä teidät. Pitää itse malttinsa ja antaa asioiden mennä ihan omalla painollaan etiäpäin ja tulos on että olette narussa... eriasia haluaako sitä, mutta oppiipahan jotain naisista. Well, ainakin näin minulle kävi ja toistaiseksi en ole katunut.
 

Damien

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja suomen maajoukkueet.
Kyllä sitä naisen aina löytää eriasia että kelpaako joku 50v nainen joka kävi minunkin persettä lääppimässä perjantaina. Ai että oli kiva kääntää pää ja kattoa millanen rinsessa sielä onkaan. No miehiähän saa lääppiä mitentahtoo, toisinpäinhän se on törkeää seksuaalista ahdistelua. Mutta toisaaltaan positiivistä että joku edes tuli lääppimään kun en itse uskonut omaavani minkäänlaista viehätysvoimaa nyt sentään tiedän että joku voi jopa katsoa minua yrjöömättä.

Nuoret naiset tosin on yhtä ronkeloita kuin minä eli vain paras kelpaa, tietysti osansa asiaan ottaa varmasti myös se etten omaa minkäänlaisia sosiaalisia taitoja vaan tunnelma menee heti "mököttämiseksi".
 
Viimeksi muokattu:

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti Carlos
Kehenkään naiseen ei ole olemassa mitään ns. idioottivarmaa tapaa tehdä vaikutusta. Kuulun kategoriaan "sä oot tosi kiva ja älykäs ja humoristinen, ja sä tuut tekemään vielä jonkun naisen tosi onnelliseksi, mutta blaablaablaa..." -miehiä, eli joka ei mitä ilmeisimmin saa ketään naista syttymään edes bensalla ja puhalluslampulla. Kaikki mahdolliset temput ja temputtomuudet on kokeiltu, mutta ei auta.
Tämä voisi olla allekirjoittaneen kirjoittamaa. Eräs ystävättäreni totesi n viikko sitten että mun naisen pitäis olla tyyliin tosi unelma koska niin on minäkin ja joku nainen tulee olemaan sun seurassa tosi onnellinen blaa blaa blaa...No kai sitä sitten luulisi että kiinnostaisi muitakin naisia kuin näitä Helsingin yössä pyöriviä munahaukkoja.

Nim. Carloksen ja vladin kanssa samalla bussilla Valamoon
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Eikö vastaus löydy Aku Ankasta? Menikö Jaska Jokusesta opeteltujen käytösmallien avulla tehty lähestymisyritys suoraan sanottuna käteen? Eikö hehkeä neito suopeudu, vaikka käytät kaikki Lassi ja Leevi -sarjiksista opettelemasi kohteliaisuudet? No aivan varmasti harmittaa, kyllä sen uskon. Mutta ei hätää! Lue Viivi ja Wagner -albumit, niin näet, miten se nainen hurmataan.

Sitten se pakollinen omakehu-osio. Minulle se on ihan luonnollista, että avaan oven naiselle. En kuitenkaan ryntää mistään kadun toiselta puolelta tätä manööveriä suorittamaan, vaan ovi aukeaa vain, jos se sattuu sopivasti omalle kulkureitilleni. Ja joka kerran sanon "ole hyvä" riippumatta siitä, kiittääkö arvon daami vai ei. Jos kiittää niin molemmat saavat hyvän mielen. Jos ei niin ehkä miettii, että tuollaiset pienet arjen kohteliaisuudet ovat ihan ilmaisia ja niiden käyttö on mukavaa.

Enkä salli kenkään vaipuvan epätoivoon. Olen elävä todiste siitä, että melko yksinkertainen, huumorintajuton, karismaton, mitäänsanomattoman näköinen, tuppisuu itsekseen jupisija voi löytää rinnalleen hienon naisen.
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Oloneuvos
No äläs nyt sentään noin mustilla väreillä maalaile! Kerrassaan mukavia naisia on pallo piukassa. Naimisissa ollessa sen viimeistään huomaa...

*clip-clip-clip*

Niin, että paistaa se aurinko risukasaankin. Unohtakaahan jo ne luostarit. ;)


Niino, arvon veli Oloneuvos, olen nähnyt sinun vaimosi, ja en ihmettele ollenkaan jos nautit hänen kanssaan naimissa olosta. Useimmat munkkiveljeskuntamme jäsenet olisivat varmasti samaa mieltä.

Sen sijaan minä ja munkkiveljeni (Nikke & vlad) olemme ilmeisesti joutuneet jonkun minkä-lie-kirouksen uhreiksi, ja me emme löydä moisia naisia. Luulen että emme edes näe heitä. Asiaa auttaa myös varmasti se, että rikoin juuri pari viikkoa sitten aivan hemmetin ison peilin, joten seuraavat 7 vuotta voin vähintäänkin omistaa Jatkoajalle siellä Valamossa.

Sinä päivänä kun onnistun olemaan niin ilkeä ja vittumainen (ilmeisesti myös väkivaltaisuus olisi suunnaton plussa) jollekin naiselle että kelpaan, muutan ehkä kantaani. Jos myöskin olisi vielä mahdollista löytää nainen jolla on jonkunlaiset elämänarvot ja aivot tallella, saatan muuttaa kantaani, mutta luulen että ko. naiset ovat vain osa runoilijoiden keksimää salaliittoa. Eli siis, siihen asti aion vastakin olla naistenvihaaja, ja vaipua synkkyyteeni ihan yksinäni. Tai en siis ihan yksin, onhan meitä naisten tarpeeksi usein päähän potkimia yksilöitä luojan kiitos enemmänkin.
 

Kidd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Alaska Aces
Teki niin tai näin, aina väärin päin. Kyllä se niin vaan on, että naisista tuntuu vain ja ainoastaan olevan harmia. Tulis luoti ja tappais.

Sen verran vielä haluaisin avautua, että minkä perkeleen takia ne naiset aina lihottavat? Kovasti kehutaan kuin mun pikkunen massu on niiiin söpö ja ei haittaa yhtää vaikkei mikää pyykkilauta ookkaan ja sitten syötetään kaksin käsin suklaata ja pullaa kunnes miehestä saadaan puolitoistakertainen verrattuna seurustelua edeltäneeseen aikaan....kusun vaan perkele onko tää joku naisten keksimä tapa pitää mies itsellä, siis lihottaa äijä niin ettei kukaan toinen taatusti enää vilkaisekkaan...
Nyt kyrpii siihen malliin että tulevaisuudessa toivon että kaikki naissuhteeni päättyvät .jpg-muotoon.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Kidd
Nyt kyrpii siihen malliin että tulevaisuudessa toivon että kaikki naissuhteeni päättyvät .jpg-muotoon.
On muuten aina varma valinta, suosittelen. Erittäin helppoa pitää yllä useita naissuhteita samanaikaisesti, ja jumalauti miten hyvännäköisiä naisia...

Tuplatreffit joskus?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Ted Raikas
Omasta kokemuksesta voisin sanoa että pelisi ei ole vielä menetetty, eikä veli vladinkaan kannata vielä luopua toivostaan, ainakaan ilmaiseksi.

Niin, ei se ilmaista olekaan se luopuminen, meinaan, narukieppi maksaa kuitenkin jonkun euron.

isä vlad.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti vlad
Niin, ei se ilmaista olekaan se luopuminen, meinaan, narukieppi maksaa kuitenkin jonkun euron.

isä vlad.

Isä vlad lopettaa narun rasvaamisen nyt. Jos vituttaa, ahdistaa, epätoivottaa NYT --- niin se ei tarkoita sitä, että tilanne on sama huomenna.
Älä varasta yksinäisyyttä itsellesi. On meitä muitakin.
Kirjoitin tämän sekä pilke silmäkulmassa että tosissani. Sitähän elo on.
Ugh. Olen puhunut.

- intiaanipäällikkö mauri
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kissan kuiskaus - tarina miehestä, naisesta, tyttörakkaudesta sekä ihastumisesta.

Esipuhe: Uuden vuoden-juhlat on vietetty loppuun asti, tämänkertaisista juhlatapahtumista avaudun oikein julkisesti, esikoisromaanini muodossa. Avoimen tilitykseni tarkoitus ei suinkaan ole aiheuttaa pahaa mieltä saati paheksuntaa tai edes tylsistymistä kenenkään joukossa, vaan kertoa seisauttava tositarina erään naisen sekä Ikerin välisistä erittäin tuoreista tapahtumista.

1. luku: Kukas te olette?! Uuden vuoden aattoiltana kämpillämme raikui pikkuleijonien Suomi-Sveitsi- peli, jonka seuraamista vauhditti omalta osaltamme lievää vahvemmin suoritettu nestetankkaus. Saman kerrostalokompleksin alakerrassa kavereidemme järjestämät kinkerit olivatkin siis jo kovassa käynnissä, kun kiekko-ottelun tauottua kämppikseni sekä hänen kaverin kanssa ammuimme paikalle. Matka ei kauan kestänyt, ja paikalle päästyäni avasinkin välittömästi oluen. Kävin istumaan ns. tarjoilupöydän viereen. Suolaista oli saatava, ja lisäksi siellä oli toinen illan emännistä istumassa parin tyttökaverinsa kanssa, joten tuo valinta oli varsin varman tuntuinen. Ns. safe bet, mikäli ulkomaisiin on uskominen.

Jostakin syystä itselläni alkoi juttu luistamaan erään todella viehättävän punahiuksisen neidon kanssa, ja luonnollisesti pienimuotoinen (valtavan kauhea) kiinnostuksen kipinä räsähti osaltani ilmoille välittömästi.
Kehuminen ei todellakaan kuulu minun heiniini, mutta voi miten olikin nätti nuori nainen tämä kyseinen neito. Ja saahan muita kehua sen minkä jaksaa, enhän minä tässä itseäni sentään ole ylistämässä. En minä kaunis ole!

2. luku: Noutajan tanssiinkutsu Ja jälleen asiaan. Musiikki soi lujaa ja kaikilla oli hauskaa, sillä viinikin virtasi kuin Vantaanjoki konsanaan. Raketit laukesivat välillä taivaalla, luoden ponnekkaan tunnelman yöhön. Juhlat ja juhlijat olivat varsin hyvässä lyönnissä kaiken kaikkiaan. Jotkut olivat kuin ei mitään, joillakin oli kasetti puolestaan jo aivan jumissa. Siihen mennessä oli tosin poikakin jo sen verran juonut, että kovaa mentiin. Myös tämä seurassani ollut punapäinen nainen osoitti selviä juhlatunnelman elkeitä, vieressäni istuessaan suuteli pariin otteeseen yllättävän ihanasti ja hartaasti toisella puolellaan istuvan naispuolisen kaverinsa kanssa...

Tässä vaiheesa alkoikin sitten olla niin sanotusti omalta osaltani se kuuluisa ”peli pelattu”. Tyttörakkauden vankkumattomana kannattajana olin myytyä miestä, ja pikkuhiljaa kävi yhä vaikeammaksi pysyä housuissani. Oli siis pakko tehdä se kuuluisa "move", jos tilannetta aikoi johonkin päin edistää. Tilaisuuksia kun ei turhan usein auta jättää käyttämättä, koskaan ei tiedä milloin Kautonen tulee ja noutaa. Mutta yhtään kun ei taas voinut tuon naisen ajatuksia lukea, ja sitä kautta pystyi vain arvailemaan, mitä hän halusi tai ei halunnut. Itse sen sijaan tiesin tasan tarkkaan, mitä halusin, sillä tämä punatukka ei ollut pelkästään kaunis, vaan myös erittäin mukava ja miellyttävä persoona. Mutta miten tästä eteenpäin?

3. luku: The move is made.Perus-ujona tyyppinä en humalapäissänikään yleensä intoudu minkäänlaisiin iskuyrityksiin. Tällä kertaa aloitteen tekeminen tuli kuitenkin varsin luonnollisesti, ihastukseni kohteen kysyessä leikillään yhdeltä kaveriltani, yrittääkö tämä jätkä juottaa häntä humalaan, ja saada sitä kautta häntä sänkyyn? Fiksuna kaverina ilmoitin varsin kovaäänisesti siitä vierestä, että ei, se olen minä joka häntä sinne sänkyyn yrittää saada. Tarinani tueksi tarjosin saman tien yhden oluen, ja sain yllättävän kiihkeän suudelman kiitokseksi tästä kaikesta. Kunhan tämä nainen sai suunsa vapaaksi, alkoi hän välittömästi tiedustella, missä voisimme olla enemmän rauhassa.

Itsehän en suinkaan juhliin mennessäni etsinyt mitään yhden yön suhdetta (no niin no...), tosin jo alkuillasta, aivan kuluneen vuoden lopussa siis, olin ehtinyt uskotella itselleni, että "Tänään vielä juhlitaan, huomenna alkaa uusi elämä." (Pahimmassa tapauksessahan "Uuden elämän" alkaminen huomenna tapahtuisi kirjaimellisesti, ja ensi syksynä maksettaisiin tuoreen lapsen elatusmaksuja.)

4. luku: Pelataanko biljardia? Kaikesta päätellen jonkinlainen tilanne oli väistämättömästi kehkeytymässä välillemme, sillä rakennuskompleksimme ylimmässä kerroksessa sijaitseva taloyhtiön kerhohuone oli yllättävän nopeasti meidän kahden yksityisessä käytössä. Juhlat sammuvine sekä tanssivine vieraineen jätettiin kylmästi taakse, nyt oli koittanut aika suoran toiminnan, ja oman pienen private partyn.

Kyseisessä kerhotilassa on joskus tullut "unelmoitua" ysipallon lätkimisen lomassa vaikka mistä, mutta nyt kaikki nuo kuvitelmat kävivät kerrasta toteen, ja vielä ns. "unelmien" naisen kanssa. Yksityiskohdat jätettäköön pois, mutta mm. biljardipöydän suomat mahdollisuudet olivat minulle melkoisen harvinaista herkkua.

5. luku: Sähän oletkin vielä täällä. Koko pitkän tarinan tärkein osa oli kuitenkin vasta edessä. Vietimme loppuyön kerhohuoneen sohvalla sylikkäin, ja vaikka kumpikin lähti sinne ainoastaan sitä yhtä ajoa hakemaan, oli välillemme kehkeytynyt tuon yhden yhdessä vietetyn yön ja aamun aikana selvästi enemmän. Ainakin omalta osaltani. Pois ei ollut kummallakaan mitään kiirettä, vaikka päät olivatkin jo selvinneet ja tavoitteet sekä halut täytetty.

Vai ovatko ”meidän” tavoitteet vielä edessäpäin, sen näkee vain ajan mukana. Nyt on joka tapauksessa mahtava ja ihastunut olo. Myös viime yö vietettiin yhdessä, tällä kertaa yhteisen päätöksen kautta vain nukkuen, ei tosin kerhohuoneella. Ja erityisen mukavaa oli näinkin.

Joten Valamo saa minua vielä odottaa,
ystävällisin 2004-vuotisterveisin,

Veli Iker.
 
Viimeksi muokattu:

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Iker

Vai ovatko ”meidän” tavoitteet vielä edessäpäin, sen näkee vain ajan mukana. Nyt on joka tapauksessa mahtava ja ihastunut olo. Myös viime yö vietettiin yhdessä, tällä kertaa yhteisen päätöksen kautta vain nukkuen, ei tosin kerhohuoneella. Ja erityisen mukavaa oli näinkin.

Joten Valamo saa minua vielä odottaa,
ystävällisin 2004-vuotisterveisin,

Veli Iker.

No voi lempo soikoon. Tämä tarina valanee uskoa kaikkiin jo pyyhkeen kehään heittäneisiin. Hienon kuuloista meininkiä tähän asti. Mielenkiinnolla seuraamme mitä tuleman pitää.

Jatkosta riiippuen, mutta jo tähän astisten näyttöjen perusteella: joko helvetisti onnea, tai sitten aivan saatanasti.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Snakster
No voi lempo soikoon. Tämä tarina valanee uskoa kaikkiin jo pyyhkeen kehään heittäneisiin. Hienon kuuloista meininkiä tähän asti. Mielenkiinnolla seuraamme mitä tuleman pitää.

Jatkosta riiippuen, mutta jo tähän astisten näyttöjen perusteella: joko helvetisti onnea, tai sitten aivan saatanasti.
Ensinnäkin, kiitos.

Ja tosiaan, kaikki on mahdollista. Itse olin su, ma, ti kuumeessa, keskiviikkona keräsin itsestäni sen verran ryhtiä, että pääsin Citymarketiin ostamaan juotavaa ennen Suomen WJC-peliä. Bileisiin meno oli loppuun asti erittäin epävarmalla pohjalla, mutta tulipahan sitten mentyä.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Ikerille täältäkin onnittelut suorituksen johdosta!

Tsiises, että oikein biljardipöydällä! Sattuuko muuten siinä teidän kerhohuoneessa olemaan sellaista nauhoittavaa kameravalvontaa? Meinaan että siitä bilismatsista voisit laittaa videon nettiin näytille... virn ja virn ja vielä kerran virn.
 

heki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Iker: Tuohan kuulostaa lähes joltain hollywoodin romanttiselta komedialta. Eipä voisi uusi vuosi enää tuota paremmin alkaa. Toivottavasti jatko kulkee yhtä hyvissä merkeissä.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti heki
Iker: Tuohan kuulostaa lähes joltain hollywoodin romanttiselta komedialta. Eipä voisi uusi vuosi enää tuota paremmin alkaa. Toivottavasti jatko kulkee yhtä hyvissä merkeissä.
Romanttiselta komedialta? Mun mielestä tuo alku (tyttökaverin suuteleminen, biljardipöytä jne) kuulosta enemmänkin sellaiselta elokuvalta jota joskus nätetään Canal+ jääkiekon sijaan yön pikkutunteina. Mutta anyway, olen onnellinen Ikerin puolesta. Toistaiseksi se pikkubussi näyttää riittävän Valamon reissulle.

Edit: tuli muuten sopivasti eilen SVT:ltä dokumentti jostain ruotsalaisesta nunnaluostarilta. Leppoisaa ja rauhallista...
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Predator
Tsiises, että oikein biljardipöydällä! Sattuuko muuten siinä teidän kerhohuoneessa olemaan sellaista nauhoittavaa kameravalvontaa? Meinaan että siitä bilismatsista voisit laittaa videon nettiin näytille... virn ja virn ja vielä kerran virn.
Sorry Preda, oli perkele Securitasin cam-asentajat ratkaisevasti myöhässä. Kaiken piti olla valmiina, ei ne asennot nimittäin mitään ihan sattumanvaraisia ollut... Smile, you´re on candid camera.

Mitä tähän omaan "romanttiseen Hollywood-komediaani" taasen tulee, niin jotenkin kuitenkin tuntuu, että kohta ollaan koko illan draaman puolella. Ja minähän en niistä pidä!

Alkaa nimittäin muutenkin pitkäaikaiselle sinkkukaverille ottamaan jo koville. Koko kuluva vuosi oltu yhden ja saman naisen kanssa...

Mietitäänpä sitä!
 
Viimeksi muokattu:

Kyynis

Jäsen
Reilu kuukausi mennyt kun turhauduin naisiin totaalisesti ja ilmottauduin kansalaisopiston kurssille: " Näin tulet homoksi parissa kuukaudessa" Nyt täytyy sanoa, että kurssille ilmoittautuminen on peruttu.

Nainen on ujuttanut mun päähäh jonkun viruksen. Toimitani ei ole enään järkevää. Kaverit väittävät, että olen ihastunut ja päätäpahkaa rakastumassa. Tätä ei voi ääneen kyllä myöntää.

Ollaan kuuneltu Bo Kaspers Orkesteria yöksi muuttuvina iltoina kynttilän valossa. Tällä hetkellä nainen on työreissussa. Istun kotona maukasta IV-olutta hörppien ja sauna on lämmin. Tästä pitäisi jo varmaan huolestua. Meinaan ruattinkiälistä musiikkia lauantai iltana samalla olutta hörppien saunan päälle. Aikaisemmin kukaan ei pystynyt kulettamaan mua pätkääkään. Nyt tuntuu, että rima on tullut alas aikas paljon. Tietysti raja on vieläkin olemassa eikä tässä totaalisesti tossukaksi olla muututtu. Eilen illalla nousin vielä sängystä pesemään hampaita vaikka kukaan ei ollut todistamassa unohdusta. Onko peli jo menetetty? Toisaalta miksi pyristellä vastaan, kun pyristelyn taso on lähinnä teeskentelyä

Se täytyy sanoa, että rakkaus ei ole hyväksi kansantaloudelle. Eihän nyt siitä mitään tulisi jos kaikki rakastuisivat yhtä aikaan. Meinaan kuka silloin tekisi työt?

liitteenä kuva sillä se kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.
 

Liitteet

  • rakkaus.gif
    rakkaus.gif
    19,1 KB · kertaa luettu: 644

ShakesBier

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mieltäylentävää huomata, ettei tällanen "epätoivon syövereihin" vajoominen ookaan pelkästään meidän naisten etuoikeus. Mutta kaiken a ja o on silti mun mielestä omanarvontunto!! Eli liian kiltti ei saa olla, siis sellanen joka nielee kaiken paskan ja vielä hymyilee päälle. Olen vuosien saatossa tavannut useita miehiä, jotka ihastuessaan muuttuu ihan lampaiks ja tekee käytännössä mitä vaan ihastuksensa vuoksi. Ja tiedoksi, että tuo on minun ja monen muun naisen mielestä se biggest turnoff. Itsekunnioitus ja tietynlainen "reteys" miehessä taas sytyttää!

Sitten vielä yks tärkee juttu: Ei naisillakaan ole mitään tiettyä miestyyppiä, joka sytyttää koska vaan kenet vaan! Itseään ei voi eikä kannata yrittää muuttaa kenenkään toisen takia, sen sijaan pitää yrittää löytää itselle sopiva ihminen. Okei, tietyt piirteet (kuten itsevarmuus ja yleensä MIEHEKKYYS) miehessä on pääsääntöisesti naisten mielestä plussaa, mutta tosiasia on se, ettei ole olemassakaan mitään naisten unelmamiehen prototyyppiä. Makuja on monia. Ja jokaiselle löytyy joku! (Tässä uskossa yritän itsekin sinnitellä..=))
 

Carlos

Jäsen
Eeeeeeeeeeeeeen, vapauttas tahdo riiiiistäää..... ....kanssa aikuisen naisen ja niin edespäin.

Hemmetti soikoon hyvät veljet, mutta taitaa meikäläiseltäkin oikeasti jäädä Valamon reissu väliin. Niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin, mutta näin taitaa tosiaan käydä. Jossain vaiheessa mainitsinkin uudenvuoden ylläristä, joka oli oikein mukava sellainen. Nyt sitten tapasin tämän "yllärin" uudestaan männä iltana/yönä ennenkuin palasin taas tänne Suisseen, ja hommahan alkoi edetä. Monen monituisen vuoden jälkeen se joku kummallinen kutittava ja kaivertava tunne on palannut, ja mikä hauskinta sama tunne taitaa olla tällä vastapuolellakin. Kone lähti muuten 7.35 aamulla, ja nukuin sitä ennen vajaat 2 tuntia, että kertokoon se jotain jostain. :-)

No, ikäväähän nyt sitten on että jouduin takaisin tänne uuteen kotimaahani, mutta hyviä uutisia pukkasikin heti lisää, nimittäin ensi viikon jälkeen tulen viettämään seuraavat n. 5 viikkoa Suomessa erään projektin parissa ihan putkeen! Näyttääpi siltä, että ei siis tarvitse buukata hotellia, ja kuinka sattuikin, Hifkin matsejakin mahtuu siihen väliin muutama. :-) Itse asiassa kaikki jäljellä olevat!!! Siihen kun vielä laskee päälle että muutenkin elämä etenee erittäin mallikkaasti tällä hetkellä, niin tässähän meinaa jo ihan hymyilyttää. :-)))

Kuten tuossa alussa hyräilin erästä tunnettua P. Koivuniemen stygeä, se johtuu lähinnä siitä että tällä kertaa en ole sekaantunut mihinkään tunnevammaiseen tytönhupakkoon, vaan todellakin aikuiseen naiseen. Juuri semmoiseen mistä minä pidän, ja joita minä osaan käsitellä. Semmoiseen jossa on tyyliä, semmoiseen jossa on karismaa. Semmoiseen jonka kanssa voi miettiä asioita pitkälläkin tähtäimellä. :-)

No jopas tuli imelää tekstiä, mutta ei voi mitään. Äiti ja siperia kasvattaa miehen 20 vuodessa, sitten kuvioon tulee nainen ja tekee miehestä hupsun 20 minuutissa. Which is nice.
 

Hammer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Black & Gold, Blackhawks, WHUFC
Viestin lähetti Carlos
Kuulun kategoriaan "sä oot tosi kiva ja älykäs ja humoristinen, ja sä tuut tekemään vielä jonkun naisen tosi onnelliseksi, mutta blaablaablaa..." -miehiä, eli joka ei mitä ilmeisimmin saa ketään naista syttymään edes bensalla ja puhalluslampulla. Kaikki mahdolliset temput ja temputtomuudet on kokeiltu, mutta ei auta.

Kuulostaa pelottavan tutulta. Taidan itsekin kuulua juuri samaiseen kategoriaan. Pitäisiköhän yrittää muuttaa käytöstapoja vai mitä pitäisi tehdä? Naisten seurassa esimerkiksi joissain bileissä ollessa tuntuu, että kaikki vastakkaisen sukupuolen edustajat pitävät aivan loistotyyppinä, mutta silti ovat jo pian suutelemassa koko paikan vähä-älyisintä ja junttimaisinta sälliä. Aina aluksi menee hyvin, kun vain keskustellaan, mutta kun pitäisi ruveta ehdottamaan jotain vakavampaa niin tulee aina juuri noita Carloksen mainitsemia fraaseja. Samaiset "sä oot tosi kiva ja humoristinen ja tuut tekemään vielä jonkun naisen todella onnelliseksi" yms. kommentit tulevat monesti, kun tyttöystäväsi ilmoittaa jättäväsi sinut. Yrittää selitellä tyyliin, että hänessä itsessään olisi jotain vikaa tai että olisin liian hyvä hänelle. Paskapuhetta sanon minä. Sanoisi mieluummin suoraan, että mistä kiikastaa, eikä käyttäisi näitä kuluneita fraaseja.

Kaikista rasittavinta on, kun vaikka joku pienessä humalassa oleva naisihminen tulee iskemään sinua. Noh, tyttö näyttää varsin houkuttelevalta ja päätät lähteä leikkiin mukaan. Hetken kuluttua tämä neito tekee aloitteen ja suutelette kiihkeästi yms. Seuraavana päivänä soitat tälle tytölle, ja pyydät häntä kanssasi vaikka leffaan tai yleensäkin treffeille jonnekin. Noh, hän selittää sinulle tämän "mitä jos oltais vaan kavereita teorian", vaikka edellisiltana olisi ollut valmis vaikka minkälaiseen suhteeseen.

Minulla on parhaillaan ns. "verkot vesillä" ja yritys on kova tehdä vaikutus erääseen varsin houkuttelevaan neitoon. Jotenkin vaan tuntuu, että lopputulos on sama kuin aikaisemmilla kerroilla. Epäonnistumiseni saattavat myös johtua siitä, että tavoittelen aina todella hyvännäköisiä naisia, vaikka omassa naamataulussa ei pahemmin kehumista ole. Jos kämmään tuttuun tapaani, niin pitää ruveta harkitsemaan vakavasti sitä Valamon reissua. Onko bussissa vielä paikkoja vapaana?
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Enpä olisi juuri muuta voinut sanoa, olisin voinut itse kirjoittaa aivan kuiten Leiska3. Vituttaa tuollainen kiertely, suoraa puhetta vaan. Valamon reissu harkintaan..
 

Miguel

Jäsen
Kah, päätinpä katsastaa tätä ketjua, niin tekee mieli vähän avautua.

Ensinnäkin kerrottakoon, että kunnon seurustelusuhteet olen "onnistunut" välttämään tappavan varmasti. Ei siinä mitään. Joillakin tuntuu olevan suhde päällä jatkuvasti, edellisen loppumisen jälkeen on jo pian uusi kulta kainalossa. Minulla on sen verran vapaa-ajan aktiviteetteja, että en haikaile moisen perään. En halua pyrkiä aina vaan kokeilemaan, josko nyt viimein tuon kanssa toimisi, saattaisi tulla vain jatkuvia ihmissuhdemurheita. Osasyy on tietysti myös jossain määrin vaikuttava naisiin kohdistuva magneettinen voima minussa. Siis se hylkivä. Koulukaverieni abivihkoon minusta kirjoittamat kuvaukset antoivat tosin ymmärtää, että myös arvostusta löytyy joiltain tahoilta. Mahdankohan sitten olla vain sellainen kiva juttukumppani, kun minkäänlaista suurempaa kiinnostusta en ole huomannut. Vai ovatko kaikki vähänkään kiinnostuneet tytöt samanlaisia saamattomia kuin minäkin, että mitään ei uskalleta näyttää ulospäin?

Joskus on ollut vaiheita, jolloin ajatus seurustelemisesta ei ole kiinnostanut pätkääkään. Olen nytkin onnellinen poikamiehenä, mutta vesillä olevissa verkoissa on kellot kilkattamassa potentiaalisista saaliskaloista hälyttämässä. Yksi suurimmista ongelmista vain on luonteeni mennä kipsiin kauniiden ajatusten edessä. Lisäksi en oikein tiedä, mihin mereen verkkoni laskisin. Jotenkin esimerkiksi koulusta en uskaltaisi helposti yrittää ketään. "Kaikki tutut saisivat tietää nolosta yrityksestä", sanoo jääräpäinen mieleni. Nyt tilanne on siinä mielessä otollinen, että lukuloman alettua ei pitäisi tarvita pelätä olemattomia piinaavia katseita koulun käytävillä.

Ja sitten jos viimein alan päästä lähemmäksi, uudet ajatukset alkavat piinata. Millainen vaikutelma pitäisi antaa? Useimmissa yleisissä tilaisuuksissa olen paljon äänessä ja yritän keventää tunnelmaa, usein menestyksekkäästi mutta myös valitettavan usein myös heikommilla yrityksillä. Juuri sitä pelätessä ei taas uskalla heittää huulta. Yleisissä tilaisuuksissa paljon itseironiaan ja kavereille irvailuun perustuvaa vitsailua viljellessä voi helposti antaa itsestään höntin kuvan, vaikka todellisuudessa pienemmän piirin keskusteluissa puhun paljon syvällisempiä. Sitten toisaalta jos käydään alkuun liian monta kertaa vain kahdenkeskeisillä treffeillä tai tapailemme muuten tunnelmaltaan jäykissä tilaisuuksissa, saattaa välittyä todellisuutta tylsempi kuva. Näitä keskenään sotivia juttuja pohdiskellessa en osaa päättää mitä tehdä, ja homma on vedetty puihin ennen kuin on edes kunnolla päästy alkuun.

Tämähän nyt tahtoo mennä ohi otsikon, kun naisen oikkujen pohtimisen sijaan pohdinkin vain omiani. Olin jo kirjoittanut pidemmällekin, mutta tässäkin asiassa ajatukset risteilevät siellä ja täällä, enkä osaa pukea niitä kirjalliseen muotoon tulematta väärinymmärretyksi. En edes tiedä, miksi oikeastaan avauduin. Ei tästä parempi olokaan tullut, väänsin vain itseni tiukempaan solmuun. Todetaan nyt sitten vaikka kliseiseksi lopuksi, että toivottavasti joku nainen osaisi avata tämän solmun.
 
Viimeksi muokattu:

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Miguel
Tämähän nyt tahtoo mennä ohi otsikon, kun naisen oikkujen pohtimisen sijaan pohdinkin vain omiani. Olin jo kirjoittanut pidemmällekin, mutta tässäkin asiassa ajatukset risteilevät siellä ja täällä, enkä osaa pukea niitä kirjalliseen muotoon tulematta väärinymmärretyksi. En edes tiedä, miksi oikeastaan avauduin. Ei tästä parempi olokaan tullut, väänsin vain itseni tiukempaan solmuun. Todetaan nyt sitten vaikka kliseiseksi lopuksi, että toivottavasti joku nainen osaisi avata tämän solmun.

Ihan hyvää ja varmasti monen elämää sivuavaa pohdintaa. Snadisti kokeneempana voin tosin sanoa, että vaikka noita naisasioita kuinka pohtisi, on sitä kuitenkin ihan yhtä avuton sitten, kun eräänä päivänä eteen tulee joku, joka iskee kuin miljoona volttia. Ja sikälikin turha yötä päivää noita miettiä, että takuuvarmasti jossain vaiheessa eteen se joku tupsahtaa. Silloin ei ole aikaa miettiä, että minkälaisen kuvan itsestään antaa. Silloin kaikki vaan toimii ja tunnit tuntuvat minuuteilta. Ei rakastuminen ole valintakysymys. Voit odottaa levollisin mielin, sillä jossain se elämäsi nainen jo odottaa, että pääsisi kävelemään elämääsi.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Naisista ei ota kyllä välillä selvää kukaan. Minä vähiten.
Pari kertaa olen seurustellut pitempään ( yli vuoden, kai se on "vähän pitempään"? ), mutta ne suhteet eivät sitten ole kestäneet. Syystä ja toisesta.
Viime kesänä olin erään naisen kanssa, mutta minä lopetin sen itse. Suhteen, en naista. Väärä ihminen minulle, varsinkin kun en tiennyt mitä seuraavaksi tapahtuu.

Eteenpäin on menty kokoajan, koska tiedän että naisia tulee vastaan. Eiköhän sieltä löydy se yksi, jonka kanssa voisin elää pitempään. Itse asiassa löysin hänet, ainakin minusta tuntuu siltä. Hänen ajatukset, sanat, toiveet ja haaveet menevät niin yksiin omieni kanssa.

Olen tuntenut hänet kuusi vuotta, ja joulun välipäivinä se sitten repsahti vakavammaksi. Mutta vain hetkeksi. Hän ilmoitti, ettei ole valmis siihen.
Syyksi selitti, että erosi edellisestä miehestään joulukuun alussa ja ei osaa vielä ajatella elämäänsä itsensä kautta.
Tiesin kaiken tuosta miehestä ja muustakin tässä naisessa. Hän on parhaimmillaan ollut minulle pikkusisko, jolle isoveli on kertonut kuinka julmaa elämä on.
Jotenkin vain tuli sellainen olo, että tuossahan voisi olla minulle nainen. Mutta kun nainen on _erittäin_ tunteellinen ja miettii asioita vaikeimman kautta, niin minä olen tuskastunut.

On/Off-tilaa tässä on ollut, mutta mitään virallista ei kuitenkaan. Toisaalta asian tekee helpommaksi se, että hän asuu toisessa kaupungissa. Minulle se ei olisi ongelma, hänelle olisi. Koska ei usko kaukosuhteisiin. Olen elänyt pari kertaa kaukosuhteessa ja se homma toimi hyvin. Kaikille se ei vaan sovi.

Minä oikeasti haluaisin sen naisen itselleni, mutta tiedän sen, että siitä ei välttämättä tule mitään.
Tiedän, että kun seuraavan kerran nähdään, mihin se johtaa. Yhteiseen yöhön. Eihän minulla sitä mitään vastaan ole, eihän kenelläkään miehellä :)
Tämän asian kanssa pitää nyt elää päivä kerrallaan ja toivoa parasta. Viime yönä tulleessa tekstiviestissä hän ilmoittaa haluavansa minut ja minua. Mutta mainitsee "saman kaupungin" viestissään. Eli kaukosuhde on out of question.
Vähemmästäkin menee pää sekaisin.

No jos tämä oli se pieni pulma, niin sitten alkavat isot.
Minulle ilmoitettiin kylmän viileästi pari päivää sitten, että jos haluan seksiä eräältä naiselta, se onnistuu muitta mutkitta. Samalla tuli tarjous tulla "kyläilemään". Vastasin herrasmiesmäisesti "kiitos tarjouksesta" ja ilmoitin palaavani asiaan, mikäli näen tarvetta asialle. Sinkkunahan tässä olen ollut pitempään, joten siinä suhteessa voisi olla "tarvetta". Ongelmaa ei kuitenkaan tämän naisen kanssa muuten voisi tulla, koska olemme joskus vuosia sitten olleet muutaman kerran yhdessä yön.

Lisäksi kaksi muuta naista ovat sellaisia tapauksia, että niistä pitäisi ottaa selvä mitä he haluavat. Vihjaavat ja puhuvat omaa kieltään. Pitäisi tavata heidät ja miettiä mitä he oikeasti haluavat.
Joten mietittävää tässä todellakin on. Myös sen kantilta mitä minä haluan. Kaikki naiset ovat 20-30-ikävuoden välissä, joten sen puolelta asiassa ei ole ongelmaa. En todellakaan tiedä mitä teen. Eiköhän se tässä selviä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös