Nainen

  • 19 890
  • 139

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti vlad
Vielä kun joku kertoisi minulle sen mitä tämä "humaani" tässä tapauksessa tarkoittaa, niin voisin opetella itsekin humaanimmaksi ihmiseksi. vlad#16.

Suomen sivistyskirja toteaa, että humaani on yhtäkuin inhimillinen, ihmisystävällinen, ymmärtäväinen ja suvaitsevainen.
Mullon ainaski PIIIIIIIITKÄ tie humaaniksi. Huh-huh.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti mauri
Suomen sivistyskirja toteaa, että humaani on yhtäkuin inhimillinen, ihmisystävällinen, ymmärtäväinen ja suvaitsevainen.
Mullon ainaski PIIIIIIIITKÄ tie humaaniksi. Huh-huh.

*repee*

Parempi minunkin jatkaa entisellä linjallain ja tyytyä olemaan oma "epähumaani" itseni. Jollein tällaisena kelpaa niin olen sitten kelpaamatta, mitä sitä väkisinkään tuppautumaan kenenkään seuraan ja, ennen kaikkea, mitä sitä väkisin itseään muuksi muuttamaan. Paree olla omalaatuinen "ihmisraunio" ja koettaa nauttia elon iloista näinkin.

vlad#16.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti tant gredulin
... pyrkimys kasvaa ihmisenä...

Niin. Jos minulta kysytään, niin tämä riittää.

Siitä siivoamisesta - pari kysymystä mietittäväksesi:
Entä jos vaimosi kokeekin, että olet tyytymätön hänen kykyynsä siivota, ja haluat siksi palkata siivoojan? Haluatko nimenomaan sitä laatuaikaa kumppanisi kanssa, etkä omiin harrastuksiisi?
Voisit ehkä jopa nätisti sanoa, että siivoaminen ei kuulu sinun lempiharrastuksiisi, mutta haluaisit kuitenkin tehdä oman osasi maksamalla siivoojan. Good luck.

Oma liitto numero kaksi kariutui veneen korjaamiseen ja varaosiin liittyviin juttuihin :rolleyes:. Harmi ettei JA ollut silloin vielä käytössä. Taino, miten sen nyt ottaa :)
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti tant gredulin
Humaaniin olemukseen liittyy pyrkimys kasvaa ihmisenä.

Ehkäpä minulla on sittenkin vielä toivoa, vaikka hetkittäin on muulta näyttänytkin. Asemani ei taidakaan olla aivan epätoivoinen, askel kerrallaan etenemällä tästäkin suosta voi päästä pois.

vlad#16.
 

OikeaPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK
Viestin lähetti jounster
Mikään ei ole mieheltä niin suuri rakkaudenosoitus naiselleen kuin vessan peseminen... =D Tosin en tiedä tuleeko siitäkin vain yksi piste mutta poikkeus vahvistanee säännön..?

Old dirty man allekirjoittaa tämän täysin.

Kun on ollut kimpassa pitemmän aikaa (yhteisiä vuosia paljon, jälkikasvua, rutiinia aviosuhteissa jne) ja haluaa vähän herkistelyä, huomiota jne niin yksi parhaimmista/helpoimmista tavoista on hoitaa lauantaisiivous+ruoanlaitto yms. tinkimättä ja fuskaamatta.

Toimintaperiaate: Mies siivoaa yhteistä pesää ja nainen kenties katsoo samaan aikaan jotakin saippuasarjaa drinksulasi kädessä tai osallistuu itsekin siivoukseen, miten vain.
Annetaan daamin siis kuitenkin valita kuinka suorittaa ja itse kuitenkin paiskitaan kotihommia valittamatta.

Tämän jälkeen mies onkin ns. vahvoilla. Meilläpäin yhteisen/miehen siivouksen jälkeen usein muksut laitetaan pihalle leikkimään tai naapuriin "isin ja äitin huilatessa yläkerrassa"...
 

Kyynis

Jäsen
Voiko naisia oikeesti ymmärtää? Toiset joiden kanssa tietää ettei yhteiselämästä tule mitään niin lähtettävät viestejä pyytävä olusille. Jos ei ole muuta tekemistä niin mene kaveripohjalta tarinoimaan ihan mistä vaan. Ne jotka itseäni kiinnostavat niin tälläinen kommentti tulee jossain muodossa "Olet kultainen mies mutta tunteeni ovat lukossa enkä tiedä mitä tehdä"

Voi kristus sentään. Onko mun päähän ohjelmoitu joku aliohjelma joka pistää kiinnostumaan naisista joilla ei ole hajuakaan mitä haluavat tai ovat näitä klassisia täydellisen miehen tavoittelijoita jotka loppujenlopuksi epätoivossaan nappaavat jonkun välimallin ja kiukuttelevat kymmenen vuoden päästä elämäänsä? Ensimmäistä kertaa alkaa vituttaa oikein huolella. Enään ei kiinnosta hurmata naista olemalla oma itsensä. Ei kiinnosta jakaa tunteitaan tai muutenkaan yllättää naista ennenkuin tietää ettei naisella ole epätoivoinen haku päällä. Haluaisin jakaa onneni mutta paras on nautiskella siitä itse. Jos joku tietää juoko Linkola viinaa niin kertokoot. Meinaan jos sille maistuu häppä niin alan sen opetuslapseksi :) Tosin koska en ymmärrä naisia niin täytyy jatkaa harjoituksia......
 

Dick Slasher

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT ♠
Viestin lähetti OikeaPakki
Old dirty man allekirjoittaa tämän täysin.

...
Toimintaperiaate: Mies siivoaa yhteistä pesää ja nainen kenties katsoo samaan aikaan jotakin saippuasarjaa drinksulasi kädessä tai osallistuu itsekin siivoukseen, miten vain.
Annetaan daamin siis kuitenkin valita kuinka suorittaa ja itse kuitenkin paiskitaan kotihommia valittamatta.

Tämän jälkeen mies onkin ns. vahvoilla. Meilläpäin yhteisen/miehen siivouksen jälkeen usein muksut laitetaan pihalle leikkimään tai naapuriin "isin ja äitin huilatessa yläkerrassa"...

Näin myös meillä, mutta on väärin että joutuu maksamaan "huilaamisesta" avio/avoliitossakin. Ammattilais"huilaajalla" selviäsi käteisellä ;)
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti OikeaPakki
Toimintaperiaate: Mies siivoaa yhteistä pesää ja nainen kenties katsoo samaan aikaan jotakin saippuasarjaa drinksulasi kädessä tai osallistuu itsekin siivoukseen, miten vain.
Annetaan daamin siis kuitenkin valita kuinka suorittaa ja itse kuitenkin paiskitaan kotihommia valittamatta.

Tämän jälkeen mies onkin ns. vahvoilla. Meilläpäin yhteisen/miehen siivouksen jälkeen usein muksut laitetaan pihalle leikkimään tai naapuriin "isin ja äitin huilatessa yläkerrassa"...

Kokeilin tätä ja hyvin toimi. Tosin siinä vaiheessa kun aloin olla "vahvoilla" heräsi vauva, joten se siitä. Mutta jos ei muuta, niin tulipa ainakin puhdasta, saatana.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti jounster
Niin ja naisellehan ei ole niin oleellisesti merkitystä sillä kuinka suuren/kalliin tai pienen/halvan lahjan olet hankkinut, tai kuinka suuren tai pienen kiintymyksen osoituksen häneen luot. Mutta sillä on oleellista merkitystä että olet ajatellut häntä! Olen nimittäin saanut kuulla tuosta, että kun mies on tehnyt jotain suurta ja mahtavaa naisensa hyväksi niin hän ajattelee että wow, nyt tuli ansaittua ainakin 20 pistettä. Mutta nainenpa näkeekin asian tapauskohtaisena, eli "upeetaihanaa hän ajatteli minua ja välittää minusta" mutta pisteitä kilahtaa tilille vain yksi kappale. Eli ei niinkään tekojen suuruudet vaan se että olet ajatellut häntä, miellyttää....

Naisena allekirjoitan tuon täysin. Ainakin minä nimittäin otan asiat tapauskohtaisina. Pienikin muistaminen saa aikaan tuon "upeetaihanaa, hän ajatteli minua ja välittää minusta" -reaktion ja hymy on herkässä. Henkilökohtaisesti olen vielä sellainen, että meinasin suurin piirtein ratketa ilosta jo siinäkin vaiheessa, kun eräs vanha (siis ei iällisesti) miespuolinen ystäväni otti yhteyttä pitkän tauon jälkeen, kertoi tulleensa käymään Lappeenrannassa ja kysyi, josko voisimme treffata. Siinäkin oli kyseessä muistaminen.

Kohteliaisuus ja herrasmiesmäisyys ovat miehissä jotain, joka vetoaa. Ennen en kiinnittänyt asiaan niinkään paljoa huomiota, mutta oikeastaan juuri tuon aiemmin mainitsemani ystäväni ansiosta huomioin nykyään melko tarkastikin miehen käyttäytymisen. Sen jälkeen kun sinua kätellään, katsotaan silmiin, saatetaan kotiin, avataan niin kauppojen, ravintoloiden kuin autojenkin ovet, lasketaan menemään edeltä kaikkialle, autetaan takki päälle jne., alkaa väkisinkin huomaamaan, jos mies vain "mennä viipottaa". En todellakaan tarkoita tällä nyt sitä, että odottaisin/vaatisin moista käytöstä kaikilta miehiltä, koska en a) pidä itseäni mitenkään "ylempiarvoisena" ja b) kaikilta miehiltä tuo ei vain luonnistu itsestään/kaikille se ei edes sopisi. Kaikissa mainitsemissani esimerkeissä on kuitenkin kyse toisen huomioimisesta, mielestäni vielä enemmän yksilönä kuin naisena. Pienestäkin huomioimisesta sitten taas aiheutuu jälleen ainakin minulle tuo "upeetaihanaa, hän välittää minusta" -tunne. Ts. teon ei aina tarvitse olla tekemällä tehty, pienikin huomioiminen vaikka juuri avaamalla oven saattaa olla naiselle asia, jota tulee illalla muisteltua.


edit: Vielä sen verran tarkennusta, että tärkeintä tuossa herrasmiesmäisyydessäkin on se, että käyttäytyminen todellakin tulee luonnollisesti mieheltä. Ei kannata yrittää olla sellaista, mitä ei oikeasti ole. Paremman lopputuloksen pitkällä tähtäimellä saanee kuitenkin lähes aina siten, että on vain oma itsensä. Täydellistä ei ole olemassa, mutta eräs mies on minulle kerran ihmissuhteista keskustellessamme todennut jotenkin näin: "Täydellisyyttä alkaa olemaan silloin, kun kahden ihmisen epätäydellisyys yhdistyy ja ihmiset täydentävät toisensa". Itse olen vähän samoilla linjoilla ja sanoisinpa vielä niin, että toinen on täydellinen silloin, kun hänen epätäydellisyytensäkin on täydellistä.
 
Viimeksi muokattu:

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Poison
avataan niin kauppojen, ravintoloiden kuin autojenkin ovet, lasketaan menemään edeltä kaikkialle,

Tottahan Poison tiedät tämän käytännön juuret, ja sen kanssa ei herrasmiesmäysyydellä ole mitään tekemistä. Ennemminkin alkuperäistä syytä pidettäisi ämmämäisyyden osoituksena.

Tunnustan, toisinaan minä unohdan hyvä tavat mutta kohdallani se johtuu lähinnä siitä, että olen tottunut menemään yksin aina ja kaikkialle. Minuun iskostetut hyvät tavat varmaan kumpuaisivat pintaan jos luontevia tilanteita oauiai kohdalleni enemmän. Miksi muuten entistäkin tasa-arvoistuvaisemmassa yhteiskunnassa odotetaan (en väitä, että kaikki naiset odottavat) edelleen miesten olevan kohteliaita naisille mutta harvemmin näen odotettavan samaa käyttäytymistä naisilta... mietityttää vaan. Älkääkä ymmärtäkö nyt väärin, en tarkoita, että miesten tulisi olla moukkamaisia naisia kohtaan vaan miksi monasti odotukset ovat yksipuolisia.

vlad#16.
 

Axel K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti vlad
...

Miksi muuten entistäkin tasa-arvoistuvaisemmassa yhteiskunnassa odotetaan (en väitä, että kaikki naiset odottavat) edelleen miesten olevan kohteliaita naisille mutta harvemmin näen odotettavan samaa käyttäytymistä naisilta... mietityttää vaan. Älkääkä ymmärtäkö nyt väärin, en tarkoita, että miesten tulisi olla moukkamaisia naisia kohtaan vaan miksi monasti odotukset ovat yksipuolisia.

vlad#16.

Juuri näin. Mielelläni minäkin kohtelias naisille ikään katsomatta olen. Alkaa vaan mietityttämään oman kohteliaisuuden tarpeellisuus kun esim. avaa oven ja hymyilee lastenvaunuja työntävälle nuorehkolle naiselle ja vastineena on vain tympeä tuijotus ja katseen siirto muualle. Tai tanssiin hakiessa (tämä tosin ennen avioliittoa :)) vastauksena oon usein vain: "Jaa sun kanssa???".

Välillä tuntuu siltä, että monesti äidit omassa emansipaatiossaan unohtavat kasvattaa tyttärensä kohteliaiksi naisiksi, mutta miehille tämä tapakoulutus annetaan isien ja armeijan toimesta lähes poikkeuksetta.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No perkule sentään, jos joku minulle avaa oven niin varmasti saa aina ison hymyn ja kiitokset vastineeksi.
Eikä tuota nyt minulle ole erityisemmin opetettu kotona, kunhan kuuluu tapoihin.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Axel K.
Alkaa vaan mietityttämään oman kohteliaisuuden tarpeellisuus kun esim. avaa oven ja hymyilee lastenvaunuja työntävälle nuorehkolle naiselle ja vastineena on vain tympeä tuijotus ja katseen siirto muualle. Tai tanssiin hakiessa (tämä tosin ennen avioliittoa :)) vastauksena oon usein vain: "Jaa sun kanssa???".
Noh kyseessä voi olla tämä tasa-arvoistuva Suomi. Suomalaiset naiset (en nyt yleistä enkä mitään) kokevat että eivät ole välttämättä missään erikoisasemassa sikäli että tulisi olla jonkun alituisen palvonnan ja palvelemisen kohteena. Osa naisista haluaa olla täysin itsenäisiä ja ehkä jopa itse tarjota sen oluen baarissa miesystävälleen tai avata tälle oven ja päästää kulkemaan ensin (vaikka onkin sanonta: naiset ensin, joka muuten mahdollistaa usein vitsailun mahdollisuuden). Sellaista se on. Meistä miehistä useimmat vaan on niin jääräpäisiä (minä mukaanlukien) että moiset kädenojennukset naiselta ei tule kuuloonkaan. Tai ainaskin hyvin harvoin. Kai se tietty juttu miten naisia tulee kohdella, kumpuaa jostain perimästä. On noita lötköhousuja (en taaskaan yleistä) joilla tosin alkeellisimmatkin herrasmiestavat ovat alkaneet unohtua. Ei käytöstavoista ja herrasmiesmäisyydestä mitään haittaakaan ole.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Ted Raikas
Noh kyseessä voi olla tämä tasa-arvoistuva Suomi. Suomalaiset naiset (en nyt yleistä enkä mitään) kokevat että eivät ole välttämättä missään erikoisasemassa sikäli että tulisi olla jonkun alituisen palvonnan ja palvelemisen kohteena.

Juuri tämän tähden, ota heistä nyt selvää! Se mikä kelpaa yhdelle aiheuttaakin porua jo toisaalla, mikään ei ole koskaan hyvä.

Se on se munkkiluostari entistäkin todennäköisempi vaihtoehto minulle..

vlad#16.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
"Osa naisista haluaa olla täysin itsenäisiä ja ehkä jopa itse tarjota sen oluen baarissa miesystävälleen tai avata tälle oven ja päästää kulkemaan ensin (vaikka onkin sanonta: naiset ensin, joka muuten mahdollistaa usein vitsailun mahdollisuuden"

Tai sitten joku on kertonut naisille mistä tuokin tapa juontaa juurensa :)

jätettäköön harjoitustehtäväksi muille selvittää asia niille jotka eivät sitä tiedä.
 

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hmm. Olettekos poikamiestoverit varjo ja vlad ammentaneet nais- ja käytöstapatietoutenne siitä samasta Aku Ankan numerosta kuin minäkin? Muistelen jostain tuon lehden tietopaketista tuon ja muutaman muunkin kohteliaan tavan juuret lukeneeni. Pitäisiköhän vaihtaa ihmissuhdeopasta, jos vaikka vienti paranisi.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Andrej
Hmm. Olettekos poikamiestoverit varjo ja vlad ammentaneet nais- ja käytöstapatietoutenne siitä samasta Aku Ankan numerosta kuin minäkin? Muistelen jostain tuon lehden tietopaketista tuon ja muutaman muunkin kohteliaan tavan juuret lukeneeni. Pitäisiköhän vaihtaa ihmissuhdeopasta, jos vaikka vienti paranisi.

Muistaakseni siitä mutta taisipa myös eräs opettajamme opastaa meitä peruskoulussa aiheesta, liekö sitten oppi mennyt perusteellisen hyvin perille kun edelleen sinkkuna näitä katuja tallaan.

Ei muuten kannata vaihtaa ihmissuhdeopasta toiseen, ainakaan Jaska Jokunen ei tuo parannusta tilanteeseen, kuten ei Lassi & Leevikään, vai olisikohan sittenkin hankittava oppi muista lähteistä? Kuka ostaisi minulle Käytöksen kultaisen oppaan?

vlad#16.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Andrej:

Enpä usko että enää ihmissuhdeoppaan vaihto juurikaan auttaa kun 22-vuotiaan ensimmäinen mieleentuleva (ja ainoa) joululahjatoive oli Don Rosan uusi kirja :)

Tuskin tuo on näet kovinkaan kova meriitti yli kymmenvuotiaitten keskuudessa.
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti vlad
Kuka ostaisi minulle Käytöksen kultaisen oppaan?

Henk. koht. suosittelen vain ihan selkeästi sitä munkkiluostaria. Kun sen aika koittaa, laitahan ilmoitus tänne, liityn kulkueeseen. (joka siis menee sinne luostariin)

Kehenkään naiseen ei ole olemassa mitään ns. idioottivarmaa tapaa tehdä vaikutusta. Kuulun kategoriaan "sä oot tosi kiva ja älykäs ja humoristinen, ja sä tuut tekemään vielä jonkun naisen tosi onnelliseksi, mutta blaablaablaa..." -miehiä, eli joka ei mitä ilmeisimmin saa ketään naista syttymään edes bensalla ja puhalluslampulla. Kaikki mahdolliset temput ja temputtomuudet on kokeiltu, mutta ei auta.

Suosittelisinkin nyt myös muilla palstaa lukeville käytöksen kultaisen kirjan etsijöille, että antakaa olla. Lopettakaa itsenne huijaaminen että joku nainen joskus tuottaisi teille jotain iloa. Elämä on helpompaa kun sen ymmärtää. Ei mukavampaa, mutta helpompaa.
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti Ted Raikas
Osa naisista haluaa olla täysin itsenäisiä ja ehkä jopa itse tarjota sen oluen baarissa miesystävälleen tai avata tälle oven ja päästää kulkemaan ensin (vaikka onkin sanonta: naiset ensin, joka muuten mahdollistaa usein vitsailun mahdollisuuden).

Ripaus totuutta tässä varmaankin, mutta muistakaa kuitenkin että vanhemmat naiset eivät ajattele näin.

Sattui esim. muutama päivä sitten sellainen tapaus että kävelin tyttäreni, 6v., kanssa kadulla, ja hän huomasi vanhemman naishenkilön menossa sisään alaovesta raskaiden kauppakassien kanssa, ja välittömästi lähti juoksemaan sinne ja tarjoutui avaamaan rouvalle oven. Sen jälkeen kuuntelimme noin 10 min kun tämä täti ihan oikeasti kyyneleet silmissä ihasteli sitä kuinka jotkut vielä osaavat olla kohteliaita ja välittää lähemmäisistään. Samanlailla on käynyt muutaman kerran raitiovaunussa kun tyttö on antanut paikkansa jollekin vanhemmalle.

Tulipa tosiaan hyvä mieli, kaikille kolmelle. Se on joskus pienestä kiinni.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Carlos
Kuulun kategoriaan "sä oot tosi kiva ja älykäs ja humoristinen, ja sä tuut tekemään vielä jonkun naisen tosi onnelliseksi, mutta blaablaablaa..." -miehiä, eli joka ei mitä ilmeisimmin saa ketään naista syttymään edes bensalla ja puhalluslampulla. Kaikki mahdolliset temput ja temputtomuudet on kokeiltu, mutta ei auta.

Samaa sarjaa täälläkin, panee vaan jurppimaan kun vieläpä kehtaavat päin naamaa valehdella, tiedän etten kuulu kategoriaan "kiva, älykäs ja humoristinen" vaan "mulkku, idiootti ja sairasmielinen", mutta yhä vaan viitsivät työntää samaa tuubaa mulle.

Toimii se netti Valamossakin, joten sinne siis.

isä vlad.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti girlzilla15
No perkule sentään, jos joku minulle avaa oven niin varmasti saa aina ison hymyn ja kiitokset vastineeksi.
Eikä tuota nyt minulle ole erityisemmin opetettu kotona, kunhan kuuluu tapoihin.

Mikään asia tässä maailmassa muutamia perustarpeita lukuunottamatta ei kuulu tapoihin mitenkään myötäsyntyisesti. Kaikki, erityisesti tavat, on opetettu tai opittu. Useimmiten kotona, joskus vähän muuallakin.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti Carlos
Lopettakaa itsenne huijaaminen että joku nainen joskus tuottaisi teille jotain iloa. Elämä on helpompaa kun sen ymmärtää. Ei mukavampaa, mutta helpompaa.

No äläs nyt sentään noin mustilla väreillä maalaile! Kerrassaan mukavia naisia on pallo piukassa. Naimisissa ollessa sen viimeistään huomaa...

Nooh... vaikka minäkin täällä palstalla heitän usein herjaa kaikenkarvaisista tyttönheitukoista, niin olen kuitenkin elävä esimerkki siitä, että keskivertoa karmeamman näköinen äijänköriläs löytää tosi mukavan ja nätin naisen eukokseen ja elämänkumppanikseen.

Niin, että paistaa se aurinko risukasaankin. Unohtakaahan jo ne luostarit. ;)
 

Axel K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Carlos
...
Kuulun kategoriaan "sä oot tosi kiva ja älykäs ja humoristinen, ja sä tuut tekemään vielä jonkun naisen tosi onnelliseksi, mutta blaablaablaa..." -miehiä, eli joka ei mitä ilmeisimmin saa ketään naista syttymään edes bensalla ja puhalluslampulla. Kaikki mahdolliset temput ja temputtomuudet on kokeiltu, mutta ei auta.
...

Sä oot ilmeisesti liian kiltti. Mäkin kuuntelin tota niin pitkään kunnes tajusin, että naiset vaan käyttää mua hyväkseen eli olkapäänä ja siirtymäkumppanina, koska olin "niin hyvä kuuntelija" jne.

Sitten jostain syystä mua alko vituttamaan ja tajusin asian tilan ja aloin itse opportunistiksi ja hyväksikäyttjäksi ja mitens kävikään: Jouduin naimisiin.

Ja nyt mä oon TAAS nynny...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös