Nainen

  • 19 890
  • 139

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Naiset juu. Oman tähän asti suht lyhyen elämän varrella en noihin kenties maailman ihmeellisimpiin olentoihin (näin meidän miesten perspektiivistä katsottuna) ole päässyt tutustumaan. Siis millään lailla. Hieman ujonsorttinen ja ennen kaikkea omalaatuinen kun olen, niin useimmat olen karkoittanut päästämällä sammakoita suustani tai olemalla muuten vain se jo edellä mainittu omalaatuinen.
Tiedä sitten onko se jotain pelkoa/kunnioitusta näitä olentoja kohtaan. Olen ehkä pyrkinyt olemaan naisihmisten suhteen liiankin varovainen. Tästä syystä olen kaiketi usein luopunutkin yrittämästä luoda mitään syvempää, koska koen että korkeintaan nolaan itseni. Naistenhurmaajaksi minusta ei siis ole, vaikka suvussa niitä esiintyykin. Ei ole periytynyt minulle, mikä ehkä on hyväkin asia... toisaalta.

En ymmärrä naisia ja taas toisaalta ymmärrän. Olen usein viihtynyt naisseurassa hyvin, jos ollaan ihan kaverimielellä. Tällöin olen aika yllättävästikin päässyt osalliseksi keskusteluihin, nimenomaan naisten keskusteluihin. Näissä, yllätys yllätys, miehet ovat usein olleet käsittelyn aiheena (kriittisestikin) ja voin sanoa että mielenkiintoista seurattavaa. Jännää sinänsä että ihan kuin kyseisiltä henkilöiltä olisi unohtunut se seikka että vieressään istu miespuolinen henkilö. Vai onkohan kenties niin että minusta ei kirpoa niin voimakasta miehistä tuulahdusta? Mene ja tiedä. Mikään macho nyt en ole missään muodossa. Kaiketi suht neutraali tapaus.

Mutta palatakseni nyt vielä tuohon kuvioon että kuka nappaa kenetkin ja miten. Itselleni tuossa taannoin kävi juuri niin että eräs tyttöihminen iski silmänsä minuun ja pitkäjänteisellä ja määrätietoisella asenteellaan valloitti minut omakseen. Eli ilmeisesti minun kohdallani nainen saa tehdä sen aloitteen omalla tavallaan ja osoittaa kiinnostuksensa. Kuten jo edellä sanoin, minulta ei hurmaaminen käy, eikä se alkusysäys suhteelle.

Juu, on ne naiset merkillisiä. Tai sitten minä.
 

White Wolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC/DC
Naisten miellyttämisestä...

on varmaan monille tullutkin tämä juttu s-postissa, mutta laitan silti tänne:


Ei ole vaikeaa tehdä naista onnelliseksi...
>
>
>Tarvitsee vain olla:
>1. ystävä
>2. kumppani
>3. rakastaja
>4. veli
>5. isä
>6. opettaja
>7. kasvattaja
>8. rippi-isä
>9. uskottu
>10. kokki
>11. mekaanikko
>12. asentaja
>13. sähkömies
>14. kuljettaja
>15. kantaja
>16. siivooja
>17. hovimestari
>18. hydraulikko
>19. puuseppä
>20. malli
>21. sisustusarkkitehti
>22. seksuologi
>23. psykologi
>24. psykiatri
>25. psykoterapeutti
>
>Myös luonteenpiirteet ovat tärkeitä. Tarvitsee vain olla:
>1. miellyttävä
>2. urheilullinen mutta
>3. älykäs mutta
>4. voimakas
>5. hyvätapainen mutta
>6. luja mutta
>7. lempeä
>8. herkkä mutta
>9. päättäväinen mutta
>10. romanttinen mutta
>11. miehekäs
>12. vitsikäs ja
>13. iloinen mutta
>14. vakavasti otettava ja
>15. arvokas
>16. rohkea mutta
>17. nallekarhu mutta
>18. energinen
>19. huolehtiva
>20. luova
>21. idearikas
>22. taitava mutta
>23. vaatimaton ja
>24. ymmärtäväinen
>25. elegantti mutta
>26. johdonmukainen
>27. lämmin mutta
>28. viileä mutta
>29. intohimoinen
>30. suvaitsevainen mutta
>31. periaatteellinen mutta
>32. kunniallinen ja
>33. jalo mutta
>34. käytännöllinen ja
>35. pragmaattinen
>36. oikeudenmukainen mutta
>37. valmis tekemään hänen vuokseen mitä tahansa (esim. pankkiryöstön)
>eli 38. epätoivoinen (rakkaudesta) mutta 39. hillitty 40. charmikas
>mutta 41. pysyvä ja 42. uskollinen 43. valpas mutta 44. haaveileva mutta
>45. kunnianhimoinen 46. luotettava ja 47. kunnioitettava 48. valmis
>uhrauksiin ja, ennen muuta, 49. maksukykyinen.
>
>Samaan aikaan miehen on kiinnitettävä huomiota siihen, että hän:
>a) ei olisi mustasukkainen, mutta kuitenkin kiinnostunut
>b) tulisi hyvin toimeen sukunsa kanssa, muttei kuitenkaan uhraisi sille
>enempää aikaansa kuin ko. naiselle
>c) antaisi naiselle vapautta, mutta osoittaisi kuitenkin huolenpitoa ja
>olisi kiinnostunut siitä, missä nainen on ollut ja mitä tehnyt
>d) pukeutuisi elegantisti, mutta olisi kuitenkin valmis kantamaan naista
>polvillaan kurassa ja menemään parvekkeen kautta sisään, jos hän on
>unohtanut avaimensa, tai ottamaan kiinni ja mukiloimaan varkaan, joka on
>ottanut hänen laukkunsa, jossa oli niinkin elämälle välttämättömiä
>asioita kuin peili ja huulirasva.
>
>On tärkeää olla unohtamatta hänen:
>1. syntymäpäivïään
>2. nimipäiviään
>3. hääpäivää
>4. ensimmäisen suudelmanne vuosipäivää
>5. kuukautisiaan
>6. hammaslääkäriaikaansa
>7. vuosipäiviään
>8. parhaan ystävänsä ja lempitätinsä syntymäpäiviä.
>
>Valitettavasti täydellisinkään edellämainittujen ohjeiden noudattaminen
>ei takaa menestystä. Nainen saattaa nimittäin väsyä ihanteellisen miehen
>läsnäoloon elämässään ja kokea olevansa hänen dominoimansa ja siksi
>karata ensimmäisen kohtaamansa kitaransoittajan kanssa.
 

Vertical

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Re: Ja vielä yks juttu

Viestin lähetti ShakesBier
Eli pitääkö oikeesti lähtee leikkiin ns. vaikeesti tavoiteltavaa?

Omasta puolestani voin sanoa,että ei kannata minun kanssa leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa..joku toinen aattelee ehkä toisin.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Miesten ja naisten välinen ero...

Olipa kerran kaveri nimeltä Fred. Hän tapaili Martta nimistä tyttöä.
Hän pyysi tämän kanssaan elokuviin, ja heillä oli hyvin hauskaa.
Parin päivän kuluttua fred pyysi Martan ulos syömään. Martta suostui ja taas heillä oli tosi kivaa.

He jatkoivat toistensa tapaamisia ja kohta he seurustelivat säännöllisesti.
Eräänä iltana he olivat ajelemassa kotiin kun Martan mieleen juolahti eräs ajatus. Sen enempää ajattelematta hän sanoi "oletko tullut ajatelleeksi että juuri tänään on tullut kuluneeksi kuusi kuukautta siitä kun aloimme tapailla toisiamme"?

Autossa oli hiljaista. Martan mielestä se oli hyvin kovaäänistä hiljaisuutta. Martta ajattelee:
Vaivaako Frediä mitä sanoin, ehkä suhteemme on kehittynyt liian sitoutuneeksi. Rajoitanko hänen elämäänsä. Ehkä hän ajattelee että yritän pakottaa hänet johonkin jota hän ei tahdo...tai ole vielä valmis.

Fred ajattelee:
Voi juku, kuusi kuukautta.

Martta ajattelee:
Mutta hei enhän minäkään tiedä haluanko sitoutumista, enhän vielä edes tunne häntä niin hyvin. Mihinkähän suhteemme on menossa, kohti avioliittoa, lapsia, olenko valmis sellaiseen...

Fred ajattelee:
Kuusi kuukautta, joo helmikuussa alettiin seurustelemaan...heti sen jälkeen kun auto tuli korjaamolta...joo, se tarkoittaa siis...voi pahus! Öljyt pitää vaihtaa taas.

Ja Martta ajattelee:
Voi ei, nyt Fred on ärtynyt sen näkee naamasta. Hän ei halua puhua omista tunteistaan ...vielä. Hän ehkä pelkää tulevansa hylätyksi...

Ja Fred ajattelee:
Pitää tutkituttaa voimansiirto vielä uudelleen. V...n välikö sillä mitä ne mulkut sanoo, ohjaus ei vaan ole kunnossa. Ja tälläkertaa on parempi olla syyttämättä kylmiä ilmoja...ja mää maksoinkin niille pari tonnia...

Ja Martta ajattelee:
Ehkä olen liian idealisti. Odotan valkoisella hevosella ratsastavaa ritaria, vaikka istunkin tässä tosi kivan tyypin vieressä...
tyypin joka välittää minusta. Vai välittääkö, miksi se ei sano mitään. Se on jotenkin tosi kireä.

Fred:
Takuu? He haluavat takuun? Minä annan niille perkele takuun ja työnnän sen ...

Fred! Martta sanoo,
mitä ? kysyy Fred säikähtäneenä.

Ole kiltti Fred, älä kiduta itseäsi tuolla tavalla ja kyyneleet kimaltelevat Martan silmäkulmassa.
Ehkä minun ei olisi koskaan pitänyt...voi luoja tunnen itseni niin...
niin...itsekeskeiseksi koulutytöksi.

Mitä? kysyy Fred entistä enemmän hämmentyneenä.

Minä olen ihan hullu sanoo Martta. Tarkoitan, että tiedän ettei ole mitään ritaria, ei valkoista hevosta eikä ritaria.

Ei ole hevosta...? Fred sanoo.
Sinun mielestäsi olen ihan lapsellinen vai mitä...? kysyy Martta.
No et, vastaa Fred ollen iloinen, että osaa vihdoinkin vastata jotakin kysymykseen jonka ymmärtää.
Se on vaan niin...että tarvitsen lisää aikaa...sanoo Martta.

Seuraa 15:n sekunnin tauko, jonka aikana Fred ajattelee...turvallista vastausta, hän ei ymmärrä alkuunkaan mistä on kysymys mutta vastaa:
Niin...

Syvästi liikuttuneena Martta koskettaa Fredin kättä "Voi Fred oletko tosiaankin sitä mieltä?

Mitä mieltä ? kysyy Fred

Siitä ajasta sitä mieltä...
"Ai siitä, joo o" sanoo Fred.
Martta kääntää kasvonsa Fredin puoleen ja huokaa. Fred kokee olonsa epävarmaksi, kun ei tiedä mitä Martta seuraavaksi kysyy.

Vihdoin Martta sanoo: Kiitos Fred
Kiitos itsellesi sanoo Fred huojentuneena.

Sitten Martta menee kotiin. Hän makaa sängyllä, kidutettu sielu, ja nyyhkyttää aamunkoittoon.
Fred puolestaan avaa kotonaan olut-tölkin ja laittaa pari nakkia mikroon. Hän ilahtuu huomatessaan lätkämatsin vielä jatkuvan.
Jokin pieni ääni takaraivossa sanoo, että äsken autossa tapahtui jotakin enemmänkin, mutta päättää olla ajattelematta kun ei kerran ymmärrä.

Seuraavana päivänä Martta soittaa ystävättärilleen ja he puhuvat tilanteesta vaivaiset kuusi tuntia. Kaikki tuskalliset yksityiskohdat analysoidaan. Kaikki ilmeet. eleet, piilomerkitykset, ja ne kerrataan yhä uudestaan ja uudestaan.

Fred puolestaan, ollessan pelaamassa futista kaverinsa kanssa,
joka myös tuntee Martan, pysähtyy kerran kesken pelin ja kysäisee. "Bill, tiedätkö onko Martalla joskus ollut hevonen?

__________________________________________________


Tämä Fredin ja Martan stoori on jo iät ajat kiertänyt netissä, mutta saattaa siinä olla jotain tätäpäivääkin.

Terveisin koo
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Re: Miesten ja naisten välinen ero...

Viestin lähetti koo

Tämä Fredin ja Martan stoori on jo iät ajat kiertänyt netissä, mutta saattaa siinä olla jotain tätäpäivääkin.

Voi juku, olenkohan minä "marta", ei meinaan kolahtanut lainkaan tuo Fred'in ajatusmaailma - tuntui siltä kun olisi ollut aivan vieraalta planeetalta.

vlad#16.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Re: Re: Miesten ja naisten välinen ero...

Viestin lähetti vlad
Voi juku, olenkohan minä "marta", ei meinaan kolahtanut lainkaan tuo Fred'in ajatusmaailma - tuntui siltä kun olisi ollut aivan vieraalta planeetalta.
Veit sanat suustani veliseni! Nimittäin tota stooria lukiessa ja etenkin sen loppupuolilla ajattelin ihan tuota samaa.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Re: Re: Re: Miesten ja naisten välinen ero...

Viestin lähetti Ted Raikas
Veit sanat suustani veliseni! Nimittäin tota stooria lukiessa ja etenkin sen loppupuolilla ajattelin ihan tuota samaa.

Same here. Ei kolahtanut tuo miehen ajattelumalli ollenkaan.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Pakko yhtyä aikaisempien kommenttiin että ei kolahtanut tuo miehen ajattelumaailma sitten yhtään. Ei sinnepäinkään..
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuten toverit vlad, Ted Raikas, Pärde sekä Parker27, myös itse tunnen olevan täysin erilainen kuin Fred. Paitsi että minäkin pelaan futista. Sen verran on tullut tänään tosin juotua, että luin luultavasti väärän jutun...

Hassun niminen on muuten Martan poikaystävä, tuo Fred meinaan. Olisiko peräti amerikkalainen? Selittäisi katsokaas miehen fucked up-ajatusmaailman. No, olipa mistä tahansa, ei kaikki jätkät sellaisia ole, aika harva itse asiassa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Aina meitä miehiä yleistetään. On se niin väärin. No se on se hinta minkä joutuu maksamaan... Raskas hinta.

Tosiaan tiedän naishenkilöitä jotka varmasti ajattelevat enemmän tuon Fred-nimisen henkilön lailla, kuin minä.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Ted Raikas
Aina meitä miehiä yleistetään.

Taidan olla hieman tunteellinen, kun huomautan, että eiköhän femail-osastollakin ole se tunne, että aina naisia yleistetään. Alkaakin ahdistamaan, että milloinkohan joku JA:n naiskiakkoihminen hoksaa omistaa OMAN ketjun miesten ruotimiselle oikein olan takaa.......
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Minä suostuin tuohon kaverileikkiin ihastuksen kohteeni kanssa. Tosin täytyy myöntää, että asiaa helpotti huomattavasti, kun aistin nuoressa naisessa huomattavan positiivisia tuntemuksia itseäni kohtaan. Kyseessä oli siis melko varma tapaus. Hänen kokemuksiaan ja taustojaan hieman tuntien suostuin tuohon aikaan, joka sitten johti seurusteluun, kihloihin ja lopulta naimisiin. Tosin itse olisin halunnut avata pelin heti alusta, mutta näin jälkeen päin kokemus saattoi olla vain hyväksi minulle.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Naisten miellyttämisestä...

Viestin lähetti White Wolf

Ei ole vaikeaa tehdä naista onnelliseksi...
>
>
>Tarvitsee vain olla:
>1. ystävä
>2. kumppani
>3. rakastaja
>4. veli
>5. isä......
...23. psykologi
24. psykiatri
25. psykoterapeutti

>Myös luonteenpiirteet ovat tärkeitä. Tarvitsee vain olla:
>1. miellyttävä...
...

On tärkeää olla unohtamatta hänen:
1. syntymäpäivïään
2. nimipäiviään...
...8. parhaan ystävänsä ja lempitätinsä syntymäpäiviä.

Niin, ja ajatelkaa, että miehen voi tehdä onnelliseksi pelkällä kiakkokausikortilla. On se niin ihmeellistä...................
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti mauri
Alkaakin ahdistamaan, että milloinkohan joku JA:n naiskiakkoihminen hoksaa omistaa OMAN ketjun miesten ruotimiselle oikein olan takaa.......
Tiedätkös. Minä odotan sellaista suurella mielenkiinnolla. Ovatko JA:n naiset hereillä!?
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyyllähän täällä hereillä ollaan. Miesten ruotiminen on sitäpaitsi mielipuuhaani, mutta että olan takaa? Ei onnaa:)

Olen huono yleistämään ja otan - kiitos - mieluummin ihmisen ihmisenä. Kaikki humaanit miehet ovat kuitenkin mielestäni hurmaavia. Humaaniin olemukseen liittyy pyrkimys kasvaa ihmisenä. Jos tunnet itsesi humaaniksi, olet siis hurmaava.

Tämä noin off the cuff, naisen loogikalla:)
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti tant gredulin
Jos tunnet itsesi humaaniksi, olet siis hurmaava.

Että ihanko minulle näin ihanasti sanoit??? Täytyykin kävästä tänään kirjastossa etsimässä opusta, josta opin, kuinka olla humanoidi vai oliko se humaani (ja mitä se nyt sitten oikein tarkoittaa??). Sitten munstakin tulee hurmaava...WOW!
Sovitaan treffit sitten, kun olen oikeinoppinut.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti tant gredulin

Olen huono yleistämään ja otan - kiitos - mieluummin ihmisen ihmisenä. Kaikki humaanit miehet ovat kuitenkin mielestäni hurmaavia. Humaaniin olemukseen liittyy pyrkimys kasvaa ihmisenä. Jos tunnet itsesi humaaniksi, olet siis hurmaava.

Vielä kun joku kertoisi minulle sen mitä tämä "humaani" tässä tapauksessa tarkoittaa, niin voisin opetella itsekin humaanimmaksi ihmiseksi. Nykyisellään en oikein miellä sanan "humaani" tarkoittavan minua, mutta ehkäpä vielä joku kaunis päivä..

vlad#16.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti mauri
Niin, ja ajatelkaa, että miehen voi tehdä onnelliseksi pelkällä kiakkokausikortilla. On se niin ihmeellistä...................

Voi jösses, minun onnelliseksi tekemiseen riittää pelkkä kaunis hymy ja muutama rehellinen sana, (ei kuitenkaan mitään negatiivista), ei siihen mitään kausikorttia tarvita. Toisaalta, en pane pahakseni vaikka sellaisen kaupan päälisiksi saisinkin!

Subjektiivisesti ajatellen, tärkeintä on kuitenkin se ihminen eikä mikään materia.

vlad#16.
 

heki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mitä minun pitäisi ajatella seuraavasta:

Vaimoni aina tasaisin väliajoin on kuittaillut siitä, että minun pitäisi tehdä enemmän kotitöitä (lähinnä siivota hänen kanssaan). Itse luonnollisesti silitän omat vaatteeni jne ja aina välillä jopa laitan pyykit oma-aloitteisesti pesukoneeseen ja koneen päälle. Siivoaminen on vähän nihkeätä, vaikka pyyhinkin pölyt aina välillä. Ajattelin vähentää vaimoni taakkaa, ja ehdotin hänelle, että ottaisimme kotiin siivoojan vaikka joka toinen viikko tai kerran viikossa, kun kerran 100 € omavastuun jälkeen saa verotuksessakin vähentää 60 %. Luin, että pääkaupunkiseudulla
3 tunnin siivous (minimiaika on 3 tuntia) maksaa ajankohdasta riippuen 26-30 €. Näin ollen omavastuun jälkeen itselle jäisi n. 10-12 €/kerta, ja tähän pakettiin tulisi imurointi, pölyjen pyyhkiminen, kylpy/wc:n siivous ja mahdollisesti ajansalliessa myös silitystä. Eli mielestäni tuo kuulosti aika hyvältä paketilta sopuhintaan.

Mutta mutta, kun ehdotin tuota vaimolleni, tuli vastaukseksi, että siivous onkin hänelle stressin poisto keino, eikä hän tämän vuoksi halua kodinhoitajaa. Hän ei myöskään oikein halua päästää "tuntematonta" ihmistä kotiimme.

Miten minun pitää jatkossa suhtautua pyyntöihin osallistua siivoukseen? Minä olisin valmis maksamaan, jotta saisimme enemmän ns. laatuaikaa (mitä ikinä se sitten onkin) ja ettei tarvitsisi niin usein siivota. Ottakaa kantaa? Tuntuu lähinnä siltä, ettei mikään ole hyvä naisen kannalta. Pirullisen vaikeita otuksia, pakko myöntää...
 

hokkineito

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kajaanin Hokki ja jossain määrin Oulun Kärpät
Kuule heki... En nyt halua olla mikään ihmissuhdeneuvoja, koska sellaseen on ihan omat ihmiset.
Mutta mulle tuli tosta sun siivousongelmasta, että oiskos mahollista, jos te siivoisitte kimpassa ja näin saisitte kaiken tehtyä nopeemmin.

Näin teille jäis enemmän laatuaikaa eikä tartteis itte tehä kaikkee, kummankaan. Ja koskaanhan sitä ei tiiä, mitä virikkeitä sitä voi siivoomisestaki saaha, ku molemmat heiluu ees taas. Siinä saattaa katse jäähä vaimoon pitemmäksi aikaa ja sit voi olla, että siivouksen jälkeen saa parasta seksiä, mitä koskaan on saanu. Tai sit toinen vaihtoehto voi olla, että katotte illan jotai hyvää leffaa ja syötte kaikkia herkkuja toistenne kainalossa.

Mutta tää on vaan mun mielipide, ja jos ei tunnu omalta, ni ei tartte toteuttaa käytännössä. Aattelin vaan ehdottaa...
 

hokkineito

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kajaanin Hokki ja jossain määrin Oulun Kärpät
Vlad, olet aivan oikeassa! Vaikka nainen oonki, nii kelpais mulleki joku kausikortti Hokin peleihin!!!

Mutta jos tollaseen lahjontaan alkaa, ei siitä seuraa mitää hyvää. Siis ihanat sanat, kaunis hymy, joku kaunis teko saa ihmisen niin onnelliseksi, kun se vaan parhaimmillaan voi olla.

Miks nykyään pitäis olla aina ilahduttamassa jollain lahjalla, ku onnea ja iloa voi saada aikaan myös muutoin. En nyt kuitenkaan sano, että ois jotenki väärin sillon tällön antaa toiselle jotain pientä...
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti hokkineito
. En nyt kuitenkaan sano, että ois jotenki väärin sillon tällön antaa toiselle jotain pientä...

Pakko antaa pientä jos isoa ei ole.
 

hokkineito

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kajaanin Hokki ja jossain määrin Oulun Kärpät
Pientä tai isoa, kukin budjettinsa mukaan, mutta pointti oli lähinnä se, ettei aina tartte olla jotain antamassa, ku voi saada toisen hymyilemään sanoillakin...
 

fullkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti hokkineito
Pientä tai isoa, kukin budjettinsa mukaan, mutta pointti oli lähinnä se, ettei aina tartte olla jotain antamassa, ku voi saada toisen hymyilemään sanoillakin...

Niin ja naisellehan ei ole niin oleellisesti merkitystä sillä kuinka suuren/kalliin tai pienen/halvan lahjan olet hankkinut, tai kuinka suuren tai pienen kiintymyksen osoituksen häneen luot. Mutta sillä on oleellista merkitystä että olet ajatellut häntä! Olen nimittäin saanut kuulla tuosta, että kun mies on tehnyt jotain suurta ja mahtavaa naisensa hyväksi niin hän ajattelee että wow, nyt tuli ansaittua ainakin 20 pistettä. Mutta nainenpa näkeekin asian tapauskohtaisena, eli "upeetaihanaa hän ajatteli minua ja välittää minusta" mutta pisteitä kilahtaa tilille vain yksi kappale. Eli ei niinkään tekojen suuruudet vaan se että olet ajatellut häntä, miellyttää....

Viestin lähetti heki
Miten minun pitää jatkossa suhtautua pyyntöihin osallistua siivoukseen? Minä olisin valmis maksamaan, jotta saisimme enemmän ns. laatuaikaa (mitä ikinä se sitten onkin) ja ettei tarvitsisi niin usein siivota. Ottakaa kantaa? Tuntuu lähinnä siltä, ettei mikään ole hyvä naisen kannalta.

Nöyrry vaan ja siivoa, selviätte molemmat nopeammin. Mikään ei ole mieheltä niin suuri rakkaudenosoitus naiselleen kuin vessan peseminen... =D Tosin en tiedä tuleeko siitäkin vain yksi piste mutta poikkeus vahvistanee säännön..?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös