Nainen

  • 19 890
  • 139

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti PeZu
Sitä olen itsekin ihmetellyt että jos nainen sanoo että "joo kiva on mut ollaako vaan kavereita, kiva olis vielä tavata" niin miks nainen ei voi sanoa sitä suoraan että ei kiinnosta, sori sä et ole mun tyyppiä tai vastaavaa.

Öö... Siis tuossahan nainen juuri sanoo, että 'sori, sä et ole ihan mun tyyppiä'. Naiselle homma ei vain ole aina ihan niin 'joko tai', mies ei ehkä ole siinä mielessä kiinnostava, mutta nainen saattaa kuitenkin nähdä mahdollisuuden uuteen ystävään... Tietysti tässä tulee sitten vastaan se, että jos mies on pahasti ihastunut, ei hän varmaankaan kykene olemaan pelkkä ystävä, joten silloin tuo homma kaatuu. Itse olen yhden miehen kanssa 'ystävä' siten, että saatamme soitella välillä, mutta siis todella harvoin, eikä mitään muuta. Viimeksi olemme tainneet puhua puhelimessa kesäkuussa, seuraavasta kerrasta en tiedä, eikä sitä kertaa välttämättä edes tule.

Tietenkin löytyy paljon myös sellaisia naisia, jotka sanovat noin, vaikka eivät olisi pätkääkään kiinnostuneita ko. miehestä edes ystävänä. He ovat sitten ehkä niin 'kilttejä', että eivät kykene sanomaan totuutta suoraan. Minun mielestäni tuo on epäreilua miestä kohtaan, asiat pitäisi pystyä sanomaan niin kuin ne ovat, jottei toinen turhaan kiusaisi itseään ja elättelisi toivoa. Avoimuus voi olla vaikeaa, mutta loppujen lopuksi se on molemmille osapuolille parempi juttu.
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Viestin lähetti Poison
Öö... Siis tuossahan nainen juuri sanoo, että 'sori, sä et ole ihan mun tyyppiä'. Naiselle homma ei vain ole aina ihan niin 'joko tai', mies ei ehkä ole siinä mielessä kiinnostava, mutta nainen saattaa kuitenkin nähdä mahdollisuuden uuteen ystävään...

Aivan, nainen monasti kiinnostuu miehestä kaverimielessä esim. samankaltaisen ajattelutavan tai muun sellaisen vuoksi, muttei saa juttuun sellaista fyysistä vetovoimaa mitä haluavat. Mutta pitävät silti miehestä ja hänen luonteestaan niin paljon, että haluavat olla kavereita. Tosin juuri kuten Poison sanoi on niitäkin kilttejä, jotka sanovat niin vain miellyttääkseen ja loppujen lopuksi suorat pakit olisivat 'satuttaneet' vähemmän.

Juuri tuohon puoleen naisten maailmasta olen ehtinyt hieman aikaa tutustua. Tutustuin vähän kuin pakosta erääseen todella mukavaan naiseen, johon 'onnistuin' myöhemmin ihastumaan. Ko. nainen tietää tämän asian, eikä se toisaalta ole muutamia hetkiä lukuunottamatta haitannut kaverisuhdettamme ollenkaan. Vaikka olimme lähes kuin peppu & paita ja näimme joka päivä toisiamme.

Mielestäni kaverisuhde naisen kanssa ei ole missään nimessä huono vaihtoehto. Itsekin ajattelin joskus niin, mutta olen kokemuksen kautta huomannut monta virheellistä ennakkoluuloa itsessäni. Ja kaiken lisäksi naiskaverin kautta tutustuu hänen kavereihinsa...
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Viestin lähetti TaoTao
Mielestäni kaverisuhde naisen kanssa ei ole missään nimessä huono vaihtoehto. Itsekin ajattelin joskus niin, mutta olen kokemuksen kautta huomannut monta virheellistä ennakkoluuloa itsessäni. Ja kaiken lisäksi naiskaverin kautta tutustuu hänen kavereihinsa...

Ei todellakaan ole huono vaihtoehto. Mielestäni kaveruudesta jos mistä alkaa ystävyys, joka voi johtaa tai olla johtamatta vakavampaan suhteeseen. Itselläni on monia naispuolisia kavereita, joiden kanssa on hyvä vaihtaa sana silloin tällöin joko henk.koht. kun törmäilee tuolla kadulla tai vaikkapa sähköpostitse. Heitä myös autan, mikäli he apua (kuuntelukaveria yms.) tarvitsevat.

Minulla on eräs naispuolinen viehettävä kaveri, jota en ole nähnyt liki kahteen vuoteen. Tänä kesänäkin olisi ollut kiva tavata tuo henkilö, mutta voi olla, että kiireiden takia taas tapaaminen jää. No, onneksi txt ja sähköposti on keksitty..
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä olen huomannut parhaimmaksi sanoa vaan suoraan että "Sori mutta mä en ole kiinnostunut susta".
Turha sitä on kierrellä ja kaarrella ja lässytellä.
Ei kai ne pakitkaan nyt maailman kauhein asia ole?
 

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti girlzilla15
Ei kai ne pakitkaan nyt maailman kauhein asia ole?
Molarit ovat vielä kauheampia!<HYMIÖ!!!>

Anteeksi chat, mutta minun oli pakko sanoa tämä. Tai siis oikeastaan kirjoittaa.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Mitä kannattaa vastata, jos se tosi kiinnostava ja ihana tyttö sanoo treffien päätteeksi nuo maagiset sanat: "...mutta eikö me vaan voitais olla ihan vaan kavereita"? Jos itselläsi on vähänkin sellaiset fiilikset, että haluat olla enemmän, niin vastaat "No ei oikeastaan voida, koska haluaisin enemmän. Etköhän löydä miespuolisia kavereita muualtakin".

Miksi noin? Jos vastaat, että joo joo, ollaan kavereita, niin pääsi hajoaa joka kerran kun näette. Elättelet ehkä turhia toiveitakin. Pahimmillaan muutut tytön silmissä sellaiseksi kiltiksi ja kivaksi koiranpennuksi, joka juoksee luo aina kun kutsuu. Ehei. Homma selväksi heti. Sano sanottavasi ja kävele pois. Voi olla, että tuolla tavoin läpäiset jonkin kieron testin, jonka tyttö sinulle teki. Tai voi olla, että tyttö tosiaan olisi halunnut sinusta kaverin. Kaverisuhde taasen ei olisi käynyt sinulle, joten ei minkäänlaista suhdetta on ainoa vaihtoehto.

Toisaalta se on helppo näin viittä vaille ukkomiehenä neuvoa, mutta noin asia mielestäni vain on.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
no perhana

Designer sanoi vähän mutta asiaa:)

Olen aina kannattanut suoran mielipiteen ilmaisua sitä vaativissa tilanteissa, kun toinen on tekemässä taas jotain hemmetin typerää ja siksipä alkaa aina vituttamaan nämä "ans kattoo ny.." vastaukset:)

Perkele, kai sitä nyt sitten tietää mitä haluaa tehdä tms.

Tosiaan, joku siellä puhui naispuolisista kavereista... niitä löytyy, ja paljon:) niisät ei todellakaan ole pulaa, mutta kun se kaveri ei aina ole se paras vaihtoehto.... (joskus, mutta ei aina)


Olen huomannut tässä hiukan päälle 20 vuoden eloni aikana monta kertaa asioita jotka ovat kuolleet siihen ettei saa rehellistä toista mielipidettä... rehellisiä kommentteja ei enää taida olla tulossakaan jos näitä nykyajan perseennuolijioita katselee (näin yleisesti) ja tällä rehellisellä kommentilla tarkoitan sitä, että jos pystyy sanomaan toiselle ilman tunnekuohuja (vihaa, pettymystä tai ainoastaan aikoen vahingoittaa toista) rehellisen mielipiteensä niin se jos mikä on parasta ystävyyttä. Eikä kaikesta tietenkään tarvitse ottaa itseensä:)


No niin, takaisin naisiin!!!

Tuon alkuspiikin jälkeen voi taas itseään hieman tuulettaa joten naisen kanssa juhannuksena:


1. tarjolla on festareita, mökkielämää tai kotona hillumista....itse suosittelen ensimmäistä:), jos olet sinkku, koska todella harvoin pystyy toisen henkilön kanssa menemään paikasta A paikkaan B ettei toisen hermot mene toisen kännäilyyn tms. tyhmään toimimiseen, mutta kun mökillekään ei pääse niin pakko lähteä sitten sinne perkeleen festareille.... Ja minnekäs sitä voisi lähteä? Ruisrock? Ei perkele!! Siitä jos mistä on ilo ja yhdessäolo kaukana kun ahtaan bussimatkan jälkeen joutuu kävelemään vajaa 2 kilometriä ja jonottamaan reppujen yms. kanssa pari tuntia helvetin moisessa ryysiksessä omaa vuoroaan, koska sinun tuurillasi olet bongannut itsellesi hehkeän kaunottaren joka kannattaa tasa-arvoa eikä suostu lähtemään barbaariseen ohitteluun.... been there, done that.... ja kaikista pahin on vielä se, että Ruisrock on pari viikkoa (vai viikon) jussin jälkeen:) (kirjoittajan pakollinen syyttävä sormioli lisättävä tähän kohtaan, heheh)

Eli ei siis ole muuta paikkaa kuin lähteä jolppimaan lähimmälle festarille eli tässä tapauksessa RMJ:hin. Hyvänä puolena kaupungin läheisyys. Jos alkaa kyrsimään niin taksilla halvalla keskustan baareihin lyhentämään lekaa otsassa.

Suhteellisen rauhallista, ei ole paljoa alle 18 vuotiaita mesoamassa omien puberteettiensa ongelmia pisin aikuisen silmiä rautakärkisillä maihareillaan, jotka äiti on ostanut myytyään autonsa, että sai pojalleen mopon ja kasan "muodikkaita" vaatteita, ettei vaan meidän janne-petteri erotu porukasta ja joudu kiusatuksi... näitä ei siis ole kovinkaan paljoa näkyvissä

Varma hiekkabiitsi ja pari-kolmekymmentä tuhatta muutaki pippaloitsijaa, joten pääsee tarvittaessa jäähylle vaikkapa jonnekin terassille, jos ei siis omia juomia huomannut ottaa mukaan (NIITÄ SAA VIEDÄ SISÄLLE!) .......hhhmmmm... taas yksi pieni kuitti Turkuun....ffiiiuuu....

Asia selvä! Menemme jussina raumalle juhlimaan 3-4 päivää vetäen enemmän tai vähemmän keikua joka päivä, mutta mihin yöksi? Telttaa, kämppää tai matkailuautoa on tarjolla tai kai sitä voi nukkua vaikka taivasalla jos nappaa, ei kuulu omiin suosikkeihin.

Ruokapuolta ei meidän miehien kovinkaan usein tarvitse huolehtia kasaan, koska meille on suotu suuri vastuu juomapuolen hoitamisessa ja mitä sitä nyt tavallinen mies juo 4 päivän reissulla jos tarvitsee viimeisen päivän jälkeen lähteä vielä kuskiksi? 0.7 ltr viinaa ja mäyris kaljaa pitäisi riittää päiväksi eli siis alkoon itselle 4 pottua jäykkää ja pari koria bisseä (kannattaa ostaa kuitenkin varukselta vielä yksi kori koska ne tuppaavat loppumaan. On kokemusta) ja paremmalle puoliskolle vielä muutama pullo viiniä ( ja pieni töräys jäykkää) blissipuolelta sitten taas pommacia muutama litra ja eri sorttisia mehuja ja korkinavaaja... ja kun vielä lopuksi kurvaat apteekin kautta purkillisin hiilitabletteja ja buranaa sekä 6 tai 7 nuuskatykkiä niin avot!!

Nainen on tällä välin stressanut ostoskärryihin jos jonkinmoista tavaraa ja mussutettavaa, mutta perkeles! mitä tekee raavas mies tertullisella banaaneja jussin kuumudessa? tai kaikilla niillä salaateilla? Minä minnekään treenileirille ole menossa piru vie!! Siinä sitten kiertelet pitkin kauppaa palauttelemassa ostoksia oikeisiin koreihinsa ja lähdet rauhallisin mielin opettamaan parempaa puoliskoasti juhannus ruuan saloihin. Ensiksi! pitääpi olla joko uuni tai grilli (edes mikro!?) ja sitten lähdetään... pizza tarvikkeita, koska valmiiksi tehty pitsa on mitä parasta ruokaa, eri sorttista grillattavaa, mutta ei liikaa, koska juhannuksena kuuluu olla kännissä eikä maha täynnä porsaanleikettä. Tätäkin sinun on vaikeata saada nainen uskomaan, mutta ensimmäisen juhannuksen jälkeen ei tarvitse enää toistoa, paitsi jos olet joutunut pakon edessä vaihtamaan vastakappaletta. Mutta suot naisellesi tietyn määrän rehuja, koska hän niitä niin haluaa ja saat näin itsesi suosioon. Kuitenkin ruokapuoli on suhteellisen yksinkertainen: kertakäyttöastiat ja työkalut, grillattavaa, valmista pizzaa, valmis sallaattia ja ne rehut. Kaikki on kunnossa, ei muuta kuin jussin odotteluun.

Siinä päivien vieriessä käyt hakemassa liput imuttelet netistä jotakin musiikkia joka mahtaa kiinnostaa ja kun vihdoinkin päivä koittaa niin eikun matkaan ja humalaan! 4 päivän aikana tyttöystäväsi on ollut sinulle vihainen kun otat kuppia kavereidesi kanssa etkä voi muka keskustella hänen kanssaan ja viimeisenä päivänä hän sanoo, että "on ajatellut tätä meidän suhdetta ja hänen mielestään pitäisi jatkaa vain ystävinä... Ethän oo vihanen???"




En toki vaan onneni kukkuloilla. Eikö sitä perkele olisi voinut ilmoittaa hieman aikaisemmin, kuten esimerkiksi ennen juhannusta, niin olisi saanut rauhassa rymytä, mutta nyt joutui koko reissun lohduttelemaan ax-parempaa puoliskoa jolla oli kamalaa yms.


Avaankin keskustelun aiheesta, minkä helvetin takia niitä "pakkeja" saa kuulla suurimmaksi osaksi aina jossain juhlissa missä kuuluisi pitää hauskaa ja viettää pari päivää kavereiden kanssa. On kaiken maailman saunailtaa missä alkaa sen saatanallinen parkuminen ja valitus ja koko porukalla menee ilta pilalle. Sellasta se on:)
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Designer
Mitä kannattaa vastata, jos se tosi kiinnostava ja ihana tyttö sanoo treffien päätteeksi nuo maagiset sanat: "...mutta eikö me vaan voitais olla ihan vaan kavereita"? Jos itselläsi on vähänkin sellaiset fiilikset, että haluat olla enemmän, niin vastaat "No ei oikeastaan voida, koska haluaisin enemmän. Etköhän löydä miespuolisia kavereita muualtakin".

Miksi noin? Jos vastaat, että joo joo, ollaan kavereita, niin pääsi hajoaa joka kerran kun näette. Elättelet ehkä turhia toiveitakin. Pahimmillaan muutut tytön silmissä sellaiseksi kiltiksi ja kivaksi koiranpennuksi, joka juoksee luo aina kun kutsuu. Ehei. Homma selväksi heti. Sano sanottavasi ja kävele pois. Voi olla, että tuolla tavoin läpäiset jonkin kieron testin, jonka tyttö sinulle teki. Tai voi olla, että tyttö tosiaan olisi halunnut sinusta kaverin. Kaverisuhde taasen ei olisi käynyt sinulle, joten ei minkäänlaista suhdetta on ainoa vaihtoehto.

Toisaalta se on helppo näin viittä vaille ukkomiehenä neuvoa, mutta noin asia mielestäni vain on.

No itse allekirjoitan tekstisi monilta kohdin.

Jos itse olet naisesta kiinnostunut ihan suhteen merkeistä, ei kaverisuhde ole ainakaan lähiaikoina mahdollista samalla tavalla, kuin ns sopuisissa eroissa. Ihminen omatessaa suurempia tunteita, kuin ystävyys on mahdottomassa tilanteessa. Takajatukset vaivaavat ja suhteesta tulee väkinäinen. Toki en voi tuomita tällaisista tilanteista syntyneitä kaverisuhteita, niitäkin on minullakin. Sen sijaan itselle valehteleminen on pahinta mahdollista itselle ja toiselle, toki jos osaa hyväksyä ihan oikeasti tilanteen niin antaa mennä vaan.

Itse suosin ajatusten mukaisia sanoja, olivat ne puoleen tai toiseen. Ollaan vaan kavereita lauseen takana onkin usein pointti. Pointti taas on se, ettei olla kaverista kiinnostuneita ja poistutaan tilanteesta helpoimmalla mahdollisella tavalla, muka satuttamatta toista, tai pahemmin saamalla itselle omantunnontuskia. Parempi olisikin pakkeja antaessaan sanoa mitä ajattelee, eikä antamalla väärää kuvaa. Kavereilla on myöskin tapana olla kavereita, eikä vaan sanoa olevansa. Itse olen tehnyt väärin ja näistä tapauksista olen myös jotain oppinut, joten voin ainakin tässä määrin puhua kokemuksesta.

Masaman puhuu asiaa. Miksi ne pakita tarvitsee antaa vasta sitten kun sen tuntuu pahimmalta vaan ei ajoissa, kun ne ovat olleet mielessä aikaisemmin? Nämä koskevat siis molempia sukupuolia, ollaan hei rehellisiä.(jopa minä)
 
Viimeksi muokattu:

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti masaman

Avaankin keskustelun aiheesta, minkä helvetin takia niitä "pakkeja" saa kuulla suurimmaksi osaksi aina jossain juhlissa missä kuuluisi pitää hauskaa ja viettää pari päivää kavereiden kanssa. On kaiken maailman saunailtaa missä alkaa sen saatanallinen parkuminen ja valitus ja koko porukalla menee ilta pilalle. Sellasta se on:)

Reunat ne on ämpärissäkin...

Eiköhän keskivertotapauksissa näissä vastaavissa juhlissa kulu lähes kaikki mahdolliset arkipyhät sun muut pyhät jolloin käydään viettämään kavereiden kanssa iltaa mutta siina samalla kaikki muu unohtuu ts. perhe joutuu tyystin toisarvoiseen asemaan. En tarkoita etteikö sitä joskus voi viettää kavereidenkin kanssa saunailtaa mutta jos meno sattuu olemaan hyvin usein tällaista niin en ihmettele, että toinen alkaa kyrsiintyä vallitsevaan tilaan. Siitä juhlimisesta kun on usein vielä käyty keskusteluja monasti joiden päätteeksi sitä juhlintaa harrasta puolisko vakuuttaa muuttavansa tapansa - onnistumatta siinä kovinkaan usein. Näissä tapauksissa on aivan turha huulipyöreänä ihmetellä, että kuinkas tässä nyt näin pääsi käymään.

Muttä ylläolevahan ei koske fiksuja jatkoaikalaisia vaan kyseisen kaltaisten tilanteiden keskivertotapauksia.

vlad#16.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti vlad
Reunat ne on ämpärissäkin...

Eiköhän keskivertotapauksissa näissä vastaavissa juhlissa kulu lähes kaikki mahdolliset arkipyhät sun muut pyhät jolloin käydään viettämään kavereiden kanssa iltaa mutta siina samalla kaikki muu unohtuu ts. perhe joutuu tyystin toisarvoiseen asemaan. En tarkoita etteikö sitä joskus voi viettää kavereidenkin kanssa saunailtaa mutta jos meno sattuu olemaan hyvin usein tällaista niin en ihmettele, että toinen alkaa kyrsiintyä vallitsevaan tilaan. Siitä juhlimisesta kun on usein vielä käyty keskusteluja monasti joiden päätteeksi sitä juhlintaa harrasta puolisko vakuuttaa muuttavansa tapansa - onnistumatta siinä kovinkaan usein. Näissä tapauksissa on aivan turha huulipyöreänä ihmetellä, että kuinkas tässä nyt näin pääsi käymään.

Muttä ylläolevahan ei koske fiksuja jatkoaikalaisia vaan kyseisen kaltaisten tilanteiden keskivertotapauksia.

vlad#16.

Ei varmaan kulu jos ollaan realisteja.

Itse tunnen ja olen jopa ihan oikeasti silleen kuulut toisistakin tavoista. Ensin annetaan kavereiden kadot, joko kieltämällä tapaamasta tai muuten manipuloimalla. Om tässä vaiheessa on se ihana suhde, joka on kaikkien toiveena. Tietyn ajan, kuuluttua ilmoitetaan, ettö nyt ei kiinnosta, mees pois. Ei auta itku ei edes ryömiminen, korkeintaan sanotaam että on touinen parempi mi8es. Tässä vaiheessa kaveri on kumppaninsa kehotuksesta kuitannut kaveri suhteensa kuutamolle ja on täysin yksin. Toki joku hyvä ystävä, vaikka onkin ollut muutaman vuoden bannissa ottaa kaverin suojiinsa, mutta ellei tällaisia ole? Kaveri on käyttänyt aikansa omaan kultaansa, siihen tulevaisuuden elämäänsä, mitä jää käteen? Ei niin mitään, paitsi pahoittelu.

Monikohan suhteensa kukkiessa antaa aikansa sumeilematt tutuille ja kavereille, harva. Pienissä määrin on myös heitä syytä muistaa, koska he tuskin suhteesta ovat pahoillaan, vaan jopa kaverinsa puolista onnissaan.

Harvassa tapauksessa arkipyhistä tai viikonlpouista kuluu kuitenkaan kavereille vaan aivan muualle, kuten on ihan ok. Toki on poikkeuksia, mutten pidä yleisenä.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
noh

Huomaan että viimeisestä lauseestasi päätellen hokasit tuon tekstini pointin, joka siis oli "yliampuminen". Hyvin harvoinhan tilanteet ovat tuota parkumista, paitsi ehkä joskus teiniaikoina, mut ei nykyaikana.

keskiverto jatkoaikalainenhan on nyt sitä mieltä että niin! Kaikissa tuollaisissa kavereiden kesken järjestetyssä kokoontumisessa, lähes aina, joku pari mullittelee toisilleen ja aina välillä se johtaa välien poikki pistämiseen, MUTTA miksi aina juhlissa/mökkireissuilla yms.? Pitääkö pilata aina koko reissu? Sitä minä en ymmärrä.... on meinaan kokemusta... piti olla hyvä reissu ja hyvä porukka ja saunakin päällä, takkatuli ynnä muuta mukavaa, mutta oma muija ei puhu sanallakaan ja välttelee:) Sitten kun ollaan saunottu niin tämä pyytää juttelemaan ja sanoo että ei halua jatkaa enää. Ei mulla muuta väliä mutta tuleehan siitä paska fiilis loppu ajaksi, varsinkin vittumaisinta oli se kun osa porukasta oli tullut kauempaa niin meni osaksi niittenkin ilta. Ei sen puoleen, ettenkö olisi "haistellut" lievää mullivaihetta, mutta uskoin hänen kyllä jaksavan sen reissun ylitse.... Ei voi mittää... life is a bitch and then you marry one......
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Jaahas ja päivää vaan kaikille...nostellaanpas hieman tätä ylös!

Viimeksi kun tänne tuotin sanallista sydänvertani oli lämmin elokuun yö ja ilmiselvästi olin kotiutunut vallan mainiosti yövuorostani.... Mitä kaikkea sitä onkaan tapahtunut tämän jälkeen???

Aivan, eli kun sitä kerrankin pääsi avautumaan hieman enemmän niin mitä tapahtuu? Menee muutama viikko ja minut on "pakotettu" vastaanottamaan oikein kaunis vastakappale... Tällä tiellä olen vieläkin, joten en aio nyt enää keskittyä tähän kaiken alkamiseen vaan kaiken puutumiseen (tosin itselläni tämä vaihe on vielä hamassa tulevaisuudessa....)


Mitäkö puutuminen on? Parhaassa tapauksessa se on sitä, kuten yhdelle tuttavalleni kävi, ettei oikein jaksa enää kiinnostaa vaikka toinen pettäisikin ja nakkaa peiton sängystä ja sohvalle nukkumaan:) vallan hienosti toimittu, vai mitä? (vieras mies ja nainen olivat hieman niin kuin jo valmiina hommiin, kun kaveri palasi kotiin)

Kuvitellaanpa itsellemme tilanne: Alkuilta ja tulet töistä. Käyt suihkussa ja availet illan ensimmäisen oluen vastakappaleesi kuherrellessa vieressäsi ja sinä... "emmä jaksa... mun pitää lähtee tänää käymää kaupungilla." Siittä sitten pikku hiljaa kuulet pakastimen oven aukeavan ja pieni muotoinen kylmyys valtaa ilmapiirin.

Puoli tuntia on aivan hiljaista. Siellä vaan emäntäsi silittelee kissaa, jolle sinä olet vielä allerginen, mutta jota ei voi päästää kämpästä ulos, koska herranen aika sentään, eihän kissa(t) voi selvitä lämpimässä kesäyössä! Ei sitten millään.

Sinäpä siinä vetelet jo viidennettä kaljaasi ja kävelet olohuoneen ovelle ja huikkaat että "nähään illalla... joo nähdään vaan! " Kiroilet vielä mennessäsi itseksesi, että perkeleen hiirten tappajat kun henki alkaa niin maan perkeleesti pihisemään!!

Matkalla kaupunkiin alat jo hieman päästä fiilikseen ja naurun remakkakin jo irtoaa kaveri porukalta. Eipä niitä naisia kannata murehtia, niitä tulee ja menee... Kunhan vaan kaljaa riittää.... niin sen täytyy olla...elämän tarkoitus meinaan:)

Ilta tulee ja pleikkari jauhaa. Änärissä ei tänään löydy kunnon vastustajaa. Oletko liian kännissä vai liian tosissaan? Mitähän siitä tulisi jos vetäisi pään oikein täyteen? Dry Vodka pottu vaan tyhjäksi, just ny!!


*BLACKOUT*


Sunnuntai-aamu klo 10.27. Vitunmoinen päänsärky! Ai perkele! Et ole enää kämpillä? Mitä vittua? "Kato moro... mitä äijä? Jaa jaa vai et oon tullu tänne yöks...:)" Mitäkö on tapahtunut?

Tämä kaverisi oli sinulla kuskina ja ja siinä illan mittaan kuunnellut jorinoitasi ja tullut siihen tulokseen, että juurikaan mitään ei ole enää tehtävissä naisesi suhteen, joten antaa heittää vaan... Illalla olet ottanut leikkimielisen faitin kaverisi kanssa ja hups, kuinka ollakaan sait kaveriltasi sääriluun paskaksi:) Näitä sattuu ja sitten kotimatka olikin "ackward" ja hiljainen, joten kerrostalolle päästyäsi huomaat "epäillyn" auton ja toteat: "Vittu mitä paskaa!"

Ylhäällä yllätät parin melkein housut kintuissa ja mitä sitten tapahtuu? Vieras mies on jo valmis tappeluun kun tulet kylmän katseesi kanssa vailla sanoja makuuhuoneeseen ja kummarrut pikku hiljaa hänen puoleensa ja kysyt: "Saiskos tota peittoo lainata, kun tänne ei vissiin mahu..."....".,.ttu säät oot just tommone mulkku homo joka ei välitä paskaakaan mistään mitäään!! Voi vittu nuku vaa senkin paskapää...." ja tämän jälkeen siinä soffalla veteleekin onnellisesti zetaa jälleen yksi suomalainen mies joka ei vaan jaksa enää välittää paskankaan vertaa mitä oma muija tekee. Kun ei saa uskollisuutta, niin ei kuulemma saa kunnioitustakaan:)

Seuraavalla viikolla teet kaverisi neuvon mukaan ja käyt hakemassa Radiolinja prepaid-liittymän, kuoletat vanhan korttisi. Menet kämppään sisälle ja nakkaat "naisesi" töissä ollessa kamasi mustaan jätesäkkiin (ovat muuten kauhean käteviä tällaisissa pika - muutoissa!) ja ne vähät roinasi. Poppivehkeet sekä aimo läjän cd:itä. Käyt vielä yllättävän paskahädän takia pöntöllä ja mietiskelet, että "pitäisikö tuokin jättää vetämättä?", mutta ei et koe sen naikkosen olevan edes pilan arvoinen...

Kävelet keittiöön ja katselet ympärillesi... Parvekkeen oven voisi kyllä jättää auki, jotta ne perkeleen kissat pääsisivät edes joskus tästä kusen hajusta pihalle ja vittuako sillä väliä on vaikka hyppäisivätkin alas. Kissat eivät tunnetusti telo itseään ilmalennon aikana... "Eipä täällä mitään erikoista ole..."

Alat kirjoittaa lappua pöydälle... "Nähdään" vitut..."soitellaan, tai ei soitella!" vitut.. "hymyillään..." ei jaksa... ja lopulta tulet siihen loppu tulokseen että kaiken maailman laput ovat vallan turhia, koska kumpikin tietää mitä toinen on tehnyt, jo jonkin aikaa...

Kirjat käyt kääntämässä vanhempien luo ihan vaan vittumaisuuttasi, kun tiedät että vanhempasi eivät jaksa sen naikkosen kanssa juttuselle ruveta, joten rauha alkaa jo vallata mieltäsi... Kohta saapi olla rauhassa...

Punkkaat muutaman päivän kaverisi luona ja sitten tulee perjantai... "Otetaas parit oluet sun sinkkuudelles" kaverisi ehdottaa..."No mikä jottei!"



Pitihän se arvata... Baarissa ollaan ja joku tuntematon eukko on miehellä kainalossa ja supistaan niin mukavia, niin mukavia....


Summa summarum. Me miehet olemme luotuja kulkemaan, joten miksi vastustaa kohtaloa? Ei muuta kuin uutta matoa koukkuun, jos vanha hukkuu tai ei toimi...



(perustuu tositapahtumiin, mutta useat asiat ovat muunneltuja totuudesta)
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Juu, tuosta joillekin naisille tyypillisestä liiallisesta 'kiltteydestä' on tosiaan minullakin roimasti kokemuksia. Viimeisin tuosta parin kuukaude takaa. Minä olen luonteeltani sellainen, että haluan yleensä nopean ratkaisun asioihin. Kun se on tehty, asia on sillä selvä ja sen mukaan edetään. Siksi minua suorastaan v*tuttaa ne naiset, joilla ei ole aikomustakaan lähteä ulos tjsp. mutta silti eivät suostu sanomaan rehellistä mielipidettään. Ikäänkuin tämä ei riittäisi, tilanne jatkuu siten, ettei ko. naishenkilö enää vastaile yhteydenottoihin ja pakoilee muutenkin.

Naurettavan lapsellista, sanon minä.

PS. Laitan lisäykseksi vielä sen, että vaikka naiset nykyään jaksavatkin lähes taukoamatta valittaa siitä, kuinka miehet tuijottavat liikaa ulkonäköä (ja jahtaavat jotain playboy-ihannetta), ihan samoin käyttäytyvät itse. Tämä ilmenee mm. juuri siinä, miten joku suorastaan täydellisen yhteensopiva luonne sopii paremmin "vain kaveriksi". Tziisus sentään.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Nainen tai naiset...

...olen heittänyt jo toivoni heidän suhteen.

Valamo - täältä tullaan!

vlad#16.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti vlad
Nainen tai naiset...

...olen heittänyt jo toivoni heidän suhteen.

Valamo - täältä tullaan!

vlad#16.

Valamohan on tosi jees-paikka. Siellä tehdään viinejäkin. Ja kyllhä hyvä viini naisen voittaa, kun viini vaan paranee vanhetessaan. Heh.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti mauri
Valamohan on tosi jees-paikka. Siellä tehdään viinejäkin. Ja kyllhä hyvä viini naisen voittaa, kun viini vaan paranee vanhetessaan. Heh.

Hik!

Sieltä minut vastaisuudessa löytää, siispä, tervetuloa tervehtimään isä vladia Valamoon. Viiniä lupaan tarjota jos mut löydätte sieltä.

terveisin,

isä vlad.
 

Vertical

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jotenkin niin tuttua..

Viestin lähetti masaman

"kyllä mulla oli/on ihan kivaa, mutta voitaisko pysyä vaan ihan kavereina?"

Kyllähän sitä nyt naisen löytää näihin yhden reissun viettoihin, mutta sen jälkeen alkaakin sen sorttinen kamppailu jatkosta, että Risto Ulmalakaan ei olisi Tokiossa jaksanut kierrosta pidemmälle
Vai onko kenties kysymys minusta? Mitä odotuksia naisella on miehestä...

Kaiken tämän negatiivisuuden keskellä täytyy myöntää, että mulla alkaa olemaan näitä kavereita aika saatanan paljon!:)

Kylläpäs tossa on kiteyttänä viimeisen parin vuoden kokemuksia
aika kattavasti .Huono ruveta pitemmästi analyoimaan,kun ei ole mitä analysoida ;) Kyllä noi klassiset kliseet rupeaa jurppimaan,mikä hemmetti tossa nyt mättää,aina vaan kavereita
pitäisi olla.

Kyllä kai joka äijä saa yhden illan seuralaisen hommattua,mutta siitä eteenpäin punnitaan,onko pelimieheksi vai ei?

Mitä helvettiä meiltä sitten odotetaan??

EDIT: unohdin lukea toisen sivun ja siinäpä niitä pohdintoja tuli.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti vlad
Hik!

Sieltä minut vastaisuudessa löytää, siispä, tervetuloa tervehtimään isä vladia Valamoon. Viiniä lupaan tarjota jos mut löydätte sieltä.

terveisin,

isä vlad.

Älä hirveesti mainosta, sillä nunnat toisell' puolell' luostarimaailmaa saattaa innostuu liikaa. Ei se sellainen sovi, että munkit ja nunnat kallista yhdessä viinilasia...Syntistä meininkiä, huh.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti mauri
Älä hirveesti mainosta, sillä nunnat toisell' puolell' luostarimaailmaa saattaa innostuu liikaa. Ei se sellainen sovi, että munkit ja nunnat kallista yhdessä viinilasia...Syntistä meininkiä, huh.

Synti päivässä piristää; ei kukaan meistä ole synnitön. Mitäs se Herra sanoikaan kiven heittämisestä, joten tokkopa kukaan katsoo pahalla jos vähän nunnaa sipasen isän roolissa.

Kippis!

terveisin,

isä vlad.
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Viestin lähetti vlad
Nainen tai naiset...

...olen heittänyt jo toivoni heidän suhteen.

Valamo - täältä tullaan!

vlad#16.

Heh, siteeraan tässä kaveriani aiheesta NAINEN: Ei vittu mä en tajuu, pakko olla joku instituutti missä voi lukea ittensä homoks eihän tästä tuu yhtään mitään.

Näin synkäksi ne naiset saa jotkut miehet.

No tällä kertaa en voi kauheesti marista ja narista kun on käynyt liian hyvä flaksi viimeaikoina, no jos hakemalla hakee jotain negatiivista niin se jnainen ota oikeesti haluan ei halua mua-> lue: ollaan vaan kavereita.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti mauri
Älä hirveesti mainosta, sillä nunnat toisell' puolell' luostarimaailmaa saattaa innostuu liikaa. Ei se sellainen sovi, että munkit ja nunnat kallista yhdessä viinilasia...Syntistä meininkiä, huh.

Sitäpaitsi Ecuadorin pääkaupungissa Quitossa löydettiin hiljattain munkki- ja nunnaluostaria yhdistävä parisataa vuotta vanha maanalainen käytävä, josta löytyi joitakin kymmeniä abortoituja sikiöitä. Että osataan sitä katolisessa maailmassa muutakin kuin kuoripoikiin sekaantua.
 

ShakesBier

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
ollaan me vaikeita...

...mutta niin ootte tekin. Kaikista hassuinta on se, että miehet valittaa, jos ei mimmit uskalla lähestyy tms. Mut sit kun niitä lähestyy, niin ne jotenkin kierosti kuitenkin toivoo olevansa ite rohkeempia ja niitä ahistaa, kun ei se tyttö sitten ookaan mikään kainovieno ranskanpastilli. Eli mun mielestä miehet on niitä, jotka puhuu niin, mut ajattelee näin. Ja jos joku mies sitten heittää jonkun nerokkaan, puolihärskin kommentin, hän saattaakin mennä ihan lukkoon jos leidi pistää paremmaks. Weird...

mitä näihin käsilaukun sisältöihin, kylppärissä kuppaamisiin ja autolla toilailuihin tulee, en ehkä ole mikään prototyyppi. Juhliin valmistautuminen käy kohtalaisen ripeästi ja vaatteet on yleensä sitä myöten mietitty selväksi, ettei viime hetkellä tarvii ruveta vertaileen ja vaihteleen. Mutta se auto... Itse kun en sellaista luksusta köyhänä opiskelijana omista, niin joudun välillä turvautumaan vanhempiin. Auta armias, miten se voi isällä välillä ottaa koville. Ja kuitenkin olen perheeni ainoa, joka ei toistaiseksi ole onnistunut autolla toilailemaan suurempia. Why?

Designerin juttu oli aika herkullinen. Siinä vaiheessa tyttö varmaan katsoisikin miestä jo vähän uudesta vinkkelistä, jos hän tyynesti ilmoittaisi, että kavereita ei olla, koska hän haluaa enemmän. Eli suorasanaisuus on kuulkaas miehessäkin harvinaisen viehättävä ominaisuus... Puhumattakaan itseluottamuksesta, mutta ennen kaikkea aidosta sellaisesta. Ei me paljoo vaadita..;)
 

ShakesBier

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ja vielä yks juttu

Eli pitääkö oikeesti lähtee leikkiin ns. vaikeesti tavoiteltavaa? Kun kerran sitä suoraa puhetta peräänkuulutetaan, niin miksei se käy, että menee suoraan ehdottaan treffejä kiinnostavalle tyypille? Pari kuukautta jatkuva flirttailu ottaa voimille ja vie kallista aikaa, kun ois moneen kertaan ehtiny bongata jo viis muuta kiinnostavaa...
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Re: Ja vielä yks juttu

Viestin lähetti ShakesBier
Eli pitääkö oikeesti lähtee leikkiin ns. vaikeesti tavoiteltavaa? Kun kerran sitä suoraa puhetta peräänkuulutetaan, niin miksei se käy, että menee suoraan ehdottaan treffejä kiinnostavalle tyypille?
Ei pidä olla ns vaikeasti tavoiteltava. Ainakin allekirjoittanut arvostaa naista joka osaa tehdä aloitteita ja muutenkin puhumaan asioista ilman tätä "katellaan" meininkiä
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti ShakesBier
Designerin juttu oli aika herkullinen. Siinä vaiheessa tyttö varmaan katsoisikin miestä jo vähän uudesta vinkkelistä, jos hän tyynesti ilmoittaisi, että kavereita ei olla, koska hän haluaa enemmän. Eli suorasanaisuus on kuulkaas miehessäkin harvinaisen viehättävä ominaisuus... Puhumattakaan itseluottamuksesta, mutta ennen kaikkea aidosta sellaisesta. Ei me paljoo vaadita..;)
No kokemuksen syvällä baritoniäänellä on hyvä puhua. Siinähän sitten kävi niin, ettei tyttösen kanssa enää pahemmin soiteltu tai nähty. Silloin kyllä harmitti, mutta enää ei. En tiedä, miten paljon vaimolla oli suhteemme alkuaikoina tottua siihen, että asiat sanottiin suoraan, mutta ei hän karkuunkaan lähtenyt. En kuitenkaan tarkoita, että kaikki olisi töksäytetty tylysti ilmoille ilman mitään suodattimia - suorapuheisuus ja tylyys eivät ole synonyymeja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös