En kyllä ole kuullu, että jokerifanien keskuudessa Tomi Mäki olisi suosiossa. Kyllä minä kunnioitan Jokereita todella paljon itseasiassa. Ilman Jokereita en varmaan seuraisi sm-liigaa, mutta en arvosta n.90% sen kannattajista. Hieno seura, naurettavat fanit.
Ihan mielenkiinnosta kysyisin. Perustatko mielipiteesi Jokeri-faneista JA:n kirjoittajiin, etelä-päädyn porukkaan vai vaikkapa tuntemiisi Jokeri-kannattajiin? Uutisissa toki naapurin fanit ovat välillä olleet esillä vähän negatiivisessa sävyssä, mutta itse perustan mielipiteeni niihin tuntemiini "Jokereihin" ja ainakaan he eivät eroa mitenkään IFK:n faneista, paitsi tietysti kannattamansa seuran osalta. Minusta tuo kommentti naurettavista faneista kuullostaa vähän kovalta yleistykseltä, koska itse luokittelen jokereiden kannattajat ihan samaan kastiin kuin muidenkin joukkueiden fanit. Annan heille myös arvostusta hyvästä työstä katsomo kulttuurin kehittämisessä, vaikka välillä joku IS-kohu jostain fanimatkasta kerran pari kaudessa tuleekin. Nuo heitot naurettavista faneista ovat vaan ihan turhaa provoa joka tappaa jokaisen vähänkin asiallisemman keskustelun kannattajien kesken.