Mun mielestä HIFK:n välittömästi matsin alussa suoritettu taktinen (ja epäonnistunut) nouto on suunnitelmallisemman oloista, kuin sitä seurannut täysi ylilyönti. Voi olla, että Ossi oli hommaa ideoimassa, mutta en jaksa uskoa. Voin olla väärässäkin.Kuten myös Väänänen kapteenina ja suurena henkisenä johtajana on varmasti ollut järjestelemässä teidän kostotoimia, eikö? Nyt olet suuttunut siitä, että Ville sanoi sen ääneen, niinkö? Itse asiassa molemmat ajattelivat vastustajan kapteenista suurin piirtein samoin, eikö totta? Samoin HIFK pyrki rankaisemaan tekijää, eikä mitään taustapiruja, joten ymmärtänet myös vastapuolen ärsytyksen? Ja tämä ilman sarvia ja hampaita, olen jo useaan otteeseen todennut, että molemmista joukkueista löytyy ihan tarpeeksi paljon syytä 1.9 tapahtumiin.
Sanoin jo kertaalleen omassa viestissäni ymmärtäväni teidänkin ärsyyntymisen. Vaikka kuinka napsahtaisi kukkoilu todella ikävällä tavalla omaan nilkkaan, niin seuralegendan ja kapteenin telomisesta jäisi itse kullekin pitkäksi aikaa hyvin kitkerä maku suuhun. Mua vituttaa ainoastaan se, että Jokereista saatiin leivottua yhteiskunnan vihollinen numero yksi ja HIFK kiskaisi marttyyrinviitan ylleen, vaikka mun mielestä vastuu on aikalailla 51/49. Jokeripelaajien kohtelusta ottelun aikana en ole ollut pahoillani enää pitkään aikaan. Se oli vielä pientä.
No se siitä, olen mielipiteeni tähän asiaan kertonut jo lukuisissa eri ketjuissa enkä halua siitä enää kiistaa tehdä. Jymäkän viesti oli asiallinen, mutta älkää muutkaan tarttuko mihinkään yksittäisiin sanavalintoihin.
Jokereilla piti olla JYPiä vastaan koutsietu, mutta niin vain runkosarjassa menestynyt keltanokka piti pintansa playoffeissakin. Summanen on lisäksi niin arvaamaton, että minä ainakin näen enemmän uhkakuvia kuin varsinaisia mahdollisuuksia. No, mä olenkin Jokerifani. Lisään silti itseni sille listalle, jossa toivotaan välillä jotain muuta vastusta puolivälieriin. Ei pelillisistä, vaan ihan muista syistä.Ja Summasen höyryistä huolimatta näkisin koutsi- edun aika selkeästi meille. Hyvistä näytöistä huolimatta Lämsä on vielä raakile.