Autolla ajaminen on vielä vähemmän urheilua kuin joystickin näpelöiminen.Toista se oli kun Keke Rosberg kiersi rataa. Siinä oli sitä oikeata kontenttia. Eikä mitään dikihössötystä. Tuskin se siitä edes tykkäs, ojankaivajien porukka vaan oli jo täynnä.
Sitten kun on virtuaali-Räikkönen, silloin onkin urheilu todella kaukana, vielä kauempana kuin dartsista.Autolla ajaminen on vielä vähemmän urheilua kuin joystickin näpelöiminen.
Näin se on, usko pois. Itse olen pelannut aikoinaan Commodore 64:sta enemmän kuin laki sallii ja minusta tuli aivan pullamössö.Niin kai sitten.
Kyllä. Siellä ne huonommissa talleissa olevat ajelevat jonon perässä ja imevät välillä pillistä mehua. Vähän läpänheittoa team radioon varikon kavereiden kanssa. Siihen pystyy kuka vaan.Autolla ajaminen on vielä vähemmän urheilua kuin joystickin näpelöiminen.
Näinhän se on. Ei ole kauheasti edes aikaa, kun ilmoitettiin että Get_Rightille ei ole enää käyttöä NIP:ssä. Hän on kuitenkin vasta 29-vuotias ja valittu muutaman kerraan maailman parhaaksi pelaajaksi. Mutta minkäs sille mahtaa, että nuoret ajaa ohi.E-urheilu nyt on paskaa senkin takia että keskimääränen uranmitta on noin 6 vuotta jos laskemisen alottaa täysi-ikäisyydestä. Pitkään ja hartaasti saa etsiä e-urheilijaa jolla on ikä lähempänä kolmea- kuin kahtakymmentä.
Oo siinä sitte 25v jamppa jonka ainoo taito on pelata videopelejä.
Tämä siis lähinnä FPS, RTS ja MOBA-tyylisissä peleissä (CS, Overwatch, Starcraft, LoL) joissa vaaditaan ADHD:sta kärsivän kofeiinilla elävän oravan refleksejä.
Pyritkö olemaan näkemättä *askaa, ennenkuin vedät pytyn?
"Ohjelmassa nähdään alkuperäisversion tavoin myös pikku-Ernest ja pikku-Roope."
Onkohan niitä pikku-ernestejä kymmenen?
Olihan se täällä mitä tulin hakemaan. Hähä. Kuiteski vähä katot Ruutuplussasta liveä kun samaan tilaukseen saa joka normaalistikin tai käännät kanavalle häätölähetykseen. Myönnä.Big brotherin uusi kausi
Mistäs tiedät, että omistan Ruutuplussan?Olihan se täällä mitä tulin hakemaan. Hähä. Kuiteski vähä katot Ruutuplussasta liveä kun samaan tilaukseen saa joka normaalistikin tai käännät kanavalle häätölähetykseen. Myönnä.
Enhän mä sitä tiedäkään. Halusin vaan katsoa mikä on reagointi.Mistäs tiedät, että omistan Ruutuplussan?
Aaaaaa, no kyllä mulla se Ruutuplussa on, mut BB ei tässä talossa pyöri. Jokainen joka yrittää, etsiköönsä uuden kodin.Enhän mä sitä tiedäkään. Halusin vaan katsoa mikä on reagointi.
Itselläni on Veikkausliigan takia, mutta nyt myös BB:n takia. Talosta en voisi heittää jengiä pois jos samaa mieltä olisin, koska asun kerrostalossa. Saattaisi tulla ongelmia.Aaaaaa, no kyllä mulla se Ruutuplussa on, mut BB ei tässä talossa pyöri. Jokainen joka yrittää, etsiköönsä uuden kodin.
Niin asun mäkin, mutta olin ajatellut kiertää kuuntelemassa jokaisen postiluukusta, että katsotaanko siellä BB:tä. Jos tämmöinen globalisaation saastuttaminen tapahtuisi jossain asunnossa ja se kantautuisi hyvin sensitiivisiin korviini, niin kutsusin taloyhtiön hallituksen hätäkokoukseen ja koko sakki välittömästi ulkoruokintaan.Itselläni on Veikkausliigan takia, mutta nyt myös BB:n takia. Talosta en voisi heittää jengiä pois jos samaa mieltä olisin, koska asun kerrostalossa. Saattaisi tulla ongelmia.
Äh, piru vie sä ehit ensin! Olin just tulossa kirjottamaan tänne saman sarjan tiimoilta. Aika hyvin kyllä uudelta tv-sarjalta, että sen voi jo helposti todeta paskaksi ennen kuin siitä on julkaistu ensimmäistäkään jaksoa.Rantabaari. Pelkästään mainos (ok sen verran nähnyt) oksettaa.
Yksin kotona Suomi. En tiedä mitä tarkoittaa, mutta kuulemma alkaa Nelosella lähiaikoina.