Kun olen autossa repsikan paikalla, kuvittelen aina, että auto hyppii katutolpan varjolta toiselle. Ts. ensimmäisen varjon kohdalla auto nousee takarenkaille, hyppää seuraavalle varjolle eturenkaiden varaan ja sitten taas kolmannen varjon kohdalla auto hyppää taas takarenkaille. Kun olen itse ratin takana, niin tätä ei onneksi tapahdu, vaan keskityn lähinnä ajamiseen.
Lisäksi aina kun kävelen kuulokkeet korvilla, askelten tahdin on pakko olla sama kuin musiikissa. Tosin jos tempo on liian nopea tai hidas, niin saatan käyttää yhteen tahtiin 2 askelta tai kahteen tahtiin yhden, mutta silti jonkinlainen rytmi on aina pakko olla. Liikennevaloissa (taidan olla ainoita, jotka niihin oikeasti pysähtyy) taas joutuu nostelemaan vain kantapäitä musiikin tahdissa kun paikallaan kävely näyttää tyhmältä.
Kolmas erikoisuus liittyy myös musiikkiin, ja sen kuunteluun. Eli jos radiosta soi joku kappale ja ystäväni alkaa laulaa mukana, mutta epävireisesti. Ensinnäkin tämä rasittaa aina korvia, jos kuulen, että nyt mennään liian matalalta tai korkealta, mutta minun on myös pakko alkaa pääni sisässä laulamaan samaa kappaletta oikealta korkeudelta, ja niin lujaa ettei ystäväni ääni kuulu enää ajatuksiini. Tottakai tämä on välillä aika haastavaa, erityisesti jos kappale menee todella korkealle, mutta sitten vedetään vaikka oktaavia alempaa, tai taustoja, että saadaan taas mielenrauha.