Minä kai sitten näpistelen/näpittelen. Varmaan joku muukin.Varvistelen jos kävelen kotona tai yleisesti ilman kenkiä. Julkisilla paikoilla vähemmän.
Vai kävelet päkiöilläsi? Vihaan ihmisiä ketkä kerrostalossa kävelee kantapäillä!!Varvistelen jos kävelen kotona tai yleisesti ilman kenkiä. Julkisilla paikoilla vähemmän.
Useamman vuoden olen kerrostalossa asunut, mutta kenenkään kävely ei ole haitannut. Kai minulla on sitten ollut päkiäkäveleviä naapureita yläkerrassa.Vai kävelet päkiöilläsi? Vihaan ihmisiä ketkä kerrostalossa kävelee kantapäillä!!
Tänne on parin vuoden aikana muuttannut ihmisiä ketkä tosiaan tönkkökävelee, raahaa/työntää huonekaluja 06.00-24.00. Lasten juoksut ymmärrän, mutta en aikuisten touhuja.Useamman vuoden olen kerrostalossa asunut, mutta kenenkään kävely ei ole haitannut. Kai minulla on sitten ollut päkiäkäveleviä naapureita yläkerrassa.
Vaimo, on sua vanhempi, ei pidä lähimaksusta. Ei käytä WhatsAppia.Tykkään maksaa kauppaostokseni "vanhanaikaisella pankkikortilla", eli sillä muovisella läpyskällä ja olen siis "vasta" 32-vuotias. Lähimaksun käytöstä pidän, mutta en ole koskaan jaksanut asentaa puhelimeeni maksusovellusta.
Mulla on kännykässä Google Wallet mutta en koskaan käytä sitä. Fyysisellä kortilla on ihan kiva maksaa t. kohta myös 32v.Tykkään maksaa kauppaostokseni "vanhanaikaisella pankkikortilla", eli sillä muovisella läpyskällä ja olen siis "vasta" 32-vuotias. Lähimaksun käytöstä pidän, mutta en ole koskaan jaksanut asentaa puhelimeeni maksusovellusta.