Näin teen vain minä (1/10000?)

• 143 724
  • 758

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Varvistelen jos kävelen kotona tai yleisesti ilman kenkiä. Julkisilla paikoilla vähemmän.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Varvistelen jos kävelen kotona tai yleisesti ilman kenkiä. Julkisilla paikoilla vähemmän.
Vai kävelet päkiöilläsi? Vihaan ihmisiä ketkä kerrostalossa kävelee kantapäillä!!

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Lukea paikallislehdestä (SK LS, ent SK) kuolleet.

Itse olen jo esiteinistä alkaen tehnyt näin. Nykyään on helppoa kuin jo klo 0.30 näkee sunnuntain lehden netistä.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Useamman vuoden olen kerrostalossa asunut, mutta kenenkään kävely ei ole haitannut. Kai minulla on sitten ollut päkiäkäveleviä naapureita yläkerrassa.
Tänne on parin vuoden aikana muuttannut ihmisiä ketkä tosiaan tönkkökävelee, raahaa/työntää huonekaluja 06.00-24.00. Lasten juoksut ymmärrän, mutta en aikuisten touhuja.

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tykkään maksaa kauppaostokseni "vanhanaikaisella pankkikortilla", eli sillä muovisella läpyskällä ja olen siis "vasta" 32-vuotias. Lähimaksun käytöstä pidän, mutta en ole koskaan jaksanut asentaa puhelimeeni maksusovellusta.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Tykkään maksaa kauppaostokseni "vanhanaikaisella pankkikortilla", eli sillä muovisella läpyskällä ja olen siis "vasta" 32-vuotias. Lähimaksun käytöstä pidän, mutta en ole koskaan jaksanut asentaa puhelimeeni maksusovellusta.
Vaimo, on sua vanhempi, ei pidä lähimaksusta. Ei käytä WhatsAppia.

Itse käytän näitä, mutta siinä mielessä olen outo, kun en käytä MobilePayta, pidä verkkopankkia auki kännykässä, en käytä Spotifyta. Eikä toki vaimokaan.

Suosikkijoukkue
in Sami we trust
Mulla on kännykässä Google Wallet mutta en koskaan käytä sitä. Fyysisellä kortilla on ihan kiva maksaa t. kohta myös 32v.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy