Näin teen vain minä (1/10000?)

  • 133 652
  • 706

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Luulisi sitten, että olisit kova luu tuossa hyvän päivän maantietovisassa. Niin.

Joo on pitänyt tsekata, mutta aina tulee jokin juttu tielle tai oikeat vastaukset annettu. Ja vaatii älyä siinä missä ristikot, ei välttämättä osaa kartasta etsiä ;)
 

Ferris

Jäsen
Jos stereoissa(missä tahansa musiikkisoittimessa) on digitaalinen volyyminsäätö, niin sen lukema pitää aina olla parillinen, etenkin musiikkia kuunneltaessa. Aina.

Nukkumaan käydessä tyyny pitää kääntää kertaalleen toisinpäin sen jälkeen kun on päänsä siihen jo laskenut.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Yöpöydällä pitää olla pöytätuuletin hurisemassa, kun menen nukkumaan. Ei tuuletuksen vuoksi vaan siksi, että sen ääni peittää muut mahdolliset häiriöäänet. Muuten ei oikein uni tule.
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Katson hyvin usein kolmea lätkäpeliä yhtäaikaa. Yhtä läppäriltä ja kahdesta televisiosta omat.
Yleensä läppärissä on se jota seuraan tarkemmin kuin kahta muuta, mutta käytännössä kuitenkin katson jokaista ja pysyn jokaisen kulusta perillä.
En usko että olen ainoa mutta 1/10000 haarukkaan menee varmasti.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jos stereoissa(missä tahansa musiikkisoittimessa) on digitaalinen volyyminsäätö, niin sen lukema pitää aina olla parillinen, etenkin musiikkia kuunneltaessa. Aina.

Nukkumaan käydessä tyyny pitää kääntää kertaalleen toisinpäin sen jälkeen kun on päänsä siihen jo laskenut.
Minä taas suosin parittomia lukuja, lähes kaikessa. Esim herätys ei koskaan voi olla 7.00 vaan 6.59 tai 7.03. Tasakympit ei vaan käy. Eikä edes tasaviitoset. Herätys voi soida 6.47, 6.33 tai 6.29, hätätilassa jopa 6.42, mutta ei koskaan vaikka 6.30, 6.45 tai 6.38.
 

Glove

Jäsen
Minä taas suosin parittomia lukuja, lähes kaikessa. Esim herätys ei koskaan voi olla 7.00 vaan 6.59 tai 7.03. Tasakympit ei vaan käy. Eikä edes tasaviitoset. Herätys voi soida 6.47, 6.33 tai 6.29, hätätilassa jopa 6.42, mutta ei koskaan vaikka 6.30, 6.45 tai 6.38.
Outoa, perin kummallista.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Itselläni on oltava vesipullo yöksi. Herään aina juomaan.

Jääkaappiin laitan aina yöksi tuopillisen kylmää vettä. Ei viitti alkaa valuttamaan keittiön hanasta, kun kuuluu meteliä, ja sitten menisi yöllä kuitenkin hetki että tulee riittävän kylmää vettä. Jääkaappi-vesituoppi on kätevä siis
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Minä taas suosin parittomia lukuja, lähes kaikessa. Esim herätys ei koskaan voi olla 7.00 vaan 6.59 tai 7.03. Tasakympit ei vaan käy. Eikä edes tasaviitoset. Herätys voi soida 6.47, 6.33 tai 6.29, hätätilassa jopa 6.42, mutta ei koskaan vaikka 6.30, 6.45 tai 6.38.

Tätä on tullut itsekin harrastettua reilut 20 vuotta. Kelloa ei yksinkertaisesti voi laittaa soimaan millekään tasaluvulle. Etäillessä suosin arkisin klo 7.37 herätystä, muulloin klo 6.53.
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
Minä taas suosin parittomia lukuja, lähes kaikessa. Esim herätys ei koskaan voi olla 7.00 vaan 6.59 tai 7.03. Tasakympit ei vaan käy. Eikä edes tasaviitoset. Herätys voi soida 6.47, 6.33 tai 6.29, hätätilassa jopa 6.42, mutta ei koskaan vaikka 6.30, 6.45 tai 6.38.

Tän lukeminen olis kun katselisi jotain videota, missä joku asia rikkoo täydellisen symmetrian – epäharmoonista. :D
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Jos stereoissa(missä tahansa musiikkisoittimessa) on digitaalinen volyyminsäätö, niin sen lukema pitää aina olla parillinen, etenkin musiikkia kuunneltaessa. Aina.
Muuten sama, mutta vitoset kelpaa parittomista.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Palstalla varmaan monikin harrastaa, mutta numerot muistaa lätkäpelaajien pelinumeroista. 16 Ville Peltonen. Päivittäisten tuoppien määrä. Joskus Matti Murto.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Tätä on tullut itsekin harrastettua reilut 20 vuotta. Kelloa ei yksinkertaisesti voi laittaa soimaan millekään tasaluvulle. Etäillessä suosin arkisin klo 7.37 herätystä, muulloin klo 6.53.

Tässä minullakin sama. Suosin parittomia lukuja kaikessa. Herätykset aina joko 25 yli tai 55. Pätee kyllä monessa muussakin, että lukujen pitää olla parittomia.
 

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ruuttaan WC-raikastimesta usein jonkun melodian kun sitä käytän.

Viimeaikoina melodiana on ollut Rule Britannian alkutahdit.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Palstalla varmaan monikin harrastaa, mutta numerot muistaa lätkäpelaajien pelinumeroista. 16 Ville Peltonen. Päivittäisten tuoppien määrä. Joskus Matti Murto.
Tänään on kyllä jo mennyt Brian Rafalski.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Onko täällä muita jotka näkevät Sabresin vanhan logon väärällä tavalla. Itse kuvittelin siis pitkään että tuo puhveli on kuvattu sivulta ja kasvot osoittavat vasemmalle päin, mutta näinhän ei ole vaan oikeasti puhveli tuijottaa suoraan etusuuntaan.
 

Liitteet

  • Buffalo-Sabres-Logo-1999-2006.jpg
    Buffalo-Sabres-Logo-1999-2006.jpg
    122,2 KB · kertaa luettu: 186

Beltran

Jäsen
Suosikkijoukkue
aleksander stubb
Olen ainoa tietämäni ihminen jolla käsiä alkaa palelemaan mikäli sormenkynnet kasvavat pituutta ja jäävät leikkaamatta.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Olen ainoa tietämäni ihminen jolla käsiä alkaa palelemaan mikäli sormenkynnet kasvavat pituutta ja jäävät leikkaamatta.
Tää kuulostaa pelottavalta. Varo ettei pää ala muuttamaan muotoaan jos kirjottelet kovasti...
 

Harzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joe DeLoach
Aina kun aprillipäivänä selaan vaikkapa Iltasanomien nettisivuja, niin nauran mielessäni jokaiselle otsikolle, kuin se olisi aprillipila.

Eli esim. tänään:
- Miljonäärin vaimon härski temppu paljastui Uudellamaalla – 1,5 miljoonan asunnot ja sijoitukset hävisivät täysin yllättäen, joutuu nyt maksamaan kaiken takaisin korkojen kera (phuaah, hah, hah, haaa!)

- Joonas Donskoi uskomattomassa vireessä NHL:ssä: hattutemppu reilussa kolmessa minuutissa! (phuaah, hah, hah, haaa!)

- Mies ruiskautti Tokmannilla myyjän päälle siemennestettä (phuaah, hah, hah, haaa!)

Tapa ärsyttää itseänikin suunnattomasti. Muutenkin inhoan aprillipäivää. Maailma on kuitenkin joka tapauksessa hullumpi, kuin yksikään keksitty aprillipila.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Isoilla parkkipaikoilla

Jos ajan parkkiruutuun ja huomaan vastakkaisen parkkiruudun olevan tyhjä, niin en koskaan jatka ajamista siihen ruutuun, josta pääsisi sitten lähtemään aikanaan ajamalla eteenpäin.

Minä haluan peruuttaa pois parkkiruudusta
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Jos katson jotain vanhaa sarjaa tai elokuvaa, minun on aivan pakko käydä katsomassa IMDB:stä ovatko näyttelijät elossa tai kuolleet. Joka tapauksessa näyttelijän synnyin- ja mahdollisesti kuolinvuosi kiinnostaa kovasti.

Vuosiluvut, päivämäärät ja numerot ylipäätään jäävät päähäni helposti (en ole mitenkään matemaattisesti lahjakas). Samaan aikaan nimimuistini onkin sitten heikkoa tasoa. Kasvomuisti myös.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Jos katson jotain vanhaa sarjaa tai elokuvaa, minun on aivan pakko käydä katsomassa IMDB:stä ovatko näyttelijät elossa tai kuolleet. Joka tapauksessa näyttelijän synnyin- ja mahdollisesti kuolinvuosi kiinnostaa kovasti.

Vuosiluvut, päivämäärät ja numerot ylipäätään jäävät päähäni helposti (en ole mitenkään matemaattisesti lahjakas). Samaan aikaan nimimuistini onkin sitten heikkoa tasoa. Kasvomuisti myös.
Muista, että IMDB:ssä ei saa käyttää hakua. Ainoastaan klikkaamalla pitää löytää perille.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Muista, että IMDB:ssä ei saa käyttää hakua. Ainoastaan klikkaamalla pitää löytää perille.

Ei nyt sentään aleta hulluttelemaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös