Näin teen vain minä (1/10000?)

  • 133 568
  • 706

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En lainaa rahaa tupakanpolttajille, koska ne eivät sitä tarvitse. Muista kuluista valitetaan, mutta röökiin löytyy aina rahaa.

En ole koskaan tavannut persaukista tupakoitsijaa.
 

Glove

Jäsen
Kun saan käteeni jossain paikassa vuoronumerolapun, kuten nyt täällä labrassa, se lappu on taiteltava mahdollisimman pieneksi. Nyt kun seuraavaksi suoristan tuon paperin on siinä taitosten jäljiltä 128 ruutua.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Jupe

Glove

Jäsen
Jos nukkumaan mennessä on niin kuuma, ettei tarvitse peittoa, jalkaterät on kuitenkin tungettava peiton alle. Muuten ei tule nukahtamisesta mitään.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
kuumina päivinä laitoin jotain tulista chilikastiketa piimän sekaan, sekoitin ja join.
Yllättävän hyvin unohtui kuumuus hetkeksi. Viimeksi kokeilin Poppamiehen Smoky Reaper -kastiketta, jonka pieni savuisuus toi oman säväyksensä.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En pidä siitä että lämmin ruoka koskee salaattiin. Sen takia lounaspaikoissa otan salaatin eri lautaselle. Kotona syön salaatin joko ennen lämmintä ruokaa tai sen jälkeen. En vain siedä sitä että nämä asiat (lämmin ruoka ja salaatti) on yhtä aikaa lautasella ja kosketuksissa toisiinsa.

Et ole ainoa. Salaatti pitää mun mielestä olla ihan omana osastonaan. Sellainen lämpimässä kastikkeessa lillunut salaatinlehti on aika luotaantyöntävä. Jotkut ravintolat osaavat nämä eritellä, ja enhän mä nyt edes mitään rehuja juuri syö joten ei tämä mikään hirveä ongelma ole ollut. Silti, salaatit eroon muusista!!
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
En pidä siitä että lämmin ruoka koskee salaattiin. Sen takia lounaspaikoissa otan salaatin eri lautaselle. Kotona syön salaatin joko ennen lämmintä ruokaa tai sen jälkeen. En vain siedä sitä että nämä asiat (lämmin ruoka ja salaatti) on yhtä aikaa lautasella ja kosketuksissa toisiinsa.

Minä taas en ymmärrä miksi lounaspaikoissa pitää olla aina erillinen pienempi lautanen salaatille.

Monestihan esimerkiksi lounasbuffeteissa pöytä alkaa salaattiosastolla, jonka alkuun on laitettu pienet salaattilautaset.
Silloin käväsen hakemassa jostain vähän kauempaa isomman ruokalautasen ja laitan siihen puolet salaattia.

Näin tulee kätevästi otettua ruokaa tasapainoisesti salaatin kanssa, kun sitä lämmintä ruokaa ei niin paljoa edes lautaselle mahdu. Ja onhan se helpompi kävellä yhden lautasen kanssa pöytään. Voi ottaa vaikka vesilasin samalla matkaan, niin selviää yhden reissun taktiikalla.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Voi ottaa vaikka vesilasin samalla matkaan, niin selviää yhden reissun taktiikalla.

Minä suosin tästä syystä tarjottimia. Saa vaikka vielä näkkileivän samaan syssyyn. Ja jos alkaa ihan hulluttelemaan niin jälkiruokakipon marjakiisseleineen.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Monestihan esimerkiksi lounasbuffeteissa pöytä alkaa salaattiosastolla, jonka alkuun on laitettu pienet salaattilautaset.
Silloin käväsen hakemassa jostain vähän kauempaa isomman ruokalautasen ja laitan siihen puolet salaattia.
Nykyään tuntui olevan joissain paikoissa ihan yleistä että pöydän alkuun on laitettu isot lautaset ja ne pienet löytyy jostain linjaston yltä (tai leipävyöhykkeeltä). Ehkä on tajuttu että ihmiset haluaa laittaa salaatit samalla lautaselle ruuan kanssa muistaen lautasmallin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Katselen samoja elokuvia hyvin usein. Siis mitkä oon jo nähny. Kynnys aloittaa uusi elokuva on suuri.
Mie olen tällainen. Kummisedät, Mad Maxit ja Scarface on nähty varmaan jo 50 kertaa. Mieluummin leffa jonka tietää hyväksi kuin riski. Sama kirjoissa. Hyvät luen moneen kertaan.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mie olen tällainen. Kummisedät, Mad Maxit ja Scarface on nähty varmaan jo 50 kertaa. Mieluummin leffa jonka tietää hyväksi kuin riski. Sama kirjoissa. Hyvät luen moneen kertaan.
Samanlainen fiksaatio. Das Boot on tullut nähtyä todella moneen kertaan.
 
K

Kiekkokatsoja

No maistissa, kuten tänään, on jutut kovin viistossa.
Ette sitten katso alaspäin viistojuttuja (viestejä) ennen aamua.
Aamulla pesen pois pahimmat jutut.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Aika paljon käytän saksia ruuanlaitossa, kuten kalan, kanan ja lihan siistimisessä ennen paistoa. Tänään pilkoin saksilla kalkkunapekonia ja yks päivän jääkaappikylmän pizzan sai kätevästi sopiviksi slaisseiksi saksilla. Että sellanen "saksikäsi-eedvardi" sit :)
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Katselen samoja elokuvia hyvin usein. Siis mitkä oon jo nähny. Kynnys aloittaa uusi elokuva on suuri.

Mä taas luen joitain kirjoja uudestaan. Yleensä Reijo Mäen Varekset tulee luettua kahteen tai kolmeen kertaan. Vanhimmat on luettu ehkä viiteenkin kirjaan. Viimeks luin uudestaan Juha Rautaheimon Hermo - Murharyhmän mies. On vaan niin pirun kiinnostava kirja.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mä taas luen joitain kirjoja uudestaan. Yleensä Reijo Mäen Varekset tulee luettua kahteen tai kolmeen kertaan. Vanhimmat on luettu ehkä viiteenkin kirjaan. Viimeks luin uudestaan Juha Rautaheimon Hermo - Murharyhmän mies. On vaan niin pirun kiinnostava kirja.
Jos suomalainen rikos-/dekkarikirjallisuus kiinnostaa, niin lienet tutustunut Matti Yrjänä Joensuun Harjunpää-kirjoihin? Ellet, niin suosittelen vilpittömästi. Erona esim. Mäkeen on realistisempi ja vakavampi ote, irtovitsejä ei niinkään heitellä. Tarinoiden taustalla kulkee myös vahva koko yhteiskuntaa analysoiva pohjavire. Voinee sanoa että jopa yhteiskuntakritiikki.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos suomalainen rikos-/dekkarikirjallisuus kiinnostaa, niin lienet tutustunut Matti Yrjänä Joensuun Harjunpää-kirjoihin? Ellet, niin suosittelen vilpittömästi. Erona esim. Mäkeen on realistisempi ja vakavampi ote, irtovitsejä ei niinkään heitellä. Tarinoiden taustalla kulkee myös vahva koko yhteiskuntaa analysoiva pohjavire. Voinee sanoa että jopa yhteiskuntakritiikki.

Tuttuja ovat nekin, kuten myös Sipilän dekkarit. Sipilöissä varsinkin aistii aika hyvin väkivaltarikostutkijoiden työn hektisyyden. En ole poliisi, mutta voisin kuvitella jonkun henkirikosta tutkivan ryhmän duunin olevan aika paljon noissa kirjoissa kuvatun kaltaista. Aika hyviä ovat myös Seppo Jokisen kirjoittamat Tampereen poliisin tutkijoista kertovat dekkarit.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Joensuuhan oli itse varsinaiselta ammatiltaan rikospoliisi, eli tiesi mistä kirjoitti.
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tomaatti on ihan hyvää sellaisenaan ja tomaattikastikkeessa jne mutta minnekään ruokaan ei laiteta raakoja tomaatteja.Eli siis otan jostain huoltoaseman sämpylästä aina tomaatit pois.

Sama pätee vaikka ananakseenkin,tuoreena tai purkista ihan ok mutta ei sitä mihinkään ruokaan sotketa paloina
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Astiakaapissa mukien korvien tulee osoittaa ylhäältä päin katsoen kaakkoon. Ja yhden ainutta aterinta ei laiteta nurinpäin aterinlaatikkoon. Miehen kotona pikkulusikat ovat aina miten sattuu ja olen kyllä vuosien saatossa siedättynyt siihen, mutta kotona annan muiden tehdä tavallaan ja alitajuisesti järjestelen joutessani paikoilleen. En nalkuta tästä enkä kuormitu ylimääräisestä työstä, vaan epäsymmetriasta.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Astiakaapissa mukien korvien tulee osoittaa ylhäältä päin katsoen kaakkoon. Ja yhden ainutta aterinta ei laiteta nurinpäin aterinlaatikkoon. Miehen kotona pikkulusikat ovat aina miten sattuu ja olen kyllä vuosien saatossa siedättynyt siihen, mutta kotona annan muiden tehdä tavallaan ja alitajuisesti järjestelen joutessani paikoilleen. En nalkuta tästä enkä kuormitu ylimääräisestä työstä, vaan epäsymmetriasta.
Aissaatana. Siäkin yks neuroottinen.
Arvakkaapa kuinka välillä tekee hyvää pitää vähän etäisyyttä kun toinen on niin saatanan pikkutarkka pilkunnussija ja mua ei vois vähempää kiinnostaa joku järjestys ja symmetrisyys. Joskus kun oon kattanu pöydän valmiiks niin se on helvetti vaihtanu toisen juamalasin tai lautasen että molemmilla on samaa sarjaa kun kun syädään. Ei herramunjee...
 

Glove

Jäsen
Aissaatana. Siäkin yks neuroottinen.
Arvakkaapa kuinka välillä tekee hyvää pitää vähän etäisyyttä kun toinen on niin saatanan pikkutarkka pilkunnussija ja mua ei vois vähempää kiinnostaa joku järjestys ja symmetrisyys. Joskus kun oon kattanu pöydän valmiiks niin se on helvetti vaihtanu toisen juamalasin tai lautasen että molemmilla on samaa sarjaa kun kun syädään. Ei herramunjee...
Tuohan korjautuu sillä, että ostaa vaan yhtä sarjaa ja hajottaa ne vääränsarjan astiat.
 

444

Jäsen
Astiakaapissa mukien korvien tulee osoittaa ylhäältä päin katsoen kaakkoon. Ja yhden ainutta aterinta ei laiteta nurinpäin aterinlaatikkoon. Miehen kotona pikkulusikat ovat aina miten sattuu ja olen kyllä vuosien saatossa siedättynyt siihen, mutta kotona annan muiden tehdä tavallaan ja alitajuisesti järjestelen joutessani paikoilleen. En nalkuta tästä enkä kuormitu ylimääräisestä työstä, vaan epäsymmetriasta.
Täällä menee mukit aivan samaan asentoon. Pasmat sekoavat täysin, jos siellä joku korva osoittaa väärään suuntaan. Aterimet saavat olla vaikka katollaankin, kunhan vain ovat oikeassa lokerossa. Kerran eräs naisystävä hyvää hyvyyttään tyhjensi astianpesukoneeni ja meinasin seuraavan kerran syödä keittoa haarukalla, kun ruokalusikat olivat vaihtaneet paikkaa vasemmasta reunasta oikealle. En maininnut hänelle mitään (kun ei täällä asu), koska oli kuitenkin yrittänyt auttaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Sue

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Aissaatana. Siäkin yks neuroottinen.
Arvakkaapa kuinka välillä tekee hyvää pitää vähän etäisyyttä kun toinen on niin saatanan pikkutarkka pilkunnussija ja mua ei vois vähempää kiinnostaa joku järjestys ja symmetrisyys. Joskus kun oon kattanu pöydän valmiiks niin se on helvetti vaihtanu toisen juamalasin tai lautasen että molemmilla on samaa sarjaa kun kun syädään. Ei herramunjee...

Riippuu nälän asteesta, onko sarjasymmetrialla väliä, mutta kyllä ajatuksen tasolla sun kumppania oikein hyvin ymmärrän. ^^
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Riippuu nälän asteesta, onko sarjasymmetrialla väliä, mutta kyllä ajatuksen tasolla sun kumppania oikein hyvin ymmärrän. ^^
Naiset...
 

Liitteet

  • forfucksake.gif
    forfucksake.gif
    55,6 KB · kertaa luettu: 198
(1)
  • Tykkää
Reactions: Sue
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös